Материалдар / Вебинар тақырыбы: Қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс беру жолдары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Вебинар тақырыбы: Қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс беру жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Аудандық баяндама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2021
796
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс беру жолдары. « Свободный орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Ержан

1 слайд
Қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс беру жолдары. « Свободный орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Ержан Төлеужан

1 слайд

Қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді кері байланыс беру жолдары. « Свободный орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Ержан Төлеужан

Кері байланыс дегеніміз не?

2 слайд
Кері байланыс дегеніміз не?

2 слайд

Кері байланыс дегеніміз не?

«...оқу мен оқытудың сапасы тікелей кері байланысқа тәуелді.»

3 слайд
«...оқу мен оқытудың сапасы тікелей кері байланысқа тәуелді.»

3 слайд

«...оқу мен оқытудың сапасы тікелей кері байланысқа тәуелді.»

Бағалау -оқушының көзімен • « Мен қандай білім немесе дағдыны дамытқым келеді? • Менің оған әлеуетім қандай? • Енді не істеуі

4 слайд
Бағалау -оқушының көзімен • « Мен қандай білім немесе дағдыны дамытқым келеді? • Менің оған әлеуетім қандай? • Енді не істеуім қажет?»

4 слайд

Бағалау -оқушының көзімен • « Мен қандай білім немесе дағдыны дамытқым келеді? • Менің оған әлеуетім қандай? • Енді не істеуім қажет?»

КЕРІ БАЙЛАНЫС

5 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

5 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Кері байланыстың оқу мен оқыту үдерісіне ықпалы • Нені үйренеді? Танымдылық бағыт • Қалай үйренеді ? Ынталандырушылық бағы

6 слайд
Кері байланыстың оқу мен оқыту үдерісіне ықпалы • Нені үйренеді? Танымдылық бағыт • Қалай үйренеді ? Ынталандырушылық бағыт

6 слайд

Кері байланыстың оқу мен оқыту үдерісіне ықпалы • Нені үйренеді? Танымдылық бағыт • Қалай үйренеді ? Ынталандырушылық бағыт

Тиімді кері байланыс • Тиімді кері байланыс оқушыларға өздерінің оқуының қай жерде екендігін түсінуге және танымдылық жағынан

7 слайд
Тиімді кері байланыс • Тиімді кері байланыс оқушыларға өздерінің оқуының қай жерде екендігін түсінуге және танымдылық жағынан енді қай бағытта даму керектігін айқындауға көмектеседі. • Тиімді кері байланыс оқушы қолдана алатындай ақпараттан тұрады және өздерінің қабілеттерінің деңгейін және нені жасай алатындығына сенімділіктерін арттырады . • Тиімді кері байланыс оқушылар өздерінің түсінігінен тыс ақпараттарды қабылдай бермейді, дәлірек айтсақ, егер оларға кері байланыс тиімсіз болса, олар оны мұқият тыңдай бермейді.

7 слайд

Тиімді кері байланыс • Тиімді кері байланыс оқушыларға өздерінің оқуының қай жерде екендігін түсінуге және танымдылық жағынан енді қай бағытта даму керектігін айқындауға көмектеседі. • Тиімді кері байланыс оқушы қолдана алатындай ақпараттан тұрады және өздерінің қабілеттерінің деңгейін және нені жасай алатындығына сенімділіктерін арттырады . • Тиімді кері байланыс оқушылар өздерінің түсінігінен тыс ақпараттарды қабылдай бермейді, дәлірек айтсақ, егер оларға кері байланыс тиімсіз болса, олар оны мұқият тыңдай бермейді.

Төрт деңгейлі кері байланыс моделіТапсырмаға берілген кері байланыс Тапсырманың жүзеге асырылуына берілген кері байла

8 слайд
Төрт деңгейлі кері байланыс моделіТапсырмаға берілген кері байланыс Тапсырманың жүзеге асырылуына берілген кері байланыс Өзін-өзі реттеуге берілген кері байланысЖеке оқушыға берілген тұлғалық кері байланыс

8 слайд

Төрт деңгейлі кері байланыс моделіТапсырмаға берілген кері байланыс Тапсырманың жүзеге асырылуына берілген кері байланыс Өзін-өзі реттеуге берілген кері байланысЖеке оқушыға берілген тұлғалық кері байланыс

Кері байланыс ұсыну ережелері  Позитивті болу  Бағалаушы болмау  Ынталандыруға ұмтылу  Сыпайы болу  Тең ұстау  Сәттіл

9 слайд
Кері байланыс ұсыну ережелері  Позитивті болу  Бағалаушы болмау  Ынталандыруға ұмтылу  Сыпайы болу  Тең ұстау  Сәттілікке бағыттау  Мадақтау  Ризашылық білдіру  Тыңдай білу.

9 слайд

Кері байланыс ұсыну ережелері  Позитивті болу  Бағалаушы болмау  Ынталандыруға ұмтылу  Сыпайы болу  Тең ұстау  Сәттілікке бағыттау  Мадақтау  Ризашылық білдіру  Тыңдай білу.

Кері байланыс беру үлгілері

10 слайд
Кері байланыс беру үлгілері

10 слайд

Кері байланыс беру үлгілері

Қашықтықтан оқыту жағдайында кері байланыс беруге ұсынылған қолжетімді платформалар

11 слайд
Қашықтықтан оқыту жағдайында кері байланыс беруге ұсынылған қолжетімді платформалар

11 слайд

Қашықтықтан оқыту жағдайында кері байланыс беруге ұсынылған қолжетімді платформалар

WhatsApp желісі арқылы оқушыға берілген кері байланыс

12 слайд
WhatsApp желісі арқылы оқушыға берілген кері байланыс

12 слайд

WhatsApp желісі арқылы оқушыға берілген кері байланыс

ҚО кезінде кері байланыс ұсынудың үздік тәжірибелері

13 слайд
ҚО кезінде кері байланыс ұсынудың үздік тәжірибелері

13 слайд

ҚО кезінде кері байланыс ұсынудың үздік тәжірибелері

Оқушыларға тиімді кері байланыс беру жолдары Оқушыларды өзара кері байланысқа тарту Оқушыларға қосымша уақыт беру Бір м

14 слайд
Оқушыларға тиімді кері байланыс беру жолдары Оқушыларды өзара кері байланысқа тарту Оқушыларға қосымша уақыт беру Бір мезетте бір қабілетке мән беру Оқушылардың жеке қажеттілігіне мән беру. Кері байланыс беруде уақытты қатты ұстану

14 слайд

Оқушыларға тиімді кері байланыс беру жолдары Оқушыларды өзара кері байланысқа тарту Оқушыларға қосымша уақыт беру Бір мезетте бір қабілетке мән беру Оқушылардың жеке қажеттілігіне мән беру. Кері байланыс беруде уақытты қатты ұстану

«Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың эссе жұмыстарына жұптық және топтық кері байланыс ұсыну ерекшеліктері» Жұ пт ық кер і

15 слайд
«Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың эссе жұмыстарына жұптық және топтық кері байланыс ұсыну ерекшеліктері» Жұ пт ық кер і бай ла ны с ұс ын у Топ тық кері бай лан ыс ұсы ну

15 слайд

«Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың эссе жұмыстарына жұптық және топтық кері байланыс ұсыну ерекшеліктері» Жұ пт ық кер і бай ла ны с ұс ын у Топ тық кері бай лан ыс ұсы ну

Жұптық кері байланысты ұсыну эссе жазу мысалы бойынша

16 слайд
Жұптық кері байланысты ұсыну эссе жазу мысалы бойынша

16 слайд

Жұптық кері байланысты ұсыну эссе жазу мысалы бойынша

Топт ық кері байланыс эссе жазу бойынша

17 слайд
Топт ық кері байланыс эссе жазу бойынша

17 слайд

Топт ық кері байланыс эссе жазу бойынша

Аудио және видео арқылы кері байланыс беру

18 слайд
Аудио және видео арқылы кері байланыс беру

18 слайд

Аудио және видео арқылы кері байланыс беру

19 слайд

19 слайд

Назарларыңызға рахмет!

20 слайд
Назарларыңызға рахмет!

20 слайд

Назарларыңызға рахмет!