Материалдар / VIP қонақтарға қызмет көрсету ерекшелігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

VIP қонақтарға қызмет көрсету ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қонақ үй шаруашылығында қызмет көрсетуді ұйымдастыру" мамандығына тағылымдамадан тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2020
908
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тағылымдама Қонақ үй шаруашылығында қызмет көрсету және ұйымдастыру Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Тағылымдама тақырыбы VI

1 слайд
Тағылымдама Қонақ үй шаруашылығында қызмет көрсету және ұйымдастыру Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Тағылымдама тақырыбы VIP қонақтарға қызмет көрсету ерекшелігі Оқу мақсаты Қонақ үйдегі VIP қонақтардың түрлері және қызмет көрсету ерекшеліктері туралы мағұлмат беру Топ 31 ОГХк Күні 22.05.2020

Пайдаланылатын әдебиеттер Негізгі оқулықтар 1. Байлик, С.И. Гостиничное хозяйство: организация, управление, обслуживание: учебн

2 слайд
Пайдаланылатын әдебиеттер Негізгі оқулықтар 1. Байлик, С.И. Гостиничное хозяйство: организация, управление, обслуживание: учебное пособие. – М.: ООО "Вершина", 2006.-81 с. 2. Байлик С. И. Гостиничное хозяйство. Проблемы, перспективы, сертификация. – Киев: ВИРА-Р, 2001. 3. Байлик С. И. Гостиничное хозяйство. Организация, управление, обслуживание: – Киев: ВИРА-Р, 2002. Қосымша оқулықтар 1. Ехина М.А. Организация обслуживания в гостиницах: учеб. Пособие. – М.: Издательских центр "Академия", 2008

VIP (very important person) VIP (very important person) -особоважнаяперсона. Такими людьми являются знаменитости, выдающиеся

3 слайд
VIP (very important person) VIP (very important person) -особоважнаяперсона. Такими людьми являются знаменитости, выдающиеся деятели политики, культуры, искусства, спорта. К особо важным персонам относятся главы государств; президенты известных фирм; организаторы крупных мероприятий; ведущие менеджеры туристических компаний; клиенты, останавливающиеся в роскошных апартаментах ими могут быть также гости, приглашенные в отель высшим руководством гостиничного предприятия.

 Предоставление номера более высокой категории по цене стандартного номера улучшение условий проживания (Upgrading)  Минера

4 слайд
 Предоставление номера более высокой категории по цене стандартного номера улучшение условий проживания (Upgrading)  Минеральная вода  Карточка-приветствие от руководства отеля  Небольшая упаковка с печеньем  Блюдо с нарезанными фруктами, ножи и вилки VIP1

VIP 2  Предоставление номера более высокой категории по цене стандартного номера, т.е. улучшение условий проживания (Upgradin

5 слайд
VIP 2  Предоставление номера более высокой категории по цене стандартного номера, т.е. улучшение условий проживания (Upgrading)  Минеральная вода.  Карточка-приветствие от руководства отеля.  Небольшая упаковка с печеньем.  Водка в маленьком графине.  Блюдо с нарезанными фруктами, ножи и вилки.  Халат, тапочки.  Маленькая композиция из цветов.

VIP- 3  Предоставление номера более высокой категории по цене стандартного номера, т.е. улучшение условий проживани

6 слайд
VIP- 3  Предоставление номера более высокой категории по цене стандартного номера, т.е. улучшение условий проживания (Upgrading)  Минеральная вода.  Карточка-приветствие от генерального менеджера.  Небольшая упаковка с печеньем.  20 граммов черной икры, водка в маленьком графине.  Бутылка шампанского в ведерке со льдом  Поднос или корзина с фруктами.  Халат, тапочки.  Большая композиция из цветов.

Студенттің офлайн режимдегі өздік жұмысы Тапсырма № 1 № in English language на русском языке қазақ тілінде 1 Very Im

7 слайд
         Студенттің офлайн режимдегі өздік жұмысы Тапсырма № 1 № in English language на русском языке қазақ тілінде 1 Very Important Person 2 Regular Guest 3 Authorizing Person 4 Net Rate  5 Non- Refundable Rate 6 No Show  7 Non- Guaranteed Booking  8 Occupancy 9 Referral  10 Revenue Generation Index

1 Welcome letter for guest 2 Предоставление туристической информации гостю. 3 Разработка VIP-тура Студенттің офлайн режимдегі

8 слайд
1 Welcome letter for guest 2 Предоставление туристической информации гостю. 3 Разработка VIP-тура Студенттің офлайн режимдегі өздік жұмысы Тапсырма № 2

Thanks for attention Dear students, I look forward to your homework

9 слайд
Thanks for attention Dear students, I look forward to your homework