Материалдар / Ұлттық құндылықтар. Қазақ тілі. 10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

Ұлттық құндылықтар. Қазақ тілі. 10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта оқушылар көпшілікке арналған интервьюдің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау, ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу мақсаттарын жүзеге асыру үшін тапсырмалар орындайды..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2024
217
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі. 10-сынып. ІI тоқсан. 2-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34

1 слайд
Қазақ тілі. 10-сынып. ІI тоқсан. 2-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

Қазақ тілі. 10-сынып. ІI тоқсан. 2-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: 10.2.3.1 көпшілікке арналған интервьюдің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшел

2 слайд
Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: 10.2.3.1 көпшілікке арналған интервьюдің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.3.2.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу. “Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Тілдік жүйе және норма” бөлімі. Сабақ тақырыбы: Ұлттық құндылықтар.

2 слайд

Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: 10.2.3.1 көпшілікке арналған интервьюдің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.3.2.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу. “Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Тілдік жүйе және норма” бөлімі. Сабақ тақырыбы: Ұлттық құндылықтар.

Суреттер не дейді? Ойыңызды білдіріңіз.

3 слайд
Суреттер не дейді? Ойыңызды білдіріңіз.

3 слайд

Суреттер не дейді? Ойыңызды білдіріңіз.

1-тапсырма. Сұхбат туралы мәтінді оқы. Маңызды бес ақпаратты белгіле. Дескриптор: - мәтінді оқиды; - бес ақпар

4 слайд
1-тапсырма. Сұхбат туралы мәтінді оқы. Маңызды бес ақпаратты белгіле. Дескриптор: - мәтінді оқиды; - бес ақпаратты анықтайды. Сұхбат туралы Сұхбаттың түрлері Сұхбаттың құрылымы Сұхбатты рәсімдеу Сұхбат – пікірталас, әңгімелесу, журналист пен әңгіме жүргізілген адамның екеуара біріккен шығармашылық жұмысы. Ағылшын тілінен аударғанда – баспасөзде жариялау немесе радиода беру үшін жазылған әңгіме деген сөз. Публицистиканың ақпарат жанрлар тобына кіреді. Сұхбатта кіммен әңгімелескеніңді, әңгіменің мақсаты қандай екендігі көрсетілуі қажет. Сұхбатта фактілердің немесе оқиғалар жайында айтылған пікірлерді баяндау журналистің атынан емес, сұхбат берген адамның атынан болады. Ол сұхбат берушінің пікірлерімен, пайымдауларымен құнды болып келеді. 1. Сұхбат-монолог 2. Сұхбат-диалог 3. Суреттеме-сұхбат 4. Сауалнама (анкета) Кіріспе бөлім. Тақырыпқа кіріспе Негізгі бөлім. Бұл бөлім сұрақжауаптан тұрады. Қорытынды бөлім. Бұл бөлімде респондент пен журналист арасындағы әңгіменің логикалық қорытындысы болады. Сұхбат беруші адам туралы ақпарат беріледі. Сұхбат алушы журналистің аты- жөні мәтіннің соңына жазылады. Сұрақтар қарамен ерекшеленеді. Сұрақтар мен жауаптардың алдына сызықша қоюдың қажеті жоқ. Сұрақ мен жауап арасында орын қалдырылады

4 слайд

1-тапсырма. Сұхбат туралы мәтінді оқы. Маңызды бес ақпаратты белгіле. Дескриптор: - мәтінді оқиды; - бес ақпаратты анықтайды. Сұхбат туралы Сұхбаттың түрлері Сұхбаттың құрылымы Сұхбатты рәсімдеу Сұхбат – пікірталас, әңгімелесу, журналист пен әңгіме жүргізілген адамның екеуара біріккен шығармашылық жұмысы. Ағылшын тілінен аударғанда – баспасөзде жариялау немесе радиода беру үшін жазылған әңгіме деген сөз. Публицистиканың ақпарат жанрлар тобына кіреді. Сұхбатта кіммен әңгімелескеніңді, әңгіменің мақсаты қандай екендігі көрсетілуі қажет. Сұхбатта фактілердің немесе оқиғалар жайында айтылған пікірлерді баяндау журналистің атынан емес, сұхбат берген адамның атынан болады. Ол сұхбат берушінің пікірлерімен, пайымдауларымен құнды болып келеді. 1. Сұхбат-монолог 2. Сұхбат-диалог 3. Суреттеме-сұхбат 4. Сауалнама (анкета) Кіріспе бөлім. Тақырыпқа кіріспе Негізгі бөлім. Бұл бөлім сұрақжауаптан тұрады. Қорытынды бөлім. Бұл бөлімде респондент пен журналист арасындағы әңгіменің логикалық қорытындысы болады. Сұхбат беруші адам туралы ақпарат беріледі. Сұхбат алушы журналистің аты- жөні мәтіннің соңына жазылады. Сұрақтар қарамен ерекшеленеді. Сұрақтар мен жауаптардың алдына сызықша қоюдың қажеті жоқ. Сұрақ мен жауап арасында орын қалдырылады

2-тапсырма. Интервьюмен танысып, тілдік қолданыстарға талдау жасаңыз. - Асанәлі аға, Францияда өтіп жатқан халықаралық кинофест

5 слайд
2-тапсырма. Интервьюмен танысып, тілдік қолданыстарға талдау жасаңыз. - Асанәлі аға, Францияда өтіп жатқан халықаралық кинофестивальден қандай әсер алып қайттыңыз? – Әсер, әрине, жақсы. Жалпы, фести ­вальдің атмосферасы ұнады. Канн фести­валі – әлемдік кино нарығындағы ең ауқым­ды шара ғой. Біраз мемлекеттер шатыр тіккен. Биыл фестивальге өзбек елінің делегациясы да қатысты. Көрдім. Әлемдік деңгейдегі мұндай кинофести ­вальдер халықтар арасындағы рухани байланысты нығайтуға септігін тигізеді. Мұны ұлттар мәдениетінің ортақ мерекесі деуге болады. Кино – кез келген мемлекет ­тің мәдениет айнасы. –       Канн фестивалінде сіз ойнаған кинокартиналар қойылды ма? –       Жас режиссер Қуат Ахметов түсір ­ген «Аруақ» атты картина кинофести­вальдің көрмесіне қойылып, көрсетілді. Бұл фильмде басты рөлді сомдаймын.  Сондай-ақ, көрмеге Болат Қалымбетовтың «Талан», Ермек Тұрсыновтың «Киномеханик», Джеф Веспаның «Әміре» және басқа да фильмдері қойылды. – Бұл сіздің Канн фестиваліне алғаш қатысуыңыз ба? –       Бұл менің Канн фестиваліне бірін ­ші келуім емес. Баяғыда көрермен ретінде барғаным бар. Ал жалпы біздің ел де Канн фестиваліне алғаш рет қатысып отырған жоқ. Былтыр осы фестивальдің 70 жылдық мерейтойы құрметіне қазақстан ­дық павиль­он ашылған болатын. Бұл дегеніміз – Фран ­цияның төрінде Қазақ­станның өз үйі бар деген сөз. Дескриптор: - мәтінді оқиды; - тілдік қолданыстарды анықтайды. Тілдік қолданыстар Мысал Түсінік Термин сөздер Ұғымдар Тілдік оралымдар

5 слайд

2-тапсырма. Интервьюмен танысып, тілдік қолданыстарға талдау жасаңыз. - Асанәлі аға, Францияда өтіп жатқан халықаралық кинофестивальден қандай әсер алып қайттыңыз? – Әсер, әрине, жақсы. Жалпы, фести ­вальдің атмосферасы ұнады. Канн фести­валі – әлемдік кино нарығындағы ең ауқым­ды шара ғой. Біраз мемлекеттер шатыр тіккен. Биыл фестивальге өзбек елінің делегациясы да қатысты. Көрдім. Әлемдік деңгейдегі мұндай кинофести ­вальдер халықтар арасындағы рухани байланысты нығайтуға септігін тигізеді. Мұны ұлттар мәдениетінің ортақ мерекесі деуге болады. Кино – кез келген мемлекет ­тің мәдениет айнасы. –       Канн фестивалінде сіз ойнаған кинокартиналар қойылды ма? –       Жас режиссер Қуат Ахметов түсір ­ген «Аруақ» атты картина кинофести­вальдің көрмесіне қойылып, көрсетілді. Бұл фильмде басты рөлді сомдаймын.  Сондай-ақ, көрмеге Болат Қалымбетовтың «Талан», Ермек Тұрсыновтың «Киномеханик», Джеф Веспаның «Әміре» және басқа да фильмдері қойылды. – Бұл сіздің Канн фестиваліне алғаш қатысуыңыз ба? –       Бұл менің Канн фестиваліне бірін ­ші келуім емес. Баяғыда көрермен ретінде барғаным бар. Ал жалпы біздің ел де Канн фестиваліне алғаш рет қатысып отырған жоқ. Былтыр осы фестивальдің 70 жылдық мерейтойы құрметіне қазақстан ­дық павиль­он ашылған болатын. Бұл дегеніміз – Фран ­цияның төрінде Қазақ­станның өз үйі бар деген сөз. Дескриптор: - мәтінді оқиды; - тілдік қолданыстарды анықтайды. Тілдік қолданыстар Мысал Түсінік Термин сөздер Ұғымдар Тілдік оралымдар

2-тапсырма. Сызбаны пайдаланып «Ұлт тірегі - ұлттық құндылықтар» тақырыбында сұхбат-монолог мәтінін құрастырыңыз. тақырып иде

6 слайд
2-тапсырма. Сызбаны пайдаланып «Ұлт тірегі - ұлттық құндылықтар» тақырыбында сұхбат-монолог мәтінін құрастырыңыз. тақырып идея идея идея идея тірек сөз тірек сөз тірек сөз тірек сөз Дескриптор: - сызбаны басшылыққа алады; - мәтін құрастырады.

6 слайд

2-тапсырма. Сызбаны пайдаланып «Ұлт тірегі - ұлттық құндылықтар» тақырыбында сұхбат-монолог мәтінін құрастырыңыз. тақырып идея идея идея идея тірек сөз тірек сөз тірек сөз тірек сөз Дескриптор: - сызбаны басшылыққа алады; - мәтін құрастырады.

Өзіндік жұмыс. «Бүгінгі күннің құндылықтары» тақырыбында интервью сұрақтарын дайындаңыз. Дескриптор: - Тақырыпты ашады; -

7 слайд
Өзіндік жұмыс. «Бүгінгі күннің құндылықтары» тақырыбында интервью сұрақтарын дайындаңыз. Дескриптор: - Тақырыпты ашады; - сұрақтар құрастырады.

7 слайд

Өзіндік жұмыс. «Бүгінгі күннің құндылықтары» тақырыбында интервью сұрақтарын дайындаңыз. Дескриптор: - Тақырыпты ашады; - сұрақтар құрастырады.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ