"Ұлттық құндылықтар - шығармашылық бастауы" шебер-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ұлттық құндылықтар - шығармашылық бастауы" шебер-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық құндылықтарды бөбекжайда тиімді ұйымдастыруға арналған ойындар мен қызықты тапсырмалар
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№46 “Балбұлақ” бөбекжайы “Ұлттық құндылықтар шығармашылық бастауы” шебер-сынып Дайындаған: қазақ тілі мұғалімі Елеусизова С.К

#1 слайд
№46 “Балбұлақ” бөбекжайы “Ұлттық құндылықтар шығармашылық бастауы” шебер-сынып Дайындаған: қазақ тілі мұғалімі Елеусизова С.К.

1 слайд

№46 “Балбұлақ” бөбекжайы “Ұлттық құндылықтар шығармашылық бастауы” шебер-сынып Дайындаған: қазақ тілі мұғалімі Елеусизова С.К.

1 бөлім Сөз тапқанға – қолқа жоқ

#2 слайд
1 бөлім Сөз тапқанға – қолқа жоқ

2 слайд

1 бөлім Сөз тапқанға – қолқа жоқ

“Бір құндылық – бір құрт” 1. Маңғыстау өлкесінде кең көлемде тойланатын мерекелерді атаңыз. 2. Бала мен ана өмірі байланысынд

#3 слайд
“Бір құндылық – бір құрт” 1. Маңғыстау өлкесінде кең көлемде тойланатын мерекелерді атаңыз. 2. Бала мен ана өмірі байланысындағы құндылықтарды салт- дәстүрмен атаңыз.

3 слайд

“Бір құндылық – бір құрт” 1. Маңғыстау өлкесінде кең көлемде тойланатын мерекелерді атаңыз. 2. Бала мен ана өмірі байланысындағы құндылықтарды салт- дәстүрмен атаңыз.

2 бөлім Ойлан тап

#4 слайд
2 бөлім Ойлан тап

4 слайд

2 бөлім Ойлан тап

Санамақ – қазақтың жас балаларға арналған ұлттық ойыны. Зеректікті, ептілік пен икемділікті қажет ететін ойындар қатарына жа

#5 слайд
Санамақ – қазақтың жас балаларға арналған ұлттық ойыны. Зеректікті, ептілік пен икемділікті қажет ететін ойындар қатарына жатады. Сандарды қайталап айтқызу арқылы балаға алғашқы математикалық дәріс ретінде санауды үйретеміз. Санамақ айтылғанда әр санның атына бір ұқсас сөз қосылып айтылады. Ал біз оны Шульте әдісіне салып айтуымыз шарт. Шульте кестесі – миды ынталандыруға арналған ең жақсы қосымшалардың бірі. Оның артықшылығы – шоғырландыруды жақсарту әрі есте сақтау қабілетін арттыру боп табылады. Сол арқылы зейінді ынталандырып, шығармашылығымызды жетілдіруге мүмкіндік береді.

5 слайд

Санамақ – қазақтың жас балаларға арналған ұлттық ойыны. Зеректікті, ептілік пен икемділікті қажет ететін ойындар қатарына жатады. Сандарды қайталап айтқызу арқылы балаға алғашқы математикалық дәріс ретінде санауды үйретеміз. Санамақ айтылғанда әр санның атына бір ұқсас сөз қосылып айтылады. Ал біз оны Шульте әдісіне салып айтуымыз шарт. Шульте кестесі – миды ынталандыруға арналған ең жақсы қосымшалардың бірі. Оның артықшылығы – шоғырландыруды жақсарту әрі есте сақтау қабілетін арттыру боп табылады. Сол арқылы зейінді ынталандырып, шығармашылығымызды жетілдіруге мүмкіндік береді.

#6 слайд

6 слайд

•Қобыз үні •Бесік жыры •Ат шабысы •Тәй-тәй •Адай күйі •Құстардың сайрағаны

#7 слайд
•Қобыз үні •Бесік жыры •Ат шабысы •Тәй-тәй •Адай күйі •Құстардың сайрағаны

7 слайд

•Қобыз үні •Бесік жыры •Ат шабысы •Тәй-тәй •Адай күйі •Құстардың сайрағаны

3 бөлім Теориялық бөлім Воскобович шаршысы

#8 слайд
3 бөлім Теориялық бөлім Воскобович шаршысы

8 слайд

3 бөлім Теориялық бөлім Воскобович шаршысы

4 бөлім Тәжірибелік бөлім

#9 слайд
4 бөлім Тәжірибелік бөлім

9 слайд

4 бөлім Тәжірибелік бөлім

Жоба барысында әлеуметтік желіде парақша ашылды

#10 слайд
Жоба барысында әлеуметтік желіде парақша ашылды

10 слайд

Жоба барысында әлеуметтік желіде парақша ашылды

Кітапша мазмұны:

#11 слайд
Кітапша мазмұны:

11 слайд

Кітапша мазмұны:

Бесік жыры Түп-тамыры тым тереңге, сонау алғашқы қауымдық құрылысқа қарай кететін бесік жыры ұзақ жылдардағы адамзат тәжіриб

#12 слайд
Бесік жыры Түп-тамыры тым тереңге, сонау алғашқы қауымдық құрылысқа қарай кететін бесік жыры ұзақ жылдардағы адамзат тәжірибесінің жемісі. Әлем халықтарының бесік жырлары атқаратын функциясы, мазмұн байлығы, ішкі құрылымы жағынан тұтастай қарағанда желілес, үндес шығып отырады. Бесік жырының түп-төркінінің тым көнелігі, оның алғашқы негізінің сөз емес, саз (музыка) болғандығы, басты атқаратын қызметі – баланы тыныштандыру, оның жан-жүйесі мен санасына алғашқы эстетикалық нәр сіңіріп, тәрбие беру. Әлди-әлди, ақ бөпем, Ақ бесікке жат, бөпем! Жылама, бөпем, жылама, Жілік шағып берейін, Байқұтанның құйрығын Жіпке тағып берейін. Әлди-әлди, аппағым, Қойдың жүні қалпағым, Жұртқа жаман болса да, Өзім сүйген аппағым! Әлди-әлди, шырағым, Көлге біткен құрағым.

12 слайд

Бесік жыры Түп-тамыры тым тереңге, сонау алғашқы қауымдық құрылысқа қарай кететін бесік жыры ұзақ жылдардағы адамзат тәжірибесінің жемісі. Әлем халықтарының бесік жырлары атқаратын функциясы, мазмұн байлығы, ішкі құрылымы жағынан тұтастай қарағанда желілес, үндес шығып отырады. Бесік жырының түп-төркінінің тым көнелігі, оның алғашқы негізінің сөз емес, саз (музыка) болғандығы, басты атқаратын қызметі – баланы тыныштандыру, оның жан-жүйесі мен санасына алғашқы эстетикалық нәр сіңіріп, тәрбие беру. Әлди-әлди, ақ бөпем, Ақ бесікке жат, бөпем! Жылама, бөпем, жылама, Жілік шағып берейін, Байқұтанның құйрығын Жіпке тағып берейін. Әлди-әлди, аппағым, Қойдың жүні қалпағым, Жұртқа жаман болса да, Өзім сүйген аппағым! Әлди-әлди, шырағым, Көлге біткен құрағым.

Әмин десең, міне, бата, Қолдасын Қыдыр ата. Қызырың қияласын, Періштең ұяласын. Балаға бақ берсін. Бас берсін, өмірі ұзақ

#13 слайд
Әмин десең, міне, бата, Қолдасын Қыдыр ата. Қызырың қияласын, Періштең ұяласын. Балаға бақ берсін. Бас берсін, өмірі ұзақ жас берсін. Кетпес ырыс, кең пейіл берсін. Ел шеті жаусыз болсын, Ел іші даусыз болсын. Баланың өрісі көпті, Қонысы құтты болсын. Жұлдызы жарқырап, Аспаны ашық боп, Бейбітшілік боп ел іргесі, Болып жасы, ұзақ көп, Әрқашан жүрегі қуанышты болсын. БАТА

13 слайд

Әмин десең, міне, бата, Қолдасын Қыдыр ата. Қызырың қияласын, Періштең ұяласын. Балаға бақ берсін. Бас берсін, өмірі ұзақ жас берсін. Кетпес ырыс, кең пейіл берсін. Ел шеті жаусыз болсын, Ел іші даусыз болсын. Баланың өрісі көпті, Қонысы құтты болсын. Жұлдызы жарқырап, Аспаны ашық боп, Бейбітшілік боп ел іргесі, Болып жасы, ұзақ көп, Әрқашан жүрегі қуанышты болсын. БАТА

ТҰСАУКЕСер Бұл ырымның жүзеге асуы қазақ пен қырғыз халқында бірдей. Ол үшін аяғынан қаз тұрып жүрген баланың аяғын ала жіппе

#14 слайд
ТҰСАУКЕСер Бұл ырымның жүзеге асуы қазақ пен қырғыз халқында бірдей. Ол үшін аяғынан қаз тұрып жүрген баланың аяғын ала жіппен майлы тоқ ішек араластырып (кейде шөп араластырады) тұсайды да, тұсауды аяғы жеңіл, ширақ жүрісті адамға кестіреді. Содан соң отырғандар баланы жағалата жетектеп: Тәй, тәй, балам, тәй, балам, Жүре қойшы жәй, балам, Қарыс, сүйем қаз бастың, Қадамыңнан айналдым...

14 слайд

ТҰСАУКЕСер Бұл ырымның жүзеге асуы қазақ пен қырғыз халқында бірдей. Ол үшін аяғынан қаз тұрып жүрген баланың аяғын ала жіппен майлы тоқ ішек араластырып (кейде шөп араластырады) тұсайды да, тұсауды аяғы жеңіл, ширақ жүрісті адамға кестіреді. Содан соң отырғандар баланы жағалата жетектеп: Тәй, тәй, балам, тәй, балам, Жүре қойшы жәй, балам, Қарыс, сүйем қаз бастың, Қадамыңнан айналдым...

Қазақ халқы арасында кең таралған уату жырының бір түрі – «Қуырмаш». Жылап отырған баланың алақанын алып: «Қуыр-қуыр, қуырм

#15 слайд
Қазақ халқы арасында кең таралған уату жырының бір түрі – «Қуырмаш». Жылап отырған баланың алақанын алып: «Қуыр-қуыр, қуырмаш, тауықтарға бидай шаш», – деп, бидай қуырғандай етіп қытықтайды да: Бас бармақ, Балалы үйрек (сұқ саусақ) Ортан терек (ортан қол) Шылдыр шүмек (аты жоқ қол) Кішкентай бөбек (шынашақ- ), деп, әр саусаққа ат қойып, бүгіп шығады. Содан соң: кішкентай бөбектен бастап: Сен тұр – қозыңа бар, Сен тұр – қойыңа бар, Сен тұр – жылқыңа бар, Сен тұр – түйеңе бар. Сен, қария – Қазан түбін жалап, Үйде жат, – деп, әрқайсысына міндет жүктейді.

15 слайд

Қазақ халқы арасында кең таралған уату жырының бір түрі – «Қуырмаш». Жылап отырған баланың алақанын алып: «Қуыр-қуыр, қуырмаш, тауықтарға бидай шаш», – деп, бидай қуырғандай етіп қытықтайды да: Бас бармақ, Балалы үйрек (сұқ саусақ) Ортан терек (ортан қол) Шылдыр шүмек (аты жоқ қол) Кішкентай бөбек (шынашақ- ), деп, әр саусаққа ат қойып, бүгіп шығады. Содан соң: кішкентай бөбектен бастап: Сен тұр – қозыңа бар, Сен тұр – қойыңа бар, Сен тұр – жылқыңа бар, Сен тұр – түйеңе бар. Сен, қария – Қазан түбін жалап, Үйде жат, – деп, әрқайсысына міндет жүктейді.

Мұндағы дыбыстық үйлесімге құрылған ұйқасты сөздер баланы қызықтырып қана қоймайды, санды жаттауға да жеңілдік туғызады жән

#16 слайд
Мұндағы дыбыстық үйлесімге құрылған ұйқасты сөздер баланы қызықтырып қана қоймайды, санды жаттауға да жеңілдік туғызады және санға телінген балама сөздер де баланың күнде көріп, қолына ұстап жүрген таныс дүниелері. Бұл тіл дамытады әрі баланың танымдық қабілетін арттырады. Баланы алдарқата отырып, санауға үйретудің мұндай тәсілі көп халықтарда бар. Бір дегенім – білеу, Екі дегенім – егеу, Үш дегенім – үскі, Төрт дегенім – төсек, Бес дегенім – бесік, Алты дегенім – асық, Жеті дегенім – желке, Сегіз дегенім – серке, Тоғыз дегенім – торқа, Он дегенім – оймақ, Он бір дегенім – қара жұмбақ,

16 слайд

Мұндағы дыбыстық үйлесімге құрылған ұйқасты сөздер баланы қызықтырып қана қоймайды, санды жаттауға да жеңілдік туғызады және санға телінген балама сөздер де баланың күнде көріп, қолына ұстап жүрген таныс дүниелері. Бұл тіл дамытады әрі баланың танымдық қабілетін арттырады. Баланы алдарқата отырып, санауға үйретудің мұндай тәсілі көп халықтарда бар. Бір дегенім – білеу, Екі дегенім – егеу, Үш дегенім – үскі, Төрт дегенім – төсек, Бес дегенім – бесік, Алты дегенім – асық, Жеті дегенім – желке, Сегіз дегенім – серке, Тоғыз дегенім – торқа, Он дегенім – оймақ, Он бір дегенім – қара жұмбақ,

Күтілетін нәтиже: Алдымен жоба бойынша арнайы нұсқаулық дайындалды. Оның ішінде алдымен ата-аналармен марафондар, балалардың к

#17 слайд
Күтілетін нәтиже: Алдымен жоба бойынша арнайы нұсқаулық дайындалды. Оның ішінде алдымен ата-аналармен марафондар, балалардың кіші, ересек, мектепалды даярлық топтары бойынша ұсынылатын ертегілер тізімі, кері байланыс және ұсыныстарын енгіздім. Бұл қазіргі таңда ұмыт болып бара жатқан ата-ана мен бала арасындағы қарапайым ғана әңгімелесу процесін ретке келтіреді. Яғни бұл ретте Сіз балаңыздың нені жақсы көреді немесе керісінше нені жақтырмайды, неден қорқады, балаңыз қаншалықты армандайды, жалпы көзқарасы мен ішкі әлеміне енуге үлкен мүмкіндік береді. Және ең соңғысы, балаңыз бұл жоба барысында әбден дағдыланып, сізгі күнделікті «Анашым, бүгін қандай ертегі тыңдаймыз немесе жұмбақ жасыршы» дегендей өтініштер айтатын болады. Барлық қазына – халықауыз әдебиетінде, салт-дәстүрімізде екендігін тағы да қайталап айтамын . Ұл-қызыңыздың тәрбиелі де зерек боп өсуіне бір ғана «Балапан» бағдарламысының күші жетпейді. Алдымен ата-ана жауапты. Ал мен сіздерге үнемі бағыт беріп, жол сілтеп отыруға үнемі дайынмын. Назарларыңызға рахмет.

17 слайд

Күтілетін нәтиже: Алдымен жоба бойынша арнайы нұсқаулық дайындалды. Оның ішінде алдымен ата-аналармен марафондар, балалардың кіші, ересек, мектепалды даярлық топтары бойынша ұсынылатын ертегілер тізімі, кері байланыс және ұсыныстарын енгіздім. Бұл қазіргі таңда ұмыт болып бара жатқан ата-ана мен бала арасындағы қарапайым ғана әңгімелесу процесін ретке келтіреді. Яғни бұл ретте Сіз балаңыздың нені жақсы көреді немесе керісінше нені жақтырмайды, неден қорқады, балаңыз қаншалықты армандайды, жалпы көзқарасы мен ішкі әлеміне енуге үлкен мүмкіндік береді. Және ең соңғысы, балаңыз бұл жоба барысында әбден дағдыланып, сізгі күнделікті «Анашым, бүгін қандай ертегі тыңдаймыз немесе жұмбақ жасыршы» дегендей өтініштер айтатын болады. Барлық қазына – халықауыз әдебиетінде, салт-дәстүрімізде екендігін тағы да қайталап айтамын . Ұл-қызыңыздың тәрбиелі де зерек боп өсуіне бір ғана «Балапан» бағдарламысының күші жетпейді. Алдымен ата-ана жауапты. Ал мен сіздерге үнемі бағыт беріп, жол сілтеп отыруға үнемі дайынмын. Назарларыңызға рахмет.

Ұлықпанова Ә.Ж. Қазақ халық ауыз әдебиеті. Назарларыңызға рахмет!

#18 слайд
Ұлықпанова Ә.Ж. Қазақ халық ауыз әдебиеті. Назарларыңызға рахмет!

18 слайд

Ұлықпанова Ә.Ж. Қазақ халық ауыз әдебиеті. Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
11.03.2025
313
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі