Материалдар / ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ

Материал туралы қысқаша түсінік
Баланың оқу мотивациясының деңгейін анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2020
2125
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАР ҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ Орындаушы: Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп педагог-психологтары: Шаде

1 слайд
ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАР ҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ Орындаушы: Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп педагог-психологтары: Шаденова А.С. Досанова К.С.

1 слайд

ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАР ҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ Орындаушы: Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп педагог-психологтары: Шаденова А.С. Досанова К.С.

ӨЗЕКТІЛІГІ • Оқушылардың бейімделу кезіндегі қиындықтардан туындайтын оқу үлгерімінің төмендеуі • Үлгермеудің негізгі себе

2 слайд
ӨЗЕКТІЛІГІ • Оқушылардың бейімделу кезіндегі қиындықтардан туындайтын оқу үлгерімінің төмендеуі • Үлгермеудің  негізгі себептерінің бірі – жұмыс  істеу  қабілетінің, ынтаның, зейіннің жоқтығы. • Екінші себеп - білімнің жүйесіздігі,  жауапкершіліктің төмендігі. • Үшінші себеп - материалдан мәнді белгілерді бөле алмау, оқушылардың жаттап оқып, бәрін есте сақтауға тырысуы. • Төртінші себеп - пәнге деген қызығушылығының жоқтығы. Нәтижесінде оқушының зейіні, білімге деген ықыласы төмендейді. • Бесінші себеп - оқушының отбасындағы қолайсыз жағдай, құрбыларымен тіл табыса алмауы.

2 слайд

ӨЗЕКТІЛІГІ • Оқушылардың бейімделу кезіндегі қиындықтардан туындайтын оқу үлгерімінің төмендеуі • Үлгермеудің  негізгі себептерінің бірі – жұмыс  істеу  қабілетінің, ынтаның, зейіннің жоқтығы. • Екінші себеп - білімнің жүйесіздігі,  жауапкершіліктің төмендігі. • Үшінші себеп - материалдан мәнді белгілерді бөле алмау, оқушылардың жаттап оқып, бәрін есте сақтауға тырысуы. • Төртінші себеп - пәнге деген қызығушылығының жоқтығы. Нәтижесінде оқушының зейіні, білімге деген ықыласы төмендейді. • Бесінші себеп - оқушының отбасындағы қолайсыз жағдай, құрбыларымен тіл табыса алмауы.

Мақсаты: • Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндікте

3 слайд
Мақсаты: • Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу

3 слайд

Мақсаты: • Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу

Міндеті: Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек көрсету.

4 слайд
Міндеті: Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек көрсету.

4 слайд

Міндеті: Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек көрсету.

№ Жұмыс мазмұны Жұмыс жүргізілетін сыныптар Мақсаты 1 «Мектепте маған не ұнайды ?» ( Н.Г. Лусканова ) әдістемесі 5- сынып о

5 слайд
№ Жұмыс мазмұны Жұмыс жүргізілетін сыныптар Мақсаты 1 «Мектепте маған не ұнайды ?» ( Н.Г. Лусканова ) әдістемесі 5- сынып оқушылары Баланың оқу мотивациясының деңгейін анықтау. 2 Корректуралық сынау тесті 5- сынып оқушылары Зейіннің қалыптасу деңгейін анықтау. 3 «Түймедақ» әдістемесі 5- сынып оқушылары Оқушылардың пәнге қызығушылығын анықтау. 4 «Социометрия» әдістемесі 5-сыныптар, 6а,д; 7а,ә,б; 8б,в; 9а,ә, в; Сыныптағы оқушылардың арасындағы қарым-қатынысты, көшбасшы, белсенді оқушыларды және сыныптарға оқшауланған балаларды анықтау. 5 «Жіптік курс » тренинг Ойын- жаттығулар Оқушыларға психологиялық көмек көрсету, кеңес. 8-9 сынып оқушылары Оқушыларды бір-біріне сенімділіктерін арттыру, сыныптағы оқушылардың қарым-қатынастарын жақсарту, топта лидерді шығару, өзін көрсете білуге үйрету.

5 слайд

№ Жұмыс мазмұны Жұмыс жүргізілетін сыныптар Мақсаты 1 «Мектепте маған не ұнайды ?» ( Н.Г. Лусканова ) әдістемесі 5- сынып оқушылары Баланың оқу мотивациясының деңгейін анықтау. 2 Корректуралық сынау тесті 5- сынып оқушылары Зейіннің қалыптасу деңгейін анықтау. 3 «Түймедақ» әдістемесі 5- сынып оқушылары Оқушылардың пәнге қызығушылығын анықтау. 4 «Социометрия» әдістемесі 5-сыныптар, 6а,д; 7а,ә,б; 8б,в; 9а,ә, в; Сыныптағы оқушылардың арасындағы қарым-қатынысты, көшбасшы, белсенді оқушыларды және сыныптарға оқшауланған балаларды анықтау. 5 «Жіптік курс » тренинг Ойын- жаттығулар Оқушыларға психологиялық көмек көрсету, кеңес. 8-9 сынып оқушылары Оқушыларды бір-біріне сенімділіктерін арттыру, сыныптағы оқушылардың қарым-қатынастарын жақсарту, топта лидерді шығару, өзін көрсете білуге үйрету.

Бесінші сынып оқушылары арасында үлгерімі төмен оқушыларды анықтау мақсатында мектеп мотивациясын тексеруге арнал

6 слайд
Бесінші сынып оқушылары арасында үлгерімі төмен оқушыларды анықтау мақсатында мектеп мотивациясын тексеруге арналған И.Г. Лусканова әдістемесі жүргізілді. Бұл әдістеменің мақсаты баланың оқу мотивациясының деңгейін анықтау. 5 «А» сынып оқушылары Құралов Нурхат, Омар Кафлан, Жеткергенова Әсем, Баян Нурмұхамбет, Абиметалип Диас, Адилов Ильхам, Тохтарбай Үсен; 5 «Б» сынып оқушылары Ертуғанова Айсара, Уразмбетов Айдос, Нурберген шапағат, Жұмахмет Мөлдір, Нурғали Ғанижан, Қанатов Амирхан, Жақыппек Әлия, Раззаков Жанболат; 5 «В» сынып оқушылары Мухидин Қызжібек, Сұлтанбек Алмас, Абдулла Алмат, Махмудов Азизбек, Сәдуақас Нурханат, Исаев Алпамыс- мектепке оң көзқараспен қарайды, бірақ оқу мақсатын сезінбейді, орташа белсенділікті көрсетеді, қызығушылығына байланысты таңдайды, тек қана типтік тапсырмаларды ғана өзінше орындайды, сырттан үлкендердің бақылауын қалайды. 5«Ә» сынып оқушысылары Мұрат Шыңғыс, Жайлаубек Ерасыл; 5 «Д» сынып оқушысы Кузубаев Жаннур, 5 «В» сынып оқушысы Сарсебай Батырбек- мектепке көзқарастары жағымды, бірақ оқудан тыс шараларға қызығушылығы басым.

6 слайд

Бесінші сынып оқушылары арасында үлгерімі төмен оқушыларды анықтау мақсатында мектеп мотивациясын тексеруге арналған И.Г. Лусканова әдістемесі жүргізілді. Бұл әдістеменің мақсаты баланың оқу мотивациясының деңгейін анықтау. 5 «А» сынып оқушылары Құралов Нурхат, Омар Кафлан, Жеткергенова Әсем, Баян Нурмұхамбет, Абиметалип Диас, Адилов Ильхам, Тохтарбай Үсен; 5 «Б» сынып оқушылары Ертуғанова Айсара, Уразмбетов Айдос, Нурберген шапағат, Жұмахмет Мөлдір, Нурғали Ғанижан, Қанатов Амирхан, Жақыппек Әлия, Раззаков Жанболат; 5 «В» сынып оқушылары Мухидин Қызжібек, Сұлтанбек Алмас, Абдулла Алмат, Махмудов Азизбек, Сәдуақас Нурханат, Исаев Алпамыс- мектепке оң көзқараспен қарайды, бірақ оқу мақсатын сезінбейді, орташа белсенділікті көрсетеді, қызығушылығына байланысты таңдайды, тек қана типтік тапсырмаларды ғана өзінше орындайды, сырттан үлкендердің бақылауын қалайды. 5«Ә» сынып оқушысылары Мұрат Шыңғыс, Жайлаубек Ерасыл; 5 «Д» сынып оқушысы Кузубаев Жаннур, 5 «В» сынып оқушысы Сарсебай Батырбек- мектепке көзқарастары жағымды, бірақ оқудан тыс шараларға қызығушылығы басым.

Оқушылардың пәнге қызығушылығын анықтау мақсатында 5- сынып оқушысыларынан «Түймедақ» әдістемесі бойынша оқушылардың

7 слайд
Оқушылардың пәнге қызығушылығын анықтау мақсатында 5- сынып оқушысыларынан «Түймедақ» әдістемесі бойынша оқушылардың қорытындысы шығарылып 5-сыныптарда  кездесетін көптеген қиыншылықтары  қиын пәндерден математика, тарих, ағылшын, орыс тілі, жаратылыстану, т.б болып табылды. Сонымен қатар 5-сыныпта қызықтыратын нәрселері әр түрлі пәндер мен мұғалімдер, қоршаған ортасымен қарым- қатынастары.

7 слайд

Оқушылардың пәнге қызығушылығын анықтау мақсатында 5- сынып оқушысыларынан «Түймедақ» әдістемесі бойынша оқушылардың қорытындысы шығарылып 5-сыныптарда  кездесетін көптеген қиыншылықтары  қиын пәндерден математика, тарих, ағылшын, орыс тілі, жаратылыстану, т.б болып табылды. Сонымен қатар 5-сыныпта қызықтыратын нәрселері әр түрлі пәндер мен мұғалімдер, қоршаған ортасымен қарым- қатынастары.

Оқушылардың пәнге қызығушылығын анықтау мақсатында 5- сынып оқушысыларынан «Түймедақ» әдістемесі бойынша оқушылар

8 слайд
Оқушылардың пәнге қызығушылығын анықтау мақсатында 5- сынып оқушысыларынан «Түймедақ» әдістемесі бойынша оқушылардың қорытындысы шығарылып 5-сыныптарда  кездесетін көптеген қиыншылықтары  қиын пәндерден математика, тарих, ағылшын, орыс тілі, жаратылыстану, т.б болып табылды. Сонымен қатар 5-сыныпта қызықтыратын нәрселері әр түрлі пәндер мен мұғалімдер, қоршаған ортасымен қарым- қатынастары.

8 слайд

Оқушылардың пәнге қызығушылығын анықтау мақсатында 5- сынып оқушысыларынан «Түймедақ» әдістемесі бойынша оқушылардың қорытындысы шығарылып 5-сыныптарда  кездесетін көптеген қиыншылықтары  қиын пәндерден математика, тарих, ағылшын, орыс тілі, жаратылыстану, т.б болып табылды. Сонымен қатар 5-сыныпта қызықтыратын нәрселері әр түрлі пәндер мен мұғалімдер, қоршаған ортасымен қарым- қатынастары.

Сыныбы Лидерлер Белсенділер Орташа қабылданғандар Оқшауланғандар 5 «А» 3 6 11 0 5 «Ә» 3 6 10 0 5 «Д» 3 6 14 0 5 «В» 3 4 11 0

9 слайд
Сыныбы Лидерлер Белсенділер Орташа қабылданғандар Оқшауланғандар 5 «А» 3 6 11 0 5 «Ә» 3 6 10 0 5 «Д» 3 6 14 0 5 «В» 3 4 11 0 5 «Б» 3 6 11 0 5 «Г» Оқушылардың барлығы жалпы сыныпты жазған. 8 «Б» 4 5 5 0 8 «В» 2 16 0 6 «А» 2 0 6 «Д» Оқушылардың барлығы жалпы сыныпты жазған. 9 «А» 1 1 0 9 «Ә» Оқушылардың барлығы жалпы сыныпты жазған. 9 «В» 3 0

9 слайд

Сыныбы Лидерлер Белсенділер Орташа қабылданғандар Оқшауланғандар 5 «А» 3 6 11 0 5 «Ә» 3 6 10 0 5 «Д» 3 6 14 0 5 «В» 3 4 11 0 5 «Б» 3 6 11 0 5 «Г» Оқушылардың барлығы жалпы сыныпты жазған. 8 «Б» 4 5 5 0 8 «В» 2 16 0 6 «А» 2 0 6 «Д» Оқушылардың барлығы жалпы сыныпты жазған. 9 «А» 1 1 0 9 «Ә» Оқушылардың барлығы жалпы сыныпты жазған. 9 «В» 3 0

8-9 сынып оқушыларда кездесетін Қиыншылықтарға жауап ретінде « Обруч » әдістемесін өткізді. Бұл өте пайдалы және көңі

10 слайд
8-9 сынып оқушыларда кездесетін Қиыншылықтарға жауап ретінде « Обруч » әдістемесін өткізді. Бұл өте пайдалы және көңілді тренинг. Қатысушылар көңілдерін көтеріп, үлкен әсер алады. Қиындықтардан қандай шешім табатынын, тапқырлығын сынап көру үшін дайындалған тренинг болып табылады. Оқушылармен жіптік курс тренингін өткізу. Бұл жіптік курстың мақсаты: оқушыларды бір-біріне сенімділіктерін арттыру, сыныптағы оқушылардың қарым- қатынастарын жақсарту, топта лидерді шығару, өзін көрсете білуге үйрету.

10 слайд

8-9 сынып оқушыларда кездесетін Қиыншылықтарға жауап ретінде « Обруч » әдістемесін өткізді. Бұл өте пайдалы және көңілді тренинг. Қатысушылар көңілдерін көтеріп, үлкен әсер алады. Қиындықтардан қандай шешім табатынын, тапқырлығын сынап көру үшін дайындалған тренинг болып табылады. Оқушылармен жіптік курс тренингін өткізу. Бұл жіптік курстың мақсаты: оқушыларды бір-біріне сенімділіктерін арттыру, сыныптағы оқушылардың қарым- қатынастарын жақсарту, топта лидерді шығару, өзін көрсете білуге үйрету.

11 слайд

11 слайд