Материалдар / Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардағы ролң

Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардағы ролң

Материал туралы қысқаша түсінік
Жібек жолы сауда керуен жолыны
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектеп:Түймебай Әшімбаев атындағы орта мектебі Пән мұғалімі: Нуркаликова А.А. Сынып :7 Пән: Қазақстан тарихы Сабақтың тақырыбы:

1 слайд
Мектеп:Түймебай Әшімбаев атындағы орта мектебі Пән мұғалімі: Нуркаликова А.А. Сынып :7 Пән: Қазақстан тарихы Сабақтың тақырыбы: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарда дамуындағы ролі Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 6.4.2.2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы ролін анықтау;

1 слайд

Мектеп:Түймебай Әшімбаев атындағы орта мектебі Пән мұғалімі: Нуркаликова А.А. Сынып :7 Пән: Қазақстан тарихы Сабақтың тақырыбы: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарда дамуындағы ролі Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 6.4.2.2. Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы ролін анықтау;

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындайды:-Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарды дамытудағы ролін анықтайды; - Халықар

2 слайд
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындайды:-Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарды дамытудағы ролін анықтайды; - Халықаралық жолдар бағыттарымен танысады; - «Ұлы Жібек жолының» қалай қалыптасқанын анықтайды; (білу,тусіну) Басым бөлігі орындайды:Қытайдан Римге дейінгі жалғасқан Ұлы Жібек жолының негізгі тармақтарының қандай елдерді байланыстырғанын карта арқылы көрсетеді;(қолдану) Кейбір оқушылар орындайды:Жібек жолы бойындағы базарлар туралы эссе жазады;(жинақтау) Бағалау критерийлері - Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарды дамытудағы ролін анықтайды; - Халықаралық жолдар бағыттарымен танысады; - «Ұлы Жібек жолының» қалай қалыптасқанын анықтайды; -Қытайдан Римге дейінгі жалғасқан Ұлы Жібек жолының негізгі тармақтарының қандай елдерді байланыстырғанын карта арқылы көрсетеді; -Жібек жолы бойындағы базарлар туралы эссе жазады;

2 слайд

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындайды:-Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарды дамытудағы ролін анықтайды; - Халықаралық жолдар бағыттарымен танысады; - «Ұлы Жібек жолының» қалай қалыптасқанын анықтайды; (білу,тусіну) Басым бөлігі орындайды:Қытайдан Римге дейінгі жалғасқан Ұлы Жібек жолының негізгі тармақтарының қандай елдерді байланыстырғанын карта арқылы көрсетеді;(қолдану) Кейбір оқушылар орындайды:Жібек жолы бойындағы базарлар туралы эссе жазады;(жинақтау) Бағалау критерийлері - Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастарды дамытудағы ролін анықтайды; - Халықаралық жолдар бағыттарымен танысады; - «Ұлы Жібек жолының» қалай қалыптасқанын анықтайды; -Қытайдан Римге дейінгі жалғасқан Ұлы Жібек жолының негізгі тармақтарының қандай елдерді байланыстырғанын карта арқылы көрсетеді; -Жібек жолы бойындағы базарлар туралы эссе жазады;

Сабақтың басы (5-мин) Өткен білімді еске түсіру Сыныппен амандасу,түгендеу. Үй тапсырмасын тексеру үшін «Миға шабуыл» әдісі

3 слайд
Сабақтың басы (5-мин) Өткен білімді еске түсіру Сыныппен амандасу,түгендеу. Үй тапсырмасын тексеру үшін «Миға шабуыл» әдісін қолданамын. 1.Найман мемлекетінің басқару жүйесі қандай болды? 2.Керейт тайпалары қандай аумақтарды алып жатты? 3.Жалайыр тайпаларының тарихта саяси жағдайы қандай орын алды? 4.Найман, керейт, жалайыр тайпаларының миграциялық қозғалыстарының себептеріне не жатады? Осы қойылған ақпараттар арқылы оқушылардың ой пікірін тыңдап Жаңа тақырыпты ашып аламын Барлық оқушыны шеңберге тұрғызып 1,2,3 санақ жүйесі б/ша 3-топқа бөлемін. Білім алушылар үй тап.байл.қойылған сұрақтарға ауызша жауап береді Білім алушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшеді. Сабақтың мақсаты,Бағалау крийтерилерімен танысады. Барлығы Шеңберге тұрып 1,2,3 сандары б/ша 3 топқа бөлінеді Ауызша Мадақтау Тамаша, Керемет, Жарайсың Өте жақсы. Сабақтың ортасы (35 мин) Жаңа білім Барлық оқушылар орындайды. Топпен жұмыс. 1-тапсырма : 1-топ: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардағы ролін анықтаңдар. 2-топ: Халықаралық жолдары бағыттарын анықтаңдар. 3-топ: «Ұлы Жібек жолы» қалай қалыптасқандықтарын анықтаңдар. Дескриптор:оқушының орындау қадамы- - Ұлы Жібек жолы деп аталатын сауда жолы біртіндеп қалыптасып, қалалар аралығында көптеген елдерді байланыстырды. Ұлы Жібек жолының бірнеше бағыттары пайда болғандығын анықтайды (3 балл) - Халықаралық жолдардың екі бағыты Лазурит (көк лағыл) Нефрит (көк минерал) қытай мемлекетімен байланыстырғанын анықтайды.(3 балл). - «Ұлы Жібек жолы» б.з.б. ІІ ғасырда Тань әулеті императорының тапсырмасымен Чжан Цянь ашқанын анықтайды.(3 балл) ҚБ «Жапон әдісі» (бас бармақ) Оқушылар топтық бағалайды.3 балл

3 слайд

Сабақтың басы (5-мин) Өткен білімді еске түсіру Сыныппен амандасу,түгендеу. Үй тапсырмасын тексеру үшін «Миға шабуыл» әдісін қолданамын. 1.Найман мемлекетінің басқару жүйесі қандай болды? 2.Керейт тайпалары қандай аумақтарды алып жатты? 3.Жалайыр тайпаларының тарихта саяси жағдайы қандай орын алды? 4.Найман, керейт, жалайыр тайпаларының миграциялық қозғалыстарының себептеріне не жатады? Осы қойылған ақпараттар арқылы оқушылардың ой пікірін тыңдап Жаңа тақырыпты ашып аламын Барлық оқушыны шеңберге тұрғызып 1,2,3 санақ жүйесі б/ша 3-топқа бөлемін. Білім алушылар үй тап.байл.қойылған сұрақтарға ауызша жауап береді Білім алушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшеді. Сабақтың мақсаты,Бағалау крийтерилерімен танысады. Барлығы Шеңберге тұрып 1,2,3 сандары б/ша 3 топқа бөлінеді Ауызша Мадақтау Тамаша, Керемет, Жарайсың Өте жақсы. Сабақтың ортасы (35 мин) Жаңа білім Барлық оқушылар орындайды. Топпен жұмыс. 1-тапсырма : 1-топ: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардағы ролін анықтаңдар. 2-топ: Халықаралық жолдары бағыттарын анықтаңдар. 3-топ: «Ұлы Жібек жолы» қалай қалыптасқандықтарын анықтаңдар. Дескриптор:оқушының орындау қадамы- - Ұлы Жібек жолы деп аталатын сауда жолы біртіндеп қалыптасып, қалалар аралығында көптеген елдерді байланыстырды. Ұлы Жібек жолының бірнеше бағыттары пайда болғандығын анықтайды (3 балл) - Халықаралық жолдардың екі бағыты Лазурит (көк лағыл) Нефрит (көк минерал) қытай мемлекетімен байланыстырғанын анықтайды.(3 балл). - «Ұлы Жібек жолы» б.з.б. ІІ ғасырда Тань әулеті императорының тапсырмасымен Чжан Цянь ашқанын анықтайды.(3 балл) ҚБ «Жапон әдісі» (бас бармақ) Оқушылар топтық бағалайды.3 балл

Басым бөлігі орындайды: Картамен жұмыс. Қытайдан Римге дейінгі жалғасқан Ұлы Жібек жолының қандай елдерді байланыстырғанын карт

4 слайд
Басым бөлігі орындайды: Картамен жұмыс. Қытайдан Римге дейінгі жалғасқан Ұлы Жібек жолының қандай елдерді байланыстырғанын картадан көрсетіңдер Дескриптор:оқушының орындау қадамы- - Қытайдан Римге дейінгі жалғасқан Ұлы Жібек жолының Парсы елі, Месопотамия, Мысыр, Сирия, Қазақстанның Оңтүстік аймақтарынОрталық және Шығыс Ауғаныстан, Иран, Ирак, Түркия елдерімен байланыстырғанын картадан көрсетіңдер. (5 балл) Кейбір оқушылар орындайды: «Эссе» жазу. Жібек жолы бойындағы базарлар туралы эссе жазыңдар. -Кіріспе -Негізгі бөлім -Қорытынды Дескриптор:оқушының орындау қадамы- Жібек жолы бойындағы базарлар туралы эссе жазыңдар.(2 балл) -Кіріспе -Негізгі бөлім -Қорытынды Кері байланыс.«Жетістік баспалдағы» Әдісі арқылы кері байланыс алу Жақсы түсіндім (4-баспалдақ) Түсіндім (3-баспалдақ) Сұрақтарым бар (2-баспалдақ) Мүлдем түсінбедім ( 1-баспалдақ)

4 слайд

Басым бөлігі орындайды: Картамен жұмыс. Қытайдан Римге дейінгі жалғасқан Ұлы Жібек жолының қандай елдерді байланыстырғанын картадан көрсетіңдер Дескриптор:оқушының орындау қадамы- - Қытайдан Римге дейінгі жалғасқан Ұлы Жібек жолының Парсы елі, Месопотамия, Мысыр, Сирия, Қазақстанның Оңтүстік аймақтарынОрталық және Шығыс Ауғаныстан, Иран, Ирак, Түркия елдерімен байланыстырғанын картадан көрсетіңдер. (5 балл) Кейбір оқушылар орындайды: «Эссе» жазу. Жібек жолы бойындағы базарлар туралы эссе жазыңдар. -Кіріспе -Негізгі бөлім -Қорытынды Дескриптор:оқушының орындау қадамы- Жібек жолы бойындағы базарлар туралы эссе жазыңдар.(2 балл) -Кіріспе -Негізгі бөлім -Қорытынды Кері байланыс.«Жетістік баспалдағы» Әдісі арқылы кері байланыс алу Жақсы түсіндім (4-баспалдақ) Түсіндім (3-баспалдақ) Сұрақтарым бар (2-баспалдақ) Мүлдем түсінбедім ( 1-баспалдақ)