Ұстазым-ұлағатым, үлгі өнегем!
Ұстазым-ұлағатым, үлгі өнегем!

#1 слайд
«Ұстазым - ұлағатым, үлгі
өнегем!»
1 слайд
«Ұстазым - ұлағатым, үлгі өнегем!»
#2 слайд
Тәрбие сағатының мақсаты:
Оқушыларды ұстазды құрметтеуге,
сыйлауға үйрету; Ұстаз еңбегін бағалай
білуге үйрету; Ұстаз мамандығының
қыр-сырын түсіндіру.
2 слайд
Тәрбие сағатының мақсаты: Оқушыларды ұстазды құрметтеуге, сыйлауға үйрету; Ұстаз еңбегін бағалай білуге үйрету; Ұстаз мамандығының қыр-сырын түсіндіру.
#3 слайд
Ұстазым менің, ұстазым,
Өзіңмен өткен қыс-жазым,
Қалдырған ізің мәңгілік,
Жадымда тұрар жаңғырып,
Ұстазым менің, ұстазым-деп Әбілахат
Еспаев атамыз жырлап кеткен. Қандай
адам болмасын, ұстаздан ілім-білім, тәлім-
тәрбие алады. Ұстаз - біздің екінші анамыз.
Өз анаңды қалай жақсы көрсең, ұстазыңды
да солай жақсы көру керек.
3 слайд
Ұстазым менің, ұстазым, Өзіңмен өткен қыс-жазым, Қалдырған ізің мәңгілік, Жадымда тұрар жаңғырып, Ұстазым менің, ұстазым-деп Әбілахат Еспаев атамыз жырлап кеткен. Қандай адам болмасын, ұстаздан ілім-білім, тәлім- тәрбие алады. Ұстаз - біздің екінші анамыз. Өз анаңды қалай жақсы көрсең, ұстазыңды да солай жақсы көру керек.
#4 слайд
Ассосация әдісі
Ұстаз
кім?
4 слайд
Ассосация әдісі Ұстаз кім?
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
Ұстаз туралы ұлағатты сөздер
6 слайд
Ұстаз туралы ұлағатты сөздер
#7 слайд
Проблемалық сұрақтар:
Ал, балалар бір минутқа өзімізді мұғалімбіз деп
есептейік. Осы сыныпта отырғандарыңның
барлығың әр пәннен беретін мұғалімсіңдер.
Балалар сендерге мынандай сұрақ.
1. Сендер сабақ түсіндіріп жатқан кездеріңде
артқы партада отырған балалар сендермен
жағаласып сөйлесіп отыр делік. Сөйлесіп
отырғанына қарамастан жан - жағын жайпап,
сабақ тыңдап отырған балаға да тиісіп тыңдауға
мүмкіншілік бермейді. Осы жағдайда ұстаздар не
істер едіңдер?
7 слайд
Проблемалық сұрақтар: Ал, балалар бір минутқа өзімізді мұғалімбіз деп есептейік. Осы сыныпта отырғандарыңның барлығың әр пәннен беретін мұғалімсіңдер. Балалар сендерге мынандай сұрақ. 1. Сендер сабақ түсіндіріп жатқан кездеріңде артқы партада отырған балалар сендермен жағаласып сөйлесіп отыр делік. Сөйлесіп отырғанына қарамастан жан - жағын жайпап, сабақ тыңдап отырған балаға да тиісіп тыңдауға мүмкіншілік бермейді. Осы жағдайда ұстаздар не істер едіңдер?
#8 слайд
2. Сендер ұстаздар ашық сабақ өткізбекші болып
жатырсыңдар. Алдын ала балаларға тапсырма беріп
қойғансыңдар. Тіпті ертеңгі сабаққа қатынасатын
завуч, директорды шақырып қойғансыңдар. Енді
осылардың дайындығын тексеріп көрейінші деп
тексерген сәтте сыныптағы балалардың көбісі дайын
емес. ертең ашық сабақ. Сыныптағы балалардың
біреуі сіз берген тапсырмаңызды жоғалтып алдым
десе, енді біреуі ертең сабаққа келмеймін дейді. Ал,
ұстаздар осы бір жағдайда балаларға қанда шаралар
қолданасыңдар.
8 слайд
2. Сендер ұстаздар ашық сабақ өткізбекші болып жатырсыңдар. Алдын ала балаларға тапсырма беріп қойғансыңдар. Тіпті ертеңгі сабаққа қатынасатын завуч, директорды шақырып қойғансыңдар. Енді осылардың дайындығын тексеріп көрейінші деп тексерген сәтте сыныптағы балалардың көбісі дайын емес. ертең ашық сабақ. Сыныптағы балалардың біреуі сіз берген тапсырмаңызды жоғалтып алдым десе, енді біреуі ертең сабаққа келмеймін дейді. Ал, ұстаздар осы бір жағдайда балаларға қанда шаралар қолданасыңдар.
#9 слайд
3. Енді ұстаздар сендер
балаларға диктант
жаздырғалы жатырсыңдар
делік. Диктантты оқып беріп
енді жазғызғалы жатқан сәтте
бір оқушы тұрып, апай мен
қаламсабымды ұмытып
кетіппін, енді біреуі жазғым
келмейді деген сәтте ұстаздар
осы оқушыларға қандай шара
қолданар едіңдер.
9 слайд
3. Енді ұстаздар сендер балаларға диктант жаздырғалы жатырсыңдар делік. Диктантты оқып беріп енді жазғызғалы жатқан сәтте бір оқушы тұрып, апай мен қаламсабымды ұмытып кетіппін, енді біреуі жазғым келмейді деген сәтте ұстаздар осы оқушыларға қандай шара қолданар едіңдер.
#10 слайд
Ұстазыма ашық хат
10 слайд
Ұстазыма ашық хат
шағым қалдыра аласыз













