Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін артырудағы рольдік ойыны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шеберлік сыныбы
Мамлютка ауданы Покровка орта
мектебі
1 слайд
Шеберлік сыныбы Мамлютка ауданы Покровка орта мектебі
2 слайд
І бөлім. Кіріспе.
Мақсаты: іскерлік ойындардың мақсатымен,
жүргізілу әдістемесімен, түрлерімен таныстыру.
ІІ бөлім. Жұмыс бөлімі
Мақсаты: ұстаздарды топ бойынша бірлескен
әрекетке икемдеу, әрбір қатысушының өзінің топ
мүшесі екенін сезіндіру.
«ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары»
тақырыбындағы іскерлік ойыны
Тақырыбы: «Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін
жетілдіруде іскерлік ойындардың ролі»
шеберлік сыныбы
2 слайд
І бөлім. Кіріспе. Мақсаты: іскерлік ойындардың мақсатымен, жүргізілу әдістемесімен, түрлерімен таныстыру. ІІ бөлім. Жұмыс бөлімі Мақсаты: ұстаздарды топ бойынша бірлескен әрекетке икемдеу, әрбір қатысушының өзінің топ мүшесі екенін сезіндіру. «ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары» тақырыбындағы іскерлік ойыны Тақырыбы: «Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін жетілдіруде іскерлік ойындардың ролі» шеберлік сыныбы
3 слайд
Бір-бірлеріне қарап,бір өте жақсы және бір
әлсіз мінезінің қасиеттерін айтады
Ынтымақтастық шеңберін
құру
3 слайд
Бір-бірлеріне қарап,бір өте жақсы және бір әлсіз мінезінің қасиеттерін айтады Ынтымақтастық шеңберін құру
4 слайд
3 топқа бөлу,ал жалпы 5 топ болады
1 Орыс тобын жақсы білетін 1 топ
2 қазақ тілін жақсы білетін 2 топ
3.Екі тілді де жақсы білетін 3 топ.
Содан кейін әр топ айырбас
жүргізеді,өздеріне
тілге байланысты қатысушылардың
арасында айырбасталады
Содан кейін тобы басымдар эксперт
тобымен
қорытындаушылар тобына келісімді түрде
жібереді
Ұжымды топқа бөлу
4 слайд
3 топқа бөлу,ал жалпы 5 топ болады 1 Орыс тобын жақсы білетін 1 топ 2 қазақ тілін жақсы білетін 2 топ 3.Екі тілді де жақсы білетін 3 топ. Содан кейін әр топ айырбас жүргізеді,өздеріне тілге байланысты қатысушылардың арасында айырбасталады Содан кейін тобы басымдар эксперт тобымен қорытындаушылар тобына келісімді түрде жібереді Ұжымды топқа бөлу
5 слайд
- Проблемалық топтарға бөлу;
- Эксперт мамандар тобын құру;
- Ойын жайында кеңес бе ру.
Дайындық кезеңі
5 слайд
- Проблемалық топтарға бөлу; - Эксперт мамандар тобын құру; - Ойын жайында кеңес бе ру. Дайындық кезеңі
6 слайд
2. Ойынды жүргізу этапы
А) «Миға шабуыл» әдісі. Педагогикалық
жағдаяттарды шешу
6 слайд
2. Ойынды жүргізу этапы А) «Миға шабуыл» әдісі. Педагогикалық жағдаяттарды шешу
7 слайд
Оқушы сіздің сабағыңыздан үнемі қашып
кетеді. Жетекшінің, мектеп директорының
ескертуінен еш нәтиже шықпады. Мектеп
әкімшілігі оқушыны қызықтыра алмадың
деп Сізді кінәлады. Басқа оқушылар сіздің
сабағыңызды ұнатады. Әлгі оқушымен
қандай жұмыс атқарасыз және қандай
шара қолданасыз?
1-топ
7 слайд
Оқушы сіздің сабағыңыздан үнемі қашып кетеді. Жетекшінің, мектеп директорының ескертуінен еш нәтиже шықпады. Мектеп әкімшілігі оқушыны қызықтыра алмадың деп Сізді кінәлады. Басқа оқушылар сіздің сабағыңызды ұнатады. Әлгі оқушымен қандай жұмыс атқарасыз және қандай шара қолданасыз? 1-топ
8 слайд
Сіз үйге тапсырма бердіңіз. Оқушы үй
тапсырмасын реферат түрінде, оқулықтан
тыс материалды, ғылыми деректермен
жазып келген. Сіз ол деректер жайында
білмейсіз. Оқушы жұмысын қалай
бағалайсыз? Білмейтініңізді білдірмеу қалу
керек.
2-топ
8 слайд
Сіз үйге тапсырма бердіңіз. Оқушы үй тапсырмасын реферат түрінде, оқулықтан тыс материалды, ғылыми деректермен жазып келген. Сіз ол деректер жайында білмейсіз. Оқушы жұмысын қалай бағалайсыз? Білмейтініңізді білдірмеу қалу керек. 2-топ
9 слайд
Сіз бүгін қандай да бір жағдаймен сабаққа
дайындалмай, жоспарсыз келдіңіз.
Сабағыңызға мектеп әкімшілігі немесе
басқа мұғалімдер қатысып отыр. Не
істейсіз? Жағдаяттан қалай шығасыз?
3-топ
9 слайд
Сіз бүгін қандай да бір жағдаймен сабаққа дайындалмай, жоспарсыз келдіңіз. Сабағыңызға мектеп әкімшілігі немесе басқа мұғалімдер қатысып отыр. Не істейсіз? Жағдаяттан қалай шығасыз? 3-топ
10 слайд
1-топ Қазіргі заманға сай мектеп моделін
құру
2-топ Мінсіз ата-ана қандай болу керек?
3-топ Мінсіз мектеп ұжымыны қандай болу
керек
2-тапсырма (Постер құру
10 слайд
1-топ Қазіргі заманға сай мектеп моделін құру 2-топ Мінсіз ата-ана қандай болу керек? 3-топ Мінсіз мектеп ұжымыны қандай болу керек 2-тапсырма (Постер құру
11 слайд
Сөз эксперттерге беріледі
Сөз қорытушы тобына
беріледі
Бағалау кезеңі
11 слайд
Сөз эксперттерге беріледі Сөз қорытушы тобына беріледі Бағалау кезеңі
12 слайд
Рефлексия (Бутерброд әдісі)
12 слайд
Рефлексия (Бутерброд әдісі)