Үлттық әшекей бұйымдар жасаймыз слайд
Үлттық әшекей бұйымдар жасаймыз слайд

#1 слайд
«Дөңгелене тұрайық,
Киіз үйді құрайық,
Кереге болып керіліп,
Уықтар боп иіліп,
1 слайд
«Дөңгелене тұрайық, Киіз үйді құрайық, Кереге болып керіліп, Уықтар боп иіліп,
#2 слайд
«Спинер»әдісі(жеке жұмыс) арқылы үй
тапсырмасын сұрау
1.Қазақ халқының ұлттық киімдерін ата?
2.Ұлттық киімдер несімен ерекшеленеді?
3 Бас киім түрлерін ата ?
4.Сәукелені кімдер киген?
5.Қазақ халқының ұлттық киімдерін,күнделікті
өмірде киеді ме?
6.Үйлеріңде қандай ұлттық киімдер бар?
Дескриптор:Сұрақтарға жауап береді;
2 слайд
«Спинер»әдісі(жеке жұмыс) арқылы үй тапсырмасын сұрау 1.Қазақ халқының ұлттық киімдерін ата? 2.Ұлттық киімдер несімен ерекшеленеді? 3 Бас киім түрлерін ата ? 4.Сәукелені кімдер киген? 5.Қазақ халқының ұлттық киімдерін,күнделікті өмірде киеді ме? 6.Үйлеріңде қандай ұлттық киімдер бар? Дескриптор:Сұрақтарға жауап береді;
#3 слайд
Сырт жағына зер жіппен,
Көз тартатын көрікпен,
Ою-өрнек бастырған,
Шалқасынан тастаған,
Кәдімгі сырлы тостаған
Дөп-дөңгелек басы бар,
Маңдайында шашы бар.
Өзің көрген баяғы,
Сапылдайды сабағы.
Жұмбақты шеш
3 слайд
Сырт жағына зер жіппен, Көз тартатын көрікпен, Ою-өрнек бастырған, Шалқасынан тастаған, Кәдімгі сырлы тостаған Дөп-дөңгелек басы бар, Маңдайында шашы бар. Өзің көрген баяғы, Сапылдайды сабағы. Жұмбақты шеш
#4 слайд
Ұлттықүлгідегі
әшекей
бұйымдар жасау
4 слайд
Ұлттықүлгідегі әшекей бұйымдар жасау
#5 слайд
Тақырыбы: «Ұлттық үлгідегі әшекей
бұйымын жасаймыз»
Сынып: 4 «Б»
Пәні:Көркем еңбек
Пән мұғалімі: Шоханова А
«№ 270 Ғ.Мұхамеданов атындағы орта мектебі» КММ
5 слайд
Тақырыбы: «Ұлттық үлгідегі әшекей бұйымын жасаймыз» Сынып: 4 «Б» Пәні:Көркем еңбек Пән мұғалімі: Шоханова А «№ 270 Ғ.Мұхамеданов атындағы орта мектебі» КММ
#6 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
4.2.3.4 шығармашылық жұмыстарды дайындау
барысында қазақ ұлттық мәдениетінің
элементтерін қолдану;
4.3.2.1 арнайы терминдердң қолдана
отырып,өнердің әр түрлі туындыларының негізгі
мәнерлеу құралдары мен материалдарын салыстыру
және айырмашылығын көрсету;
6 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 4.2.3.4 шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану; 4.3.2.1 арнайы терминдердң қолдана отырып,өнердің әр түрлі туындыларының негізгі мәнерлеу құралдары мен материалдарын салыстыру және айырмашылығын көрсету;
#7 слайд
Бұл зат қазақ халқының ерте заманнан бастау алған
халық өмірімен, тарихымен, шаруашылығымен тығыз
байланыста дамып келеді. Адам баласы ежелден киімнің
ажырамас бөлігі ретінде санаған.
Ел арасында «бұл зат– қыздардың ең жақсы досы» деген
ұғым бар. Әрқайсысы өзіндік қасиет пен ерекшелікке ие.
Қазақ халқы түркі тілдес халықтары арасында
бұл затқа бай халық болып есептеледі Андронов
мәдениетінен бастап, ежелгі сақ, ғұн, үйсін
тайпаларынан бастау алған.
7 слайд
Бұл зат қазақ халқының ерте заманнан бастау алған халық өмірімен, тарихымен, шаруашылығымен тығыз байланыста дамып келеді. Адам баласы ежелден киімнің ажырамас бөлігі ретінде санаған. Ел арасында «бұл зат– қыздардың ең жақсы досы» деген ұғым бар. Әрқайсысы өзіндік қасиет пен ерекшелікке ие. Қазақ халқы түркі тілдес халықтары арасында бұл затқа бай халық болып есептеледі Андронов мәдениетінен бастап, ежелгі сақ, ғұн, үйсін тайпаларынан бастау алған.
#8 слайд
Қауіпсіздік ережесі
8 слайд
Қауіпсіздік ережесі
#9 слайд
Сарамандық жұмыс
(жеке жұмыс)
9 слайд
Сарамандық жұмыс (жеке жұмыс)
#10 слайд
Зергер болғым келеді
(топтық жұмыс)
10 слайд
Зергер болғым келеді (топтық жұмыс)
#11 слайд
Назарларыңызға рахмет!
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













