Ұлы Ұстаз -Мұхтар Арын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлы Ұстаз -Мұхтар Арын

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Оқушыларды адамгершілік, моральді құндылықтарға баулу. 2. Халқына деген сүйіспеншілікке, патриоттық сезімге тәрбиелеп, рухын ояту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
. Ұлт Ұстазы- МҰХТАР АРЫН

#1 слайд
. Ұлт Ұстазы- МҰХТАР АРЫН

1 слайд

. Ұлт Ұстазы- МҰХТАР АРЫН

* ,М.Арын 1936 жылдың 20-шы мамырында Алматы облысы Ақсу ауданының Ақсу ауылында дүниеге келген . Мұхтар Арын

#2 слайд
* ,М.Арын 1936 жылдың 20-шы мамырында Алматы облысы Ақсу ауданының Ақсу ауылында дүниеге келген . Мұхтар Арын да бұл жалған дүниенің ащы-тұщысын бірдей татты. 1920-1930 жылдары Алматы облысының Ақсу, Қапал , Бөрлітөбе аудандары аймағында оқу-ағарту жүйесін ұйымдастырды.Анасы Қанипадан 10 жасында айырылды . Осылайша әкеден де, анадан да ерте көз жазып қалған бала Мұхтарды әкесінің ағасы Ғали бауырына басып , тәрбиелеп өсірді. Бұл кісі кезінде медреседе оқыған, сәждеге жазылған, иманды , діндер жан еді. «Халық жауы» деген жанжалға ұшырап, 5 жыл қиыр Шығысқа айдалып , денсаулығын жоғалтып қайтты. Ұстамдық барға қанағат ету, төзімділік сияқты басты қасиеттер Мұхтарға сол кісіден жұққан болуы керек. Орта мектепті үздік бітірген Мұхтар 1953 жылы Алматы Мемлекеттік педагогикалық шет тілдер институтына түсті. 1957 жылы күзде үздік бітіріп, сонда оқытушылық қызметке қалдырылды. Мұхтар Арын 1995 жылдың 10-шы қыркүйегінде Ақтөбе педагогикалық институтының ректоры қызметінде жүріп , кенеттен қайтыс болды .

2 слайд

* ,М.Арын 1936 жылдың 20-шы мамырында Алматы облысы Ақсу ауданының Ақсу ауылында дүниеге келген . Мұхтар Арын да бұл жалған дүниенің ащы-тұщысын бірдей татты. 1920-1930 жылдары Алматы облысының Ақсу, Қапал , Бөрлітөбе аудандары аймағында оқу-ағарту жүйесін ұйымдастырды.Анасы Қанипадан 10 жасында айырылды . Осылайша әкеден де, анадан да ерте көз жазып қалған бала Мұхтарды әкесінің ағасы Ғали бауырына басып , тәрбиелеп өсірді. Бұл кісі кезінде медреседе оқыған, сәждеге жазылған, иманды , діндер жан еді. «Халық жауы» деген жанжалға ұшырап, 5 жыл қиыр Шығысқа айдалып , денсаулығын жоғалтып қайтты. Ұстамдық барға қанағат ету, төзімділік сияқты басты қасиеттер Мұхтарға сол кісіден жұққан болуы керек. Орта мектепті үздік бітірген Мұхтар 1953 жылы Алматы Мемлекеттік педагогикалық шет тілдер институтына түсті. 1957 жылы күзде үздік бітіріп, сонда оқытушылық қызметке қалдырылды. Мұхтар Арын 1995 жылдың 10-шы қыркүйегінде Ақтөбе педагогикалық институтының ректоры қызметінде жүріп , кенеттен қайтыс болды .

* .Қазақ ғылымы мен әдебиетінде өзіндік орны бар белгілі қоғам қайраткері, әрі ғалым, ағартушы ұстаз Мұхтар Арын тірі болға

#3 слайд
* .Қазақ ғылымы мен әдебиетінде өзіндік орны бар белгілі қоғам қайраткері, әрі ғалым, ағартушы ұстаз Мұхтар Арын тірі болғанда үстіміздегі жылдың мамыр айында 85 жасқа толар еді. Мұхтар Ғалиұлының есімін Ақтөбелік жерлестері жадынан шығармақ емес.Біздің лицейіміздің де аты осы кісінің есімімен аталған.

3 слайд

* .Қазақ ғылымы мен әдебиетінде өзіндік орны бар белгілі қоғам қайраткері, әрі ғалым, ағартушы ұстаз Мұхтар Арын тірі болғанда үстіміздегі жылдың мамыр айында 85 жасқа толар еді. Мұхтар Ғалиұлының есімін Ақтөбелік жерлестері жадынан шығармақ емес.Біздің лицейіміздің де аты осы кісінің есімімен аталған.

Тәрбие-Тәңір сөзінің мағынасын аштыру (пікір талас)І-топ“Бес анық” Мұхтар Арынның артынан қалдырып кеткен тәлімді, тәрбиелік

#4 слайд
Тәрбие-Тәңір сөзінің мағынасын аштыру (пікір талас)І-топ“Бес анық” Мұхтар Арынның артынан қалдырып кеткен тәлімді, тәрбиелік мәні зор “ Бес анық” атты еңбегі бар Бес анық, өзі 5 бөлімнен тұрады: 1-Тіл , 2- Дін, 3-Дәстүр, 4- Тарих, 5-Атамекен ІІ –топ «Нар қазақ» М.Арын туралы естеліктерТоптық жұмыс

4 слайд

Тәрбие-Тәңір сөзінің мағынасын аштыру (пікір талас)І-топ“Бес анық” Мұхтар Арынның артынан қалдырып кеткен тәлімді, тәрбиелік мәні зор “ Бес анық” атты еңбегі бар Бес анық, өзі 5 бөлімнен тұрады: 1-Тіл , 2- Дін, 3-Дәстүр, 4- Тарих, 5-Атамекен ІІ –топ «Нар қазақ» М.Арын туралы естеліктерТоптық жұмыс

Екінші анық. Дін. « Өзін сол ұлттың өкілімін деп санайтын адам сол ұлттың дінін де жақсы білу керек. Дін деген нәрсенің ұлттық

#5 слайд
Екінші анық. Дін. « Өзін сол ұлттың өкілімін деп санайтын адам сол ұлттың дінін де жақсы білу керек. Дін деген нәрсенің ұлттық рухқа тікелей қатысы бар. Қарап отырсаң, дін де ұлттық рухты құраушы соған белгілі бір мазмұн беруші тәртіпке салушы күш бар. Дінге байланысты жақсы сезімдеді бойына мықтап, қуат қып жиаған еш уақытта ұмтылмайды.» Бірінші анық. Тіл . «Ұлттың ең бірінші, ең қасиетті, сипаты- тіл. Бұл туралы толып жатқан ғалымдар, кешеңгер адамдар айтып кеткен. Тіл дегенің өзі бүкіл бірхалықтың жинаған рухани қазынасының жиынтығы.Сол жиналған рухани байлықты ұрпақтан ұрпаққа тіл жеткізіп беріп отырмаса, әр ұрпаққа өзінің рухани өмірін жоғалтқан болар еді.»

5 слайд

Екінші анық. Дін. « Өзін сол ұлттың өкілімін деп санайтын адам сол ұлттың дінін де жақсы білу керек. Дін деген нәрсенің ұлттық рухқа тікелей қатысы бар. Қарап отырсаң, дін де ұлттық рухты құраушы соған белгілі бір мазмұн беруші тәртіпке салушы күш бар. Дінге байланысты жақсы сезімдеді бойына мықтап, қуат қып жиаған еш уақытта ұмтылмайды.» Бірінші анық. Тіл . «Ұлттың ең бірінші, ең қасиетті, сипаты- тіл. Бұл туралы толып жатқан ғалымдар, кешеңгер адамдар айтып кеткен. Тіл дегенің өзі бүкіл бірхалықтың жинаған рухани қазынасының жиынтығы.Сол жиналған рухани байлықты ұрпақтан ұрпаққа тіл жеткізіп беріп отырмаса, әр ұрпаққа өзінің рухани өмірін жоғалтқан болар еді.»

.Үшінші анық. Дәстүр . «Ұлтты рухтандырып тұратын, оның ішкі, сыртқы келбетін өрнектеп, көрсетіп тұратын сипаттардың бірі- дәст

#6 слайд
.Үшінші анық. Дәстүр . «Ұлтты рухтандырып тұратын, оның ішкі, сыртқы келбетін өрнектеп, көрсетіп тұратын сипаттардың бірі- дәстүр.Ұлттың қанында, жанында, рухында жүретін, ол үшін аса қажетті, қасиетті нәрсе» Төртінші анық. Тарих . «Өзін белгілі бір ұлттың өкілімін деп санайтын адам сол ұлттың тарихын білуі тиіс .Тарих – ұлттың пайда болуы мен даму жолынан хабар беретін маңызды тәрбие мен тағылым құралы. Білімпаз тұлға Мұхтар Арынның тарихты бес анықтың бірі етіп таңдап, мән беруінің себебі де осы. Бес інші анық.Атамекен Халқымыз туған елді, жерді қастерлі ұғым деп санаған. Атамекеніміз, яғни, Қазақ елі – баршамызға ортақ ұғым. Оның әр тауы мен тасы, шөбі мен көлі әр қазақ үшін қасиетті, қадірлі болуы міндетті. Автордың түсінігінде отанымыздың әр перзенті тұтас қазақ жерін сүюі керек.

6 слайд

.Үшінші анық. Дәстүр . «Ұлтты рухтандырып тұратын, оның ішкі, сыртқы келбетін өрнектеп, көрсетіп тұратын сипаттардың бірі- дәстүр.Ұлттың қанында, жанында, рухында жүретін, ол үшін аса қажетті, қасиетті нәрсе» Төртінші анық. Тарих . «Өзін белгілі бір ұлттың өкілімін деп санайтын адам сол ұлттың тарихын білуі тиіс .Тарих – ұлттың пайда болуы мен даму жолынан хабар беретін маңызды тәрбие мен тағылым құралы. Білімпаз тұлға Мұхтар Арынның тарихты бес анықтың бірі етіп таңдап, мән беруінің себебі де осы. Бес інші анық.Атамекен Халқымыз туған елді, жерді қастерлі ұғым деп санаған. Атамекеніміз, яғни, Қазақ елі – баршамызға ортақ ұғым. Оның әр тауы мен тасы, шөбі мен көлі әр қазақ үшін қасиетті, қадірлі болуы міндетті. Автордың түсінігінде отанымыздың әр перзенті тұтас қазақ жерін сүюі керек.

. МҰХТАР АРЫН ӘУЛЕТІ

#7 слайд
. МҰХТАР АРЫН ӘУЛЕТІ

7 слайд

. МҰХТАР АРЫН ӘУЛЕТІ

.Кім жылдам? ойыны 1.Мұхтар Арын қай жылы дүниеге келді ? 2.Анасының есімі кім? 3. Қай жылы дүниеден озды? 4. Үшінші анықты ата

#8 слайд
.Кім жылдам? ойыны 1.Мұхтар Арын қай жылы дүниеге келді ? 2.Анасының есімі кім? 3. Қай жылы дүниеден озды? 4. Үшінші анықты ата 5. Қай ауылда дүниеге келді?

8 слайд

.Кім жылдам? ойыны 1.Мұхтар Арын қай жылы дүниеге келді ? 2.Анасының есімі кім? 3. Қай жылы дүниеден озды? 4. Үшінші анықты ата 5. Қай ауылда дүниеге келді?

.Тәрбие сағатына зейін қойып тыңдағандарына көптен –көп рахмет! Хош сау болыңыздар !

#9 слайд
.Тәрбие сағатына зейін қойып тыңдағандарына көптен –көп рахмет! Хош сау болыңыздар !

9 слайд

.Тәрбие сағатына зейін қойып тыңдағандарына көптен –көп рахмет! Хош сау болыңыздар !

Файл форматы:
pptx
10.04.2023
1135
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі