"Ұжыммен жұмыс"тренинг сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұжыммен жұмысҰжыммен жұмыс
Батыс Қазақстан облысы,Орал қаласы,№ 22 Батыс Қазақстан облысы,Орал қаласы,№ 22
жалпы орта білім беретін мектебінің жалпы орта білім беретін мектебінің
география пәнінің мұғалімі Таржманова география пәнінің мұғалімі Таржманова
Аякөз СейтқалиқызыАякөз Сейтқалиқызы
1 слайд
Ұжыммен жұмысҰжыммен жұмыс Батыс Қазақстан облысы,Орал қаласы,№ 22 Батыс Қазақстан облысы,Орал қаласы,№ 22 жалпы орта білім беретін мектебінің жалпы орта білім беретін мектебінің география пәнінің мұғалімі Таржманова география пәнінің мұғалімі Таржманова Аякөз СейтқалиқызыАякөз Сейтқалиқызы
2 слайд
Жұмыс мақсаты:Жұмыс мақсаты:
•Ұстаз бен оқушылар арасында Ұстаз бен оқушылар арасында
жағымды қарым-қатынас орнату;жағымды қарым-қатынас орнату;
•Ұжым мүшелеріне оқушылардың Ұжым мүшелеріне оқушылардың
пікірін жеткізе отырып, өздеріне пікірін жеткізе отырып, өздеріне
сын көзбен қарауға дағдыландыру;сын көзбен қарауға дағдыландыру;
•Мұғалімдерді қазіргі заманға сай Мұғалімдерді қазіргі заманға сай
тұлға ретінде кәсіби өсуіне қолдау тұлға ретінде кәсіби өсуіне қолдау
көрсету;көрсету;
2 слайд
Жұмыс мақсаты:Жұмыс мақсаты: •Ұстаз бен оқушылар арасында Ұстаз бен оқушылар арасында жағымды қарым-қатынас орнату;жағымды қарым-қатынас орнату; •Ұжым мүшелеріне оқушылардың Ұжым мүшелеріне оқушылардың пікірін жеткізе отырып, өздеріне пікірін жеткізе отырып, өздеріне сын көзбен қарауға дағдыландыру;сын көзбен қарауға дағдыландыру; •Мұғалімдерді қазіргі заманға сай Мұғалімдерді қазіргі заманға сай тұлға ретінде кәсіби өсуіне қолдау тұлға ретінде кәсіби өсуіне қолдау көрсету;көрсету;
3 слайд
Тренингтер
Ашық хаттар
Сабаққа ену Тест
Анкета
Сұхбат
Диагностикалық
жұмыстар
3 слайд
Тренингтер Ашық хаттар Сабаққа ену Тест Анкета Сұхбат Диагностикалық жұмыстар
4 слайд
Диагностикалық жұмыстардан соң
туындаған тақырыптар:
•Мұғалімнің оқушылар алдындағы
беделі;
•Кәсіби өшу; т.б
4 слайд
Диагностикалық жұмыстардан соң туындаған тақырыптар: •Мұғалімнің оқушылар алдындағы беделі; •Кәсіби өшу; т.б
5 слайд
Баланың дұрыс тәрбиеленуінде мұғалімдердің орны
елеулі орын алатыны белгілі. Оқушыларды тек шәкірт деп қарау
жеткіліксіз. Оқушылардың ұстаздармен қарым-қатынасы өте
маңызды мәселе. Оқу-тәрбие үрдісін мақсатқа асыру жолында
қарым-қатынас елеулі орын алады. Төмен деңгейдегі қарым-
қатынас мақсатқа жету барысында үлкен кедергілер келтіреді.
Мысалы бұрынғырық кезеңмен салыстырғанда қазіргі уақыттағы
ұстаз беделінің төмендеп кеткендігін ешқандай зерттеу,
диагностикалық жұмыстардың көмегінсіз жай бақылау әдісі
арқылды да аңғаруға болады. Бұны кедергінің үлкен үлесі деп
алып қарауға тұрарлық жайт. Бұл екі жаққа да тиімсіз. Оқушы
өзінің ұстазымен дұрыс қарым-қатынас орната алмаған
жағдайда; сабаққа қабілеті төмендейді, өзін-өзі бағалауы
төмендеп, өзіне сенімсіздік пайда болады. Ал ұстазда бұндай
жағдай қайталана берген жағдайда “Кәсіби өшу” синдромына
алып келуі мүмкін жағдай.
5 слайд
Баланың дұрыс тәрбиеленуінде мұғалімдердің орны елеулі орын алатыны белгілі. Оқушыларды тек шәкірт деп қарау жеткіліксіз. Оқушылардың ұстаздармен қарым-қатынасы өте маңызды мәселе. Оқу-тәрбие үрдісін мақсатқа асыру жолында қарым-қатынас елеулі орын алады. Төмен деңгейдегі қарым- қатынас мақсатқа жету барысында үлкен кедергілер келтіреді. Мысалы бұрынғырық кезеңмен салыстырғанда қазіргі уақыттағы ұстаз беделінің төмендеп кеткендігін ешқандай зерттеу, диагностикалық жұмыстардың көмегінсіз жай бақылау әдісі арқылды да аңғаруға болады. Бұны кедергінің үлкен үлесі деп алып қарауға тұрарлық жайт. Бұл екі жаққа да тиімсіз. Оқушы өзінің ұстазымен дұрыс қарым-қатынас орната алмаған жағдайда; сабаққа қабілеті төмендейді, өзін-өзі бағалауы төмендеп, өзіне сенімсіздік пайда болады. Ал ұстазда бұндай жағдай қайталана берген жағдайда “Кәсіби өшу” синдромына алып келуі мүмкін жағдай.
6 слайд
Коррекциялық жұмыс:
Топтық шара ұйымдастыру
“Ұстаз беделінің төмендеу себебі
неде?”
6 слайд
Коррекциялық жұмыс: Топтық шара ұйымдастыру “Ұстаз беделінің төмендеу себебі неде?”
7 слайд
МАҚСАТЫ
Ұстаздарды
өздеріне
сын көзбен
қарауға
дағдыландыру
Қазіргі заманға
сай жан-жақты,
жаңашыл
ұстаз ретінде
қаруландыру
Кәсіби
өшудің
алдын-алу
Оқушылардың
ішкі
пікірін
жеткізу
7 слайд
МАҚСАТЫ Ұстаздарды өздеріне сын көзбен қарауға дағдыландыру Қазіргі заманға сай жан-жақты, жаңашыл ұстаз ретінде қаруландыру Кәсіби өшудің алдын-алу Оқушылардың ішкі пікірін жеткізу
8 слайд
БАҒДАРЛАМАСЫ:БАҒДАРЛАМАСЫ:
Ой шықыру бөлімі;Ой шықыру бөлімі;
““Сенім” жәшігінің хаттарын талқылау; Сенім” жәшігінің хаттарын талқылау;
““Мұғалім-оқушы көзімен” анкетасының Мұғалім-оқушы көзімен” анкетасының
қорытындысымен таныстыру;қорытындысымен таныстыру;
Тренингтер;Тренингтер;
8 слайд
БАҒДАРЛАМАСЫ:БАҒДАРЛАМАСЫ: Ой шықыру бөлімі;Ой шықыру бөлімі; ““Сенім” жәшігінің хаттарын талқылау; Сенім” жәшігінің хаттарын талқылау; ““Мұғалім-оқушы көзімен” анкетасының Мұғалім-оқушы көзімен” анкетасының қорытындысымен таныстыру;қорытындысымен таныстыру; Тренингтер;Тренингтер;
9 слайд
І. Ой шақыру бөлімі І. Ой шақыру бөлімі
Ұстаз туралы қанатты сөздер Ұстаз туралы қанатты сөздер
ұсыну:ұсыну:
9 слайд
І. Ой шақыру бөлімі І. Ой шақыру бөлімі Ұстаз туралы қанатты сөздер Ұстаз туралы қанатты сөздер ұсыну:ұсыну:
10 слайд
Мұғалім – Мұғалім –
мектептің тынымсыз мектептің тынымсыз
соққан жүрегісоққан жүрегі
10 слайд
Мұғалім – Мұғалім – мектептің тынымсыз мектептің тынымсыз соққан жүрегісоққан жүрегі
11 слайд
Ұстаз болу –Ұстаз болу –
өзінің уақытын аямау, өзінің уақытын аямау,
өзгенің уақытын аялауөзгенің уақытын аялау
11 слайд
Ұстаз болу –Ұстаз болу – өзінің уақытын аямау, өзінің уақытын аямау, өзгенің уақытын аялауөзгенің уақытын аялау
12 слайд
Ұстаз - әке, Ұстаз - әке,
өйткені ол шәкірттерін өйткені ол шәкірттерін
алаламай қамқорлық алаламай қамқорлық
жасайдыжасайды
12 слайд
Ұстаз - әке, Ұстаз - әке, өйткені ол шәкірттерін өйткені ол шәкірттерін алаламай қамқорлық алаламай қамқорлық жасайдыжасайды
13 слайд
Мұғалім – Мұғалім –
білім көзі, білім көзі,
тәрбие анасытәрбие анасы
13 слайд
Мұғалім – Мұғалім – білім көзі, білім көзі, тәрбие анасытәрбие анасы
14 слайд
Ұстаз – ана,Ұстаз – ана,
ол шәкірттерін туған ол шәкірттерін туған
анасындай баурап, өмір анасындай баурап, өмір
өрнектерін, тұрмыс-тіршілік өрнектерін, тұрмыс-тіршілік
мехнаттарын, қиындықтар мехнаттарын, қиындықтар
мен қызықтарын сезіндіріп, мен қызықтарын сезіндіріп,
баулудан жалықпайды. баулудан жалықпайды.
14 слайд
Ұстаз – ана,Ұстаз – ана, ол шәкірттерін туған ол шәкірттерін туған анасындай баурап, өмір анасындай баурап, өмір өрнектерін, тұрмыс-тіршілік өрнектерін, тұрмыс-тіршілік мехнаттарын, қиындықтар мехнаттарын, қиындықтар мен қызықтарын сезіндіріп, мен қызықтарын сезіндіріп, баулудан жалықпайды. баулудан жалықпайды.
15 слайд
Ұстаз-жолдас. Ұстаз-жолдас.
Ол әрқашанда Ол әрқашанда
шәкірттерімен бірге шәкірттерімен бірге
көпшілікпен араласып, көпшілікпен араласып,
қатар құрбысындай қатар құрбысындай
қатарлас өмір сүреді. қатарлас өмір сүреді.
15 слайд
Ұстаз-жолдас. Ұстаз-жолдас. Ол әрқашанда Ол әрқашанда шәкірттерімен бірге шәкірттерімен бірге көпшілікпен араласып, көпшілікпен араласып, қатар құрбысындай қатар құрбысындай қатарлас өмір сүреді. қатарлас өмір сүреді.
16 слайд
Ұстаз – Ұстаз –
баланың рухани әкесібаланың рухани әкесі
16 слайд
Ұстаз – Ұстаз – баланың рухани әкесібаланың рухани әкесі
17 слайд
Ұстаз – дос, Ұстаз – дос,
ол шәкірттеріне тек ол шәкірттеріне тек
жақсылық ойлап, жақсылық ойлап,
қиындықта қымсынбай қиындықта қымсынбай
көмек көрсетеді, жан көмек көрсетеді, жан
сала жақсылық жасайды. сала жақсылық жасайды.
17 слайд
Ұстаз – дос, Ұстаз – дос, ол шәкірттеріне тек ол шәкірттеріне тек жақсылық ойлап, жақсылық ойлап, қиындықта қымсынбай қиындықта қымсынбай көмек көрсетеді, жан көмек көрсетеді, жан сала жақсылық жасайды. сала жақсылық жасайды.
18 слайд
Осы ұлы сенімге біздің “Ұстаз”
есіміміз ие. Ал біз өзіміз осы сенімге
қаншалықты лайықпыз. Бір сәт өсы
жөнінде ойланайықшы. Қазіргі кезде
бұрынғы уақытпен салыстырғанда
ұстаз беделі біршама төмендеп кеткен
сияқты. Сондықтан мұғалім беделі, оның
мән маңызы, түп төркіні туралы сіздерді
кең әрі ашық пікір алмасуға шақырамын.
18 слайд
Осы ұлы сенімге біздің “Ұстаз” есіміміз ие. Ал біз өзіміз осы сенімге қаншалықты лайықпыз. Бір сәт өсы жөнінде ойланайықшы. Қазіргі кезде бұрынғы уақытпен салыстырғанда ұстаз беделі біршама төмендеп кеткен сияқты. Сондықтан мұғалім беделі, оның мән маңызы, түп төркіні туралы сіздерді кең әрі ашық пікір алмасуға шақырамын.
19 слайд
““Мұғалім – оқушы Мұғалім – оқушы
көзімен” сауалнамасының көзімен” сауалнамасының
қорытындысымен таныстыруқорытындысымен таныстыру
Ең жоғары ұпай жинаған Ең жоғары ұпай жинаған
мұғалімдерді марапаттаумұғалімдерді марапаттау
19 слайд
““Мұғалім – оқушы Мұғалім – оқушы көзімен” сауалнамасының көзімен” сауалнамасының қорытындысымен таныстыруқорытындысымен таныстыру Ең жоғары ұпай жинаған Ең жоғары ұпай жинаған мұғалімдерді марапаттаумұғалімдерді марапаттау
20 слайд
ІІІ. “Сенім” жәшігінің ІІІ. “Сенім” жәшігінің
хаттарын талқылаухаттарын талқылау
О қ у ш ы л а р п і к і р л е р іО қ у ш ы л а р п і к і р л е р і
Өмірдегі екінші анамыз – ұстаз. Менің ойымша ұстаз
әрқашан сабырлы, балалармен қарым-қатынасы
жақсы, жақсы киіне білгені дұрыс. Алба-жұлба
болып киініп, қап-қара болып боянудың керегі
жоқ. Ең бастысы – сабақты айқайлап түсіндірмей,
сабырлы жаймен түсіндіре білгені жөн. Одан
баланың басы айналып, өзін жайсыз сезінеді, Бізге
әрқашан өнер жағынан көмектесіп жүретін Дамира
апай. Киім-киісі жағынан қарапайым, әрқашанда
көңілі шат болып жүретін Жұмагүл апай ұнайды.
20 слайд
ІІІ. “Сенім” жәшігінің ІІІ. “Сенім” жәшігінің хаттарын талқылаухаттарын талқылау О қ у ш ы л а р п і к і р л е р іО қ у ш ы л а р п і к і р л е р і Өмірдегі екінші анамыз – ұстаз. Менің ойымша ұстаз әрқашан сабырлы, балалармен қарым-қатынасы жақсы, жақсы киіне білгені дұрыс. Алба-жұлба болып киініп, қап-қара болып боянудың керегі жоқ. Ең бастысы – сабақты айқайлап түсіндірмей, сабырлы жаймен түсіндіре білгені жөн. Одан баланың басы айналып, өзін жайсыз сезінеді, Бізге әрқашан өнер жағынан көмектесіп жүретін Дамира апай. Киім-киісі жағынан қарапайым, әрқашанда көңілі шат болып жүретін Жұмагүл апай ұнайды.
21 слайд
Менің ойымша мұғалімдер әдепті болуы
тиіс. Ақырып-жекіріп ойындағысын
оқушыларға ұрысып түсіндіретін
мұғалімдер де болады ғой. Балаға “сен
оқымайсың ...” дей берсе, баланың ынтасы
түседі, сабаққа салғырт қарайды. Мұғалім
өз мамандығынан басқа пәннен беруге
қақысы жоқ. Бұл бізге ертең біздер оқуға
түскенде қиындық келтіреді. Сондықтан
мұғалімдер өз ісіне адал болу керек.
21 слайд
Менің ойымша мұғалімдер әдепті болуы тиіс. Ақырып-жекіріп ойындағысын оқушыларға ұрысып түсіндіретін мұғалімдер де болады ғой. Балаға “сен оқымайсың ...” дей берсе, баланың ынтасы түседі, сабаққа салғырт қарайды. Мұғалім өз мамандығынан басқа пәннен беруге қақысы жоқ. Бұл бізге ертең біздер оқуға түскенде қиындық келтіреді. Сондықтан мұғалімдер өз ісіне адал болу керек.
22 слайд
Жалпы мұғалім қарапайым, ұйымшыл,
оқушыларға үлгі боларлықтай болуы
тиіс. Адамзат баласы мейлі ол бастық,
саясаткер, кәсіпкер болсын бәрі-бәрі
мұғалімнің алдынан өтеді. Сондықтан
мұғалімді қадірлей білуіміз керек.
22 слайд
Жалпы мұғалім қарапайым, ұйымшыл, оқушыларға үлгі боларлықтай болуы тиіс. Адамзат баласы мейлі ол бастық, саясаткер, кәсіпкер болсын бәрі-бәрі мұғалімнің алдынан өтеді. Сондықтан мұғалімді қадірлей білуіміз керек.
23 слайд
Қазіргі мұғалімдердің көбі сырттай оқыған
немесе дипломды ақшаға сатып алған.
Мұғалімнің өзінің білімі нашар болса,
баланы қалай оқытады?
Сондықтан да әр мұғалім өз
мамандығын жете меңгеруі тиіс.
Сабақты да әдепті түсіндіруі тиіс
23 слайд
Қазіргі мұғалімдердің көбі сырттай оқыған немесе дипломды ақшаға сатып алған. Мұғалімнің өзінің білімі нашар болса, баланы қалай оқытады? Сондықтан да әр мұғалім өз мамандығын жете меңгеруі тиіс. Сабақты да әдепті түсіндіруі тиіс
24 слайд
Мен Нұрғаным апайды
өте жақсы көремін.
Ол апай бізбен ойнайды.
Өзі сүйкіміді. Ол апайдың
келбетін салсақ: шашы
қоңырлау, көзі қара,
кіші бойлы.
24 слайд
Мен Нұрғаным апайды өте жақсы көремін. Ол апай бізбен ойнайды. Өзі сүйкіміді. Ол апайдың келбетін салсақ: шашы қоңырлау, көзі қара, кіші бойлы.
25 слайд
ТРЕНИНГТЕР:ТРЕНИНГТЕР:
““Мені таны”Мені таны”
25 слайд
ТРЕНИНГТЕР:ТРЕНИНГТЕР: ““Мені таны”Мені таны”
26 слайд
““Сенің көршің кім?”Сенің көршің кім?”
26 слайд
““Сенің көршің кім?”Сенің көршің кім?”
27 слайд
““Екі минут бос сөз”Екі минут бос сөз”
жаттығуыжаттығуы
27 слайд
““Екі минут бос сөз”Екі минут бос сөз” жаттығуыжаттығуы
28 слайд
““Шамадан” Шамадан”
жаттығуыжаттығуы
28 слайд
““Шамадан” Шамадан” жаттығуыжаттығуы
29 слайд
“ “Бусану үшін қобалжу” Бусану үшін қобалжу”
жаттығуыжаттығуы
29 слайд
“ “Бусану үшін қобалжу” Бусану үшін қобалжу” жаттығуыжаттығуы
30 слайд
Қорытынды:Қорытынды:
Асқақ
Кешірімді
Қанағатшыл
Төзімді
Өнер-
білімге
құштар
Сыпайы
Шешен
Алғыр
Байсалды
Аңғарғыш
Инабатты
Көреген
Ұстаз
“Ұстаз” моделін талдау
Осы талаптарды әрбір мұғалім тұрақты ұстанып отырса,
мұғалімнің күш-қуаты, көңіл-күйі әрдайым жоғары болады да
сабағының сапасы артып, еңбегі де жана түседі деп ойлаймын.
30 слайд
Қорытынды:Қорытынды: Асқақ Кешірімді Қанағатшыл Төзімді Өнер- білімге құштар Сыпайы Шешен Алғыр Байсалды Аңғарғыш Инабатты Көреген Ұстаз “Ұстаз” моделін талдау Осы талаптарды әрбір мұғалім тұрақты ұстанып отырса, мұғалімнің күш-қуаты, көңіл-күйі әрдайым жоғары болады да сабағының сапасы артып, еңбегі де жана түседі деп ойлаймын.
31 слайд
31 слайд