Үлгерім бойынша есеп (ЖИ көмегімен дайындалған)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үлгерім бойынша есеп (ЖИ көмегімен дайындалған)

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгерім бойынша есеп (ЖИ көмегімен дайындалған)
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Үлгерім бойынша есеп (ЖИ көмегімен дайындалған) Түркістан облысы, Түркістан қаласы «Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ География пә

#1 слайд
Үлгерім бойынша есеп (ЖИ көмегімен дайындалған) Түркістан облысы, Түркістан қаласы «Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ География пәні мұғалімі Турешова Куралай Жусуповна

1 слайд

Үлгерім бойынша есеп (ЖИ көмегімен дайындалған) Түркістан облысы, Түркістан қаласы «Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ География пәні мұғалімі Турешова Куралай Жусуповна

Тақырып және мақсат Бағалау парақтарыЖИ құралдарының көмегімен есеп сапасын арттыру Оқу процесіндегі күшті және әлсіз тұстард

#2 слайд
Тақырып және мақсат Бағалау парақтарыЖИ құралдарының көмегімен есеп сапасын арттыру Оқу процесіндегі күшті және әлсіз тұстарды анықтау Мақсаты: Оқушылардың оқу үлгерімін автоматты түрде талдау Мұғалімнің бақылау жазбалары Дереккөздер: Электрондық күнделік (BilimClass) Тақырып: «Жасанды интеллект көмегімен 7-сыныптың үлгерімін талдау есебі»

2 слайд

Тақырып және мақсат Бағалау парақтарыЖИ құралдарының көмегімен есеп сапасын арттыру Оқу процесіндегі күшті және әлсіз тұстарды анықтау Мақсаты: Оқушылардың оқу үлгерімін автоматты түрде талдау Мұғалімнің бақылау жазбалары Дереккөздер: Электрондық күнделік (BilimClass) Тақырып: «Жасанды интеллект көмегімен 7-сыныптың үлгерімін талдау есебі»

«Мұғалім – ЖИ – ҰБД» өзара байланыс схемасы Артықшылығы: уақыт үнемдеу, қателіктерді азайту, деректерді визуалды түрде ұсыну

#3 слайд
«Мұғалім – ЖИ – ҰБД» өзара байланыс схемасы Артықшылығы: уақыт үнемдеу, қателіктерді азайту, деректерді визуалды түрде ұсыну 1 ЖИ деректерді өңдеп, есеп генерациялайды (орташа балл, динамика, диаграмма) ҰБД талдау нәтижелері ұлттық базаға енгізіледі Мұғалім үлгерім деректерін жинайды (бағалар, қатысу, белсенділік) 2 3

3 слайд

«Мұғалім – ЖИ – ҰБД» өзара байланыс схемасы Артықшылығы: уақыт үнемдеу, қателіктерді азайту, деректерді визуалды түрде ұсыну 1 ЖИ деректерді өңдеп, есеп генерациялайды (орташа балл, динамика, диаграмма) ҰБД талдау нәтижелері ұлттық базаға енгізіледі Мұғалім үлгерім деректерін жинайды (бағалар, қатысу, белсенділік) 2 3

ЖИ генерациялаған есеп үлгісі ЖИ қорытындысы: Орташа үлгерім көрсеткіштері (ЖИ талдауы): Пән Орташа баға Өсу/төмендеу Ескерту

#4 слайд
ЖИ генерациялаған есеп үлгісі ЖИ қорытындысы: Орташа үлгерім көрсеткіштері (ЖИ талдауы): Пән Орташа баға Өсу/төмендеу Ескерту Қазақ тілі 4.3 +0.2 Белсенділік артқан Математика 3.9 -0.1 Тапсырма тапсыру төмен Ағылшын тілі 4.5 +0.1 Қатысу тұрақты Информатика 4.7 +0.3 Үздік нәтиже Жалпы үлгерім: 4.35 Алдыңғы аймен салыстырғанда +0.1 өсу бар Төмендеу байқалған пән: Математика

4 слайд

ЖИ генерациялаған есеп үлгісі ЖИ қорытындысы: Орташа үлгерім көрсеткіштері (ЖИ талдауы): Пән Орташа баға Өсу/төмендеу Ескерту Қазақ тілі 4.3 +0.2 Белсенділік артқан Математика 3.9 -0.1 Тапсырма тапсыру төмен Ағылшын тілі 4.5 +0.1 Қатысу тұрақты Информатика 4.7 +0.3 Үздік нәтиже Жалпы үлгерім: 4.35 Алдыңғы аймен салыстырғанда +0.1 өсу бар Төмендеу байқалған пән: Математика

Менің түзетулерім және негіздеме Толықтырылған бөліктер: •Тәртіп пен сабаққа қатысу деректері •Әр оқушы бойынша жеке ескертулер

#5 слайд
Менің түзетулерім және негіздеме Толықтырылған бөліктер: •Тәртіп пен сабаққа қатысу деректері •Әр оқушы бойынша жеке ескертулер 20% Неліктен өзгеріс енгізілді: ЖИ тек бағаларды талдады, бірақ оқушылардың мінез-құлық және мотивация факторларын ескермеді. Сондықтан мен қатысу жиілігі мен үй тапсырмасын орындау сапасын енгізді 80%

5 слайд

Менің түзетулерім және негіздеме Толықтырылған бөліктер: •Тәртіп пен сабаққа қатысу деректері •Әр оқушы бойынша жеке ескертулер 20% Неліктен өзгеріс енгізілді: ЖИ тек бағаларды талдады, бірақ оқушылардың мінез-құлық және мотивация факторларын ескермеді. Сондықтан мен қатысу жиілігі мен үй тапсырмасын орындау сапасын енгізді 80%

Қорытынды және ұсынымдар Қызығушылыққа негізделген тапсырмалар енгізу. Оқушылардың 70%-ы оқу қарқынын арттырған. Математика

#6 слайд
Қорытынды және ұсынымдар Қызығушылыққа негізделген тапсырмалар енгізу. Оқушылардың 70%-ы оқу қарқынын арттырған. Математика мен жаратылыстануда қосымша қолдау қажет. Қорытынды: 7-сыныптың жалпы үлгерімі тұрақты. ЖИ құралдарын тоқсан сайын қолдану арқылы мониторинг жүргізу. Ұсынымдар: Аптасына бір рет жеке кеңес беру.

6 слайд

Қорытынды және ұсынымдар Қызығушылыққа негізделген тапсырмалар енгізу. Оқушылардың 70%-ы оқу қарқынын арттырған. Математика мен жаратылыстануда қосымша қолдау қажет. Қорытынды: 7-сыныптың жалпы үлгерімі тұрақты. ЖИ құралдарын тоқсан сайын қолдану арқылы мониторинг жүргізу. Ұсынымдар: Аптасына бір рет жеке кеңес беру.

Файл форматы:
pptx
07.12.2025
10
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі