“Ұр топақ” (ертегі)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 90 дарынды балаларға арналған
мамандандырылған мектеп - гимназиясы
МАД тәрбиешісі: Пулатова Умитай УмарқызыСала: Камуникация
Оқу пәні: Көркем әдебиет
Тақырып: “Ұр топақ” (ертегі)
Оқу мақсаты:
Тәрбиешінің әңгімесінің жалғасы мен соңын ойлап таба білуге, бір-бірімен байлансысқан сюжет бойынша
құрастыруға, әңгімелеу барысында бейнелеуіш сөздерді, эпитеттерді, теңеулерді қолдануға үйрету.
ҰОҚ мақсаты:
Ертегінің мазмұнын түсініп, оның жүйесін сақтап отырып әңгімелейді.
Ертегінің жалғасы мен соңын ойлап тауып, құрастырады.
Күтілетін нәтиже:
•
мазмұнның жүйесін сақтай отырып, шағын шығармаларды айтып бере алады;
•
әңгіменің соңын ойдан шығарады;
•
кітаптарға қызығушылық танытады.
Қалыптасатын дағды:
•
М азмұнның жүйесін сақтай отырып, шағын шығармаларды әңгімелеу;
•
Ә ңгімесінің жалғасы мен соңын ойлап таба білу;
•
К ітаптарға қызығушылық таныту;
1 слайд
№ 90 дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектеп - гимназиясы МАД тәрбиешісі: Пулатова Умитай УмарқызыСала: Камуникация Оқу пәні: Көркем әдебиет Тақырып: “Ұр топақ” (ертегі) Оқу мақсаты: Тәрбиешінің әңгімесінің жалғасы мен соңын ойлап таба білуге, бір-бірімен байлансысқан сюжет бойынша құрастыруға, әңгімелеу барысында бейнелеуіш сөздерді, эпитеттерді, теңеулерді қолдануға үйрету. ҰОҚ мақсаты: Ертегінің мазмұнын түсініп, оның жүйесін сақтап отырып әңгімелейді. Ертегінің жалғасы мен соңын ойлап тауып, құрастырады. Күтілетін нәтиже: • мазмұнның жүйесін сақтай отырып, шағын шығармаларды айтып бере алады; • әңгіменің соңын ойдан шығарады; • кітаптарға қызығушылық танытады. Қалыптасатын дағды: • М азмұнның жүйесін сақтай отырып, шағын шығармаларды әңгімелеу; • Ә ңгімесінің жалғасы мен соңын ойлап таба білу; • К ітаптарға қызығушылық таныту;
2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері
Жұптық жұмыс.
“ Досыңа қоңырау соғу” әдісі
“ Ұр тоқпақ” ертегісіні тыңдағаны бойынша
жұпта бір-біріне “телефонмен” қоңырау
шалып, әңгімелейді.
Белсенді оқу. Мақсатқа бағытталған
тапсырма. Бұл әдіс тақырыпты толық
ашып, меңгеруге мүмкіндік береді. 4К:
сыни ойлау, қарым-қатынас дағдылары
қалыптасады. Бала үні.
Топтық жұмыс
“ Қонаққа бару” ойыны
Ә р топтан ертегі соңын өзгертіп, топта талқылап,
топ спикері бір –біріне топқа қонаққа барып, соңы
өзгертілген ертегіні әңгімелейді.
Интербелсенді оқу. 2-ші мақсатым орындалады.
Т апсырма баланың дамуына бағытталған. 4К: сыни
ойлауы, командамен жұмыс жасай білуі, креативті
ойлау, қарым –қатынас дағдылары дамиды. Бала
үні.
2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері Жұптық жұмыс. “ Досыңа қоңырау соғу” әдісі “ Ұр тоқпақ” ертегісіні тыңдағаны бойынша жұпта бір-біріне “телефонмен” қоңырау шалып, әңгімелейді. Белсенді оқу. Мақсатқа бағытталған тапсырма. Бұл әдіс тақырыпты толық ашып, меңгеруге мүмкіндік береді. 4К: сыни ойлау, қарым-қатынас дағдылары қалыптасады. Бала үні. Топтық жұмыс “ Қонаққа бару” ойыны Ә р топтан ертегі соңын өзгертіп, топта талқылап, топ спикері бір –біріне топқа қонаққа барып, соңы өзгертілген ертегіні әңгімелейді. Интербелсенді оқу. 2-ші мақсатым орындалады. Т апсырма баланың дамуына бағытталған. 4К: сыни ойлауы, командамен жұмыс жасай білуі, креативті ойлау, қарым –қатынас дағдылары дамиды. Бала үні.
3 слайд
Саралау әдісі
Жұптық жұмыс.
“ Досыңа қоңырау соғу” әдісі
“ Ұр тоқпақ” ертегісіні тыңдағаны бойынша
жұпта бір-біріне “телефонмен” қоңырау шалып,
әңгімелейді. Топтық жұмыс
“ Қонаққа бару” ойыны
Ә р топтан ертегі соңын өзгертіп, топта
талқылап, топ спикері бір –біріне топқа
қонаққа барып, соңы өзгертілген ертегіні
әңгімелейді.
ҰОҚ мақсатын балалардың қажеттілігін, жас ерекшелігі мен қызығушылығын ескеріп, мақсатқа
жету үшун қолданылатын әдіс-тәсілдерімді саралай алдым. Жұптық жұмыста қолдауды қажет
ететін балаға баланың дамуын диалог арқылы сұрақ қойып, көп қолдау көрсетемін. Бұл саралау
әдісінің “Диалог/сұрақтар қолдау”, “П едагогтің түрлі қажеттіліктері мен деңгейі бар балаларға
қолдау көрсету ” тәсілдері.
Топтық жұмыста барлығына бір мақсатты тапсырма берілсе де, нәтижелері әртүрлі. Бұл саралау
әдісінің “Нәтиже” тәсілі . Сонымен қатар тапсрма орындау барысында балаларда мақтау арқылы
қызығушылығын пайдаланамын. Бұл саралаудың “ Қызығушылық, мүдде ” тәсілі көрініс табады.
3 слайд
Саралау әдісі Жұптық жұмыс. “ Досыңа қоңырау соғу” әдісі “ Ұр тоқпақ” ертегісіні тыңдағаны бойынша жұпта бір-біріне “телефонмен” қоңырау шалып, әңгімелейді. Топтық жұмыс “ Қонаққа бару” ойыны Ә р топтан ертегі соңын өзгертіп, топта талқылап, топ спикері бір –біріне топқа қонаққа барып, соңы өзгертілген ертегіні әңгімелейді. ҰОҚ мақсатын балалардың қажеттілігін, жас ерекшелігі мен қызығушылығын ескеріп, мақсатқа жету үшун қолданылатын әдіс-тәсілдерімді саралай алдым. Жұптық жұмыста қолдауды қажет ететін балаға баланың дамуын диалог арқылы сұрақ қойып, көп қолдау көрсетемін. Бұл саралау әдісінің “Диалог/сұрақтар қолдау”, “П едагогтің түрлі қажеттіліктері мен деңгейі бар балаларға қолдау көрсету ” тәсілдері. Топтық жұмыста барлығына бір мақсатты тапсырма берілсе де, нәтижелері әртүрлі. Бұл саралау әдісінің “Нәтиже” тәсілі . Сонымен қатар тапсрма орындау барысында балаларда мақтау арқылы қызығушылығын пайдаланамын. Бұл саралаудың “ Қызығушылық, мүдде ” тәсілі көрініс табады.
4 слайд
Бақылау түрі / бақылау парағы
ҰОҚ мақсатты балалардың қажеттілігін ескере отырып, мақсатқа жету үшін қолданатын әдіс- тәсілдер
қолдану барысында балалардың іс-әрекетін бақылаймын
-
Лаура мен Ернат жұптық жұмыста сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін.
- ауызша мадақтау (Жарайсың! Керемет !...) арқылы қолдап , жігерлеп, мотивация беріп отырамын.
Аты Ертегінің мазмұнын
түсініп, оның жүйесін
сақтап отырып
әңгімелейді. Ертегінің жалғасы
мен соңын ойлап
тауып,
құрастырады. 4К:
сыни
ойлау Қ арым-
қатынас Креативтілік К омана
дамен
жұмыс Бала
үні
Лаура - + - + - + -
Ернат - + + + + + +
Сара + + + + + + +
4 слайд
Бақылау түрі / бақылау парағы ҰОҚ мақсатты балалардың қажеттілігін ескере отырып, мақсатқа жету үшін қолданатын әдіс- тәсілдер қолдану барысында балалардың іс-әрекетін бақылаймын - Лаура мен Ернат жұптық жұмыста сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін. - ауызша мадақтау (Жарайсың! Керемет !...) арқылы қолдап , жігерлеп, мотивация беріп отырамын. Аты Ертегінің мазмұнын түсініп, оның жүйесін сақтап отырып әңгімелейді. Ертегінің жалғасы мен соңын ойлап тауып, құрастырады. 4К: сыни ойлау Қ арым- қатынас Креативтілік К омана дамен жұмыс Бала үні Лаура - + - + - + - Ернат - + + + + + + Сара + + + + + + +
5 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша
қорытындылар
Маған не қиын болды?
-
ҰОҚ мақсатын SMART
мақсатқа айналдыруда;
-
Мақсатқа бағыттап
тапсырма құруда;
-
ҰОҚ жоспарлауда әдіс-
тәсілдерге «4К »
моделін,
«каммуникативтілікт»
кіргізуде; тренерімнен ,
әріптестерімнен
SMART форма т ында
сабақ мақсатын құруды
үйрендім. М ақсатқа
бағытта п тапсырма
құралатынын түсі ндім.
-Мақсатқа бағытталған
белсенді тапсырмаларды
ұйымдастыруды ұсынды;
- Тиімді әдіс тәсілдер
пайдалануды ұсынды. Болашақта
жаңартылған білім
беру бағдарламасының
түйінді идеяларын ала
отырып , сабақ
мақсатыма 4К моделін,
бала үнін
ұйымдастырылған оқу
қызметімнің
жоспарында
пайдаланамын деп
жоспарлап отырмын.
5 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытындылар Маған не қиын болды? - ҰОҚ мақсатын SMART мақсатқа айналдыруда; - Мақсатқа бағыттап тапсырма құруда; - ҰОҚ жоспарлауда әдіс- тәсілдерге «4К » моделін, «каммуникативтілікт» кіргізуде; тренерімнен , әріптестерімнен SMART форма т ында сабақ мақсатын құруды үйрендім. М ақсатқа бағытта п тапсырма құралатынын түсі ндім. -Мақсатқа бағытталған белсенді тапсырмаларды ұйымдастыруды ұсынды; - Тиімді әдіс тәсілдер пайдалануды ұсынды. Болашақта жаңартылған білім беру бағдарламасының түйінді идеяларын ала отырып , сабақ мақсатыма 4К моделін, бала үнін ұйымдастырылған оқу қызметімнің жоспарында пайдаланамын деп жоспарлап отырмын.