Материалдар / Үш тілде білім берудің тиімділігі

Үш тілде білім берудің тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілін оқыту үрдісінде пәнаралық байланыстың маңызы зор. Әсіресе, қазақ және орыс тілдерінің байланысы ерекше орын алады. Бұл тілдердің басты мақсаты – оқушылының сөйлеу қабілетін жетілдіру болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2020
336
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Ағылшын тілін оқытудың тиімділігі «Қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі – ұлтаралық қатынас тілі, ал ағылшын тілі – жаңа сая

3 слайд
Ағылшын тілін оқытудың тиімділігі «Қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі – ұлтаралық қатынас тілі, ал ағылшын тілі – жаңа саясатқа кірудің басты кілті», - деп елбасымыз айтқандай қазіргі таңда еліміз шетелдермен саяси- әлеуметтік және мәдени қарым-қатынас жасау үстінде. Осыған орай қазіргі заман мектебі де түбірлі өзгерістерді талап етіп отыр. Оқушы өзін жан-жақты дамыған, шығармашылығы мол, өз бетінше іздене алатын тұлға ретінде көрсетуі тиіс. Сол себепті оқушы бірнеше тілді меңгеруге тиіс. Ағылшын тілін оқыту үрдісінде пәнаралық байланыстың маңызы зор. Әсіресе, қазақ және орыс тілдерінің байланысы ерекше орын алады. Бұл тілдердің басты мақсаты – оқушылының сөйлеу қабілетін жетілдіру болып табылады. Ағылшын тілін оқытудың басты мақсаты – оқушылардың бойына қарым-қатынас біліктілігін қалыптастыру, және қарым-қатынасты дамыту. Осыған орай оқушылардың бойына бағдарлама талаптарына сай іскерліктерді қалыптастыру. Ағылшын тілінің мұғаімі оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында уақытты үнемдейтін қызықты әдіс-тәсілдерді пайдалануы жөн. Әйгілі ғалым, әдіскер Н.Д. Гальскованың айтуынша ағылшын тілі төмендегі талаптарға сай өтуі тиіс. 1. Оқушылардың қзығушылығын арттыру үшін тілді қарым-қатынас әрекетінде қолдану қажеттілігін тудыратын қолайлы атмосфера жасау; 2. Сабаққа алуан түрлі жұмыс түрлерін яғни, жеке, жұп, то, ұжым жұмыстарын ұйымдастыру; 3. Оқушы тұлғасын толығымен оқу процессіне тарту; 4. Сабаққа түрлі көрнекіліктеді пайдалану оның ішінде техникалық ( үнтаспа, компьютер, бейнефильмдер); техникалық емес құралдар (суреттер, альбомдар, сызбалар, кестелер, кроссвордтар); 5. Оқушының шығармашылық қасиеттерін ояту, ынталандыру; 6. Сабаққа жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану; 7. Ойындар мен ойын элементтерін жиі қолдану; 8. Қосымша материалдарды, газет-журналдарды интернет көзін қолдану; Тілді үйренудің басты мақсаты – оқушының іштей талпынысына, сана-сезіміне, ұмтылысына тікелей әсер етеді. Сондықтан мектеп қабырғасынан бастап, ағылшын тілін балаларға үйрету - әр шет тілі пәндерінің ұстаздары үшін үлкен еңбекті, көп тер төгуді талап етеді .

3 слайд

Ағылшын тілін оқытудың тиімділігі «Қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі – ұлтаралық қатынас тілі, ал ағылшын тілі – жаңа саясатқа кірудің басты кілті», - деп елбасымыз айтқандай қазіргі таңда еліміз шетелдермен саяси- әлеуметтік және мәдени қарым-қатынас жасау үстінде. Осыған орай қазіргі заман мектебі де түбірлі өзгерістерді талап етіп отыр. Оқушы өзін жан-жақты дамыған, шығармашылығы мол, өз бетінше іздене алатын тұлға ретінде көрсетуі тиіс. Сол себепті оқушы бірнеше тілді меңгеруге тиіс. Ағылшын тілін оқыту үрдісінде пәнаралық байланыстың маңызы зор. Әсіресе, қазақ және орыс тілдерінің байланысы ерекше орын алады. Бұл тілдердің басты мақсаты – оқушылының сөйлеу қабілетін жетілдіру болып табылады. Ағылшын тілін оқытудың басты мақсаты – оқушылардың бойына қарым-қатынас біліктілігін қалыптастыру, және қарым-қатынасты дамыту. Осыған орай оқушылардың бойына бағдарлама талаптарына сай іскерліктерді қалыптастыру. Ағылшын тілінің мұғаімі оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында уақытты үнемдейтін қызықты әдіс-тәсілдерді пайдалануы жөн. Әйгілі ғалым, әдіскер Н.Д. Гальскованың айтуынша ағылшын тілі төмендегі талаптарға сай өтуі тиіс. 1. Оқушылардың қзығушылығын арттыру үшін тілді қарым-қатынас әрекетінде қолдану қажеттілігін тудыратын қолайлы атмосфера жасау; 2. Сабаққа алуан түрлі жұмыс түрлерін яғни, жеке, жұп, то, ұжым жұмыстарын ұйымдастыру; 3. Оқушы тұлғасын толығымен оқу процессіне тарту; 4. Сабаққа түрлі көрнекіліктеді пайдалану оның ішінде техникалық ( үнтаспа, компьютер, бейнефильмдер); техникалық емес құралдар (суреттер, альбомдар, сызбалар, кестелер, кроссвордтар); 5. Оқушының шығармашылық қасиеттерін ояту, ынталандыру; 6. Сабаққа жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану; 7. Ойындар мен ойын элементтерін жиі қолдану; 8. Қосымша материалдарды, газет-журналдарды интернет көзін қолдану; Тілді үйренудің басты мақсаты – оқушының іштей талпынысына, сана-сезіміне, ұмтылысына тікелей әсер етеді. Сондықтан мектеп қабырғасынан бастап, ағылшын тілін балаларға үйрету - әр шет тілі пәндерінің ұстаздары үшін үлкен еңбекті, көп тер төгуді талап етеді .

Үш тілде білім беру Қазақ тілін дамыту Орыс тіліне қолдау көрсету Ағылшын тілін енгізу

4 слайд
Үш тілде білім беру Қазақ тілін дамыту Орыс тіліне қолдау көрсету Ағылшын тілін енгізу

4 слайд

Үш тілде білім беру Қазақ тілін дамыту Орыс тіліне қолдау көрсету Ағылшын тілін енгізу

Үш тілде білім берудің тиімділігі Халықаралық зерттеулер үш тілде жүргізілетін оқу бағдарламалары бойынша білім алатын оқушыл

5 слайд
Үш тілде білім берудің тиімділігі Халықаралық зерттеулер үш тілде жүргізілетін оқу бағдарламалары бойынша білім алатын оқушылар: • Жұмысқа ұқыпты, мотивациялары жоғары, бірнеше тіл білудің артықшылықтарын түсінеді; • Бір тілде ғана білім алатын оқушыларға қарағанда, үш тілді қосқанда, барлық пәндерден үлгерімдері жақсы; Зерттеу жүргізілген мұғалімдердің пікірлерінше, аталмыш бағдарлама оқушылардың білім алу дағдылары мен үлгерімдеріне кері әсерін тигізбейді.

5 слайд

Үш тілде білім берудің тиімділігі Халықаралық зерттеулер үш тілде жүргізілетін оқу бағдарламалары бойынша білім алатын оқушылар: • Жұмысқа ұқыпты, мотивациялары жоғары, бірнеше тіл білудің артықшылықтарын түсінеді; • Бір тілде ғана білім алатын оқушыларға қарағанда, үш тілді қосқанда, барлық пәндерден үлгерімдері жақсы; Зерттеу жүргізілген мұғалімдердің пікірлерінше, аталмыш бағдарлама оқушылардың білім алу дағдылары мен үлгерімдеріне кері әсерін тигізбейді.

Мектептерде үш тілде білім беру төмендегідей жүзеге асырылады: Тілдік пәндерді оқыту (қазақ, орыс, ағылшын тілдері) Пәндер

6 слайд
Мектептерде үш тілде білім беру төмендегідей жүзеге асырылады: Тілдік пәндерді оқыту (қазақ, орыс, ағылшын тілдері) Пәндерді үш тілде оқыту Сыныптан тыс іс – шаралар Кіріктірілген білім беру бағдарламасына сәйкес Тәрбие жұмысына сәйкес

6 слайд

Мектептерде үш тілде білім беру төмендегідей жүзеге асырылады: Тілдік пәндерді оқыту (қазақ, орыс, ағылшын тілдері) Пәндерді үш тілде оқыту Сыныптан тыс іс – шаралар Кіріктірілген білім беру бағдарламасына сәйкес Тәрбие жұмысына сәйкес

Кіріктірілген білім бері бағдарламасындағы ТІЛДІК ПӘНДЕР • Оқушылардың бойындағы функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталғ

7 слайд
Кіріктірілген білім бері бағдарламасындағы ТІЛДІК ПӘНДЕР • Оқушылардың бойындағы функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған; • Оқушыларда коммуникативтік дағыларды дамытады; • Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытады; • Күнделікті өмірмен тығыз байланыстағы тақырыптарды қамтиды; • Оқушыларды өмір бойы білім алуға үйретуге ықпал етеді; • Мұғалімдерге әртүрлі оқыту ресурстарын қолдануға мүмкіндік береді.

7 слайд

Кіріктірілген білім бері бағдарламасындағы ТІЛДІК ПӘНДЕР • Оқушылардың бойындағы функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған; • Оқушыларда коммуникативтік дағыларды дамытады; • Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытады; • Күнделікті өмірмен тығыз байланыстағы тақырыптарды қамтиды; • Оқушыларды өмір бойы білім алуға үйретуге ықпал етеді; • Мұғалімдерге әртүрлі оқыту ресурстарын қолдануға мүмкіндік береді.

8 слайд

8 слайд

Мектептерде үш тілде оқытудың әдіс – тәсілдері:

9 слайд
Мектептерде үш тілде оқытудың әдіс – тәсілдері:

9 слайд

Мектептерде үш тілде оқытудың әдіс – тәсілдері:

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

Қорытындылай келгенде, болашақ жастарымыз өз тілін ардақтай отырып, заман талабы тудырып отырған үш тілде еркін сөйлеп, әле

16 слайд
Қорытындылай келгенде, болашақ жастарымыз өз тілін ардақтай отырып, заман талабы тудырып отырған үш тілде еркін сөйлеп, әлемнің кез- келген жерімен еркін байланысқа түсіп жатса еліміздің ертеңінің көркейте түсері сөзсіз. Олай болса бүгінгі болашақ жастарымыз әлемдік кеңістікке қанат қағып, шет тілін меңгерсем деп талап білдіргендерге сәттілік тілейік. 

16 слайд

Қорытындылай келгенде, болашақ жастарымыз өз тілін ардақтай отырып, заман талабы тудырып отырған үш тілде еркін сөйлеп, әлемнің кез- келген жерімен еркін байланысқа түсіп жатса еліміздің ертеңінің көркейте түсері сөзсіз. Олай болса бүгінгі болашақ жастарымыз әлемдік кеңістікке қанат қағып, шет тілін меңгерсем деп талап білдіргендерге сәттілік тілейік. 

17 слайд

17 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ