XІX ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті қалай суреттейді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:
7.2.2.2 - өнердегі негізгі стильдер мен ағымдарды (неоклассицизм, романтизм,
импрессионизм, реализм) анықтау;
7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын
пайдалану.
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, №158 орта мектебінің
тарих пәні мұғалімі: Әмірханова Гүлжан САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
XІX ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті
қалай суреттейді?Дүние жүзі тарихы.
8(7)-сынып
1 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: 7.2.2.2 - өнердегі негізгі стильдер мен ағымдарды (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм) анықтау; 7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану. Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, №158 орта мектебінің тарих пәні мұғалімі: Әмірханова Гүлжан САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: XІX ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті қалай суреттейді?Дүние жүзі тарихы. 8(7)-сынып
2 слайд
ХІХ ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті
қалай суреттейді?
•
Ұлыбритания жазушысы Ч. Диккенстен осы ХІХ ғасырды шебер және айқын суреттеп берген, одан асқан ешкім болған жоқ. Ол әсіресе Викториан дәуіріндегі
әлеуметтік өмір, оның ішінде кедей адамдардың өмірін бейнелеген бірнеше роман, әңгіме және мақалалардың авторы ретінде танымал. Дарынды қаламгер адам жанын
терең түсініп, өз заманының әлеуметтік кемшіліктерін дөп басып суреттей білген. Ол дәуірінің жаман жағын да,жақсы жағын да өз шығармаларында айқын суреттеп, өз
дәуіріне тән, сол жағдайға лайық,әлеуметтік, таптық ірі, келелі мәселелермен қатар, кейбір елеусіз нәрселерге дейін көре білді. Сөйтіп ол өз заманының айқын айнасы
болды.
Сонымен қатар ХІХ ғ. музыкалық опералық өнерде реализм шыңындағы ұлы итальян композиторы Джузеппе Вердидің әлеуметтік теңсіздікті әшкерелеуге бағытталған
операларында музыка тілінің қарапайым мәнерлігімен кейіпкерлердің ішкі әлеміне терең ене білген т.б.с.с.
•
ХІХ ғасыр әлемге Абай Құнанбаев, Толстой, Пушкин,Гете, атты танымал жазушыларды дүниеге әкелді. Олар әлемдік классика саналатын туындыларды жазды.
•
Жазушылар сол заманның көптеген мәселелерін өз туындыларына арқау еткен, бірақ сол мәселелердің ең бастысы әлеуметтік теңсіздік еді т.б.с.с.
•
•
•
•
•
•
•
2 слайд
ХІХ ғасырдағы өнер мен әдебиет әлеуметтік әділетсіздікті қалай суреттейді? • Ұлыбритания жазушысы Ч. Диккенстен осы ХІХ ғасырды шебер және айқын суреттеп берген, одан асқан ешкім болған жоқ. Ол әсіресе Викториан дәуіріндегі әлеуметтік өмір, оның ішінде кедей адамдардың өмірін бейнелеген бірнеше роман, әңгіме және мақалалардың авторы ретінде танымал. Дарынды қаламгер адам жанын терең түсініп, өз заманының әлеуметтік кемшіліктерін дөп басып суреттей білген. Ол дәуірінің жаман жағын да,жақсы жағын да өз шығармаларында айқын суреттеп, өз дәуіріне тән, сол жағдайға лайық,әлеуметтік, таптық ірі, келелі мәселелермен қатар, кейбір елеусіз нәрселерге дейін көре білді. Сөйтіп ол өз заманының айқын айнасы болды. Сонымен қатар ХІХ ғ. музыкалық опералық өнерде реализм шыңындағы ұлы итальян композиторы Джузеппе Вердидің әлеуметтік теңсіздікті әшкерелеуге бағытталған операларында музыка тілінің қарапайым мәнерлігімен кейіпкерлердің ішкі әлеміне терең ене білген т.б.с.с. • ХІХ ғасыр әлемге Абай Құнанбаев, Толстой, Пушкин,Гете, атты танымал жазушыларды дүниеге әкелді. Олар әлемдік классика саналатын туындыларды жазды. • Жазушылар сол заманның көптеген мәселелерін өз туындыларына арқау еткен, бірақ сол мәселелердің ең бастысы әлеуметтік теңсіздік еді т.б.с.с. • • • • • • •
3 слайд
Неоклассицизм – 19 ғасырдың 2-жартысы мен 20 ғасырда мифологиялық сюжет
пен антикалық тақырыпты басты ұстаным тұтқан әдеби ағым. Неоклассицизм
Еуропа өнерінде ұзақ уақыт үстемдік құрған романтизмнің дағдарысы
нәтижесінде әдебиет пен музыкада, бейнелеу өнерінде пайда болды.
Неоклассицизм модернизмнің бір үлгісі ретінде көрінді.
3 слайд
Неоклассицизм – 19 ғасырдың 2-жартысы мен 20 ғасырда мифологиялық сюжет пен антикалық тақырыпты басты ұстаным тұтқан әдеби ағым. Неоклассицизм Еуропа өнерінде ұзақ уақыт үстемдік құрған романтизмнің дағдарысы нәтижесінде әдебиет пен музыкада, бейнелеу өнерінде пайда болды. Неоклассицизм модернизмнің бір үлгісі ретінде көрінді.
4 слайд
Романтизм (ағылш. romant і c і sm, фр. romant і sme, нем. romant і k) – роман
деген сөзден шыққан. 18 ғасырдың соңы мен 19 ғасырдың алғашқы
жартысында Еуропа мен Америка елдерінің рухани мәдениетінде:
музыка, театр, бейнелеу өнері , эстетика...
4 слайд
Романтизм (ағылш. romant і c і sm, фр. romant і sme, нем. romant і k) – роман деген сөзден шыққан. 18 ғасырдың соңы мен 19 ғасырдың алғашқы жартысында Еуропа мен Америка елдерінің рухани мәдениетінде: музыка, театр, бейнелеу өнері , эстетика...
5 слайд
Импрессионизм (фр. і mpress і onn і sme, і mpress і on – әсер) – алғаш рет
Францияда
19 ғасырдың 2-жартысы мен 20 ғасырдың басында өнерде
қалыптасқан
ағым.
Импрессионизм өкілдері
өмірді әсерлі бейнелеуге ұмтылды.
5 слайд
Импрессионизм (фр. і mpress і onn і sme, і mpress і on – әсер) – алғаш рет Францияда 19 ғасырдың 2-жартысы мен 20 ғасырдың басында өнерде қалыптасқан ағым. Импрессионизм өкілдері өмірді әсерлі бейнелеуге ұмтылды.
6 слайд
Реализм (лат. rel і s — заттылық, шындық) — әдебиет пен өнерде өмір
құбылыстарын шынайы қалпында, нақтылық белгілерін сақтай отырып,
жинақтап бейнелейтін көркемдік әдіс.
6 слайд
Реализм (лат. rel і s — заттылық, шындық) — әдебиет пен өнерде өмір құбылыстарын шынайы қалпында, нақтылық белгілерін сақтай отырып, жинақтап бейнелейтін көркемдік әдіс.
7 слайд
ХІХ ғасырда қазақ әдебиеті мен өнеріде өз үлесін қосты
7 слайд
ХІХ ғасырда қазақ әдебиеті мен өнеріде өз үлесін қосты
8 слайд
Абай Құнанбаев. Жыл мезгілдері
8 слайд
Абай Құнанбаев. Жыл мезгілдері
9 слайд
ХҮІІ-ХІХ ғасырлардағы музыка мәдениетінің гүлденуі
Адамның жан дүниесінің рухани тербеліске толы
поэзия тұрғысынан паш ету қажеттілігі және ХҮІІ- ХІХ
ғасырлар аралығында тікелей дүниетанымды ашу арқылы
музыка саласын өнер әлеміндегі дербес түр ретінде
тұжырымдады. ХҮІІІ ғасырда фуга, симфония, соната
музыкалы аспаптардың пайда болуы музыканың адам
бойындағы уайым қайғыны , қуанышты кезді толық
жеткізе алатын мүмкіндігн айқындады
9 слайд
ХҮІІ-ХІХ ғасырлардағы музыка мәдениетінің гүлденуі Адамның жан дүниесінің рухани тербеліске толы поэзия тұрғысынан паш ету қажеттілігі және ХҮІІ- ХІХ ғасырлар аралығында тікелей дүниетанымды ашу арқылы музыка саласын өнер әлеміндегі дербес түр ретінде тұжырымдады. ХҮІІІ ғасырда фуга, симфония, соната музыкалы аспаптардың пайда болуы музыканың адам бойындағы уайым қайғыны , қуанышты кезді толық жеткізе алатын мүмкіндігн айқындады
10 слайд
•
Иоганн Себастьян БАХ
немістер композиторы ,(1685-1750ж)
Иоганн Себастьян Германиядағы атақты
музыканттар отбасында дүниеге келген.
Оның аталары да ерекше музыкалық
қабілетке ие болған. Мысалы, Фейт Бах
секілді адамдар музыкалық қабілетімен
руының абыройын асқақтатып жүрді.
Олардың отбасыларының танымалдығы
сонша, « Bach» сөзі қалада "қала музыканты"
деген ұғымда қолданылды
•
Себастьян Бах Европалық музыка
мәдениетінің жаңа бағыты сонаталық-
симфониялық бағытты даярладыИоганн Себастьян БАХ
10 слайд
• Иоганн Себастьян БАХ немістер композиторы ,(1685-1750ж) Иоганн Себастьян Германиядағы атақты музыканттар отбасында дүниеге келген. Оның аталары да ерекше музыкалық қабілетке ие болған. Мысалы, Фейт Бах секілді адамдар музыкалық қабілетімен руының абыройын асқақтатып жүрді. Олардың отбасыларының танымалдығы сонша, « Bach» сөзі қалада "қала музыканты" деген ұғымда қолданылды • Себастьян Бах Европалық музыка мәдениетінің жаңа бағыты сонаталық- симфониялық бағытты даярладыИоганн Себастьян БАХ
11 слайд
•
Людовиг ван Бетховен 1770 жылдың
желтоқсанында Германияның Бонн
қаласында дүниге келді. Иоганн ван
Бетховен – Людвигтің әкесі – капеллада
қызмет етті. Әнші , скрипкашы , ол
қабілетті музыкант болды
•
Бетховенның ерте көрінген музыкалық
дарынына әкесі жаңа табыс көзіне секілді
қарады.
Людовиг ван Бетховен
11 слайд
• Людовиг ван Бетховен 1770 жылдың желтоқсанында Германияның Бонн қаласында дүниге келді. Иоганн ван Бетховен – Людвигтің әкесі – капеллада қызмет етті. Әнші , скрипкашы , ол қабілетті музыкант болды • Бетховенның ерте көрінген музыкалық дарынына әкесі жаңа табыс көзіне секілді қарады. Людовиг ван Бетховен
12 слайд
•
Волфганг Амадей Моцарт
•
1756 жылы 27 қаңтарда, Зальцбург ,
•
Қасиетті Рим империясында
– 1791 жылы 5
желтоқсан,
Қасиетті Рим империясында) –
Вена классикалық
композиторлар мектебінің
жарқын
өкілі. Асқан шебер скрипкашы ,
клавесинист , органист , дирижер болған.
Замандастарының
куәландыруларына
қарағанда
таңғаларлық әуендік (есту) қабілеті,
есте
сақтау, импровизациялық қабілеттері
болған.
Волфганг Амадей Моцарт
12 слайд
• Волфганг Амадей Моцарт • 1756 жылы 27 қаңтарда, Зальцбург , • Қасиетті Рим империясында – 1791 жылы 5 желтоқсан, Қасиетті Рим империясында) – Вена классикалық композиторлар мектебінің жарқын өкілі. Асқан шебер скрипкашы , клавесинист , органист , дирижер болған. Замандастарының куәландыруларына қарағанда таңғаларлық әуендік (есту) қабілеті, есте сақтау, импровизациялық қабілеттері болған. Волфганг Амадей Моцарт
13 слайд
•
Фредерик Франсуа Шопен – 17.10.1849,
Париж қаласы) – поляк композиторы,
пианиношы, ұлттық
классикалық музыканың негізін салушы.
•
Өмірдерек[ өңдеу ]
•
Әкесі – француз, шешесі – поляк қызы.
Шопен туған апасы Людвиканың
ықпалымен жастайынан музыкаға әуес
болып өсті әрі онымен қосылып
фортепьянолық дуэттер орындады. 7
жасында фортепьянода ойнауды чех
музыканты В.Живныйдан, 12 жасында
композицияны поляк композиторы
Ю.Эльснерден үйреніп, тәлім алды.Фредерик Франсуа Шопен
13 слайд
• Фредерик Франсуа Шопен – 17.10.1849, Париж қаласы) – поляк композиторы, пианиношы, ұлттық классикалық музыканың негізін салушы. • Өмірдерек[ өңдеу ] • Әкесі – француз, шешесі – поляк қызы. Шопен туған апасы Людвиканың ықпалымен жастайынан музыкаға әуес болып өсті әрі онымен қосылып фортепьянолық дуэттер орындады. 7 жасында фортепьянода ойнауды чех музыканты В.Живныйдан, 12 жасында композицияны поляк композиторы Ю.Эльснерден үйреніп, тәлім алды.Фредерик Франсуа Шопен