Вандализм және бұзақылық.слайд

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Вандализм және бұзақылық.слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Вандализм және бұзақылық бойынша презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ВАНДАЛИЗ М Вандализм мен бұзақылық Заңмен қаралады

#1 слайд
ВАНДАЛИЗ М Вандализм мен бұзақылық Заңмен қаралады

1 слайд

ВАНДАЛИЗ М Вандализм мен бұзақылық Заңмен қаралады

оқушыларға вандализм туралы түсінік қалыптастыру, бұзақылық әрекеттері үшін жауапкершілік туралы ақпарат беру САБАҚТЫҢ МАҚС

#2 слайд
оқушыларға вандализм туралы түсінік қалыптастыру, бұзақылық әрекеттері үшін жауапкершілік туралы ақпарат беру САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

2 слайд

оқушыларға вандализм туралы түсінік қалыптастыру, бұзақылық әрекеттері үшін жауапкершілік туралы ақпарат беру САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

Вандализм ( лат. vandalism ) — мәдени-тарихи ескерткіштерді, басқа да рухани мәдениет құндылықтарды, қоғамдық орындардағы

#3 слайд
Вандализм ( лат.  vandalism )     — мәдени-тарихи ескерткіштерді, басқа да рухани мәдениет құндылықтарды, қоғамдық орындардағы мүліктерді аяусыз, қасақана жою, қиратып бүлдіру, тып-типыл тонау әрекеті. Әдетте ол жабайылық пен зұлымдықтың шектен шыққан бір түрі есептеледі. [1] Вандализм сөзі 445 жылы  Рим  қаласын басып алып, мәдениет туындыларын қиратқан және тонаған ежелгі  герман  тайпасы Вандалдардың ( vandal і ( атынан шыққан. Әрине, Вандалдар тарихтағы ең бұзғыншы халық болды деу қиын, одан неше есе өткен тарихи мұраларды қиратып- тонау оқиғалыры тарихта көп кездеседі. Бірақ, Британия ақыны Джон Драйден Вандалдар туралы: " Готтар ,  Вандалдар , солтүстіктің дөрекі жабайылары барлық бағалы  мұраларды  қиратып бітті" - деп жазып қалтырған екен. Бұл сөз бағалы тарихи мұраларды бұзып шағушыларды айыптауға мысал ретінде қолданылған.

3 слайд

Вандализм ( лат.  vandalism )     — мәдени-тарихи ескерткіштерді, басқа да рухани мәдениет құндылықтарды, қоғамдық орындардағы мүліктерді аяусыз, қасақана жою, қиратып бүлдіру, тып-типыл тонау әрекеті. Әдетте ол жабайылық пен зұлымдықтың шектен шыққан бір түрі есептеледі. [1] Вандализм сөзі 445 жылы  Рим  қаласын басып алып, мәдениет туындыларын қиратқан және тонаған ежелгі  герман  тайпасы Вандалдардың ( vandal і ( атынан шыққан. Әрине, Вандалдар тарихтағы ең бұзғыншы халық болды деу қиын, одан неше есе өткен тарихи мұраларды қиратып- тонау оқиғалыры тарихта көп кездеседі. Бірақ, Британия ақыны Джон Драйден Вандалдар туралы: " Готтар ,  Вандалдар , солтүстіктің дөрекі жабайылары барлық бағалы  мұраларды  қиратып бітті" - деп жазып қалтырған екен. Бұл сөз бағалы тарихи мұраларды бұзып шағушыларды айыптауға мысал ретінде қолданылған.

Соңғы жылдары елімізде тарихи ескерткіштерді, рухани-мәдени құн ды лықтарды, қоғам мүлкін қасақана жою, тып-типыл тонау әрек

#4 слайд
Соңғы жылдары елімізде тарихи ескерткіштерді, рухани-мәдени құн ды лықтарды, қоғам мүлкін қасақана жою, тып-типыл тонау әрекеттері жиі орын ала бастады. Аялдамаларда сынған әйнек, қираған орындық, жабыстырылған, жұлынған хабарландыруларды жиі көреміз. Қоғам меншігіне атүсті қарайтын, өзгенің мүлкін сыйламайтын, ойына келгенін ойрандап, қасақана қиратып, бүл діріп жүретін бұзақыларға шектеу қою мәселесіне Мемлекет басшысы да баса назар аударып отыр. «Вандализм, кейбір азаматтарымыздың тәртіпсіздігі, мәдениетсіздігі, неше түрлі тұрмыстық жанжалдар еліміздің халықаралық аре надағы абыройына нұқсан келтіретін болды. Біздің негізгі мақсатымыз – заңды қатаң сақтау, қоғамдық тәртіпті қамтамасыз ету. Біз мәдениетті, білімді, ғылымды дамыту арқылы қазіргі ашық әлемнің бір бөлшегі болуға ұм тылуы мыз керек», – деді Қасым-Жомарт Тоқаев биылғы Жолдауында.

4 слайд

Соңғы жылдары елімізде тарихи ескерткіштерді, рухани-мәдени құн ды лықтарды, қоғам мүлкін қасақана жою, тып-типыл тонау әрекеттері жиі орын ала бастады. Аялдамаларда сынған әйнек, қираған орындық, жабыстырылған, жұлынған хабарландыруларды жиі көреміз. Қоғам меншігіне атүсті қарайтын, өзгенің мүлкін сыйламайтын, ойына келгенін ойрандап, қасақана қиратып, бүл діріп жүретін бұзақыларға шектеу қою мәселесіне Мемлекет басшысы да баса назар аударып отыр. «Вандализм, кейбір азаматтарымыздың тәртіпсіздігі, мәдениетсіздігі, неше түрлі тұрмыстық жанжалдар еліміздің халықаралық аре надағы абыройына нұқсан келтіретін болды. Біздің негізгі мақсатымыз – заңды қатаң сақтау, қоғамдық тәртіпті қамтамасыз ету. Біз мәдениетті, білімді, ғылымды дамыту арқылы қазіргі ашық әлемнің бір бөлшегі болуға ұм тылуы мыз керек», – деді Қасым-Жомарт Тоқаев биылғы Жолдауында.

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС

#9 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

9 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Файл форматы:
pptx
20.02.2024
4931
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі