Вебинар тақырыбы: Қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс беру жолдары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Вебинар тақырыбы: Қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс беру жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Аудандық баяндама
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс беру жолдары. « Свободный орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Ержан

#1 слайд
Қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс беру жолдары. « Свободный орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Ержан Төлеужан

1 слайд

Қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс беру жолдары. « Свободный орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Ержан Төлеужан

Кері байланыс дегеніміз не?

#2 слайд
Кері байланыс дегеніміз не?

2 слайд

Кері байланыс дегеніміз не?

«...оқу мен оқытудың сапасы тікелей кері байланысқа тәуелді.»

#3 слайд
«...оқу мен оқытудың сапасы тікелей кері байланысқа тәуелді.»

3 слайд

«...оқу мен оқытудың сапасы тікелей кері байланысқа тәуелді.»

Бағалау -оқушының көзімен • « Мен қандай білім немесе дағдыны дамытқым келеді? • Менің оған әлеуетім қандай? • Енді не істеуі

#4 слайд
Бағалау -оқушының көзімен • « Мен қандай білім немесе дағдыны дамытқым келеді? • Менің оған әлеуетім қандай? • Енді не істеуім қажет?»

4 слайд

Бағалау -оқушының көзімен • « Мен қандай білім немесе дағдыны дамытқым келеді? • Менің оған әлеуетім қандай? • Енді не істеуім қажет?»

КЕРІ БАЙЛАНЫС

#5 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

5 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Кері байланыстың оқу мен оқыту үдерісіне ықпалы • Нені үйренеді? Танымдылық бағыт • Қалай үйренеді ? Ынталандырушылық бағы

#6 слайд
Кері байланыстың оқу мен оқыту үдерісіне ықпалы • Нені үйренеді? Танымдылық бағыт • Қалай үйренеді ? Ынталандырушылық бағыт

6 слайд

Кері байланыстың оқу мен оқыту үдерісіне ықпалы • Нені үйренеді? Танымдылық бағыт • Қалай үйренеді ? Ынталандырушылық бағыт

Тиімді кері байланыс • Тиімді кері байланыс оқушыларға өздерінің оқуының қай жерде екендігін түсінуге және танымдылық жағынан

#7 слайд
Тиімді кері байланыс • Тиімді кері байланыс оқушыларға өздерінің оқуының қай жерде екендігін түсінуге және танымдылық жағынан енді қай бағытта даму керектігін айқындауға көмектеседі. • Тиімді кері байланыс оқушы қолдана алатындай ақпараттан тұрады және өздерінің қабілеттерінің деңгейін және нені жасай алатындығына сенімділіктерін арттырады . • Тиімді кері байланыс оқушылар өздерінің түсінігінен тыс ақпараттарды қабылдай бермейді, дәлірек айтсақ, егер оларға кері байланыс тиімсіз болса, олар оны мұқият тыңдай бермейді.

7 слайд

Тиімді кері байланыс • Тиімді кері байланыс оқушыларға өздерінің оқуының қай жерде екендігін түсінуге және танымдылық жағынан енді қай бағытта даму керектігін айқындауға көмектеседі. • Тиімді кері байланыс оқушы қолдана алатындай ақпараттан тұрады және өздерінің қабілеттерінің деңгейін және нені жасай алатындығына сенімділіктерін арттырады . • Тиімді кері байланыс оқушылар өздерінің түсінігінен тыс ақпараттарды қабылдай бермейді, дәлірек айтсақ, егер оларға кері байланыс тиімсіз болса, олар оны мұқият тыңдай бермейді.

Төрт деңгейлі кері байланыс моделіТапсырмаға берілген кері байланыс Тапсырманың жүзеге асырылуына берілген кері байла

#8 слайд
Төрт деңгейлі кері байланыс моделіТапсырмаға берілген кері байланыс Тапсырманың жүзеге асырылуына берілген кері байланыс Өзін-өзі реттеуге берілген кері байланысЖеке оқушыға берілген тұлғалық кері байланыс

8 слайд

Төрт деңгейлі кері байланыс моделіТапсырмаға берілген кері байланыс Тапсырманың жүзеге асырылуына берілген кері байланыс Өзін-өзі реттеуге берілген кері байланысЖеке оқушыға берілген тұлғалық кері байланыс

Кері байланыс ұсыну ережелері  Позитивті болу  Бағалаушы болмау  Ынталандыруға ұмтылу  Сыпайы болу  Тең ұстау  Сәттіл

#9 слайд
Кері байланыс ұсыну ережелері  Позитивті болу  Бағалаушы болмау  Ынталандыруға ұмтылу  Сыпайы болу  Тең ұстау  Сәттілікке бағыттау  Мадақтау  Ризашылық білдіру  Тыңдай білу.

9 слайд

Кері байланыс ұсыну ережелері  Позитивті болу  Бағалаушы болмау  Ынталандыруға ұмтылу  Сыпайы болу  Тең ұстау  Сәттілікке бағыттау  Мадақтау  Ризашылық білдіру  Тыңдай білу.

Кері байланыс беру үлгілері

#10 слайд
Кері байланыс беру үлгілері

10 слайд

Кері байланыс беру үлгілері

Қашықтықтан оқыту жағдайында кері байланыс беруге ұсынылған қолжетімді платформалар

#11 слайд
Қашықтықтан оқыту жағдайында кері байланыс беруге ұсынылған қолжетімді платформалар

11 слайд

Қашықтықтан оқыту жағдайында кері байланыс беруге ұсынылған қолжетімді платформалар

WhatsApp желісі арқылы оқушыға берілген кері байланыс

#12 слайд
WhatsApp желісі арқылы оқушыға берілген кері байланыс

12 слайд

WhatsApp желісі арқылы оқушыға берілген кері байланыс

ҚО кезінде кері байланыс ұсынудың үздік тәжірибелері

#13 слайд
ҚО кезінде кері байланыс ұсынудың үздік тәжірибелері

13 слайд

ҚО кезінде кері байланыс ұсынудың үздік тәжірибелері

Оқушыларға тиімді кері байланыс беру жолдары Оқушыларды өзара кері байланысқа тарту Оқушыларға қосымша уақыт беру Бір м

#14 слайд
Оқушыларға тиімді кері байланыс беру жолдары Оқушыларды өзара кері байланысқа тарту Оқушыларға қосымша уақыт беру Бір мезетте бір қабілетке мән беру Оқушылардың жеке қажеттілігіне мән беру. Кері байланыс беруде уақытты қатты ұстану

14 слайд

Оқушыларға тиімді кері байланыс беру жолдары Оқушыларды өзара кері байланысқа тарту Оқушыларға қосымша уақыт беру Бір мезетте бір қабілетке мән беру Оқушылардың жеке қажеттілігіне мән беру. Кері байланыс беруде уақытты қатты ұстану

«Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың эссе жұмыстарына жұптық және топтық кері байланыс ұсыну ерекшеліктері» Жұ пт ық кер і

#15 слайд
«Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың эссе жұмыстарына жұптық және топтық кері байланыс ұсыну ерекшеліктері» Жұ пт ық кер і бай ла ны с ұс ын у Топ тық кері бай лан ыс ұсы ну

15 слайд

«Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың эссе жұмыстарына жұптық және топтық кері байланыс ұсыну ерекшеліктері» Жұ пт ық кер і бай ла ны с ұс ын у Топ тық кері бай лан ыс ұсы ну

Жұптық кері байланысты ұсыну эссе жазу мысалы бойынша

#16 слайд
Жұптық кері байланысты ұсыну эссе жазу мысалы бойынша

16 слайд

Жұптық кері байланысты ұсыну эссе жазу мысалы бойынша

Топт ық кері байланыс эссе жазу бойынша

#17 слайд
Топт ық кері байланыс эссе жазу бойынша

17 слайд

Топт ық кері байланыс эссе жазу бойынша

Аудио және видео арқылы кері байланыс беру

#18 слайд
Аудио және видео арқылы кері байланыс беру

18 слайд

Аудио және видео арқылы кері байланыс беру

#19 слайд

19 слайд

Назарларыңызға рахмет!

#20 слайд
Назарларыңызға рахмет!

20 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
15.02.2021
938
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі