Материалдар / Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? 6 сынып

Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып, Шинжәң, Орталық Азия арқылы Таяу Шығысқа баратын керуендік жол бағыты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2020
1117
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Китай Индия Египет Греция Рим Картадан қандай мәлімет алуға болады? Әлемдегі мемлекеттер қандай карым- қатынаста болды?

1 слайд
Китай Индия Египет Греция Рим Картадан қандай мәлімет алуға болады? Әлемдегі мемлекеттер қандай карым- қатынаста болды?

1 слайд

Китай Индия Египет Греция Рим Картадан қандай мәлімет алуға болады? Әлемдегі мемлекеттер қандай карым- қатынаста болды?

Сабақ тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды ? • Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып, Шинжәң,

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды ?   • Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып, Шинжәң, Орталық Азия арқылы Таяу Шығысқа баратын керуендік жол бағыты

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды ?   • Қытайдың Ши-ан деген жерінен басталып, Шинжәң, Орталық Азия арқылы Таяу Шығысқа баратын керуендік жол бағыты

Оқу мақсаты:  6.4.1.2 - ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру

3 слайд
Оқу мақсаты:  6.4.1.2 - ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру

3 слайд

Оқу мақсаты:  6.4.1.2 - ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру

Бағалау критерийлері: • Оқушылар аялдамаларда тапсырмаларды орындайды; • Топта постер жасайды; • Бейнематериал негізінде өз ой

4 слайд
Бағалау критерийлері: • Оқушылар аялдамаларда тапсырмаларды орындайды; • Топта постер жасайды; • Бейнематериал негізінде өз ой- пікірлерін тұжырымдайды.

4 слайд

Бағалау критерийлері: • Оқушылар аялдамаларда тапсырмаларды орындайды; • Топта постер жасайды; • Бейнематериал негізінде өз ой- пікірлерін тұжырымдайды.

1-топ Тарих аялдамасы 2-топ Сауда аялдамасы 3-топ География аялдамасы Топқа бөлу

5 слайд
1-топ Тарих аялдамасы 2-топ Сауда аялдамасы 3-топ География аялдамасы Топқа бөлу

5 слайд

1-топ Тарих аялдамасы 2-топ Сауда аялдамасы 3-топ География аялдамасы Топқа бөлу

1-тапсырма. «Тарих» аялдамасы

6 слайд
1-тапсырма. «Тарих» аялдамасы

6 слайд

1-тапсырма. «Тарих» аялдамасы

2-тапсырма. «Сауда» аялдамасы

7 слайд
2-тапсырма. «Сауда» аялдамасы

7 слайд

2-тапсырма. «Сауда» аялдамасы

3-тапсырма. «География» аялдамасы

8 слайд
3-тапсырма. «География» аялдамасы

8 слайд

3-тапсырма. «География» аялдамасы

4 тапсырма. Постер дайындау Т Топпен аялдамалардағы тапсырмаларды орындап келген соң, өз орындарына ке ліп постер жасау.

9 слайд
4 тапсырма. Постер дайындау Т Топпен аялдамалардағы тапсырмаларды орындап келген соң, өз орындарына ке ліп постер жасау.

9 слайд

4 тапсырма. Постер дайындау Т Топпен аялдамалардағы тапсырмаларды орындап келген соң, өз орындарына ке ліп постер жасау.

Бағалау критерийлері: • Мазмұндылығы; • Баяндау шеберлігі; • Уақытты тиімді пайдалануы;

10 слайд
Бағалау критерийлері: • Мазмұндылығы; • Баяндау шеберлігі; • Уақытты тиімді пайдалануы;  

10 слайд

Бағалау критерийлері: • Мазмұндылығы; • Баяндау шеберлігі; • Уақытты тиімді пайдалануы;  

Китай Казахстан Средняя АзияПарфия Иран Малая Азия Рим 2 век до н.э. Бейнематериалмен жұмыс http://m.androidmafia.r

11 слайд
Китай Казахстан Средняя АзияПарфия Иран Малая Азия Рим 2 век до н.э.   Бейнематериалмен жұмыс http://m.androidmafia.ru/video/Ae7QAZ5pdEo

11 слайд

Китай Казахстан Средняя АзияПарфия Иран Малая Азия Рим 2 век до н.э.   Бейнематериалмен жұмыс http://m.androidmafia.ru/video/Ae7QAZ5pdEo

12 слайд

12 слайд

Дескрипторлар: • Оқушылар «Тарих», «Сауда», «География» аялдамаларына топпен келіп, тапсырмаларды орындайды. • Топта аялдамал

13 слайд
Дескрипторлар: • Оқушылар «Тарих», «Сауда», «География» аялдамаларына топпен келіп, тапсырмаларды орындайды. • Топта аялдамалардан жинаған ақпараттары бойынша постер жасайды. • Бейнематериалмен жұмыс жасап, өз ой-пікірлерін 3 нақты дәйекпен тұжырымдайды.  

13 слайд

Дескрипторлар: • Оқушылар «Тарих», «Сауда», «География» аялдамаларына топпен келіп, тапсырмаларды орындайды. • Топта аялдамалардан жинаған ақпараттары бойынша постер жасайды. • Бейнематериалмен жұмыс жасап, өз ой-пікірлерін 3 нақты дәйекпен тұжырымдайды.  

Ұлы Жібек жолы сауда мен халықаралық байланыстардың нығаюына қаншалықты ықпал етті? /2 сөйлеммен ой түйінде./ сс

14 слайд
Ұлы Жібек жолы сауда мен халықаралық байланыстардың нығаюына қаншалықты ықпал етті? /2 сөйлеммен ой түйінде./   сс

14 слайд

Ұлы Жібек жолы сауда мен халықаралық байланыстардың нығаюына қаншалықты ықпал етті? /2 сөйлеммен ой түйінде./   сс

Топтық жұмыстағы 5 жетістік пен 5 кемшілік анықтап,стикерлерге жазу. (1 стикерге 1 жазба түсіріледі) Кемшіліктерге талдау

15 слайд
Топтық жұмыстағы 5 жетістік пен 5 кемшілік анықтап,стикерлерге жазу. (1 стикерге 1 жазба түсіріледі) Кемшіліктерге талдау жасау 1.Жариялау кемшілігі аз топтан басталады (қалған топтар кемшіліктерді қайталамау үшін стикерлерін алып тастап отырады. 2.Қалған топтар өз кемшіліктерін жариялайды. 3.Жіберілген кемшіліктерді топтау (ұйымдастыру, зерттеу, білу және түсіну, қорытындылай білу) 4.Ұсыныстар жасау: «келесі жолы неге көңіл бөлу керек?» Жетістіктерге талдау жасау 1.Жетістіктерді топтау. 2.Ең үлкен жетістікті таңдап алып,тақтаға жапсыру.

15 слайд

Топтық жұмыстағы 5 жетістік пен 5 кемшілік анықтап,стикерлерге жазу. (1 стикерге 1 жазба түсіріледі) Кемшіліктерге талдау жасау 1.Жариялау кемшілігі аз топтан басталады (қалған топтар кемшіліктерді қайталамау үшін стикерлерін алып тастап отырады. 2.Қалған топтар өз кемшіліктерін жариялайды. 3.Жіберілген кемшіліктерді топтау (ұйымдастыру, зерттеу, білу және түсіну, қорытындылай білу) 4.Ұсыныстар жасау: «келесі жолы неге көңіл бөлу керек?» Жетістіктерге талдау жасау 1.Жетістіктерді топтау. 2.Ең үлкен жетістікті таңдап алып,тақтаға жапсыру.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ