Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып, Шинжәң, Орталық Азия арқылы Таяу Шығысқа баратын керуендік жол бағыты
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Китай Индия Египет Греция Рим Картадан қандай мәлімет алуға болады? Әлемдегі мемлекеттер қандай карым- қатынаста болды?

#1 слайд
Китай Индия Египет Греция Рим Картадан қандай мәлімет алуға болады? Әлемдегі мемлекеттер қандай карым- қатынаста болды?

1 слайд

Китай Индия Египет Греция Рим Картадан қандай мәлімет алуға болады? Әлемдегі мемлекеттер қандай карым- қатынаста болды?

Сабақ тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды ? • Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып, Шинжәң,

#2 слайд
Сабақ тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды ?   • Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып, Шинжәң, Орталық Азия арқылы Таяу Шығысқа баратын керуендік жол бағыты

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды ?   • Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып, Шинжәң, Орталық Азия арқылы Таяу Шығысқа баратын керуендік жол бағыты

Оқу мақсаты:  6.4.1.2 - ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру

#3 слайд
Оқу мақсаты:  6.4.1.2 - ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру

3 слайд

Оқу мақсаты:  6.4.1.2 - ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру

Бағалау критерийлері: • Оқушылар аялдамаларда тапсырмаларды орындайды; • Топта постер жасайды; • Бейнематериал негізінде өз ой

#4 слайд
Бағалау критерийлері: • Оқушылар аялдамаларда тапсырмаларды орындайды; • Топта постер жасайды; • Бейнематериал негізінде өз ой- пікірлерін тұжырымдайды.

4 слайд

Бағалау критерийлері: • Оқушылар аялдамаларда тапсырмаларды орындайды; • Топта постер жасайды; • Бейнематериал негізінде өз ой- пікірлерін тұжырымдайды.

1-топ Тарих аялдамасы 2-топ Сауда аялдамасы 3-топ География аялдамасы Топқа бөлу

#5 слайд
1-топ Тарих аялдамасы 2-топ Сауда аялдамасы 3-топ География аялдамасы Топқа бөлу

5 слайд

1-топ Тарих аялдамасы 2-топ Сауда аялдамасы 3-топ География аялдамасы Топқа бөлу

1-тапсырма. «Тарих» аялдамасы

#6 слайд
1-тапсырма. «Тарих» аялдамасы

6 слайд

1-тапсырма. «Тарих» аялдамасы

2-тапсырма. «Сауда» аялдамасы

#7 слайд
2-тапсырма. «Сауда» аялдамасы

7 слайд

2-тапсырма. «Сауда» аялдамасы

3-тапсырма. «География» аялдамасы

#8 слайд
3-тапсырма. «География» аялдамасы

8 слайд

3-тапсырма. «География» аялдамасы

4 тапсырма. Постер дайындау Т Топпен аялдамалардағы тапсырмаларды орындап келген соң, өз орындарына ке ліп постер жасау.

#9 слайд
4 тапсырма. Постер дайындау Т Топпен аялдамалардағы тапсырмаларды орындап келген соң, өз орындарына ке ліп постер жасау.

9 слайд

4 тапсырма. Постер дайындау Т Топпен аялдамалардағы тапсырмаларды орындап келген соң, өз орындарына ке ліп постер жасау.

Бағалау критерийлері: • Мазмұндылығы; • Баяндау шеберлігі; • Уақытты тиімді пайдалануы;

#10 слайд
Бағалау критерийлері: • Мазмұндылығы; • Баяндау шеберлігі; • Уақытты тиімді пайдалануы;  

10 слайд

Бағалау критерийлері: • Мазмұндылығы; • Баяндау шеберлігі; • Уақытты тиімді пайдалануы;  

Китай Казахстан Средняя АзияПарфия Иран Малая Азия Рим 2 век до н.э. Бейнематериалмен жұмыс http://m.androidmafia.r

#11 слайд
Китай Казахстан Средняя АзияПарфия Иран Малая Азия Рим 2 век до н.э.   Бейнематериалмен жұмыс http://m.androidmafia.ru/video/Ae7QAZ5pdEo

11 слайд

Китай Казахстан Средняя АзияПарфия Иран Малая Азия Рим 2 век до н.э.   Бейнематериалмен жұмыс http://m.androidmafia.ru/video/Ae7QAZ5pdEo

#12 слайд

12 слайд

Дескрипторлар: • Оқушылар «Тарих», «Сауда», «География» аялдамаларына топпен келіп, тапсырмаларды орындайды. • Топта аялдамал

#13 слайд
Дескрипторлар: • Оқушылар «Тарих», «Сауда», «География» аялдамаларына топпен келіп, тапсырмаларды орындайды. • Топта аялдамалардан жинаған ақпараттары бойынша постер жасайды. • Бейнематериалмен жұмыс жасап, өз ой-пікірлерін 3 нақты дәйекпен тұжырымдайды.  

13 слайд

Дескрипторлар: • Оқушылар «Тарих», «Сауда», «География» аялдамаларына топпен келіп, тапсырмаларды орындайды. • Топта аялдамалардан жинаған ақпараттары бойынша постер жасайды. • Бейнематериалмен жұмыс жасап, өз ой-пікірлерін 3 нақты дәйекпен тұжырымдайды.  

Ұлы Жібек жолы сауда мен халықаралық байланыстардың нығаюына қаншалықты ықпал етті? /2 сөйлеммен ой түйінде./ сс

#14 слайд
Ұлы Жібек жолы сауда мен халықаралық байланыстардың нығаюына қаншалықты ықпал етті? /2 сөйлеммен ой түйінде./   сс

14 слайд

Ұлы Жібек жолы сауда мен халықаралық байланыстардың нығаюына қаншалықты ықпал етті? /2 сөйлеммен ой түйінде./   сс

Топтық жұмыстағы 5 жетістік пен 5 кемшілік анықтап,стикерлерге жазу. (1 стикерге 1 жазба түсіріледі) Кемшіліктерге талдау

#15 слайд
Топтық жұмыстағы 5 жетістік пен 5 кемшілік анықтап,стикерлерге жазу. (1 стикерге 1 жазба түсіріледі) Кемшіліктерге талдау жасау 1.Жариялау кемшілігі аз топтан басталады (қалған топтар кемшіліктерді қайталамау үшін стикерлерін алып тастап отырады. 2.Қалған топтар өз кемшіліктерін жариялайды. 3.Жіберілген кемшіліктерді топтау (ұйымдастыру, зерттеу, білу және түсіну, қорытындылай білу) 4.Ұсыныстар жасау: «келесі жолы неге көңіл бөлу керек?» Жетістіктерге талдау жасау 1.Жетістіктерді топтау. 2.Ең үлкен жетістікті таңдап алып,тақтаға жапсыру.

15 слайд

Топтық жұмыстағы 5 жетістік пен 5 кемшілік анықтап,стикерлерге жазу. (1 стикерге 1 жазба түсіріледі) Кемшіліктерге талдау жасау 1.Жариялау кемшілігі аз топтан басталады (қалған топтар кемшіліктерді қайталамау үшін стикерлерін алып тастап отырады. 2.Қалған топтар өз кемшіліктерін жариялайды. 3.Жіберілген кемшіліктерді топтау (ұйымдастыру, зерттеу, білу және түсіну, қорытындылай білу) 4.Ұсыныстар жасау: «келесі жолы неге көңіл бөлу керек?» Жетістіктерге талдау жасау 1.Жетістіктерді топтау. 2.Ең үлкен жетістікті таңдап алып,тақтаға жапсыру.

Файл форматы:
pptx
19.02.2020
1359
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі