Материалдар / "Ұр тоқпақ" 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Ұр тоқпақ" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ертегілер. Ұр тоқпақ ертегісі туралы 2-сынып оқушыларына арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Наурыз 2021
565
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Психологиялық ахуал Қане біздер ойлайық Ойымызды жинайық Қандай сабақ болсада Кілең бестік алайық

1 слайд
Психологиялық ахуал Қане біздер ойлайық Ойымызды жинайық Қандай сабақ болсада Кілең бестік алайық

2 слайд

Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: Ерте, ерте, ертеде Ұр, тоқпақ

3 слайд
Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: Ерте, ерте, ертеде Ұр, тоқпақ

Алтын ереже:  Сабақта бір – бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз.  Уақытты үнемдейміз  Нақты, дәл жауап береміз  Сабақта өзімізді

4 слайд
Алтын ереже:  Сабақта бір – бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз.  Уақытты үнемдейміз  Нақты, дәл жауап береміз  Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз.

Бүгінгі сабақтан білетінің  Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану  Мұғалім қарапайым ж

5 слайд
Бүгінгі сабақтан білетінің  Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану  Мұғалім қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды және оның жауабын шығармадан таба біледі.

«Миға шабуыл» әдісі o Ертегі көбіне қалай басталады? o Ерте, ерте, ертеде.

6 слайд
«Миға шабуыл» әдісі o Ертегі көбіне қалай басталады?  o Ерте, ерте, ертеде.

Оқулықпен жұмыс Ұр, тоқпақ (Ертегі)

7 слайд
Оқулықпен жұмыс Ұр, тоқпақ (Ертегі)

Ұшқыр ойдан – ұтымды жауап  Балалар біз бүгін қандай ертегімен таныстық?  Неліктен Қазбайдан әкелген қазанда еш нәрсе піспей қ

8 слайд
Ұшқыр ойдан – ұтымды жауап  Балалар біз бүгін қандай ертегімен таныстық?  Неліктен Қазбайдан әкелген қазанда еш нәрсе піспей қалды?  Оған қалай көмектесер едің?

«Піс, қазаным, піс» «Құс, есегім, құс» «Ұр, тоқпағым, ұр» Қаздың тұзаққа түсуі Шалдың қазды іздеп шығуыМәтінді төмендег

9 слайд
«Піс, қазаным, піс» «Құс, есегім, құс» «Ұр, тоқпағым, ұр» Қаздың тұзаққа түсуі Шалдың қазды іздеп шығуыМәтінді төмендегідей ретпен әңгімелеңдер

«Ойлан – жұптас – бөліс» Тұрмыс – салт ертегілері

10 слайд
«Ойлан – жұптас – бөліс» Тұрмыс – салт ертегілері

11 слайд

Ой толғаныс «Ұр, тоқпақ» ертегісі ертегінің қай түріне жатады деп ойлайсыңдар?

12 слайд
Ой толғаныс «Ұр, тоқпақ» ертегісі ертегінің қай түріне жатады деп ойлайсыңдар?

13 слайд

14 слайд