Ұлттық музейге бардың ба?Презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлттық музейге бардың ба?Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту қазақ тілінде емес мектептің 6-сыныптарына арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен дайындалған қысқа мерзімді сабақ жоспары негізінде дайындалған презентация.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы:Ұлттық музейге бардың ба? (1 сабақ) Қазақ тілі мен әдебиеті 6-сынып Абдираймова Г.С. Бөлім атауы: «Астан

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Ұлттық музейге бардың ба? (1 сабақ) Қазақ тілі мен әдебиеті 6-сынып Абдираймова Г.С. Бөлім атауы: «Астана – мәдениет пен өнер ордасы».Ә.Ысқақ «Күн ұлымын» «Гагарин атындағы №34 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

1 слайд

Сабақтың тақырыбы:Ұлттық музейге бардың ба? (1 сабақ) Қазақ тілі мен әдебиеті 6-сынып Абдираймова Г.С. Бөлім атауы: «Астана – мәдениет пен өнер ордасы».Ә.Ысқақ «Күн ұлымын» «Гагарин атындағы №34 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Сабақтың оқу мақсаты: 6.2.6.1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. 6.3.3.1 орта

#2 слайд
Сабақтың оқу мақсаты: 6.2.6.1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. 6.3.3.1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

2 слайд

Сабақтың оқу мақсаты: 6.2.6.1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. 6.3.3.1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

Бағалау критерийлері: орта көлемді шығармалардың тақырыбын анықтай алады;  мәтіндерден тірек сөздерді таба алады; орта көле

#3 слайд
Бағалау критерийлері: орта көлемді шығармалардың тақырыбын анықтай алады;  мәтіндерден тірек сөздерді таба алады; орта көлемді шығармаларды түсініп, шығармадағы негізгі ойды анықтай алады;  сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады алады;

3 слайд

Бағалау критерийлері: орта көлемді шығармалардың тақырыбын анықтай алады;  мәтіндерден тірек сөздерді таба алады; орта көлемді шығармаларды түсініп, шығармадағы негізгі ойды анықтай алады;  сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады алады;

Сабақ барысында қамтылатын білім беру құндылықтары: *мәдениет *тарихқа құрмет *жауапкершілік

#4 слайд
Сабақ барысында қамтылатын білім беру құндылықтары: *мәдениет *тарихқа құрмет *жауапкершілік

4 слайд

Сабақ барысында қамтылатын білім беру құндылықтары: *мәдениет *тарихқа құрмет *жауапкершілік

І. Ұйымдастыру кезеңі Амандасу Оқушылармен сәлемдесу, өздері бір-бірімен үш тілде сәлемдеседі: Қалайсың?, Сәлем. Привет. Здра

#5 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі Амандасу Оқушылармен сәлемдесу, өздері бір-бірімен үш тілде сәлемдеседі:  Қалайсың?, Сәлем. Привет. Здравствуй. (Hello, Gudmoning). Сәтті өтсін сабағымыз, Ашық болсын қабағымыз! (Балалар бір-біріне күлімдей қарап, сәттілік тілейді)

5 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі Амандасу Оқушылармен сәлемдесу, өздері бір-бірімен үш тілде сәлемдеседі:  Қалайсың?, Сәлем. Привет. Здравствуй. (Hello, Gudmoning). Сәтті өтсін сабағымыз, Ашық болсын қабағымыз! (Балалар бір-біріне күлімдей қарап, сәттілік тілейді)

Оқыту дағдылары шартты белгілері арқылы топқа бөлу 1-топ - «Тыңдалым» 2-топ - «Айтылым» 3-топ - «Оқылым» 4-топ - «Жазылым

#6 слайд
Оқыту дағдылары шартты белгілері арқылы топқа бөлу 1-топ - «Тыңдалым» 2-топ - «Айтылым» 3-топ - «Оқылым» 4-топ - «Жазылым»

6 слайд

Оқыту дағдылары шартты белгілері арқылы топқа бөлу 1-топ - «Тыңдалым» 2-топ - «Айтылым» 3-топ - «Оқылым» 4-топ - «Жазылым»

Үй тапсырмасын сұрау «Флеш-карта» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту (Қосымша флеш-карта сұрақтары ашылады)

#7 слайд
Үй тапсырмасын сұрау «Флеш-карта» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту (Қосымша флеш-карта сұрақтары ашылады)

7 слайд

Үй тапсырмасын сұрау «Флеш-карта» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту (Қосымша флеш-карта сұрақтары ашылады)

«Қызықты суреттер» тәсілі Суреттерге назар аударыңдар.Бүгінгі тақырып не туралы болмақ? «БОЛЖАУ» стратегиясы

#8 слайд
«Қызықты суреттер» тәсілі Суреттерге назар аударыңдар.Бүгінгі тақырып не туралы болмақ? «БОЛЖАУ» стратегиясы

8 слайд

«Қызықты суреттер» тәсілі Суреттерге назар аударыңдар.Бүгінгі тақырып не туралы болмақ? «БОЛЖАУ» стратегиясы

Жетелеуші сұрақтар: -Суреттерде нені көріп тұрсыздар? -Суреттегі заттарды қайдан көруге болады? -Бүгінгі сабағымыздың тірек

#9 слайд
Жетелеуші сұрақтар: -Суреттерде нені көріп тұрсыздар? -Суреттегі заттарды қайдан көруге болады? -Бүгінгі сабағымыздың тірек сөздері қандай деп ойлайсыңдар?

9 слайд

Жетелеуші сұрақтар: -Суреттерде нені көріп тұрсыздар? -Суреттегі заттарды қайдан көруге болады? -Бүгінгі сабағымыздың тірек сөздері қандай деп ойлайсыңдар?

ІІІ.Жаңа сабақ. Жаңа сөздермен танысу, сөз тіркестерін, сөйлем құрастыру, аударма жасау Жауынгер, жәдігер, ауыстыру, ежелгі

#10 слайд
ІІІ.Жаңа сабақ.   Жаңа сөздермен танысу, сөз тіркестерін, сөйлем құрастыру, аударма жасау Жауынгер, жәдігер, ауыстыру, ежелгі және орта ғасыр тарихы

10 слайд

ІІІ.Жаңа сабақ.   Жаңа сөздермен танысу, сөз тіркестерін, сөйлем құрастыру, аударма жасау Жауынгер, жәдігер, ауыстыру, ежелгі және орта ғасыр тарихы

Сөздікпен жұмыс жауынгер–воин жәдігер- экспонат ,реликвия ауыстыру-заменить желгі және орта ғасыр тарихы-древняя и средне

#11 слайд
Сөздікпен жұмыс жауынгер–воин жәдігер- экспонат ,реликвия ауыстыру-заменить желгі және орта ғасыр тарихы-древняя и средневековая история

11 слайд

Сөздікпен жұмыс жауынгер–воин жәдігер- экспонат ,реликвия ауыстыру-заменить желгі және орта ғасыр тарихы-древняя и средневековая история

МӘТІНАЛДЫ ЖҰМЫС Айтылым 1- тапсырма. Төмендегі сұрақтарға жауап бер. 1.Мұражай –қандай мекеме? 2.Мұржайға қандай заттар қойылад

#12 слайд
МӘТІНАЛДЫ ЖҰМЫС Айтылым 1- тапсырма. Төмендегі сұрақтарға жауап бер. 1.Мұражай –қандай мекеме? 2.Мұржайға қандай заттар қойылады? 3.Қазақстандағы қандай музейлерді білесің? 4.Ұлттық музей туралы не білесің?

12 слайд

МӘТІНАЛДЫ ЖҰМЫС Айтылым 1- тапсырма. Төмендегі сұрақтарға жауап бер. 1.Мұражай –қандай мекеме? 2.Мұржайға қандай заттар қойылады? 3.Қазақстандағы қандай музейлерді білесің? 4.Ұлттық музей туралы не білесің?

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: Тәуелсіздік және Отаншылдық» , Мәдениет және тарихқа құрмет «Ұлттық музей» туралы видео-ролик

#13 слайд
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: Тәуелсіздік және Отаншылдық» , Мәдениет және тарихқа құрмет «Ұлттық музей» туралы видео-ролик https://youtube.com/watch?v=ph1QsXWXD98&feature=shared

13 слайд

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: Тәуелсіздік және Отаншылдық» , Мәдениет және тарихқа құрмет «Ұлттық музей» туралы видео-ролик https://youtube.com/watch?v=ph1QsXWXD98&feature=shared

ТОПТЫҚ жұмыс

#14 слайд
ТОПТЫҚ жұмыс

14 слайд

ТОПТЫҚ жұмыс

1-топ - «Тыңдалым» Видео-роликті көріп, тыңдау арқылы негізгі ақпараттарды анықтаңдар. Дескриптор -3 балл - видео-роликті

#15 слайд
1-топ - «Тыңдалым» Видео-роликті көріп, тыңдау арқылы негізгі ақпараттарды анықтаңдар. Дескриптор -3 балл - видео-роликті көреді; - ақпараттарды тыңдайды; -негізгі ақпараттарды анықтайды;

15 слайд

1-топ - «Тыңдалым» Видео-роликті көріп, тыңдау арқылы негізгі ақпараттарды анықтаңдар. Дескриптор -3 балл - видео-роликті көреді; - ақпараттарды тыңдайды; -негізгі ақпараттарды анықтайды;

2-топ - «Айтылым» Видеодағы сюжетті суреттердің желісі бойынша сөйлем құрастырып айтыңдар. Дескриптор - 3 балл - сұрақтарға

#16 слайд
2-топ - «Айтылым» Видеодағы сюжетті суреттердің желісі бойынша сөйлем құрастырып айтыңдар. Дескриптор - 3 балл - сұрақтарға жауап береді; -жаңа сөздер мен тірек сөздерді қолданады;

16 слайд

2-топ - «Айтылым» Видеодағы сюжетті суреттердің желісі бойынша сөйлем құрастырып айтыңдар. Дескриптор - 3 балл - сұрақтарға жауап береді; -жаңа сөздер мен тірек сөздерді қолданады;

3-топ - «Жазылым» 2- тапсырмадағы берілген сурет бойынша сөйлем құрап жазыңдар. Дескриптор -3 балл - сурет арқылы сөз

#17 слайд
3-топ - «Жазылым» 2- тапсырмадағы берілген сурет бойынша сөйлем құрап жазыңдар.       Дескриптор -3 балл - сурет арқылы сөз тіркесін құрайды; -сөйлем құрап жазады; -сөйлемді қатесіз жазады;

17 слайд

3-топ - «Жазылым» 2- тапсырмадағы берілген сурет бойынша сөйлем құрап жазыңдар.       Дескриптор -3 балл - сурет арқылы сөз тіркесін құрайды; -сөйлем құрап жазады; -сөйлемді қатесіз жазады;

4-топ - «Оқылым» 3-тапсырма бойынша «Оқылым» тапсырмасын орындаңдар. Мәтінді оқып,тақырып қойып, мәтін мазмұны бойынша жосп

#18 слайд
4-топ - «Оқылым»   3-тапсырма бойынша «Оқылым» тапсырмасын орындаңдар. Мәтінді оқып,тақырып қойып, мәтін мазмұны бойынша жоспар құрыңдар.   Дескриптор 3 балл - Мәтінді оқиды; - Мәтінге тақырып қояды. -негізгі ойды анықтайды

18 слайд

4-топ - «Оқылым»   3-тапсырма бойынша «Оқылым» тапсырмасын орындаңдар. Мәтінді оқып,тақырып қойып, мәтін мазмұны бойынша жоспар құрыңдар.   Дескриптор 3 балл - Мәтінді оқиды; - Мәтінге тақырып қояды. -негізгі ойды анықтайды

ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмег

#19 слайд
ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Музей туралы сөйлем құрайды.Суреттер бойынша сөз тіркесін құрап айтады.

19 слайд

ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Музей туралы сөйлем құрайды.Суреттер бойынша сөз тіркесін құрап айтады.

Сергіту сәті «Арқан тарту» ойыны Шарты: Арқанға ілінген сұрақтарға жауап беру арқылы арқанды тарту. Сұрақтарға жауап беріп,

#20 слайд
Сергіту сәті «Арқан тарту» ойыны Шарты: Арқанға ілінген сұрақтарға жауап беру арқылы арқанды тарту. Сұрақтарға жауап беріп, арқанды өз жағына көп ұзындықта тартқан топ жеңімпаз атанады.

20 слайд

Сергіту сәті «Арқан тарту» ойыны Шарты: Арқанға ілінген сұрақтарға жауап беру арқылы арқанды тарту. Сұрақтарға жауап беріп, арқанды өз жағына көп ұзындықта тартқан топ жеңімпаз атанады.

Айтылым 4-тапсырма.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. 1.Ұлттық музей қай қалада орналасқан? 2.Ұлттық музейдің экспозициялық к

#21 слайд
Айтылым 4-тапсырма.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.   1.Ұлттық музей қай қалада орналасқан? 2.Ұлттық музейдің экспозициялық кешендерінде қандай залдар бар? 3.Музей неше зал, неше қабаттан тұрады? 4.Музейдіңң аумағы қандай? 5.Музейде қандай шоу көрсетіледі?

21 слайд

Айтылым 4-тапсырма.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.   1.Ұлттық музей қай қалада орналасқан? 2.Ұлттық музейдің экспозициялық кешендерінде қандай залдар бар? 3.Музей неше зал, неше қабаттан тұрады? 4.Музейдіңң аумағы қандай? 5.Музейде қандай шоу көрсетіледі?

ІV.Бекіту. Бекіту сұрақтары: 1.Музей деген қандай мекеме? 2.Ұлттық музей қашан құрылды? 3.Ұлттық музей қанша залдан тұрады?

#22 слайд
ІV.Бекіту. Бекіту сұрақтары: 1.Музей деген қандай мекеме? 2.Ұлттық музей қашан құрылды? 3.Ұлттық музей қанша залдан тұрады?

22 слайд

ІV.Бекіту. Бекіту сұрақтары: 1.Музей деген қандай мекеме? 2.Ұлттық музей қашан құрылды? 3.Ұлттық музей қанша залдан тұрады?

Сабақты қор ытындылау Мәтінді түсініп, тақырып пен негізгі ойды анықтадың және сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құра

#23 слайд
Сабақты қор ытындылау Мәтінді түсініп, тақырып пен негізгі ойды анықтадың және сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыра алдыңдар;

23 слайд

Сабақты қор ытындылау Мәтінді түсініп, тақырып пен негізгі ойды анықтадың және сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыра алдыңдар;

Үйге тапсырма: 5- тапсырма. 117 бет

#24 слайд
Үйге тапсырма: 5- тапсырма. 117 бет

24 слайд

Үйге тапсырма: 5- тапсырма. 117 бет

Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы кері байланыс жасау 1.Бүгін мен............................................

#25 слайд
Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы кері байланыс жасау 1.Бүгін мен...................................................... білдім. 2. ............................................................ қызықты болды. 3................................................................. қиын болды. 4. ............................................................. екенін түсіндім.

25 слайд

Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы кері байланыс жасау 1.Бүгін мен...................................................... білдім. 2. ............................................................ қызықты болды. 3................................................................. қиын болды. 4. ............................................................. екенін түсіндім.

Бағалау Мұғалімнің формативті бағалауы «Смарт сағат» арқылы оқушылардың сабақ барысында жинаған балдары арқылы жүргізіледі.

#26 слайд
Бағалау Мұғалімнің формативті бағалауы «Смарт сағат» арқылы оқушылардың сабақ барысында жинаған балдары арқылы жүргізіледі.

26 слайд

Бағалау Мұғалімнің формативті бағалауы «Смарт сағат» арқылы оқушылардың сабақ барысында жинаған балдары арқылы жүргізіледі.

Файл форматы:
pptx
26.12.2024
292
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі