Ұұ дыбысы жіне әрпі
Ұұ дыбысы жіне әрпі

#1 слайд
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Жамбыл облысы, Меркі
ауылы
Күні:
21.04.2017ж
№2 бастауыш мектеп
Бастауыш сынып
мұғалімі
Шажалиева Гулсара
Байконыровна
1 слайд
Қысқа мерзімді жоспар Сабақ жоспары Жамбыл облысы, Меркі ауылы Күні: 21.04.2017ж №2 бастауыш мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Шажалиева Гулсара Байконыровна
#2 слайд
Әліппе
1 сынып
Ортақ тақырып:
Менің отбасым
Сабақ:
Ұ дыбысы және әрпі
2 слайд
Әліппе 1 сынып Ортақ тақырып: Менің отбасым Сабақ: Ұ дыбысы және әрпі
#3 слайд
Осы сабақ
арқылы
жүзеге
асатын оқу
мақсатта-
ры.
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны
дыбыспен сәйкестендіру.
1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе
оның иллюстрациясы бойынша болжау.
1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі
кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)
қолдану.
1.2.1.1. Сөз/ сөйлем сызбасын оқу.
1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,
әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға
сай жазу.
3 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсатта- ры. 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.1.1. Сөз/ сөйлем сызбасын оқу. 1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
#4 слайд
Бағалау
критерий
лері
1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату
және оны дыбыспен сәйкестендіреді.
2. Ой ұшқырлығын иллюстрация
бойынша болжайды.
3. Сөздердің мағынасын ажыратады,
хормен, тізбектей, жекелей оқиды.
4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды.
5. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір –
бірімен дұрыс байланыстырады және
оларды гигиеналық талаптарға сай
жазады.
4 слайд
Бағалау критерий лері 1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді. 2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды. 3. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды. 4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды. 5. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады.
#5 слайд
Тілдік
мақсат
2.9. Дыбыс пен әріпті тану
және ажырату.
1.4. Оқиғаны болжау.
2.1. Оқу түрлерін қолдану.
2.1. Оқу түрлерін қолдану.
3.8. Каллиграфиялық,
графикалық нормаларды
сақтау.
5 слайд
Тілдік мақсат 2.9. Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. 1.4. Оқиғаны болжау. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 3.8. Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау.
#6 слайд
Түйінді
сөздер мен
сөз
тіркестері:
қазақш
а
мұғалі
м
ұста
ұшақ
Орысша
учитель
мастер
сомолет
Ағылшынша
teacher
master
aircraft
6 слайд
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: қазақш а мұғалі м ұста ұшақ Орысша учитель мастер сомолет Ағылшынша teacher master aircraft
#7 слайд
Тілдік
мақсат
Менің ұстазым Меркіге ұшақпен
ұшып келді.
Моя учительница прилетела в Мерке
на сомолете.
My teacher arrived a Merke the
aircraft.
Ұста ара жасады.
Мастер готовил пилу.
The masterwas preparinga saw.
7 слайд
Тілдік мақсат Менің ұстазым Меркіге ұшақпен ұшып келді. Моя учительница прилетела в Мерке на сомолете. My teacher arrived a Merke the aircraft. Ұста ара жасады. Мастер готовил пилу. The masterwas preparinga saw.
#8 слайд
Талқылауға арналған сұрақтар:
Ұ дыбысы қандай дыбыс?
Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?
Ұ дыбысынан басталатын қандай кісі аттарын
білесіңдер?
Ұршықты не үшін пайдаланады?
Бұрыш не үшін қажет?
Ұшақты кім жүргізеді?
Ұнды не үшін пайдаланамыз?
8 слайд
Талқылауға арналған сұрақтар: Ұ дыбысы қандай дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? Ұ дыбысынан басталатын қандай кісі аттарын білесіңдер? Ұршықты не үшін пайдаланады? Бұрыш не үшін қажет? Ұшақты кім жүргізеді? Ұнды не үшін пайдаланамыз?
#9 слайд
Ишара :
Бағдаршам әдісі
9 слайд
Ишара : Бағдаршам әдісі
#10 слайд
Алдыңғы оқу
Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі.
Тірек сөздерден мәтін құрастыру.
( қар, қыс, қарға, қырау, аққала,
құлақшын, қолғап)
10 слайд
Алдыңғы оқу Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі. Тірек сөздерден мәтін құрастыру. ( қар, қыс, қарға, қырау, аққала, құлақшын, қолғап)
#11 слайд
Кері
байланыс:
Қ қандай
дыбыс?
Қаһарман
сөзін буынға
бөл?
Қарға сөзінде
неше дыбыс
бар?
11 слайд
Кері байланыс: Қ қандай дыбыс? Қаһарман сөзін буынға бөл? Қарға сөзінде неше дыбыс бар?
#12 слайд
Шаттық шеңбері:
Ñåðã³òó ñ?ò³ 'Ê??³ëä³ ê?í'.mp4
12 слайд
Шаттық шеңбері: Ñåðã³òó ñ?ò³ 'Ê??³ëä³ ê?í'.mp4
#13 слайд
3 топқа бөлу.
1 – топ Ата
2 – топ Әке
3 – топ Бала
13 слайд
3 топқа бөлу. 1 – топ Ата 2 – топ Әке 3 – топ Бала
#14 слайд
Суретпен жұмыс:
Суреттердегі заттарды атау. Дыбыстық талдау
жасау
14 слайд
Суретпен жұмыс: Суреттердегі заттарды атау. Дыбыстық талдау жасау
#15 слайд
alippe 27.mp4
Тыңдалым
15 слайд
alippe 27.mp4 Тыңдалым
#16 слайд
Оқулықпен
жұмыс
16 слайд
Оқулықпен жұмыс
#17 слайд
Бұл не?
Ұлу сөзінде неше
дыбыс бар?
Қанша дауысты,
қанша дауыссыз
дыбыс?
Ұ дыбысы сөздің
қай жерінде
кездесіп тұр?
Айтылым
Суретпен жұмыс
17 слайд
Бұл не? Ұлу сөзінде неше дыбыс бар? Қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр? Айтылым Суретпен жұмыс
#18 слайд
Кері байланыс:
Ұ қандай дыбыс?
Ұ дыбысы сөздің қай жерінде
кездеседі?Қ/б Смайликтер
18 слайд
Кері байланыс: Ұ қандай дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?Қ/б Смайликтер
#19 слайд
1 – тапсырма
Топтық жұмыс.1-топ.Суреттегі заттарды атау.
2-топ.Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа
дыбыстарды табу.
3-топ.Әр заттың өмірде қажеттілігіне байланысты
сөйлем құрау.
19 слайд
1 – тапсырма Топтық жұмыс.1-топ.Суреттегі заттарды атау. 2-топ.Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табу. 3-топ.Әр заттың өмірде қажеттілігіне байланысты сөйлем құрау.
#20 слайд
Кері байланыс
Дескриптор
Ұ дыбысы мен әрпін таниды
Ұ дыбысы мен әрпін ажырата
алады
Ұ дыбысы мен сәйкестендіреді,
дыбыстық талдау жасай алады
20 слайд
Кері байланыс Дескриптор Ұ дыбысы мен әрпін таниды Ұ дыбысы мен әрпін ажырата алады Ұ дыбысы мен сәйкестендіреді, дыбыстық талдау жасай алады
#21 слайд
Кері байланыс
Кері байланыс:
Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Ұста не істейді?
Ұршық не үшін қажет?
Мұғалім сөзін буынға бөл. Қ/б. Смайликтер
21 слайд
Кері байланыс Кері байланыс: Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім Ұста не істейді? Ұршық не үшін қажет? Мұғалім сөзін буынға бөл. Қ/б. Смайликтер
#22 слайд
VID-20160907-WA0001.mp4
22 слайд
VID-20160907-WA0001.mp4
#23 слайд
Оқылым.2 - тапсырма
Сөздерді оқып қайталату.
Буындап оқыту, тұтастай оқыту.
Сөздердің мағынасын ажырату.
Ұ дыбысы қай буында кездесетінін анықтату.
23 слайд
Оқылым.2 - тапсырма Сөздерді оқып қайталату. Буындап оқыту, тұтастай оқыту. Сөздердің мағынасын ажырату. Ұ дыбысы қай буында кездесетінін анықтату.
#24 слайд
Кері байланыс
Дескриптор
Ой ұшқырлығын
иллюстрация бойынша
болжайды алады.
Өмірмен байланыстырып,
мысал келтіре алады.
24 слайд
Кері байланыс Дескриптор Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды алады. Өмірмен байланыстырып, мысал келтіре алады.
#25 слайд
Кері байланыс
Кері байланыс:
Қ/б. Жұлдызшалар
25 слайд
Кері байланыс Кері байланыс: Қ/б. Жұлдызшалар
#26 слайд
Кері байланыс
3 - тапсырма
26 слайд
Кері байланыс 3 - тапсырма
#27 слайд
Кері байланыс
Сөздердің мағынасын
ажырата алады.
Хормен, тізбектей, жекелей оқи
алады.
Дескриптор
27 слайд
Кері байланыс Сөздердің мағынасын ажырата алады. Хормен, тізбектей, жекелей оқи алады. Дескриптор
#28 слайд
Кері байланыс
Кері байланыс:
«Ыстық картоп» әдісі
1. Сенің анаңның
мамандығы қандай?
2.Ұстаз сөзін буынға бөл.
Қ/б. Смайликтер
28 слайд
Кері байланыс Кері байланыс: «Ыстық картоп» әдісі 1. Сенің анаңның мамандығы қандай? 2.Ұстаз сөзін буынға бөл. Қ/б. Смайликтер
#29 слайд
Кері байланыс
Жазылым.Дәптермен жұмыс
29 слайд
Кері байланыс Жазылым.Дәптермен жұмыс
#30 слайд
Дескриптор:
•Ұ әдыбысын жазады.
•Таниды,көркем жаза
біледі.
Қ/б. Ауа райы
белгілері
30 слайд
Дескриптор: •Ұ әдыбысын жазады. •Таниды,көркем жаза біледі. Қ/б. Ауа райы белгілері
#31 слайд
Қосымша тапсырма. Топтық жұмыс.
Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің
орнына қай әріпті қоюға болады? Сол
әріпті қоршап сызыңыз.
ү
Ұ, ү, і, ы дыбыстарының артикуляциясын
үйрету.
31 слайд
Қосымша тапсырма. Топтық жұмыс. Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Сол әріпті қоршап сызыңыз. ү Ұ, ү, і, ы дыбыстарының артикуляциясын үйрету.
#32 слайд
Шығармашылық тапсырма
Ұршықтың суретін салып,
ұршық туралы мәлімет
жинау.
Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
32 слайд
Шығармашылық тапсырма Ұршықтың суретін салып, ұршық туралы мәлімет жинау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
#33 слайд
Дескриптор:
•Ұршық суретін салады
•Мәліметтер қорын алады.
Кері байланыс
Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
33 слайд
Дескриптор: •Ұршық суретін салады •Мәліметтер қорын алады. Кері байланыс Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
#34 слайд
Кері байланыс
-Балалар бүгін қандай
дыбыспен таныстық?
-Бүгінгі сабақ сендерге ұнады
ма
-Бүгінгі сабақтан қажетті
қандай мәліметтер алдыңдар
34 слайд
Кері байланыс -Балалар бүгін қандай дыбыспен таныстық? -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма -Бүгінгі сабақтан қажетті қандай мәліметтер алдыңдар
#35 слайд
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз?
А - Қабілетті оқушы
. Буындардан сөздер құрастырады.
В – Сөздердің мағынасын
түсіндіреді.
С- Буындарды оқиды.
35 слайд
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? А - Қабілетті оқушы . Буындардан сөздер құрастырады. В – Сөздердің мағынасын түсіндіреді. С- Буындарды оқиды.
#36 слайд
36 слайд
шағым қалдыра аласыз













