Ы дыбысы мен әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары
1.1.3.8 Каллиграфиялық нормаларды
сақтау.
1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы
немесе оның иллюстрациясы
бойынша болжау
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.1.3.8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау. 1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау
3 слайд
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе
ЖАЛҒАН ба?
Айтылған сөздер бойынша
болжаумен жауап береді.
Мысалдарды оқу кезінде оқушылар
ол келтірілген мысалдың жалған,
шындық екендігін аңғарады
3 слайд
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Айтылған сөздер бойынша болжаумен жауап береді. Мысалдарды оқу кезінде оқушылар ол келтірілген мысалдың жалған, шындық екендігін аңғарады
4 слайд
«Дос болайық бәріміз»
Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы
елеусіз оқушыны сабаққа тартуда.
• көршілеріңіз естімейтіндей етіп,
көршіңізге сыбырлаңыз
/Сыбырлағанда досы туралы, көршісі
туралы жылы лебіз айтылады/
• мұғалім 1 – 4 дейін санды таңдайды;
• осы санға сәйкес келетін оқушы
көршісінің өзі туралы
4 слайд
«Дос болайық бәріміз» Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда. • көршілеріңіз естімейтіндей етіп, көршіңізге сыбырлаңыз /Сыбырлағанда досы туралы, көршісі туралы жылы лебіз айтылады/ • мұғалім 1 – 4 дейін санды таңдайды; • осы санға сәйкес келетін оқушы көршісінің өзі туралы
5 слайд
«Қара жәшік» ойыны .
Оқушылар екі топқа бөлінеді. Стол
үстіне екі жәшік қойып, ішіне
көзілдірік, түйме, гүл, желпуіш, айна
т.б. заттарды салады. Ойыншының
міндеті жәшік ішіндегі затты өмірде
қай кезде, қалай қолданатынын
сипаттап айтуы керек. Қарсы топ
оларды жасырып отырған затын айтқан
сөздеріне қарап табуы керек.
5 слайд
«Қара жәшік» ойыны . Оқушылар екі топқа бөлінеді. Стол үстіне екі жәшік қойып, ішіне көзілдірік, түйме, гүл, желпуіш, айна т.б. заттарды салады. Ойыншының міндеті жәшік ішіндегі затты өмірде қай кезде, қалай қолданатынын сипаттап айтуы керек. Қарсы топ оларды жасырып отырған затын айтқан сөздеріне қарап табуы керек.
6 слайд
Айтылым
Оқулықпен жұмыс : “Сен-маған,мен –
саған” әдісі суретті пайдалана отырып
сұрақ қою
Мақсаты /МК/ Оқулықтағы
иллюстрациялы суретті пайдалана
отырып болжаммен бір-біріне сұрақ
қояды
Мысалы:
“ Достық” дегенде нені түсінесің??
Нағыз дос қандай болады?
Суретте қандай куанышт сәттерді,
достықты көріп тұрсың?
6 слайд
Айтылым Оқулықпен жұмыс : “Сен-маған,мен – саған” әдісі суретті пайдалана отырып сұрақ қою Мақсаты /МК/ Оқулықтағы иллюстрациялы суретті пайдалана отырып болжаммен бір-біріне сұрақ қояды Мысалы: “ Достық” дегенде нені түсінесің?? Нағыз дос қандай болады? Суретте қандай куанышт сәттерді, достықты көріп тұрсың?
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Дескриптор
Сұрақ қояды
Сөйлем құрайды
Өз пікірін толық жеткереді
9 слайд
Дескриптор Сұрақ қояды Сөйлем құрайды Өз пікірін толық жеткереді
10 слайд
Жазылым
Каллиграфиялық нормаларды
сақтау
Дәптермен жұмыс : “ Әдемі етіп
жазамыз”
Дескриптор
Жол кеңістігіне қарап жазады,
бас әріп жай әріп мазмұнын
түсінеді
10 слайд
Жазылым Каллиграфиялық нормаларды сақтау Дәптермен жұмыс : “ Әдемі етіп жазамыз” Дескриптор Жол кеңістігіне қарап жазады, бас әріп жай әріп мазмұнын түсінеді
11 слайд
Сергіту сәті минут
“ Қара жорға ”
11 слайд
Сергіту сәті минут “ Қара жорға ”
12 слайд
Қызықты тапсырма
Әріптерден сөз құрау
12 слайд
Қызықты тапсырма Әріптерден сөз құрау
13 слайд
“ Жетістіктер ағашы”
13 слайд
“ Жетістіктер ағашы”