Материалдар / Ұлы Жібек жолы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұлы Жібек жолы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы Жібек жолы тақырыбы бойынша ҚМЖ жасалған презентация сабақтың үлгісі. Сабақ мақсаты мен ондағы сабақ барысында қолданылған әдіс тәсілдердің түрлері қамтылған. Сабақ 7 сынып оқушыларына арналған. Сабақтың барысында сыныпты топқа бөлу, елші әдісі және ВЕНН диаграммасы қолданылды. Сондай ақ Карусел әдісі және Кім жылдам ойыны арқылы белсенді оқыту әдісі қолданылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
456
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы 6.2.2.2 - ортағасырлық сәулет өнері ескерт

1 слайд
Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы 6.2.2.2 - ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру. Сабақ мақсаттары:

 Бағалау критерийлері:  1.Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы туралы айта алады..  2 .Ұлы Жібек жолының қолөнер, сауданың дамуына

2 слайд
 Бағалау критерийлері:  1.Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы туралы айта алады..  2 .Ұлы Жібек жолының қолөнер, сауданың дамуына және қалалардың өсуін сипаттайды.  3. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардағы орнын анықтай алады. • Шығармашылық дағды : Ортағасырлық қалаларының тұрғындары ролінде тауар-ақша қатынасының болғанын, қолөнер мен құрылыстың дамығанын, қалалардың көркейгенін дәлелдейді; • Критерийлері: 1. Өз қаласының архитектурасын суреттейді; 2. Қалаңда сауданың қандай түрлері дамығанын анықтайды; 3. Жергілікті шеберханалар өнімдерінің тізімін жасайды; 4. Ақша түрлерін анықтайды; 5. Қаласында қандай діни мекемелер барын зерттейді; 6. Қаласына шетелдік саяхатшылар, саудагерлер болғанын зерттейді; 7. Қалада атақты ғұламалар мен білім ордаларын болғанын әңгімелейді.

 Оқылым: Мәтінді оқи отырып, Ұлы Жібек жолы туралы,оның халықаралық сауда байланысын зерделейді.  Тыңдалым: Бір бірінің пікір

3 слайд
 Оқылым: Мәтінді оқи отырып, Ұлы Жібек жолы туралы,оның халықаралық сауда байланысын зерделейді.  Тыңдалым: Бір бірінің пікірін тыңдайды, талқылайды.  Айтылым: Сыныптастар арасында тақырыпты қорғау барысында өз ойларын еркін жеткізеді.  Жазылым: Берілген тапсырмаға қорытынды жазады, венн диаграммасын толтырады. Құндылықтарға баулу:  Ұлттық құндылықтар: Ашықтық, жауапкершілік  - өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну  - патриотизм  - өз елі үшін мақтаныш  - ұлттық сана-сезім  - тәуелсіздік

1.Жылы лебіз... әдісі арқылы жақсы көңіл күй қалыптастыру. 2. «Керуен билеттері» арқылы топқа бөлу.  Ұлы Жібек жолы бойындағы

4 слайд
1.Жылы лебіз... әдісі арқылы жақсы көңіл күй қалыптастыру. 2. «Керуен билеттері» арқылы топқа бөлу.  Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалардың аты жазылған кеспе қағаздар (билеттер) арқылы үш топқа бөлінеді.  1-топ Испиджаб  2-топ Тараз  3-топ Отырар  Сол кеспе қағаздардағы (билеттер) жазылған қалалар туралы мәлімет беру.

1- топ “Испиджаб” сұрақтары:  1.Ұлы Жібек жолы дегеніміз не?  2.Жібек жолының бойындағы сауданың дамуы шыраушылыққа қалай әсе

5 слайд
1- топ “Испиджаб” сұрақтары:  1.Ұлы Жібек жолы дегеніміз не?  2.Жібек жолының бойындағы сауданың дамуы шыраушылыққа қалай әсер етті?  3.13 жылдан кейін оралған қытай елшілігін қай император жіберді?  4. Жібек жолының Қазақстан бөлігіндегі негізгі қалалар жайында не ібеліміз?

2 - топ «Тараз» сұрақтары:  1.Жолдың пайда болуы туралы не білесіңдер?  2.Сауданың дамуы елдер арасындағы мәдениеттің дамуына

6 слайд
2 - топ «Тараз» сұрақтары:  1.Жолдың пайда болуы туралы не білесіңдер?  2.Сауданың дамуы елдер арасындағы мәдениеттің дамуына қалай әсер етті?  3.Жібек жолы Қазақстандағы қандай басты қалалардан өтті?  4.Қандай оқиғаға байланысты сауданың қарқыны бәсеңдей бастады?

3-топ «Отырар» сұрақтары:  1.Жібек жолы қайдан басталды, негізгі тауар көзі не болды?  2.Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасынд

7 слайд
3-топ «Отырар» сұрақтары:  1.Жібек жолы қайдан басталды, негізгі тауар көзі не болды?  2.Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысқа ықпалы болды ма?  3.Жібек сатуда Қытай мемлекетімен бәсекеге түскен қай ел?  4.Жібек жолының қазақ елі үшін қандай маңызы болды? Үй тапсырмасын «Күншуақ»- әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды.

 Әдіс: Болжау  Сұрақтар:  1.Ұлы Жібек жолы бойымен қандай тауарлар тасымалданды?  2. Қытайдан бастау алған керуендер қайда б

8 слайд
 Әдіс: Болжау  Сұрақтар:  1.Ұлы Жібек жолы бойымен қандай тауарлар тасымалданды?  2. Қытайдан бастау алған керуендер қайда барып тірелді, және қанша шақырымға созылған екен?  3.Ұлы Жібек жолының бағыттары тұрақты болды ма? Болмаса неге өзгеріп отырды? Қандай қалалар өркендеді? Топтар ға ортақ сұрақ: “ Ұлы Жібек жолы” ұғымын алғаш 1877 жылы ойлап тапқан ғалым?

“ Ұлы Жібек Жолы” ұғымын 1877 жылы неміс ғалымы Фердинанд Фон Рихтгофен ойлап тапқан.

9 слайд
“ Ұлы Жібек Жолы” ұғымын 1877 жылы неміс ғалымы Фердинанд Фон Рихтгофен ойлап тапқан.

«Елші» әдісі. жұптық, топтық жұмыс Әр топтан екі өкіл қалып тақырыпты түсіндіреді  І топ: Жібекті халықаралық саудаға шығарғ

10 слайд
«Елші» әдісі. жұптық, топтық жұмыс Әр топтан екі өкіл қалып тақырыпты түсіндіреді  І топ: Жібекті халықаралық саудаға шығарғанмен, оны өндіру тәсілін Қытай өкіметі өте құпия ұстаған. Себебі....  ІІ топ: Сауда кезінде жол бойындағы елдердің бір-бірімен қарым-қатынас жасауының барысында олар тек тұтыну бұйымдары арқылы ғана емес, өзара мәдени жағынан да байланысқа түседі.Неге? Сипаттап бер.  ІІІ топ: Ұлы Жібек жолының бойындағы қалалар қазақ халқының құрамына кірген түрік тілдес ру-тайпалардың отырықшы ел болуына, тұрақты мекен- жайлар салып, қоныстануына зор пайдасын тигізді. Қалай?...    «Термометр». Оқушылар өз эмоциясын, тақырыптың қызықтығын, сабақтың өту барысын өзін-өзі бағалайды. (шапалақпен т.б)

 1-топ- Ұлы Жібек жолының пайда болуы (постер қорғау)  2-топ Ұлы Жібек жолы туралы (сәйкестендіру тесті)  3-топ Ұлы Жібек ж

11 слайд
 1-топ- Ұлы Жібек жолының пайда болуы (постер қорғау)  2-топ Ұлы Жібек жолы туралы (сәйкестендіру тесті)  3-топ Ұлы Жібек жолы(Венн диограммасы)  «Пантомима»-бағалау әдісі. Қолдарын жоғары көтерсе-сабақ жақсы өтті, басы төмен-қанағаттанған жоқ, беттерін қолымен жауып алса-ұнамады. Шаруашылықтың дамуына Мәдениеттің өркендеуінеҰлы Жібек жолы

Оқушылар белсенді түрде қатысып,тез жауап береді  1. Қытай ммператоры У-Ди қай жылы Батыс елдеріне елшілік жіберді? 2. Жібек ж

12 слайд
Оқушылар белсенді түрде қатысып,тез жауап береді  1. Қытай ммператоры У-Ди қай жылы Батыс елдеріне елшілік жіберді? 2. Жібек жолы Қытайдың қай аймағынан басталды?  3. Ұлы Жібек жолының бәсеңдеуіне қандай жағдай әсер етті?  4.Қытайдың әдемі фарфордан жасалған ыдыстары Қазақстандағы қандай қалалардан табылды?  5.Қытай елінен алғаш рет Батыстағы елдерге қарай керуен қашан жолға шықты? Миға шабуыл: «Суретке қарап әңгіме құрастыру» әдісі

 Ұлы Жібек жолының қазақ елі үшін маңызы» - тақырыбына ой – түйін жазу (60-70 сөз) Ой толғаныс: Рефлексия. БББ әдісі. «Білемін

13 слайд
 Ұлы Жібек жолының қазақ елі үшін маңызы» - тақырыбына ой – түйін жазу (60-70 сөз) Ой толғаныс: Рефлексия. БББ әдісі. «Білемін-Білгім келеді-Білдім» кестесі Білемін Білгім келеді Білдім

14 слайд

15 слайд