Ұлттық музейге бардың ба?Презентация
Ұлттық музейге бардың ба?Презентация

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Ұлттық музейге
бардың ба? (1 сабақ)
Қазақ тілі мен әдебиеті
6-сынып
Абдираймова Г.С.
Бөлім атауы: «Астана – мәдениет пен өнер
ордасы».Ә.Ысқақ «Күн ұлымын»
«Гагарин атындағы №34 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Ұлттық музейге бардың ба? (1 сабақ) Қазақ тілі мен әдебиеті 6-сынып Абдираймова Г.С. Бөлім атауы: «Астана – мәдениет пен өнер ордасы».Ә.Ысқақ «Күн ұлымын» «Гагарин атындағы №34 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
#2 слайд
Сабақтың оқу мақсаты:
6.2.6.1 тірек сөздерге сүйеніп,
сюжетті суреттердің желісі бойынша
әңгіме құрастыру.
6.3.3.1 орта көлемді шығармаларды
түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау;
2 слайд
Сабақтың оқу мақсаты: 6.2.6.1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. 6.3.3.1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;
#3 слайд
Бағалау критерийлері:
орта көлемді шығармалардың тақырыбын
анықтай алады;
мәтіндерден тірек сөздерді таба алады;
орта көлемді шығармаларды түсініп,
шығармадағы негізгі ойды анықтай алады;
сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме
құрастырады алады;
3 слайд
Бағалау критерийлері: орта көлемді шығармалардың тақырыбын анықтай алады; мәтіндерден тірек сөздерді таба алады; орта көлемді шығармаларды түсініп, шығармадағы негізгі ойды анықтай алады; сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады алады;
#4 слайд
Сабақ барысында қамтылатын білім беру
құндылықтары:
*мәдениет
*тарихқа құрмет
*жауапкершілік
4 слайд
Сабақ барысында қамтылатын білім беру құндылықтары: *мәдениет *тарихқа құрмет *жауапкершілік
#5 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
Оқушылармен сәлемдесу, өздері бір-бірімен үш тілде
сәлемдеседі:
Қалайсың?, Сәлем. Привет. Здравствуй. (Hello,
Gudmoning).
Сәтті өтсін сабағымыз,
Ашық болсын қабағымыз! (Балалар бір-біріне күлімдей қарап,
сәттілік тілейді)
5 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі Амандасу Оқушылармен сәлемдесу, өздері бір-бірімен үш тілде сәлемдеседі: Қалайсың?, Сәлем. Привет. Здравствуй. (Hello, Gudmoning). Сәтті өтсін сабағымыз, Ашық болсын қабағымыз! (Балалар бір-біріне күлімдей қарап, сәттілік тілейді)
#6 слайд
Оқыту дағдылары шартты белгілері арқылы
топқа бөлу
1-топ - «Тыңдалым»
2-топ - «Айтылым»
3-топ - «Оқылым»
4-топ - «Жазылым»
6 слайд
Оқыту дағдылары шартты белгілері арқылы топқа бөлу 1-топ - «Тыңдалым» 2-топ - «Айтылым» 3-топ - «Оқылым» 4-топ - «Жазылым»
#7 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
«Флеш-карта» әдісі арқылы үй
тапсырмасын бекіту
(Қосымша флеш-карта сұрақтары
ашылады)
7 слайд
Үй тапсырмасын сұрау «Флеш-карта» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту (Қосымша флеш-карта сұрақтары ашылады)
#8 слайд
«Қызықты суреттер» тәсілі
Суреттерге назар аударыңдар.Бүгінгі тақырып не туралы
болмақ?
«БОЛЖАУ» стратегиясы
8 слайд
«Қызықты суреттер» тәсілі Суреттерге назар аударыңдар.Бүгінгі тақырып не туралы болмақ? «БОЛЖАУ» стратегиясы
#9 слайд
Жетелеуші сұрақтар:
-Суреттерде нені көріп тұрсыздар?
-Суреттегі заттарды қайдан көруге болады?
-Бүгінгі сабағымыздың тірек сөздері қандай деп
ойлайсыңдар?
9 слайд
Жетелеуші сұрақтар: -Суреттерде нені көріп тұрсыздар? -Суреттегі заттарды қайдан көруге болады? -Бүгінгі сабағымыздың тірек сөздері қандай деп ойлайсыңдар?
#10 слайд
ІІІ.Жаңа сабақ.
Жаңа сөздермен танысу, сөз тіркестерін, сөйлем құрастыру, аударма жасау
Жауынгер, жәдігер, ауыстыру, ежелгі және орта
ғасыр тарихы
10 слайд
ІІІ.Жаңа сабақ. Жаңа сөздермен танысу, сөз тіркестерін, сөйлем құрастыру, аударма жасау Жауынгер, жәдігер, ауыстыру, ежелгі және орта ғасыр тарихы
#11 слайд
Сөздікпен жұмыс
жауынгер–воин
жәдігер- экспонат ,реликвия
ауыстыру-заменить желгі және орта ғасыр
тарихы-древняя и средневековая история
11 слайд
Сөздікпен жұмыс жауынгер–воин жәдігер- экспонат ,реликвия ауыстыру-заменить желгі және орта ғасыр тарихы-древняя и средневековая история
#12 слайд
МӘТІНАЛДЫ ЖҰМЫС
Айтылым
1- тапсырма. Төмендегі сұрақтарға жауап бер.
1.Мұражай –қандай мекеме?
2.Мұржайға қандай заттар қойылады?
3.Қазақстандағы қандай музейлерді білесің?
4.Ұлттық музей туралы не білесің?
12 слайд
МӘТІНАЛДЫ ЖҰМЫС Айтылым 1- тапсырма. Төмендегі сұрақтарға жауап бер. 1.Мұражай –қандай мекеме? 2.Мұржайға қандай заттар қойылады? 3.Қазақстандағы қандай музейлерді білесің? 4.Ұлттық музей туралы не білесің?
#13 слайд
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: Тәуелсіздік және
Отаншылдық» , Мәдениет және тарихқа құрмет
«Ұлттық музей» туралы видео-ролик
https://youtube.com/watch?v=ph1QsXWXD98&feature=shared
13 слайд
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: Тәуелсіздік және Отаншылдық» , Мәдениет және тарихқа құрмет «Ұлттық музей» туралы видео-ролик https://youtube.com/watch?v=ph1QsXWXD98&feature=shared
#14 слайд
ТОПТЫҚ жұмыс
14 слайд
ТОПТЫҚ жұмыс
#15 слайд
1-топ - «Тыңдалым»
Видео-роликті көріп, тыңдау арқылы негізгі ақпараттарды
анықтаңдар.
Дескриптор -3 балл
- видео-роликті көреді;
- ақпараттарды тыңдайды;
-негізгі ақпараттарды анықтайды;
15 слайд
1-топ - «Тыңдалым» Видео-роликті көріп, тыңдау арқылы негізгі ақпараттарды анықтаңдар. Дескриптор -3 балл - видео-роликті көреді; - ақпараттарды тыңдайды; -негізгі ақпараттарды анықтайды;
#16 слайд
2-топ - «Айтылым»
Видеодағы сюжетті суреттердің желісі бойынша сөйлем
құрастырып айтыңдар.
Дескриптор - 3 балл
- сұрақтарға жауап береді;
-жаңа сөздер мен тірек сөздерді қолданады;
16 слайд
2-топ - «Айтылым» Видеодағы сюжетті суреттердің желісі бойынша сөйлем құрастырып айтыңдар. Дескриптор - 3 балл - сұрақтарға жауап береді; -жаңа сөздер мен тірек сөздерді қолданады;
#17 слайд
3-топ - «Жазылым»
2- тапсырмадағы берілген сурет бойынша сөйлем құрап
жазыңдар.
Дескриптор -3 балл
- сурет арқылы сөз тіркесін құрайды;
-сөйлем құрап жазады;
-сөйлемді қатесіз жазады;
17 слайд
3-топ - «Жазылым» 2- тапсырмадағы берілген сурет бойынша сөйлем құрап жазыңдар. Дескриптор -3 балл - сурет арқылы сөз тіркесін құрайды; -сөйлем құрап жазады; -сөйлемді қатесіз жазады;
#18 слайд
4-топ - «Оқылым»
3-тапсырма бойынша «Оқылым» тапсырмасын
орындаңдар. Мәтінді оқып,тақырып қойып, мәтін мазмұны
бойынша жоспар құрыңдар.
Дескриптор 3 балл
- Мәтінді оқиды;
- Мәтінге тақырып қояды.
-негізгі ойды анықтайды
18 слайд
4-топ - «Оқылым» 3-тапсырма бойынша «Оқылым» тапсырмасын орындаңдар. Мәтінді оқып,тақырып қойып, мәтін мазмұны бойынша жоспар құрыңдар. Дескриптор 3 балл - Мәтінді оқиды; - Мәтінге тақырып қояды. -негізгі ойды анықтайды
#19 слайд
ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі
Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен
жұмысты орындайды
Музей туралы сөйлем құрайды.Суреттер бойынша сөз
тіркесін құрап айтады.
19 слайд
ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Музей туралы сөйлем құрайды.Суреттер бойынша сөз тіркесін құрап айтады.
#20 слайд
Сергіту сәті
«Арқан тарту» ойыны
Шарты: Арқанға ілінген сұрақтарға жауап беру
арқылы арқанды тарту. Сұрақтарға жауап беріп,
арқанды өз жағына көп ұзындықта тартқан топ
жеңімпаз атанады.
20 слайд
Сергіту сәті «Арқан тарту» ойыны Шарты: Арқанға ілінген сұрақтарға жауап беру арқылы арқанды тарту. Сұрақтарға жауап беріп, арқанды өз жағына көп ұзындықта тартқан топ жеңімпаз атанады.
#21 слайд
Айтылым
4-тапсырма.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.
1.Ұлттық музей қай қалада орналасқан?
2.Ұлттық музейдің экспозициялық кешендерінде қандай залдар
бар?
3.Музей неше зал, неше қабаттан тұрады?
4.Музейдіңң аумағы қандай?
5.Музейде қандай шоу көрсетіледі?
21 слайд
Айтылым 4-тапсырма.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. 1.Ұлттық музей қай қалада орналасқан? 2.Ұлттық музейдің экспозициялық кешендерінде қандай залдар бар? 3.Музей неше зал, неше қабаттан тұрады? 4.Музейдіңң аумағы қандай? 5.Музейде қандай шоу көрсетіледі?
#22 слайд
ІV.Бекіту.
Бекіту сұрақтары:
1.Музей деген қандай мекеме?
2.Ұлттық музей қашан құрылды?
3.Ұлттық музей қанша залдан тұрады?
22 слайд
ІV.Бекіту. Бекіту сұрақтары: 1.Музей деген қандай мекеме? 2.Ұлттық музей қашан құрылды? 3.Ұлттық музей қанша залдан тұрады?
#23 слайд
Сабақты қор ытындылау
Мәтінді түсініп, тақырып пен негізгі
ойды анықтадың және сюжетті суреттердің
желісі бойынша әңгіме құрастыра алдыңдар;
23 слайд
Сабақты қор ытындылау Мәтінді түсініп, тақырып пен негізгі ойды анықтадың және сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыра алдыңдар;
#24 слайд
Үйге тапсырма: 5-
тапсырма. 117 бет
24 слайд
Үйге тапсырма: 5- тапсырма. 117 бет
#25 слайд
Кері байланыс
«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы кері байланыс жасау
1.Бүгін мен...................................................... білдім.
2. ............................................................ қызықты болды.
3................................................................. қиын болды.
4. ............................................................. екенін түсіндім.
25 слайд
Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы кері байланыс жасау 1.Бүгін мен...................................................... білдім. 2. ............................................................ қызықты болды. 3................................................................. қиын болды. 4. ............................................................. екенін түсіндім.
#26 слайд
Бағалау
Мұғалімнің формативті бағалауы «Смарт сағат»
арқылы оқушылардың сабақ барысында жинаған
балдары арқылы жүргізіледі.
26 слайд
Бағалау Мұғалімнің формативті бағалауы «Смарт сағат» арқылы оқушылардың сабақ барысында жинаған балдары арқылы жүргізіледі.
шағым қалдыра аласыз













