2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Үнемділік - сарандық емес

Үнемділік - сарандық емес

Материал туралы қысқаша түсінік
Үнемділік-сарандық емес тақырыбында сабақ жоспарына қажетті презентация
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
05 Ақпан 2025
118
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Ақпанның алтысы Сынып жұмысы Үнемділік – сараңдық емес Мақсаты: 10.3.4.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып,

3 слайд
Ақпанның алтысы Сынып жұмысы Үнемділік – сараңдық емес Мақсаты: 10.3.4.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі, аргументативті эссе) 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу.

3 слайд

Ақпанның алтысы Сынып жұмысы Үнемділік – сараңдық емес Мақсаты: 10.3.4.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі, аргументативті эссе) 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу.

І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал: Оқушылар «Бір уыс м

4 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал: Оқушылар «Бір уыс мақта» әңгімесі ьойынша түсірілген бейнероликті көреді, өз пікірлерін білдіреді. https://www.youtube.com/watch?v=q8LJyGgr6wo

4 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал: Оқушылар «Бір уыс мақта» әңгімесі ьойынша түсірілген бейнероликті көреді, өз пікірлерін білдіреді. https://www.youtube.com/watch?v=q8LJyGgr6wo

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Мақал-мәтелдердегі ойды анықтап, пікірлеріңмен бөлісіңдер.

5 слайд
ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Мақал-мәтелдердегі ойды анықтап, пікірлеріңмен бөлісіңдер.

5 слайд

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Мақал-мәтелдердегі ойды анықтап, пікірлеріңмен бөлісіңдер.

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

2-тапсырма

9 слайд
2-тапсырма

9 слайд

2-тапсырма

10 слайд

10 слайд

3-тапсырма Үйге тапсырма:

11 слайд
3-тапсырма Үйге тапсырма:

11 слайд

3-тапсырма Үйге тапсырма:

Министірлікпен келісілген курстар тізімі