Ұлттық мәдениет. Қазақ тілі. 8-сынып. Жай сөйлем түрлері
Ұлттық мәдениет. Қазақ тілі. 8-сынып. Жай сөйлем түрлері

#1 слайд
Сәуірдің он төрті
Ұлттық мәдениет
1 слайд
Сәуірдің он төрті Ұлттық мәдениет
#2 слайд
Оқыту мақсаттары
•8.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы
ойды анықтау
•8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты
мен құрылымдық ерекшелігіне сай
қолдану
2 слайд
Оқыту мақсаттары •8.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау •8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану
#3 слайд
•Автор мақалада
_________сөз қозғайды.
•Автор___________тұжырымға келеді.
•Автор мақалада
_________туындайтынын сөз етеді.
•Мақалада__________________жасалады.
•Автор
____________________алаңдайды.
•Қажетті сөйлемдер:көрермен мәдениеті
түзелмей театрдағы түйіткілдер екіленер
түсеріне,театр қойылымын тамашалаушы
көрермендер туралы, «Нағыз мәдениет те, нағыз
өнер де театрда» деген,қойылым көру барысында
мәдениетке жат әрекет орын алуы
мәселесі,театртанушылардың көрермендер
түрлілігі туралы пікіріне сілтеме
3 слайд
•Автор мақалада _________сөз қозғайды. •Автор___________тұжырымға келеді. •Автор мақалада _________туындайтынын сөз етеді. •Мақалада__________________жасалады. •Автор ____________________алаңдайды. •Қажетті сөйлемдер:көрермен мәдениеті түзелмей театрдағы түйіткілдер екіленер түсеріне,театр қойылымын тамашалаушы көрермендер туралы, «Нағыз мәдениет те, нағыз өнер де театрда» деген,қойылым көру барысында мәдениетке жат әрекет орын алуы мәселесі,театртанушылардың көрермендер түрлілігі туралы пікіріне сілтеме
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
4-тапсырма.Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге
айналдырыңдар.
•Нұрмағанбет тілін алды.Ол киіне
бастады.Нұрмағанбет көзге түсті. Ойын той
болмайды.Сәні болмайды.Андрей
шақырылады. Нұрмағанбет те құмар.
Саусақтары жетпейді. Саусақтары ырқына
көнбейді. Ол біледі.
• Дескриптор:
•-жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемге
айналдырады.
7 слайд
4-тапсырма.Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге айналдырыңдар. •Нұрмағанбет тілін алды.Ол киіне бастады.Нұрмағанбет көзге түсті. Ойын той болмайды.Сәні болмайды.Андрей шақырылады. Нұрмағанбет те құмар. Саусақтары жетпейді. Саусақтары ырқына көнбейді. Ол біледі. • Дескриптор: •-жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемге айналдырады.
#8 слайд
5-тапсырма. Сөйлемдерді атаулы сөйлемдерге айналдырып
жазыңдар.
•1.Мезгіл жаз еді.2.Ай жарқырап тұрған.
3.Күн ыстық еді. 4.Дала қатты аяз еді. 5.Күн
ұясына батып барады. 6.Кеш болды.
•Дескриптор:
•-сөйлемдерді атаулы сөйлемдерге
айналдырады.
•-жазу каллиграфиясын сақтайды.
8 слайд
5-тапсырма. Сөйлемдерді атаулы сөйлемдерге айналдырып жазыңдар. •1.Мезгіл жаз еді.2.Ай жарқырап тұрған. 3.Күн ыстық еді. 4.Дала қатты аяз еді. 5.Күн ұясына батып барады. 6.Кеш болды. •Дескриптор: •-сөйлемдерді атаулы сөйлемдерге айналдырады. •-жазу каллиграфиясын сақтайды.
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
Театр дегеніміз не?
•Театр-өмір көріністерін
драмалық әрекет арқылы
актерлер күшімен бейнелейтін
сахналық өнердің бір түрі.
10 слайд
Театр дегеніміз не? •Театр-өмір көріністерін драмалық әрекет арқылы актерлер күшімен бейнелейтін сахналық өнердің бір түрі.
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
Мәтінді мұқият тыңдап,ақпараттарды ретімен
орналастырыңыз.
12 слайд
Мәтінді мұқият тыңдап,ақпараттарды ретімен орналастырыңыз.
#13 слайд
ДҰРЫС ЖАУАБЫ:
13 слайд
ДҰРЫС ЖАУАБЫ:
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
2-тапсырма. Сөйлемдерге сөйлем мүшесіне талдау
жасаңыз.
•Көрермендер театр залына
кірді.Сағат 18.00-де сахна
шымылдығын аштық.Ортаға қара
шекпенін киіп Мұқағали
шықты.Менің оны тыңдағым
келді.Оның сырға толы өлеңдері
жанымды емдегендей әсер
қалдырды.
15 слайд
2-тапсырма. Сөйлемдерге сөйлем мүшесіне талдау жасаңыз. •Көрермендер театр залына кірді.Сағат 18.00-де сахна шымылдығын аштық.Ортаға қара шекпенін киіп Мұқағали шықты.Менің оны тыңдағым келді.Оның сырға толы өлеңдері жанымды емдегендей әсер қалдырды.
#16 слайд
Сөйлем Жай сөйлемнің
құрылымдық түрі
(жақты,жақсы)
Сағат 18.00-де сахна
шымылдығын аштық.
Менің оны тыңдағым
келді.
16 слайд
Сөйлем Жай сөйлемнің құрылымдық түрі (жақты,жақсы) Сағат 18.00-де сахна шымылдығын аштық. Менің оны тыңдағым келді.
#17 слайд
4-тапсырма. Көп нүктенің орнына
тиісті сөзді қойып жаз
•. 1. А. Әшімов – Жамбыл және Шымкент
университет тері нің ... про фессоры. 2. Театр
өнерінде айрықша еңбегімен ... бір топ актер
«Алғыс хатпен» марапатталды. 3. Олар дың
қатарында М. Әуезов театрының та лантты
актері, Қазақ станның еңбек сіңірген ... Дулыға
Ақмолда да бар. 4. Талантты жас актер
Еркебұлан Дайыров ... туралы кинода басты
рөлде ойнады. 5. Өнер ... шабыттандырады. 6.
Өнерге ... бар таласы.
•Қажетті сөздер: талантты, әркімнің-ақ,
құрметті, көзге түскен, актері, Бауыржан
Момышұлы
17 слайд
4-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып жаз •. 1. А. Әшімов – Жамбыл және Шымкент университет тері нің ... про фессоры. 2. Театр өнерінде айрықша еңбегімен ... бір топ актер «Алғыс хатпен» марапатталды. 3. Олар дың қатарында М. Әуезов театрының та лантты актері, Қазақ станның еңбек сіңірген ... Дулыға Ақмолда да бар. 4. Талантты жас актер Еркебұлан Дайыров ... туралы кинода басты рөлде ойнады. 5. Өнер ... шабыттандырады. 6. Өнерге ... бар таласы. •Қажетті сөздер: талантты, әркімнің-ақ, құрметті, көзге түскен, актері, Бауыржан Момышұлы
#18 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА:
•6-тапсырма, 105-бет
18 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: •6-тапсырма, 105-бет
шағым қалдыра аласыз













