Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Китай
Индия Египет Греция
Рим
Картадан қандай мәлімет алуға болады?
Әлемдегі мемлекеттер қандай карым- қатынаста
болды?
1 слайд
Китай Индия Египет Греция Рим Картадан қандай мәлімет алуға болады? Әлемдегі мемлекеттер қандай карым- қатынаста болды?
2 слайд
Сабақ тақырыбы:
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты
қалай байланыстырды ?
•
Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып,
Шинжәң, Орталық Азия арқылы Таяу
Шығысқа баратын керуендік жол бағыты
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды ? • Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып, Шинжәң, Орталық Азия арқылы Таяу Шығысқа баратын керуендік жол бағыты
3 слайд
Оқу мақсаты:
6.4.1.2 - ортағасырлардағы
халықаралық сауда мен
саяхаттардың рөлін түсіндіру
3 слайд
Оқу мақсаты: 6.4.1.2 - ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру
4 слайд
Бағалау критерийлері:
• Оқушылар аялдамаларда тапсырмаларды
орындайды;
• Топта постер жасайды;
• Бейнематериал негізінде өз ой- пікірлерін
тұжырымдайды.
4 слайд
Бағалау критерийлері: • Оқушылар аялдамаларда тапсырмаларды орындайды; • Топта постер жасайды; • Бейнематериал негізінде өз ой- пікірлерін тұжырымдайды.
5 слайд
1-топ Тарих аялдамасы
2-топ Сауда аялдамасы
3-топ География аялдамасы Топқа бөлу
5 слайд
1-топ Тарих аялдамасы 2-топ Сауда аялдамасы 3-топ География аялдамасы Топқа бөлу
6 слайд
1-тапсырма. «Тарих» аялдамасы
6 слайд
1-тапсырма. «Тарих» аялдамасы
7 слайд
2-тапсырма. «Сауда» аялдамасы
7 слайд
2-тапсырма. «Сауда» аялдамасы
8 слайд
3-тапсырма. «География» аялдамасы
8 слайд
3-тапсырма. «География» аялдамасы
9 слайд
4 тапсырма. Постер дайындау
Т Топпен аялдамалардағы
тапсырмаларды орындап келген соң, өз
орындарына ке ліп постер жасау.
9 слайд
4 тапсырма. Постер дайындау Т Топпен аялдамалардағы тапсырмаларды орындап келген соң, өз орындарына ке ліп постер жасау.
10 слайд
Бағалау критерийлері:
• Мазмұндылығы;
• Баяндау шеберлігі;
• Уақытты тиімді пайдалануы;
10 слайд
Бағалау критерийлері: • Мазмұндылығы; • Баяндау шеберлігі; • Уақытты тиімді пайдалануы;
11 слайд
Китай Казахстан
Средняя
АзияПарфия Иран Малая
Азия Рим
2 век до н.э.
Бейнематериалмен жұмыс
http://m.androidmafia.ru/video/Ae7QAZ5pdEo
11 слайд
Китай Казахстан Средняя АзияПарфия Иран Малая Азия Рим 2 век до н.э. Бейнематериалмен жұмыс http://m.androidmafia.ru/video/Ae7QAZ5pdEo
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Дескрипторлар:
• Оқушылар «Тарих», «Сауда»,
«География» аялдамаларына топпен
келіп, тапсырмаларды орындайды.
• Топта аялдамалардан жинаған
ақпараттары бойынша постер
жасайды.
• Бейнематериалмен жұмыс жасап, өз
ой-пікірлерін 3 нақты дәйекпен
тұжырымдайды.
13 слайд
Дескрипторлар: • Оқушылар «Тарих», «Сауда», «География» аялдамаларына топпен келіп, тапсырмаларды орындайды. • Топта аялдамалардан жинаған ақпараттары бойынша постер жасайды. • Бейнематериалмен жұмыс жасап, өз ой-пікірлерін 3 нақты дәйекпен тұжырымдайды.
14 слайд
Ұлы Жібек жолы сауда мен халықаралық
байланыстардың нығаюына қаншалықты
ықпал етті?
/2 сөйлеммен ой түйінде./
сс
14 слайд
Ұлы Жібек жолы сауда мен халықаралық байланыстардың нығаюына қаншалықты ықпал етті? /2 сөйлеммен ой түйінде./ сс
15 слайд
Топтық жұмыстағы 5 жетістік пен 5 кемшілік
анықтап,стикерлерге жазу. (1 стикерге 1 жазба түсіріледі)
Кемшіліктерге талдау жасау
1.Жариялау кемшілігі аз топтан басталады (қалған топтар
кемшіліктерді қайталамау үшін стикерлерін алып тастап
отырады.
2.Қалған топтар өз кемшіліктерін жариялайды.
3.Жіберілген кемшіліктерді топтау (ұйымдастыру, зерттеу,
білу және түсіну, қорытындылай білу)
4.Ұсыныстар жасау: «келесі жолы неге көңіл бөлу керек?»
Жетістіктерге талдау жасау
1.Жетістіктерді топтау.
2.Ең үлкен жетістікті таңдап алып,тақтаға жапсыру.
15 слайд
Топтық жұмыстағы 5 жетістік пен 5 кемшілік анықтап,стикерлерге жазу. (1 стикерге 1 жазба түсіріледі) Кемшіліктерге талдау жасау 1.Жариялау кемшілігі аз топтан басталады (қалған топтар кемшіліктерді қайталамау үшін стикерлерін алып тастап отырады. 2.Қалған топтар өз кемшіліктерін жариялайды. 3.Жіберілген кемшіліктерді топтау (ұйымдастыру, зерттеу, білу және түсіну, қорытындылай білу) 4.Ұсыныстар жасау: «келесі жолы неге көңіл бөлу керек?» Жетістіктерге талдау жасау 1.Жетістіктерді топтау. 2.Ең үлкен жетістікті таңдап алып,тақтаға жапсыру.