Материалдар / Үш бәйтерек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үш бәйтерек

Материал туралы қысқаша түсінік
Үш бәйтерек” жайлы мәлімет бере отырып, олардың өмірі мен еңбектерімен таныстыру. 2. Оқушыларды өз бетінше ізденіп ,оқып-үйренуіне дағдыландыру, сөздік қорын молайту, сөйлем туралы алған білімдерін пысықтау. Тәрбиелік : туған жеріне деген сүйіспеншілікке, патриотизмге тәрбиелеу, қазақ елінің тарихын, мәдениетін құрметтеуге баулу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
650
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: “Үш бәйтерек”

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Үш бәйтерек”

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: “Үш бәйтерек”

Сабақтың мақсаты: •1. “Үш бәйтерек” жайлы мәлімет бере отырып, олардың өмірі мен еңбектерімен таныстыру. •2. Оқушыларды өз б

2 слайд
Сабақтың мақсаты: •1. “Үш бәйтерек” жайлы мәлімет бере отырып, олардың өмірі мен еңбектерімен таныстыру. •2. Оқушыларды өз бетінше ізденіп ,оқып- үйренуіне дағдыландыру, сөздік қорын молайту, сөйлем туралы алған білімдерін пысықтау. •Тәрбиелік : туған жеріне деген сүйіспеншілікке, патриотизмге тәрбиелеу, қазақ елінің тарихын, мәдениетін құрметтеуге баулу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: •1. “Үш бәйтерек” жайлы мәлімет бере отырып, олардың өмірі мен еңбектерімен таныстыру. •2. Оқушыларды өз бетінше ізденіп ,оқып- үйренуіне дағдыландыру, сөздік қорын молайту, сөйлем туралы алған білімдерін пысықтау. •Тәрбиелік : туған жеріне деген сүйіспеншілікке, патриотизмге тәрбиелеу, қазақ елінің тарихын, мәдениетін құрметтеуге баулу.

Сөздікпен жұмыс. •Інжу-маржан – жемчуг и кораллы •Елеулі – значительный •Өнімді – производительный •Қаламгер – писатель •Айрық

3 слайд
Сөздікпен жұмыс. •Інжу-маржан – жемчуг и кораллы •Елеулі – значительный •Өнімді – производительный •Қаламгер – писатель •Айрықша – особенный •Тағайындау – назначаться •Туынды – произведение •Орынбасар – заместитель •Бөлім меңгерушісі – заведующий отделом

3 слайд

Сөздікпен жұмыс. •Інжу-маржан – жемчуг и кораллы •Елеулі – значительный •Өнімді – производительный •Қаламгер – писатель •Айрықша – особенный •Тағайындау – назначаться •Туынды – произведение •Орынбасар – заместитель •Бөлім меңгерушісі – заведующий отделом

Ілияс Жансүгіров (1884-1938) “Ілияс Жансүгіровтің ірі поэмалары – “Дала”,”Күйші”, “Құлагер”. Осы үш поэма тұсында қазақтың

4 слайд
Ілияс Жансүгіров (1884-1938) “Ілияс Жансүгіровтің ірі поэмалары – “Дала”,”Күйші”, “Құлагер”. Осы үш поэма тұсында қазақтың Абайдан кейінгі поэзиясы аса биік ірі сана табады”. М.Әуезов

4 слайд

Ілияс Жансүгіров (1884-1938) “Ілияс Жансүгіровтің ірі поэмалары – “Дала”,”Күйші”, “Құлагер”. Осы үш поэма тұсында қазақтың Абайдан кейінгі поэзиясы аса биік ірі сана табады”. М.Әуезов

Бейімбет Майлин (1894-1938) “Бейімбет еңбектері жаңа өміріміздің шежіресі еді, биік белесіне енді шыға бергенде үзіліп ке

5 слайд
Бейімбет Майлин (1894-1938) “Бейімбет еңбектері жаңа өміріміздің шежіресі еді, биік белесіне енді шыға бергенде үзіліп кетті“. Ғабит Мүсірепов

5 слайд

Бейімбет Майлин (1894-1938) “Бейімбет еңбектері жаңа өміріміздің шежіресі еді, биік белесіне енді шыға бергенде үзіліп кетті“. Ғабит Мүсірепов

Сәкен Сейфуллин (1894-1938) “Желісі үзілмей келген жиырма жылдық ақын жолы – жеңіл жол емес. Күш-қуат, ой-сезім, істері нәр

6 слайд
Сәкен Сейфуллин (1894-1938) “Желісі үзілмей келген жиырма жылдық ақын жолы – жеңіл жол емес. Күш-қуат, ой-сезім, істері нәр атаулының барлығын, қуаныш пен күйініш, қиналу мен тебірену араларында, жалындай жанып ортада солған жылдар. Осы күйді, әсіресе, Сәкен басынан мол кешті”. М.Әуезов

6 слайд

Сәкен Сейфуллин (1894-1938) “Желісі үзілмей келген жиырма жылдық ақын жолы – жеңіл жол емес. Күш-қуат, ой-сезім, істері нәр атаулының барлығын, қуаныш пен күйініш, қиналу мен тебірену араларында, жалындай жанып ортада солған жылдар. Осы күйді, әсіресе, Сәкен басынан мол кешті”. М.Әуезов

•3-деңгей.1. Неліктен оларды “Үш бәйтерек” деп атайды. 2.Мәтін бойынша 10 сұрақ құрастыр.

7 слайд
•3-деңгей.1. Неліктен оларды “Үш бәйтерек” деп атайды. 2.Мәтін бойынша 10 сұрақ құрастыр. 3.Кестеден етістіктерді теріп жаз, қажетті жұрнақтарды жалғап, етіс түрлерін жаса. •2деңгей: 1.Мәтін бойынша диалог құрастыр. 2. Берілген хронологиялық таблица бойынша әңгіме құрастыр. 3.Сөйлемдерді дұрыс құраңдар. •1деңгей: “Үш бәйтерек” туралы фото альбом немесе слайд жоба дайында. Оқулықпен жұмыс.

7 слайд

•3-деңгей.1. Неліктен оларды “Үш бәйтерек” деп атайды. 2.Мәтін бойынша 10 сұрақ құрастыр. 3.Кестеден етістіктерді теріп жаз, қажетті жұрнақтарды жалғап, етіс түрлерін жаса. •2деңгей: 1.Мәтін бойынша диалог құрастыр. 2. Берілген хронологиялық таблица бойынша әңгіме құрастыр. 3.Сөйлемдерді дұрыс құраңдар. •1деңгей: “Үш бәйтерек” туралы фото альбом немесе слайд жоба дайында. Оқулықпен жұмыс.

Сабақты бекіту. “Вендеграмма”

8 слайд
Сабақты бекіту. “Вендеграмма”

8 слайд

Сабақты бекіту. “Вендеграмма”

1.Етістерді қайталау. “Үш бәйтерек” тақырыбына шағын реферат дайында. Үйге тапсырма.

9 слайд
1.Етістерді қайталау. “Үш бәйтерек” тақырыбына шағын реферат дайында. Үйге тапсырма.

9 слайд

1.Етістерді қайталау. “Үш бәйтерек” тақырыбына шағын реферат дайында. Үйге тапсырма.