Уақытты қалай өлшейді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы , Ақсу ауданы,
Қаракөз ауылы Б.Садырбайұлы
атындағы орта мектептің бастауыш
сынып мұғалімі
Сабақтың
тақырыбы: •
Үлес туралы түсінік. Уақытты
қалай өлшейді?
Оқу
мақсаттары: •
3.1.1.5. үлесті құру жолын көрсетіп
беру, оларды оқу, жазу және салыстыру
•
Барлығы: Мұғалімнің көмегімен есепте не
туралы айтатынын анықтайды.
•
Көпшілігі: Кітап бойынша топ арқылы
есептер шығарады.Сабақ
мақсаттар ы :
1 слайд
Алматы облысы , Ақсу ауданы, Қаракөз ауылы Б.Садырбайұлы атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Сабақтың тақырыбы: • Үлес туралы түсінік. Уақытты қалай өлшейді? Оқу мақсаттары: • 3.1.1.5. үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру • Барлығы: Мұғалімнің көмегімен есепте не туралы айтатынын анықтайды. • Көпшілігі: Кітап бойынша топ арқылы есептер шығарады.Сабақ мақсаттар ы :
2 слайд
Ереже
Егер бір нәрсені бірдей бөліктерге бөлсек, бұл бөліктер
математикада үлес деп аталады. Үлесті екі натурал санды
бөлу сияқты жазады. Егер бүтінді екі үлеске бөлсе, онда
бір үлесті былай жазуға болады. Мысалы, екіден бір.
2 слайд
Ереже Егер бір нәрсені бірдей бөліктерге бөлсек, бұл бөліктер математикада үлес деп аталады. Үлесті екі натурал санды бөлу сияқты жазады. Егер бүтінді екі үлеске бөлсе, онда бір үлесті былай жазуға болады. Мысалы, екіден бір.
3 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер
“ Стоп кадр” әдісі
“ Миға шабуыл” әдісі
Оқулықпен жұмыс 2- есеп. Әлияға әртүрлі
уақытты айтуға
көмектес. Пікірлеріңді
толықтыр.
А ) 6 са ғат 15 минут
немесе 6-дан _____
минут кетт т;
Б ) 5 жарым немесе 5-тен
____ минут кетт ;
С ) 3 сағат 45 минут
немесе 4-ке ____ минут
қалды;Есептер шығару
3 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер “ Стоп кадр” әдісі “ Миға шабуыл” әдісі Оқулықпен жұмыс 2- есеп. Әлияға әртүрлі уақытты айтуға көмектес. Пікірлеріңді толықтыр. А ) 6 са ғат 15 минут немесе 6-дан _____ минут кетт т; Б ) 5 жарым немесе 5-тен ____ минут кетт ; С ) 3 сағат 45 минут немесе 4-ке ____ минут қалды;Есептер шығару
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Қорытынды нәтижеге бағытталған саралау
Тапсырма
Берілген есепті шығар.
36:9 4х7 72:8 49:7
42 :7 25:5 24:6 32:8
9х9 63:9 27:3 42:6
Бағалау критерийі:
Бөлу және көбейту
амалдары бойынша
есептеуді шығарады. Дескриптор:
Білім алушы
1.Жаттаған көбейту және бөлу
амалдарын еске түсіреді.
2.Еске түсіру арқылы көбейту
және бөлу амалдарын
орындайды.
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау Қорытынды нәтижеге бағытталған саралау Тапсырма Берілген есепті шығар. 36:9 4х7 72:8 49:7 42 :7 25:5 24:6 32:8 9х9 63:9 27:3 42:6 Бағалау критерийі: Бөлу және көбейту амалдары бойынша есептеуді шығарады. Дескриптор: Білім алушы 1.Жаттаған көбейту және бөлу амалдарын еске түсіреді. 2.Еске түсіру арқылы көбейту және бөлу амалдарын орындайды.
5 слайд
5 слайд