Ұұ дыбысы жіне әрпі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ұұ дыбысы жіне әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұұ дыбысы жіне әрпі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қысқа мерзімді жоспар Сабақ жоспары Жамбыл облысы, Меркі ауылы Күні: 21.04.2017ж №2 бастауыш мектеп Бастауыш сынып мұғалімі

#1 слайд
Қысқа мерзімді жоспар Сабақ жоспары Жамбыл облысы, Меркі ауылы Күні: 21.04.2017ж №2 бастауыш мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Шажалиева Гулсара Байконыровна

1 слайд

Қысқа мерзімді жоспар Сабақ жоспары Жамбыл облысы, Меркі ауылы Күні: 21.04.2017ж №2 бастауыш мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Шажалиева Гулсара Байконыровна

Әліппе 1 сынып Ортақ тақырып: Менің отбасым Сабақ: Ұ дыбысы және әрпі

#2 слайд
Әліппе 1 сынып Ортақ тақырып: Менің отбасым Сабақ: Ұ дыбысы және әрпі

2 слайд

Әліппе 1 сынып Ортақ тақырып: Менің отбасым Сабақ: Ұ дыбысы және әрпі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсатта- ры. 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.1.4.1.

#3 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсатта- ры. 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.1.1. Сөз/ сөйлем сызбасын оқу. 1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

3 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсатта- ры. 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.1.1. Сөз/ сөйлем сызбасын оқу. 1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Бағалау критерий лері 1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді. 2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бой

#4 слайд
Бағалау критерий лері 1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді. 2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды. 3. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды. 4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды. 5. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады.

4 слайд

Бағалау критерий лері 1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді. 2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды. 3. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды. 4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды. 5. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады.

Тілдік мақсат 2.9. Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. 1.4. Оқиғаны болжау. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 2.1. Оқу түрлерін қолд

#5 слайд
Тілдік мақсат 2.9. Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. 1.4. Оқиғаны болжау. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 3.8. Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау.

5 слайд

Тілдік мақсат 2.9. Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. 1.4. Оқиғаны болжау. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 3.8. Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: қазақш а мұғалі м ұста ұшақ Орысша учитель мастер сомолет Ағылшынша teacher master aircr

#6 слайд
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: қазақш а мұғалі м ұста ұшақ Орысша учитель мастер сомолет Ағылшынша teacher master aircraft

6 слайд

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: қазақш а мұғалі м ұста ұшақ Орысша учитель мастер сомолет Ағылшынша teacher master aircraft

Тілдік мақсат Менің ұстазым Меркіге ұшақпен ұшып келді. Моя учительница прилетела в Мерке на сомолете. My teacher arrived

#7 слайд
Тілдік мақсат Менің ұстазым Меркіге ұшақпен ұшып келді. Моя учительница прилетела в Мерке на сомолете. My teacher arrived a Merke the aircraft. Ұста ара жасады. Мастер готовил пилу. The masterwas preparinga saw.

7 слайд

Тілдік мақсат Менің ұстазым Меркіге ұшақпен ұшып келді. Моя учительница прилетела в Мерке на сомолете. My teacher arrived a Merke the aircraft. Ұста ара жасады. Мастер готовил пилу. The masterwas preparinga saw.

Талқылауға арналған сұрақтар: Ұ дыбысы қандай дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? Ұ дыбысынан басталатын қандай кісі

#8 слайд
Талқылауға арналған сұрақтар: Ұ дыбысы қандай дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? Ұ дыбысынан басталатын қандай кісі аттарын білесіңдер? Ұршықты не үшін пайдаланады? Бұрыш не үшін қажет? Ұшақты кім жүргізеді? Ұнды не үшін пайдаланамыз?

8 слайд

Талқылауға арналған сұрақтар: Ұ дыбысы қандай дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? Ұ дыбысынан басталатын қандай кісі аттарын білесіңдер? Ұршықты не үшін пайдаланады? Бұрыш не үшін қажет? Ұшақты кім жүргізеді? Ұнды не үшін пайдаланамыз?

Ишара : Бағдаршам әдісі

#9 слайд
Ишара : Бағдаршам әдісі

9 слайд

Ишара : Бағдаршам әдісі

Алдыңғы оқу Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі. Тірек сөздерден мәтін құрастыру. ( қар, қыс, қарға, қыра

#10 слайд
Алдыңғы оқу Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі. Тірек сөздерден мәтін құрастыру. ( қар, қыс, қарға, қырау, аққала, құлақшын, қолғап)

10 слайд

Алдыңғы оқу Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі. Тірек сөздерден мәтін құрастыру. ( қар, қыс, қарға, қырау, аққала, құлақшын, қолғап)

Кері байланыс: Қ қандай дыбыс? Қаһарман сөзін буынға бөл? Қарға сөзінде неше дыбыс бар?

#11 слайд
Кері байланыс: Қ қандай дыбыс? Қаһарман сөзін буынға бөл? Қарға сөзінде неше дыбыс бар?

11 слайд

Кері байланыс: Қ қандай дыбыс? Қаһарман сөзін буынға бөл? Қарға сөзінде неше дыбыс бар?

Шаттық шеңбері: Ñåðã³òó ñ?ò³ 'Ê??³ëä³ ê?í'.mp4

#12 слайд
Шаттық шеңбері: Ñåðã³òó ñ?ò³ 'Ê??³ëä³ ê?í'.mp4

12 слайд

Шаттық шеңбері: Ñåðã³òó ñ?ò³ 'Ê??³ëä³ ê?í'.mp4

3 топқа бөлу. 1 – топ Ата 2 – топ Әке 3 – топ Бала

#13 слайд
3 топқа бөлу. 1 – топ Ата 2 – топ Әке 3 – топ Бала

13 слайд

3 топқа бөлу. 1 – топ Ата 2 – топ Әке 3 – топ Бала

Суретпен жұмыс: Суреттердегі заттарды атау. Дыбыстық талдау жасау

#14 слайд
Суретпен жұмыс: Суреттердегі заттарды атау. Дыбыстық талдау жасау

14 слайд

Суретпен жұмыс: Суреттердегі заттарды атау. Дыбыстық талдау жасау

alippe 27.mp4 Тыңдалым

#15 слайд
alippe 27.mp4 Тыңдалым

15 слайд

alippe 27.mp4 Тыңдалым

Оқулықпен жұмыс

#16 слайд
Оқулықпен жұмыс

16 слайд

Оқулықпен жұмыс

Бұл не? Ұлу сөзінде неше дыбыс бар? Қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр? Айтылым

#17 слайд
Бұл не? Ұлу сөзінде неше дыбыс бар? Қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр? Айтылым Суретпен жұмыс

17 слайд

Бұл не? Ұлу сөзінде неше дыбыс бар? Қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр? Айтылым Суретпен жұмыс

Кері байланыс: Ұ қандай дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?Қ/б Смайликтер

#18 слайд
Кері байланыс: Ұ қандай дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?Қ/б Смайликтер

18 слайд

Кері байланыс: Ұ қандай дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?Қ/б Смайликтер

1 – тапсырма Топтық жұмыс.1-топ.Суреттегі заттарды атау. 2-топ.Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табу. 3-топ.

#19 слайд
1 – тапсырма Топтық жұмыс.1-топ.Суреттегі заттарды атау. 2-топ.Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табу. 3-топ.Әр заттың өмірде қажеттілігіне байланысты сөйлем құрау.

19 слайд

1 – тапсырма Топтық жұмыс.1-топ.Суреттегі заттарды атау. 2-топ.Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табу. 3-топ.Әр заттың өмірде қажеттілігіне байланысты сөйлем құрау.

Кері байланыс Дескриптор Ұ дыбысы мен әрпін таниды Ұ дыбысы мен әрпін ажырата алады Ұ дыбысы мен сәйкестендіреді, дыбыстық

#20 слайд
Кері байланыс Дескриптор Ұ дыбысы мен әрпін таниды Ұ дыбысы мен әрпін ажырата алады Ұ дыбысы мен сәйкестендіреді, дыбыстық талдау жасай алады

20 слайд

Кері байланыс Дескриптор Ұ дыбысы мен әрпін таниды Ұ дыбысы мен әрпін ажырата алады Ұ дыбысы мен сәйкестендіреді, дыбыстық талдау жасай алады

Кері байланыс Кері байланыс: Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім Ұста не істейді? Ұршық не үшін қажет? Мұғалім сөзі

#21 слайд
Кері байланыс Кері байланыс: Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім   Ұста не істейді? Ұршық не үшін қажет? Мұғалім сөзін буынға бөл. Қ/б. Смайликтер

21 слайд

Кері байланыс Кері байланыс: Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім   Ұста не істейді? Ұршық не үшін қажет? Мұғалім сөзін буынға бөл. Қ/б. Смайликтер

VID-20160907-WA0001.mp4

#22 слайд
VID-20160907-WA0001.mp4

22 слайд

VID-20160907-WA0001.mp4

Оқылым.2 - тапсырма Сөздерді оқып қайталату. Буындап оқыту, тұтастай оқыту. Сөздердің мағынасын ажырату. Ұ дыбысы қай буында ке

#23 слайд
Оқылым.2 - тапсырма Сөздерді оқып қайталату. Буындап оқыту, тұтастай оқыту. Сөздердің мағынасын ажырату. Ұ дыбысы қай буында кездесетінін анықтату.

23 слайд

Оқылым.2 - тапсырма Сөздерді оқып қайталату. Буындап оқыту, тұтастай оқыту. Сөздердің мағынасын ажырату. Ұ дыбысы қай буында кездесетінін анықтату.

Кері байланыс Дескриптор Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды алады.  Өмірмен байланыстырып, мысал келті

#24 слайд
Кері байланыс Дескриптор Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды алады.  Өмірмен байланыстырып, мысал келтіре алады.

24 слайд

Кері байланыс Дескриптор Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды алады.  Өмірмен байланыстырып, мысал келтіре алады.

Кері байланыс Кері байланыс: Қ/б. Жұлдызшалар

#25 слайд
Кері байланыс Кері байланыс: Қ/б. Жұлдызшалар

25 слайд

Кері байланыс Кері байланыс: Қ/б. Жұлдызшалар

Кері байланыс 3 - тапсырма

#26 слайд
Кері байланыс 3 - тапсырма

26 слайд

Кері байланыс 3 - тапсырма

Кері байланыс  Сөздердің мағынасын ажырата алады.  Хормен, тізбектей, жекелей оқи алады. Дескриптор

#27 слайд
Кері байланыс  Сөздердің мағынасын ажырата алады.  Хормен, тізбектей, жекелей оқи алады. Дескриптор

27 слайд

Кері байланыс  Сөздердің мағынасын ажырата алады.  Хормен, тізбектей, жекелей оқи алады. Дескриптор

Кері байланыс Кері байланыс: «Ыстық картоп» әдісі 1. Сенің анаңның мамандығы қандай? 2.Ұстаз сөзін буынға бөл. Қ/б. Смайлик

#28 слайд
Кері байланыс Кері байланыс: «Ыстық картоп» әдісі 1. Сенің анаңның мамандығы қандай? 2.Ұстаз сөзін буынға бөл. Қ/б. Смайликтер

28 слайд

Кері байланыс Кері байланыс: «Ыстық картоп» әдісі 1. Сенің анаңның мамандығы қандай? 2.Ұстаз сөзін буынға бөл. Қ/б. Смайликтер

Кері байланыс Жазылым.Дәптермен жұмыс

#29 слайд
Кері байланыс Жазылым.Дәптермен жұмыс

29 слайд

Кері байланыс Жазылым.Дәптермен жұмыс

Дескриптор: •Ұ әдыбысын жазады. •Таниды,көркем жаза біледі. Қ/б. Ауа райы белгілері

#30 слайд
Дескриптор: •Ұ әдыбысын жазады. •Таниды,көркем жаза біледі. Қ/б. Ауа райы белгілері

30 слайд

Дескриптор: •Ұ әдыбысын жазады. •Таниды,көркем жаза біледі. Қ/б. Ауа райы белгілері

Қосымша тапсырма. Топтық жұмыс. Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Сол әріпті қоршап сызы

#31 слайд
Қосымша тапсырма. Топтық жұмыс. Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Сол әріпті қоршап сызыңыз. ү Ұ, ү, і, ы дыбыстарының артикуляциясын үйрету.

31 слайд

Қосымша тапсырма. Топтық жұмыс. Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Сол әріпті қоршап сызыңыз. ү Ұ, ү, і, ы дыбыстарының артикуляциясын үйрету.

Шығармашылық тапсырма Ұршықтың суретін салып, ұршық туралы мәлімет жинау. Түсінбедім Сұрағым бар

#32 слайд
Шығармашылық тапсырма Ұршықтың суретін салып, ұршық туралы мәлімет жинау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

32 слайд

Шығармашылық тапсырма Ұршықтың суретін салып, ұршық туралы мәлімет жинау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

Дескриптор: •Ұршық суретін салады •Мәліметтер қорын алады. Кері байланыс

#33 слайд
Дескриптор: •Ұршық суретін салады •Мәліметтер қорын алады. Кері байланыс Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

33 слайд

Дескриптор: •Ұршық суретін салады •Мәліметтер қорын алады. Кері байланыс Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

Кері байланыс -Балалар бүгін қандай дыбыспен таныстық? -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма -Бүгінгі сабақтан қажетті қандай

#34 слайд
Кері байланыс -Балалар бүгін қандай дыбыспен таныстық? -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма -Бүгінгі сабақтан қажетті қандай мәліметтер алдыңдар

34 слайд

Кері байланыс -Балалар бүгін қандай дыбыспен таныстық? -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма -Бүгінгі сабақтан қажетті қандай мәліметтер алдыңдар

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? А - Қабіле

#35 слайд
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? А - Қабілетті оқушы . Буындардан сөздер құрастырады. В – Сөздердің мағынасын түсіндіреді. С- Буындарды оқиды.

35 слайд

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? А - Қабілетті оқушы . Буындардан сөздер құрастырады. В – Сөздердің мағынасын түсіндіреді. С- Буындарды оқиды.

#36 слайд

36 слайд

Файл форматы:
pptx
21.11.2025
60
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі