“Ұшқыр ой” дебат үйірмесі бойынша 2020-2021 оқу жылында атқарылған іс-шараларға талдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ЖАҢААРҚА АУДАНЫ, БИДАЙЫҚ ЖББ
МЕКТЕБІ
“ Ұшқыр ой” дебат үйірмесі бойынша
2020-2021 оқу жылында атқарылған
іс-шараларға талдау
Үйірме жетекшісі:
Жалмаганбетов Кайрат Орынбаевич
1 слайд
ЖАҢААРҚА АУДАНЫ, БИДАЙЫҚ ЖББ МЕКТЕБІ “ Ұшқыр ой” дебат үйірмесі бойынша 2020-2021 оқу жылында атқарылған іс-шараларға талдау Үйірме жетекшісі: Жалмаганбетов Кайрат Орынбаевич
2 слайд
Үйірменің мақсаты:
логикалық және сыни ойлауды,
коммуникативті мәдениетті және
көпшілік алдында сөйлеу
дағдыларын дамыту, тәуелсіз
шешім қабылдауға және
қоғамның болашақ көшбасшысы
ретінде жеке тұлғаның
қалыптасуына ықпал ету.
2 слайд
Үйірменің мақсаты: логикалық және сыни ойлауды, коммуникативті мәдениетті және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту, тәуелсіз шешім қабылдауға және қоғамның болашақ көшбасшысы ретінде жеке тұлғаның қалыптасуына ықпал ету.
3 слайд
Үйірменің міндеттері:
.сыни және шығармашылық тұрғыдан
ойлауға қабілетті, әлеуметтік жетілген,
жауапкершілікті жас ұрпақты
қалыптастыру;
.жас ұрпақтың бойында өзін-өзі
тәрбиелеу қажеттілігін дамыту;
.шешендік және пікірта лас
ережелерін үйрету
3 слайд
Үйірменің міндеттері: .сыни және шығармашылық тұрғыдан ойлауға қабілетті, әлеуметтік жетілген, жауапкершілікті жас ұрпақты қалыптастыру; .жас ұрпақтың бойында өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін дамыту; .шешендік және пікірта лас ережелерін үйрету
4 слайд
«Ұшқыр ой» дебат үйірмесі бойынша
2020-2021 оқу жылында атқарылған іс-шараларға талдау
Мектебімізде 2020-2021 оқу жылында «Ұшқыр ой» үйірме жоспары бекітіліп
жоспарға сәйкес жұмыс жүргізілді. Үйірме 10 сынып оқушылар арасында
аптасына 1 сағат,барлығы 17сағат қашықтықтан өткізілді. Үйірме жетекшісі
болып АӘжТД пәнінің мұғалімі Жалмағанбетов К.О. тағайындалды.Жоспар
бойынша «Ғаламтордың пайдасы мен зияны», «Қашықтықтан оқытудың
тиімді және тиімсіз жақтары», «Жастардың мәдениетін көтеру жолдары»,
Қазіргі заманғы жастарға патриотизм тән бе?», «Отанымызды қорғауға әзірміз
бе?», «Салауатты өмір салтын сақтап жүрміз бе?» т.б. тақырыптар бойынша
дебат ойындары өткізілді.Ойында оқушылар өз ойларын еркін жеткізе
білді,қарсылас топтардың қойған сұрақтарына ұтымды жауап қайтара
алды.Бұл дебат ойындары мектептегі пікірталас ойындарын жандандыру
және насихаттау ,өскелең ұрпақтың әлеуметтік білімдерінің дамуына шарттар
жасау,оқушылардың қоғамдық белсенділіктерін арттыру,сонымен қатар
олардың шешендік қабілеттерін дамыту мақсатында ұйымдастырылып
өткізілді.
4 слайд
«Ұшқыр ой» дебат үйірмесі бойынша 2020-2021 оқу жылында атқарылған іс-шараларға талдау Мектебімізде 2020-2021 оқу жылында «Ұшқыр ой» үйірме жоспары бекітіліп жоспарға сәйкес жұмыс жүргізілді. Үйірме 10 сынып оқушылар арасында аптасына 1 сағат,барлығы 17сағат қашықтықтан өткізілді. Үйірме жетекшісі болып АӘжТД пәнінің мұғалімі Жалмағанбетов К.О. тағайындалды.Жоспар бойынша «Ғаламтордың пайдасы мен зияны», «Қашықтықтан оқытудың тиімді және тиімсіз жақтары», «Жастардың мәдениетін көтеру жолдары», Қазіргі заманғы жастарға патриотизм тән бе?», «Отанымызды қорғауға әзірміз бе?», «Салауатты өмір салтын сақтап жүрміз бе?» т.б. тақырыптар бойынша дебат ойындары өткізілді.Ойында оқушылар өз ойларын еркін жеткізе білді,қарсылас топтардың қойған сұрақтарына ұтымды жауап қайтара алды.Бұл дебат ойындары мектептегі пікірталас ойындарын жандандыру және насихаттау ,өскелең ұрпақтың әлеуметтік білімдерінің дамуына шарттар жасау,оқушылардың қоғамдық белсенділіктерін арттыру,сонымен қатар олардың шешендік қабілеттерін дамыту мақсатында ұйымдастырылып өткізілді.
5 слайд
Оқушылар сонымен қатар аудан мектептері арасында ұйымдастырылған дебат ойындарына да
үнемі қатысып , белсенділік таныта білді. Дебат ойындарында оқушылардың ой ұшқырлылығы
қарама-қарсы сұрақ сәтінде анық байқалады. Білімді, көп ізденетін оқушылардың өзіндік ой-өрісі
ойын барысында көрінеді. Қыннан қылыш қылыш суырғандай сұрақтары қарсы топты
ойландырып, өз кейстеріне күмән тудыратындай етулері керек. Нәтижесінде «Сарыарқа
саңлағы»облыстық пікірталас турнирінің аудандық кезеңінде жүлделі 3 орын иеленіп,
марапатталды.
Жалпы, оқушылардың бойына ұлттық үрдісті сіңдіруде, баланы озық қоғамға сай етіп
тәрбиелеуде дебат технологиясының берер пайдасы мол. Оқушыларға сапалы білім мен саналы
білім беру – бүгінгі күннің басты өлшемі. Өз позициясын жақтап шығуға тырысқан оқушылар
бос уақыттарында кітапханаға барып түрлі материалдар іздестіреді. Қазіргі таңда ғаламтордың
шеңберінен шырматылып шыға алмай қалған балалардың көркем әдебиет оқуға құлшынысы арта
түседі. Ойын барысында өз ойларын келелі сөз, шынайы шеберлікпен, шешен тілмен жеткізуге
тырысады. Кез келген тыңдаушыға жүйелі сөз әсер етері хақ. Шешендік салтанат құрған жерде
оқушылар ұлттық-рухани құндылықтарды бойына сіңіріп, алдағы күнде ел жүгін мойнымен
арқалауға дайын тұрады. Жаһандану заманында білім берудің озық үлгілерін пайдалана отыра
нақты нәтижелерге қол жеткізу – бүгінгі заманның басты талабы.
5 слайд
Оқушылар сонымен қатар аудан мектептері арасында ұйымдастырылған дебат ойындарына да үнемі қатысып , белсенділік таныта білді. Дебат ойындарында оқушылардың ой ұшқырлылығы қарама-қарсы сұрақ сәтінде анық байқалады. Білімді, көп ізденетін оқушылардың өзіндік ой-өрісі ойын барысында көрінеді. Қыннан қылыш қылыш суырғандай сұрақтары қарсы топты ойландырып, өз кейстеріне күмән тудыратындай етулері керек. Нәтижесінде «Сарыарқа саңлағы»облыстық пікірталас турнирінің аудандық кезеңінде жүлделі 3 орын иеленіп, марапатталды. Жалпы, оқушылардың бойына ұлттық үрдісті сіңдіруде, баланы озық қоғамға сай етіп тәрбиелеуде дебат технологиясының берер пайдасы мол. Оқушыларға сапалы білім мен саналы білім беру – бүгінгі күннің басты өлшемі. Өз позициясын жақтап шығуға тырысқан оқушылар бос уақыттарында кітапханаға барып түрлі материалдар іздестіреді. Қазіргі таңда ғаламтордың шеңберінен шырматылып шыға алмай қалған балалардың көркем әдебиет оқуға құлшынысы арта түседі. Ойын барысында өз ойларын келелі сөз, шынайы шеберлікпен, шешен тілмен жеткізуге тырысады. Кез келген тыңдаушыға жүйелі сөз әсер етері хақ. Шешендік салтанат құрған жерде оқушылар ұлттық-рухани құндылықтарды бойына сіңіріп, алдағы күнде ел жүгін мойнымен арқалауға дайын тұрады. Жаһандану заманында білім берудің озық үлгілерін пайдалана отыра нақты нәтижелерге қол жеткізу – бүгінгі заманның басты талабы.
6 слайд
Мектепішілік өткен дебат турнирі
6 слайд
Мектепішілік өткен дебат турнирі
7 слайд
Мектепішілік өткен дебат турнирі
7 слайд
Мектепішілік өткен дебат турнирі
8 слайд
Аудандық дебат турнирі
8 слайд
Аудандық дебат турнирі
9 слайд
Аудандық дебат турнирі
Сарыарқа саңлағы» облыстық пікірталас
(дебат) турнирінің аудандық кезеңіне мектебіміздің
10А сынып оқушылары Қалдыбай Ақнұр мен Алдажан Айбек
қатысып жүлделі 3 орынға ие болды.
9 слайд
Аудандық дебат турнирі Сарыарқа саңлағы» облыстық пікірталас (дебат) турнирінің аудандық кезеңіне мектебіміздің 10А сынып оқушылары Қалдыбай Ақнұр мен Алдажан Айбек қатысып жүлделі 3 орынға ие болды.
10 слайд
«Сарыарқа саңлағы» облыстық
дебат жобасы семинары
Ай сайын аптаның жұмасы күні облыстық
«Сарыарқа саңлағы» дебат жобасының үйірме
жетекшілеріне арналған отырысы қашықтықтан
ұйымдастырылып өткізіліп отырылады.
10 слайд
«Сарыарқа саңлағы» облыстық дебат жобасы семинары Ай сайын аптаның жұмасы күні облыстық «Сарыарқа саңлағы» дебат жобасының үйірме жетекшілеріне арналған отырысы қашықтықтан ұйымдастырылып өткізіліп отырылады.
11 слайд
«Сарыарқа саңлағы» облыстық
Оқушылар арасында өткен дебат турнирі
11 слайд
«Сарыарқа саңлағы» облыстық Оқушылар арасында өткен дебат турнирі
12 слайд
Назарларыңызға
рақмет!!!
12 слайд
Назарларыңызға рақмет!!!