Материалдар / Ұшқыр ой мен шешен тіл слайд
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұшқыр ой мен шешен тіл слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс жұмыс өтер болсаңыз, "Ұшқыр ой мен шешен тіл" атты сайыс сабағының презентациясын қабыл алыңыз. Тапсырма түрлерін қалауларыңызша өзгертіңіз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Тамыз 2024
194
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Ұшқыр ой мен шешен тіл» САЙЫС САБАҚ

1 слайд
«Ұшқыр ой мен шешен тіл»  САЙЫС САБАҚ

1 слайд

«Ұшқыр ой мен шешен тіл»  САЙЫС САБАҚ

5 - бөлім “Сұрақтар қоржыны” 4 - бөлім “ Шабыт” өлең жалғастырып шығару 3 - бөлім “Кім шапшаң?”(мақал- мәтелдерді сәйк

2 слайд
5 - бөлім “Сұрақтар қоржыны” 4 - бөлім “ Шабыт” өлең жалғастырып шығару  3 - бөлім “Кім шапшаң?”(мақал- мәтелдерді сәйкестендіру)  2 - бөлім “Поэзия менімен егіз бе едің?”(өлең оқу)  1 - бөлім “Таныстыру”  Сабақтың барысы:

2 слайд

5 - бөлім “Сұрақтар қоржыны” 4 - бөлім “ Шабыт” өлең жалғастырып шығару  3 - бөлім “Кім шапшаң?”(мақал- мәтелдерді сәйкестендіру)  2 - бөлім “Поэзия менімен егіз бе едің?”(өлең оқу)  1 - бөлім “Таныстыру”  Сабақтың барысы:

1 - бөлім “Таныстыру” Бұл бөлімде оқушылар өздерінің топтарын таныстыратын болады. “Таныстыру” бөлімі 1-10 ұпай аралығында

3 слайд
1 - бөлім “Таныстыру”  Бұл бөлімде оқушылар өздерінің топтарын таныстыратын болады. “Таныстыру” бөлімі 1-10 ұпай аралығында бағаланатын болады.

3 слайд

1 - бөлім “Таныстыру”  Бұл бөлімде оқушылар өздерінің топтарын таныстыратын болады. “Таныстыру” бөлімі 1-10 ұпай аралығында бағаланатын болады.

2 - бөлім “Поэзия менімен егіз бе едің?”(өлең оқу) (5-10 ұпай) Үйден дайындалып келген бір өлеңдеріңізді оқисыздар. Мәнерл

4 слайд
2 - бөлім “Поэзия менімен егіз бе едің?”(өлең оқу) (5-10 ұпай) Үйден дайындалып келген бір өлеңдеріңізді оқисыздар. Мәнерлеп оқуға баса назар аударылады.

4 слайд

2 - бөлім “Поэзия менімен егіз бе едің?”(өлең оқу) (5-10 ұпай) Үйден дайындалып келген бір өлеңдеріңізді оқисыздар. Мәнерлеп оқуға баса назар аударылады.

3 - бөлім “Кім шапшаң (мақал-мәтелдерді сәйкестендіру) Алдарыңызда берілген мақал-мәтелдерді сәйкестендіресіздер. Дұрыс әрі ш

5 слайд
3 - бөлім  “Кім шапшаң (мақал-мәтелдерді сәйкестендіру) Алдарыңызда берілген мақал-мәтелдерді сәйкестендіресіздер. Дұрыс әрі шапшаң болған топ жоғары ұпаймен бағаланады. Әр дұрыс мақал 10 ұпаймен есептелінеді.

5 слайд

3 - бөлім  “Кім шапшаң (мақал-мәтелдерді сәйкестендіру) Алдарыңызда берілген мақал-мәтелдерді сәйкестендіресіздер. Дұрыс әрі шапшаң болған топ жоғары ұпаймен бағаланады. Әр дұрыс мақал 10 ұпаймен есептелінеді.

Ана сүті бой өсіреді ана тілі ой өсіреді. Отанды сүю отбасынан басталады. Көп сөз – көмір, аз сөз –алтын. Тіл тас жарады, тас ж

6 слайд
Ана сүті бой өсіреді ана тілі ой өсіреді. Отанды сүю отбасынан басталады. Көп сөз – көмір, аз сөз –алтын. Тіл тас жарады, тас жармаса бас жарады. Білімі көпті дау алмайды,  Досы көпті жау алмайды. Шешеннің тілі ортақ,  Шебердің қолы ортақ. Өз тілің – бірлік үшін,  Өзге тіл -  тірлік үшін. Піл көтермегенді, тіл көтереді Сөз қадірін білмеген – өз қадірін білмейді. Тіл буынсыз, ой-түпсіз

6 слайд

Ана сүті бой өсіреді ана тілі ой өсіреді. Отанды сүю отбасынан басталады. Көп сөз – көмір, аз сөз –алтын. Тіл тас жарады, тас жармаса бас жарады. Білімі көпті дау алмайды,  Досы көпті жау алмайды. Шешеннің тілі ортақ,  Шебердің қолы ортақ. Өз тілің – бірлік үшін,  Өзге тіл -  тірлік үшін. Піл көтермегенді, тіл көтереді Сөз қадірін білмеген – өз қадірін білмейді. Тіл буынсыз, ой-түпсіз

Ал, енді оқушылар экранға назар аударайық. Мұнда сіздер 7 минут ішінде өлеңді өз ойларыңызбен жалғастырасыздар. Бұл бөлімде

7 слайд
Ал, енді оқушылар экранға назар аударайық. Мұнда сіздер 7 минут ішінде өлеңді өз ойларыңызбен жалғастырасыздар. Бұл бөлімде өлеңнің ұйқасы мен тақырыбына назар аударамыз. 4 - бөлім “Шабыт ” өлең жалғастырып шығару (5-10 ұпай) 

7 слайд

Ал, енді оқушылар экранға назар аударайық. Мұнда сіздер 7 минут ішінде өлеңді өз ойларыңызбен жалғастырасыздар. Бұл бөлімде өлеңнің ұйқасы мен тақырыбына назар аударамыз. 4 - бөлім “Шабыт ” өлең жалғастырып шығару (5-10 ұпай) 

Мұқағали Досыма Сонау бір бала шағымда, Қол ұстасып өскен ем. Өмірдің рахат таңын да, Сенімен бірге кешкен ем

8 слайд
Мұқағали  Досыма Сонау бір бала шағымда, Қол ұстасып өскен ем. Өмірдің рахат таңын да, Сенімен бірге кешкен ем

8 слайд

Мұқағали  Досыма Сонау бір бала шағымда, Қол ұстасып өскен ем. Өмірдің рахат таңын да, Сенімен бірге кешкен ем

Күрең күз Қош енді, қош бол, күрең күз Күрең мұң саған жібердім. Күлермін деп ең түнердің Білермін, қалай білермін.

9 слайд
Күрең күз Қош енді, қош бол, күрең күз Күрең мұң саған жібердім. Күлермін деп ең түнердің Білермін, қалай білермін.

9 слайд

Күрең күз Қош енді, қош бол, күрең күз Күрең мұң саған жібердім. Күлермін деп ең түнердің Білермін, қалай білермін.

5 - бөлім “Сұрақтар қоржыны” 1 4 7 2 5 8 3 6 9

10 слайд
5 - бөлім “Сұрақтар қоржыны”  1 4 7 2 5 8 3 6 9

10 слайд

5 - бөлім “Сұрақтар қоржыны”  1 4 7 2 5 8 3 6 9

Фонетика нені зерттейді?

11 слайд
Фонетика нені зерттейді? 

11 слайд

Фонетика нені зерттейді? 

«Зар заман» толғауы кімнің шығармасы?

12 слайд
«Зар заман» толғауы кімнің шығармасы?

12 слайд

«Зар заман» толғауы кімнің шығармасы?

Дауыссыз дыбыстар неше топқа бөлінеді?

13 слайд
Дауыссыз дыбыстар неше топқа бөлінеді?

13 слайд

Дауыссыз дыбыстар неше топқа бөлінеді?

«...Ақ маңдайы жалтылдап, Тана көзі жарқылдап, Алтын шашбау шашында...» - үзіндісі қай шығармадан алынған?

14 слайд
«...Ақ маңдайы жалтылдап, Тана көзі жарқылдап, Алтын шашбау шашында...» - үзіндісі қай шығармадан алынған?

14 слайд

«...Ақ маңдайы жалтылдап, Тана көзі жарқылдап, Алтын шашбау шашында...» - үзіндісі қай шығармадан алынған?

Жазылуы, айтылуы бірдей, бірақ мағынасы басқа ... ?

15 слайд
Жазылуы, айтылуы бірдей, бірақ мағынасы басқа ... ?

15 слайд

Жазылуы, айтылуы бірдей, бірақ мағынасы басқа ... ?

Мәтіннің түрлерін ата?

16 слайд
Мәтіннің түрлерін ата?

16 слайд

Мәтіннің түрлерін ата?

Дауысты дыбыстар қалай жіктеледі?

17 слайд
Дауысты дыбыстар қалай жіктеледі?

17 слайд

Дауысты дыбыстар қалай жіктеледі?

Жамбыл Жабаев қай жылы дүниеге келді?

18 слайд
Жамбыл Жабаев қай жылы дүниеге келді?

18 слайд

Жамбыл Жабаев қай жылы дүниеге келді?

Антоним дегеніміз не?

19 слайд
Антоним дегеніміз не?

19 слайд

Антоним дегеніміз не?

Фонетика - тіл дыбысын зерттейді

20 слайд
Фонетика - тіл дыбысын зерттейді

20 слайд

Фонетика - тіл дыбысын зерттейді

Шортанбай Қанайұлы

21 слайд
Шортанбай Қанайұлы

21 слайд

Шортанбай Қанайұлы

3 топ: қатаң, ұяң, үнді

22 слайд
3 топ: қатаң, ұяң, үнді

22 слайд

3 топ: қатаң, ұяң, үнді

«Қыз Жібек» жыры

23 слайд
«Қыз Жібек» жыры

23 слайд

«Қыз Жібек» жыры

Омоним

24 слайд
Омоним

24 слайд

Омоним

Әңгімелеу, сипаттау, пайымдау

25 слайд
Әңгімелеу, сипаттау, пайымдау

25 слайд

Әңгімелеу, сипаттау, пайымдау

Тілдің қатысына қарай, Жақтың қатысына қарай, Еріннің қатысына қарай

26 слайд
Тілдің қатысына қарай, Жақтың қатысына қарай, Еріннің қатысына қарай

26 слайд

Тілдің қатысына қарай, Жақтың қатысына қарай, Еріннің қатысына қарай

1846 жылы дүниеге келді

27 слайд
1846 жылы дүниеге келді

27 слайд

1846 жылы дүниеге келді

Антоним - мән-мағынасы бір-біріне қарама-қарсы қолданылатын сөздер.

28 слайд
Антоним - мән-мағынасы бір-біріне қарама-қарсы қолданылатын сөздер.

28 слайд

Антоним - мән-мағынасы бір-біріне қарама-қарсы қолданылатын сөздер.

МАРАПАТТАУ

29 слайд
МАРАПАТТАУ

29 слайд

МАРАПАТТАУ