Материалдар / Ұлықбек Есдәулет "Қара пима" поэмасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлықбек Есдәулет "Қара пима" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
X бөлім. Әлеуметтік теңсіздік: адам құқықтары және көмек. Есдәулет "Қара пима" поэмасы
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
X бөлім. Әлеуметтік теңсіздік: адам құқықтары және көмек Тақырып: Ұ.Есдәулет «Қара пима» поэмасы.

1 слайд
X бөлім. Әлеуметтік теңсіздік: адам құқықтары және көмек Тақырып: Ұ.Есдәулет «Қара пима» поэмасы. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы: Қонақбаева Айгүл Серікболқызы

1 слайд

X бөлім. Әлеуметтік теңсіздік: адам құқықтары және көмек Тақырып: Ұ.Есдәулет «Қара пима» поэмасы. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы: Қонақбаева Айгүл Серікболқызы

 Оқу нәтижесі: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып

2 слайд
 Оқу нәтижесі: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.  Сабақ мақсаты: шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдайды; кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.  Бағалау критерийлері: көтерілген әлеуметтік-қоғамдық 2 мәселені талдайды; 2 кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды;

2 слайд

 Оқу нәтижесі: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.  Сабақ мақсаты: шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдайды; кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.  Бағалау критерийлері: көтерілген әлеуметтік-қоғамдық 2 мәселені талдайды; 2 кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды;

 “ Classroom” қосымшасын пайдаланып өткен білімге шолу жасап, бүгінгі тақырыппен байланыстырады.  15, 1, 23, 1, ___ 22, 12,

3 слайд
 “ Classroom” қосымшасын пайдаланып өткен білімге шолу жасап, бүгінгі тақырыппен байланыстырады.  15, 1, 23, 1, ___ 22, 12, 17, 1  Берілген сандар бойынша алфавиттегі әріптерді таңдау арқылы тақырыпты анықтайды. «Қара пима» поэмасы  Ширату жаттығуларына арналған сұрақтар сілтемесі https://classroom.google.com/c/NDMwNjg5ODk2OTk0 https://drive.google.com/file/d/18Dao5NTHqyHCoQQ6TL1LzOapj3emqmcb/view

3 слайд

 “ Classroom” қосымшасын пайдаланып өткен білімге шолу жасап, бүгінгі тақырыппен байланыстырады.  15, 1, 23, 1, ___ 22, 12, 17, 1  Берілген сандар бойынша алфавиттегі әріптерді таңдау арқылы тақырыпты анықтайды. «Қара пима» поэмасы  Ширату жаттығуларына арналған сұрақтар сілтемесі https://classroom.google.com/c/NDMwNjg5ODk2OTk0 https://drive.google.com/file/d/18Dao5NTHqyHCoQQ6TL1LzOapj3emqmcb/view

 1-тапсырма. «А, B, C» әдісі. Топтық жұмыс. Бейнеролик көрсетіледі және мәтін беріледі.  Жетелеу сұрақтары қойылады.  Әкесі

4 слайд
 1-тапсырма. «А, B, C» әдісі. Топтық жұмыс. Бейнеролик көрсетіледі және мәтін беріледі.  Жетелеу сұрақтары қойылады.  Әкесінің іс –әрекетінен нені байқадыңыз?  Баланың аянышты тағдырына кім кінәлі?  Барлық білім алушы: Оқиғаға арқау болған негізгі мәселені анықтап, қоғамдық- әлеуметтік 2 мәселені талдайды.

4 слайд

 1-тапсырма. «А, B, C» әдісі. Топтық жұмыс. Бейнеролик көрсетіледі және мәтін беріледі.  Жетелеу сұрақтары қойылады.  Әкесінің іс –әрекетінен нені байқадыңыз?  Баланың аянышты тағдырына кім кінәлі?  Барлық білім алушы: Оқиғаға арқау болған негізгі мәселені анықтап, қоғамдық- әлеуметтік 2 мәселені талдайды.

 2-тапсырма. «Әдебиет лотосы» әдісі. Жеке жұмыс  Жеңіл түрдегі аутизмі бар білім алушы: Берілген 1-ші кестені толтырады.  О

5 слайд
 2-тапсырма. «Әдебиет лотосы» әдісі. Жеке жұмыс  Жеңіл түрдегі аутизмі бар білім алушы: Берілген 1-ші кестені толтырады.  Оқиғаға арқау болған кейіпкерлердің сөзін жазады.  Барлық білім алушы: Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен қасиеттерін салыстырып, адамгершілік қасиет, өмірге қызығушылығы, кейіпкерге баға береді.  Функционалды сауаттылық: Берілген 1-ші кестені толтырады.  Көтерілген қоғамдық және әлеуметтік 2 мәселені талдайды.

5 слайд

 2-тапсырма. «Әдебиет лотосы» әдісі. Жеке жұмыс  Жеңіл түрдегі аутизмі бар білім алушы: Берілген 1-ші кестені толтырады.  Оқиғаға арқау болған кейіпкерлердің сөзін жазады.  Барлық білім алушы: Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен қасиеттерін салыстырып, адамгершілік қасиет, өмірге қызығушылығы, кейіпкерге баға береді.  Функционалды сауаттылық: Берілген 1-ші кестені толтырады.  Көтерілген қоғамдық және әлеуметтік 2 мәселені талдайды.

кейіпкер сөзі іс-әрекеттері мінезі қоғамдық мәселе әлеуметтік мәселе ұлы әкесі Функционалды сауаттылық: Бе

6 слайд
кейіпкер сөзі іс-әрекеттері мінезі қоғамдық мәселе әлеуметтік мәселе ұлы           әкесі          Функционалды сауаттылық: Берілген 1-ші кестені толтырады. Көтерілген қоғамдық және әлеуметтік 2 мәселені талдайды.

6 слайд

кейіпкер сөзі іс-әрекеттері мінезі қоғамдық мәселе әлеуметтік мәселе ұлы           әкесі          Функционалды сауаттылық: Берілген 1-ші кестені толтырады. Көтерілген қоғамдық және әлеуметтік 2 мәселені талдайды.

 3-тапсырма. «Қара жәшік» әдісі. Топтық жұмыс.  3-тапсырмадағы «Қара жәшік» әдісінің 2-кесте сілтемесі https://drive.google.c

7 слайд
 3-тапсырма. «Қара жәшік» әдісі. Топтық жұмыс.  3-тапсырмадағы «Қара жәшік» әдісінің 2-кесте сілтемесі https://drive.google.com/file/d/18Dao5NTHqyHCoQQ6TL1LzOapj3emqmcb/view  Функционалды сауаттылық: Берілген 2-ші кестені толтырып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып, баға береді.   Бала Сенің кейіпкерің Әкесі Сенің кейіпкерің Ұқсастықтары         Айырмашылықтары         Пікірің        

7 слайд

 3-тапсырма. «Қара жәшік» әдісі. Топтық жұмыс.  3-тапсырмадағы «Қара жәшік» әдісінің 2-кесте сілтемесі https://drive.google.com/file/d/18Dao5NTHqyHCoQQ6TL1LzOapj3emqmcb/view  Функционалды сауаттылық: Берілген 2-ші кестені толтырып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып, баға береді.   Бала Сенің кейіпкерің Әкесі Сенің кейіпкерің Ұқсастықтары         Айырмашылықтары         Пікірің        

 Мәтінсоңы жұмыс. «Биографиялық поэма» (Биопоэма)әдісі. Топтық жұмыс  Барлық білім алушы: Анкета толтырады.  Тақтаға немесе

8 слайд
 Мәтінсоңы жұмыс. «Биографиялық поэма» (Биопоэма)әдісі. Топтық жұмыс  Барлық білім алушы: Анкета толтырады.  Тақтаға немесе әрбір білім алушы параққа өзі туралы мынандай сауалдарға жауап беру тапсырылады:  1. Есімім (Өз есіміңізді келтіріңіз)  2. Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім келтіріңіз).  3. Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз, хобби)  4. Неден қорқамын, сескенемін? (Өмірдегі қорқыныш пен қауіптеріңіз)  5. Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын басты қағидаңыз, ұраныңыз)

8 слайд

 Мәтінсоңы жұмыс. «Биографиялық поэма» (Биопоэма)әдісі. Топтық жұмыс  Барлық білім алушы: Анкета толтырады.  Тақтаға немесе әрбір білім алушы параққа өзі туралы мынандай сауалдарға жауап беру тапсырылады:  1. Есімім (Өз есіміңізді келтіріңіз)  2. Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім келтіріңіз).  3. Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста айналысуды құмартатын үш әрекетіңіз, хобби)  4. Неден қорқамын, сескенемін? (Өмірдегі қорқыныш пен қауіптеріңіз)  5. Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын басты қағидаңыз, ұраныңыз)

 Үйге тапсырма: Мәтіндегі кейіпкер қандай адам сипаттама бер.  «Қара пима» поэмасындағы кейіпкер мен мәтіндегі кейіпкерлерді

9 слайд
 Үйге тапсырма: Мәтіндегі кейіпкер қандай адам сипаттама бер.  «Қара пима» поэмасындағы кейіпкер мен мәтіндегі кейіпкерлерді салыстырыңдар?

9 слайд

 Үйге тапсырма: Мәтіндегі кейіпкер қандай адам сипаттама бер.  «Қара пима» поэмасындағы кейіпкер мен мәтіндегі кейіпкерлерді салыстырыңдар?