Үлгерім бойынша есеп (ЖИ көмегімен дайындалған)
Үлгерім бойынша есеп (ЖИ көмегімен дайындалған)

#1 слайд
Үлгерім
бойынша есеп
(ЖИ көмегімен
дайындалған)
Түркістан облысы, Түркістан қаласы
«Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ
География пәні мұғалімі
Турешова Куралай Жусуповна
1 слайд
Үлгерім бойынша есеп (ЖИ көмегімен дайындалған) Түркістан облысы, Түркістан қаласы «Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ География пәні мұғалімі Турешова Куралай Жусуповна
#2 слайд
Тақырып және мақсат
Бағалау парақтарыЖИ құралдарының
көмегімен есеп
сапасын арттыру
Оқу процесіндегі күшті
және әлсіз тұстарды
анықтау
Мақсаты:
Оқушылардың оқу
үлгерімін автоматты
түрде талдау
Мұғалімнің бақылау
жазбалары
Дереккөздер:
Электрондық күнделік
(BilimClass)
Тақырып: «Жасанды интеллект көмегімен 7-сыныптың үлгерімін талдау
есебі»
2 слайд
Тақырып және мақсат Бағалау парақтарыЖИ құралдарының көмегімен есеп сапасын арттыру Оқу процесіндегі күшті және әлсіз тұстарды анықтау Мақсаты: Оқушылардың оқу үлгерімін автоматты түрде талдау Мұғалімнің бақылау жазбалары Дереккөздер: Электрондық күнделік (BilimClass) Тақырып: «Жасанды интеллект көмегімен 7-сыныптың үлгерімін талдау есебі»
#3 слайд
«Мұғалім – ЖИ – ҰБД» өзара байланыс
схемасы
Артықшылығы: уақыт үнемдеу, қателіктерді азайту, деректерді визуалды түрде
ұсыну
1
ЖИ
деректерді өңдеп, есеп
генерациялайды (орташа
балл, динамика, диаграмма)
ҰБД
талдау нәтижелері
ұлттық базаға
енгізіледі
Мұғалім
үлгерім деректерін
жинайды (бағалар, қатысу,
белсенділік)
2
3
3 слайд
«Мұғалім – ЖИ – ҰБД» өзара байланыс схемасы Артықшылығы: уақыт үнемдеу, қателіктерді азайту, деректерді визуалды түрде ұсыну 1 ЖИ деректерді өңдеп, есеп генерациялайды (орташа балл, динамика, диаграмма) ҰБД талдау нәтижелері ұлттық базаға енгізіледі Мұғалім үлгерім деректерін жинайды (бағалар, қатысу, белсенділік) 2 3
#4 слайд
ЖИ генерациялаған есеп үлгісі
ЖИ қорытындысы:
Орташа үлгерім көрсеткіштері (ЖИ талдауы):
Пән
Орташа баға Өсу/төмендеу Ескерту
Қазақ тілі
4.3 +0.2 Белсенділік артқан
Математика
3.9 -0.1 Тапсырма тапсыру
төмен
Ағылшын тілі
4.5 +0.1 Қатысу тұрақты
Информатика
4.7 +0.3 Үздік нәтиже
Жалпы үлгерім: 4.35 Алдыңғы аймен
салыстырғанда +0.1 өсу бар
Төмендеу байқалған
пән: Математика
4 слайд
ЖИ генерациялаған есеп үлгісі ЖИ қорытындысы: Орташа үлгерім көрсеткіштері (ЖИ талдауы): Пән Орташа баға Өсу/төмендеу Ескерту Қазақ тілі 4.3 +0.2 Белсенділік артқан Математика 3.9 -0.1 Тапсырма тапсыру төмен Ағылшын тілі 4.5 +0.1 Қатысу тұрақты Информатика 4.7 +0.3 Үздік нәтиже Жалпы үлгерім: 4.35 Алдыңғы аймен салыстырғанда +0.1 өсу бар Төмендеу байқалған пән: Математика
#5 слайд
Менің түзетулерім және негіздеме
Толықтырылған бөліктер:
•Тәртіп пен сабаққа қатысу деректері
•Әр оқушы бойынша жеке ескертулер
20%
Неліктен өзгеріс енгізілді:
ЖИ тек бағаларды талдады, бірақ
оқушылардың мінез-құлық және
мотивация факторларын ескермеді.
Сондықтан мен қатысу жиілігі мен үй
тапсырмасын орындау сапасын енгізді
80%
5 слайд
Менің түзетулерім және негіздеме Толықтырылған бөліктер: •Тәртіп пен сабаққа қатысу деректері •Әр оқушы бойынша жеке ескертулер 20% Неліктен өзгеріс енгізілді: ЖИ тек бағаларды талдады, бірақ оқушылардың мінез-құлық және мотивация факторларын ескермеді. Сондықтан мен қатысу жиілігі мен үй тапсырмасын орындау сапасын енгізді 80%
#6 слайд
Қорытынды және ұсынымдар
Қызығушылыққа
негізделген
тапсырмалар енгізу.
Оқушылардың 70%-ы
оқу қарқынын
арттырған.
Математика мен
жаратылыстануда
қосымша қолдау
қажет.
Қорытынды:
7-сыныптың жалпы
үлгерімі тұрақты.
ЖИ құралдарын
тоқсан сайын
қолдану арқылы
мониторинг жүргізу.
Ұсынымдар:
Аптасына бір рет
жеке кеңес беру.
6 слайд
Қорытынды және ұсынымдар Қызығушылыққа негізделген тапсырмалар енгізу. Оқушылардың 70%-ы оқу қарқынын арттырған. Математика мен жаратылыстануда қосымша қолдау қажет. Қорытынды: 7-сыныптың жалпы үлгерімі тұрақты. ЖИ құралдарын тоқсан сайын қолдану арқылы мониторинг жүргізу. Ұсынымдар: Аптасына бір рет жеке кеңес беру.
шағым қалдыра аласыз













