үлгерімі төмен оқушы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектепке дейінгі шағын орталықты Ш.Уәлиханов
атындағы орта мектеп- гимназиясы коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиеті
пәнініңмұғалімі:
Тулегенова Гулим Ериковна
1 слайд
Мектепке дейінгі шағын орталықты Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп- гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнініңмұғалімі: Тулегенова Гулим Ериковна
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмысымның мақсаты:
1.Математика пәні бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін
жақсарту.
2.Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып,
шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін
жетілдіру.
3.Бәсекеге қабілетті білімді де, алғыр тұлға қалыптастыру.
3 слайд
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмысымның мақсаты: 1.Математика пәні бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту. 2.Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. 3.Бәсекеге қабілетті білімді де, алғыр тұлға қалыптастыру.
4 слайд
"Егер бала бұзақы болса, онда оған
бала кінәлі емес. Педагогикалық әдістер
кінәлі"
А.С.Макаренко.
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып,
қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға
көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім
стандартын меңгерту.
1. Әр сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау.
2. Мемлекеттік білім стандартын меңгерте отырып,жыл бойы жұмыс
жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату.
3. Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек
көрсету.
Міндеттері:
Мақсаты:
4 слайд
"Егер бала бұзақы болса, онда оған бала кінәлі емес. Педагогикалық әдістер кінәлі" А.С.Макаренко. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгерту. 1. Әр сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау. 2. Мемлекеттік білім стандартын меңгерте отырып,жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату. 3. Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек көрсету. Міндеттері: Мақсаты:
5 слайд
Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді қарым –
қатынас орнату.
Негізгі ұстаным:
Болжамдап отырған нәтиже:
Оқу бағдарламасына сай білімді өз дәрежесінде меңгерген,
ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға,
өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі қалыптасқан тұлға
5 слайд
Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді қарым – қатынас орнату. Негізгі ұстаным: Болжамдап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді өз дәрежесінде меңгерген, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі қалыптасқан тұлға
6 слайд
Психологгар мен педагогтардың зерттеулері бойынша
баланың оқуына үш фактор себепші болады екен.
•Біріншіден, бұған қоғамдық жағдай мен өмірдегі
тұрмыс жағдайы себепші болады.
•Екіншіден, балалардың мінез- құлқындағы жағымсыз
ерекшеліктері мен психикасының өзгеше
қалыптасуынан немесе қалыпты нормадан ауытқуы.
•Үшіншіден, педагогикалық тәрбиенің дұрыс
болмауы.
6 слайд
Психологгар мен педагогтардың зерттеулері бойынша баланың оқуына үш фактор себепші болады екен. •Біріншіден, бұған қоғамдық жағдай мен өмірдегі тұрмыс жағдайы себепші болады. •Екіншіден, балалардың мінез- құлқындағы жағымсыз ерекшеліктері мен психикасының өзгеше қалыптасуынан немесе қалыпты нормадан ауытқуы. •Үшіншіден, педагогикалық тәрбиенің дұрыс болмауы.
7 слайд
«Үлгермеуші балаларды қалай тәрбиелеуге болады?»
Оқушы үлгермеушілігінің себептері:
7 слайд
«Үлгермеуші балаларды қалай тәрбиелеуге болады?» Оқушы үлгермеушілігінің себептері:
8 слайд
2.Ата – анасымен әңгіме.
•Балаңыздың жүріс – тұрысына, оқуына көңіліңіз тола ма?
•Сізді не қиналдырады, сіз оған қалай көмектесесіз?
•Ол үйде не істейді, сізге қалай көмектеседі?
•Сіз қалай көмектесесіз?
Оқушылардың мінез – құлықтары туралы мінездеме
8 слайд
2.Ата – анасымен әңгіме. •Балаңыздың жүріс – тұрысына, оқуына көңіліңіз тола ма? •Сізді не қиналдырады, сіз оған қалай көмектесесіз? •Ол үйде не істейді, сізге қалай көмектеседі? •Сіз қалай көмектесесіз? Оқушылардың мінез – құлықтары туралы мінездеме
9 слайд
4.Сынып жетекшісімен әңгіме.
•Бұл оқушының үлгермеуі неден тұрады?
•Қандай жұмыс түрін қолданасың? Оның нәтижесі бар ма?
•Оқушының үйдегі тәртібі қандай?
•Оқушының мектептегі тәртібі қандай?
•Қатарға қосылады деп ойлайсың ба?
9 слайд
4.Сынып жетекшісімен әңгіме. •Бұл оқушының үлгермеуі неден тұрады? •Қандай жұмыс түрін қолданасың? Оның нәтижесі бар ма? •Оқушының үйдегі тәртібі қандай? •Оқушының мектептегі тәртібі қандай? •Қатарға қосылады деп ойлайсың ба?
10 слайд
Жұмыс түрлері Қашан? Не үшін? Не жүргізеді? Қалай?
Сабақ үстіндегі
жұмыс
Оқушының даму
деңгейінің әрі қарай
дамуының жақын
аймағын анықтау. Үнемі
оқушының пәндерді
меңгеруін, нәтижелерін
есепке алып отыру,
диагностикалау.
Ақыл ой дамуының
артта қалмауы үшін,
пәнді мезгілінде оқып
отыру үшін.
Сабақтан қалуға
байланысты
білімдегі
олқылықтарды
болдырмау.
Қызығуды арттыру.
Оқытудың
мотивтерін
қалыптастыру.
Бақылау картасы.
Жұмысқа жаппай
сұрауды қосу. Топтарда
жұмыс істеу, дайындық
кеңестері, білімді түзету
сабақтары, тірек
конспектілері, пәндер
бойынша жаднамалар,
карточкалар
Сабақтан тыс
жұмыстар
Қиындықтар туған
кезде:
1. жаңа материалды
меңгеру кезінде:
2.білімдегі
олқылықтарды
анықтаған кезде.
1. Үлгермеушілікті
болдырмау.
2.білімдегі
олқылықтарды жою.
3.Оқумативтерін,
қызығушылықтарын
қалыптастыру.
Нашар
үлгермеушілермен
жұмыстағы және
тұлғалық әдіс.
1. жеке және топтық
кеңестер.
2. Үй тапсырмасын
орындауға көмектесу.
3. Үйірмелерге қатысу.
Тәрбие жұмысыПән мұғалімдерінің
бақылауына үнемі
сүйене отырып
1. Оқушының жеке
тұлғасын
қалыптастыру.
2. Оқу мативтерін,
қызығуын
қалыптастыру.
1. Жеке тұлғалық
әдіс.
2. Мәдениетті орта
туғызу.
1.Үйірмелерге,
жорықтарға, өзін –өзі
басқаруға тарту.
2.Сынып сағаттарын
өткізу.
Ата –аналармен
жұмыс
Үй тапсырмасын
орындамағанда,сабақтан
қалғанда, т.б. Жұмыс
үздіксіз жүреді.
Ата –аналарға
педагогикалық көмек
көрсету.
Үлгермеушіліктің
себептерін анықтау
Оқушылардың түрін
және үлгермеу
себептерін анықтау.
Ата –аналарға
талаптарды түсіндіру.
Ата – аналарды
педагогикалық
сауаттандыру. Түзету
жұмыстары. Жеке
жұмыстар.
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс
10 слайд
Жұмыс түрлері Қашан? Не үшін? Не жүргізеді? Қалай? Сабақ үстіндегі жұмыс Оқушының даму деңгейінің әрі қарай дамуының жақын аймағын анықтау. Үнемі оқушының пәндерді меңгеруін, нәтижелерін есепке алып отыру, диагностикалау. Ақыл ой дамуының артта қалмауы үшін, пәнді мезгілінде оқып отыру үшін. Сабақтан қалуға байланысты білімдегі олқылықтарды болдырмау. Қызығуды арттыру. Оқытудың мотивтерін қалыптастыру. Бақылау картасы. Жұмысқа жаппай сұрауды қосу. Топтарда жұмыс істеу, дайындық кеңестері, білімді түзету сабақтары, тірек конспектілері, пәндер бойынша жаднамалар, карточкалар Сабақтан тыс жұмыстар Қиындықтар туған кезде: 1. жаңа материалды меңгеру кезінде: 2.білімдегі олқылықтарды анықтаған кезде. 1. Үлгермеушілікті болдырмау. 2.білімдегі олқылықтарды жою. 3.Оқумативтерін, қызығушылықтарын қалыптастыру. Нашар үлгермеушілермен жұмыстағы және тұлғалық әдіс. 1. жеке және топтық кеңестер. 2. Үй тапсырмасын орындауға көмектесу. 3. Үйірмелерге қатысу. Тәрбие жұмысыПән мұғалімдерінің бақылауына үнемі сүйене отырып 1. Оқушының жеке тұлғасын қалыптастыру. 2. Оқу мативтерін, қызығуын қалыптастыру. 1. Жеке тұлғалық әдіс. 2. Мәдениетті орта туғызу. 1.Үйірмелерге, жорықтарға, өзін –өзі басқаруға тарту. 2.Сынып сағаттарын өткізу. Ата –аналармен жұмыс Үй тапсырмасын орындамағанда,сабақтан қалғанда, т.б. Жұмыс үздіксіз жүреді. Ата –аналарға педагогикалық көмек көрсету. Үлгермеушіліктің себептерін анықтау Оқушылардың түрін және үлгермеу себептерін анықтау. Ата –аналарға талаптарды түсіндіру. Ата – аналарды педагогикалық сауаттандыру. Түзету жұмыстары. Жеке жұмыстар. Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс
11 слайд
1.Бұл пән оқушыға қиындық туғызады.
2.Пән қызықтырмайды.
3.Мұғалім пәнге қызықтыра алмайды.
4.Оқулықтағы мағлұматты түсінбейді.
5.Үй тапсырмасын үнемі орындамайды.
6.Есепті шығара алмайды.
7.Оқулықпен жұмыс істеуді білмейді.
8.Сабаққа зейін қоя алмайды.
9.Үйде қадағаланбайды.
10.Сабақтан көп қалады.
11 слайд
1.Бұл пән оқушыға қиындық туғызады. 2.Пән қызықтырмайды. 3.Мұғалім пәнге қызықтыра алмайды. 4.Оқулықтағы мағлұматты түсінбейді. 5.Үй тапсырмасын үнемі орындамайды. 6.Есепті шығара алмайды. 7.Оқулықпен жұмыс істеуді білмейді. 8.Сабаққа зейін қоя алмайды. 9.Үйде қадағаланбайды. 10.Сабақтан көп қалады.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Үлгерімі төмен балаларды болдырмау үшін әсіресе бастауыш
сыныптарда ата – анамен және ұстазбен шәкірт арасында
тартыс тумауы қажет. "Егер бала бұзақы болса, онда оған
бала кінәлі емес. Педагогикалық әдістер кінәлі"
деген А.С.Макаренко.
Олай болса мұғалім,
•біріншіден, терең білімді, жауапкершілікті жете түсінетін,
сабағын жан-жақты даярлану арқылы саналы,
тиімді қызғылықты етіп өткізсе, оқушылар
сабаққа зейін аударады да, басқа нәрсеге көңіл бөлмейді.
•Екіншіден, оқушының әрбір тәртіпсіздігі мен
шәлкем-шалыстығының себебін анықтап көз жеткізіп
алып барып, шара мен жазаны соған лайықтап қолдану керек.
•Үшіншіден, мұғалім шыншыл, әділетті болуы керек.
•Төртіншіден, ұстаз кекшіл болмай, кеңпейілді, кешірімді,
мейірімді, сабырлы, ұстамды болғаны жөн.
14 слайд
Үлгерімі төмен балаларды болдырмау үшін әсіресе бастауыш сыныптарда ата – анамен және ұстазбен шәкірт арасында тартыс тумауы қажет. "Егер бала бұзақы болса, онда оған бала кінәлі емес. Педагогикалық әдістер кінәлі" деген А.С.Макаренко. Олай болса мұғалім, •біріншіден, терең білімді, жауапкершілікті жете түсінетін, сабағын жан-жақты даярлану арқылы саналы, тиімді қызғылықты етіп өткізсе, оқушылар сабаққа зейін аударады да, басқа нәрсеге көңіл бөлмейді. •Екіншіден, оқушының әрбір тәртіпсіздігі мен шәлкем-шалыстығының себебін анықтап көз жеткізіп алып барып, шара мен жазаны соған лайықтап қолдану керек. •Үшіншіден, мұғалім шыншыл, әділетті болуы керек. •Төртіншіден, ұстаз кекшіл болмай, кеңпейілді, кешірімді, мейірімді, сабырлы, ұстамды болғаны жөн.