Материалдар / XVIII ғасырлардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы және мәдениеті.

XVIII ғасырлардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы және мәдениеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
АКТ арқылы оқушылармен слайд сабақ өту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2020
374
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
XVIII ғасырлардағы әлеуметтік- экономикалық дамуы және мәдениеті.Сабақ тақырыбы: Ашық сабақ Пән мұғалімі: Айдекова Г

1 слайд
XVIII ғасырлардағы әлеуметтік- экономикалық дамуы және мәдениеті.Сабақ тақырыбы: Ашық сабақ Пән мұғалімі: Айдекова Г

1 слайд

XVIII ғасырлардағы әлеуметтік- экономикалық дамуы және мәдениеті.Сабақ тақырыбы: Ашық сабақ Пән мұғалімі: Айдекова Г

Салт дәстүр мен әдет-ғұрыптың маңыздылығын бағалайды

2 слайд
Салт дәстүр мен әдет-ғұрыптың маңыздылығын бағалайды

2 слайд

Салт дәстүр мен әдет-ғұрыптың маңыздылығын бағалайды

Оқушыларға өзара кері байланысқа түсуге үйрету 3

3 слайд
Оқушыларға өзара кері байланысқа түсуге үйрету 3

3 слайд

Оқушыларға өзара кері байланысқа түсуге үйрету 3

Сабақ барысы:  Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру «Ыстық лебіз» әдісі арқылы оқушылар өзара көңіл күйлерін көтереді.  То

4 слайд
Сабақ барысы:  Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру «Ыстық лебіз» әдісі арқылы оқушылар өзара көңіл күйлерін көтереді.  Топқа бөліну «Рухани мәдениет» , «материялдық мәдениет» болып екі топқа бөлініп сайыс сабақ өткіземіз.  Үй тапсырмасын сұрау «Жекпе жек» әдісі арқылы екі топ арасында сұрақ жауап жекпе жегін ұйымдастырып үй тапсырмасын сұраймыз. Үй тапсырмасын топтар өзара кері байланыс арқылы бағалап өтеді.  Жаңа сабақты топтық жұмыстар арқылы өздері талқылап бірінші топ «Материялдық мәдениет» тобы материялдық мәдениет туралы Постер қорғау арқылы түсіндірме жұмыстарын жүргізеді.  Екінші топ «рухани мәдениет» тобы өздерінің тақырыбына сай рөлдік көрініс ұйымдастырады.  Сергіту сәті «Лондон жаңбыры» әдісі арқылы оқушыларды сергітіп аламыз.  Кері байланыс: Оқушылар «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы сабаққа қорытынды ойларын түйеді

4 слайд

Сабақ барысы:  Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру «Ыстық лебіз» әдісі арқылы оқушылар өзара көңіл күйлерін көтереді.  Топқа бөліну «Рухани мәдениет» , «материялдық мәдениет» болып екі топқа бөлініп сайыс сабақ өткіземіз.  Үй тапсырмасын сұрау «Жекпе жек» әдісі арқылы екі топ арасында сұрақ жауап жекпе жегін ұйымдастырып үй тапсырмасын сұраймыз. Үй тапсырмасын топтар өзара кері байланыс арқылы бағалап өтеді.  Жаңа сабақты топтық жұмыстар арқылы өздері талқылап бірінші топ «Материялдық мәдениет» тобы материялдық мәдениет туралы Постер қорғау арқылы түсіндірме жұмыстарын жүргізеді.  Екінші топ «рухани мәдениет» тобы өздерінің тақырыбына сай рөлдік көрініс ұйымдастырады.  Сергіту сәті «Лондон жаңбыры» әдісі арқылы оқушыларды сергітіп аламыз.  Кері байланыс: Оқушылар «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы сабаққа қорытынды ойларын түйеді

«Жекпе жек» критериі 1 XVIII халық ауыз әдебиеті туралы толық біледі 2Ақын жыраулар өмірі мен шығармашылығымен таныстығы 3

5 слайд
«Жекпе жек» критериі 1 XVIII халық ауыз әдебиеті туралы толық біледі 2Ақын жыраулар өмірі мен шығармашылығымен таныстығы 3Оқушының жылдамдығы мен тапқырылғы

5 слайд

«Жекпе жек» критериі 1 XVIII халық ауыз әдебиеті туралы толық біледі 2Ақын жыраулар өмірі мен шығармашылығымен таныстығы 3Оқушының жылдамдығы мен тапқырылғы

Оның қандай түрлерін білесіз? Материялды қ мәдениет деген не?А й ы р м аш ы л ы ғы н атап бер ? Р ухан и м әд ен и ет

6 слайд
Оның қандай түрлерін білесіз? Материялды қ мәдениет деген не?А й ы р м аш ы л ы ғы н атап бер ? Р ухан и м әд ен и ет деген н е?

6 слайд

Оның қандай түрлерін білесіз? Материялды қ мәдениет деген не?А й ы р м аш ы л ы ғы н атап бер ? Р ухан и м әд ен и ет деген н е?

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

Жаңа сабақ критериі 1 Халқымыздың мәдениеті туралы ойы қалыптасады. 2 Салт-дәстүр мен әдет-ғұрыптардың құндылықтарының маңызд

13 слайд
Жаңа сабақ критериі 1 Халқымыздың мәдениеті туралы ойы қалыптасады. 2 Салт-дәстүр мен әдет-ғұрыптардың құндылықтарының маңыздылығын анықтайды 3Мәдениет туралы толық біледі және түсіндіре алады Екі жұлдыз, бір тілек арқылы топтар өара бір бірін бағалап кетеді

13 слайд

Жаңа сабақ критериі 1 Халқымыздың мәдениеті туралы ойы қалыптасады. 2 Салт-дәстүр мен әдет-ғұрыптардың құндылықтарының маңыздылығын анықтайды 3Мәдениет туралы толық біледі және түсіндіре алады Екі жұлдыз, бір тілек арқылы топтар өара бір бірін бағалап кетеді

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

Детальдарын қосуСабақтың аяқталуы Топпен жұмыс істеген кезінде оқушылар алған білімдерін кеңейту үшін сөйлемді кеңейту қажет Б

20 слайд
Детальдарын қосуСабақтың аяқталуы Топпен жұмыс істеген кезінде оқушылар алған білімдерін кеңейту үшін сөйлемді кеңейту қажет Бастапқы сөйлемнің мысалы: Абылай хан орта жүз ханы Кеңейтілген сөйлемнің мысалы: 1711-1781 жылдары өмір сүрген Абылайдың азан шақырып қойған есімі Әбілмансұр, ол қанышер Абылайдың немересі. Жастайынан жетім қалған ол Төле бидің тәрбиесінде болған...

20 слайд

Детальдарын қосуСабақтың аяқталуы Топпен жұмыс істеген кезінде оқушылар алған білімдерін кеңейту үшін сөйлемді кеңейту қажет Бастапқы сөйлемнің мысалы: Абылай хан орта жүз ханы Кеңейтілген сөйлемнің мысалы: 1711-1781 жылдары өмір сүрген Абылайдың азан шақырып қойған есімі Әбілмансұр, ол қанышер Абылайдың немересі. Жастайынан жетім қалған ол Төле бидің тәрбиесінде болған...

21 слайд

21 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ