Материалдар / Ыдырау үрдісі. Асқорыту ферменттерінің әсері. Асқорытудағы ферменттердің маңызы . Сіңіру және бөліпшығару.

Ыдырау үрдісі. Асқорыту ферменттерінің әсері. Асқорытудағы ферменттердің маңызы . Сіңіру және бөліпшығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы мұғалімдерге көмек ретінде және жаңартылған бағдарламалар бойынша ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Наурыз 2019
655
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы Жетісай ауданы Асықата кенті №!2 ЖОМ КММ. Биология пән мұғалімі.Каракулова Жанна Нуракметовна. Сабақтың тақы

1 слайд
Түркістан облысы Жетісай ауданы Асықата кенті №!2 ЖОМ КММ. Биология пән мұғалімі.Каракулова Жанна Нуракметовна. Сабақтың тақырыбы: Ыдырау үрдісі.Асқорыту ферменттерінің әсері.Асқорытудағы ферменттердің маңызы.Сіңіру және бөліп шығару . Оқу мақсаты: 9.1.2.1 Адамның асқорыту жолдарындағы үрдістерді сипаттау: 9.1.2.2 Асқорыту үдерісіндегі органикалық заттар мен сәйкес ферменттердің арасындағы байланысты орнату . Барлық оқушылар : Сурет арқылы асқорыту жолының бөлімдері мен қызметтерін,ферменттердің ыдырауын сипаттау Оқушылардың басым көпшілігі: Асқорыту мүшелері мен ферменттерін,фермень ттерінің үдерісін сипаттау Кейбір оқушылар : Графикті пайдаланып асқорыту жолының бөлімдері мен оның қышқылдылығын,фер менттері мен қоректік заттар арасындағы өзара байланысты көрсету.Сабақтың мақсаты

1 слайд

Түркістан облысы Жетісай ауданы Асықата кенті №!2 ЖОМ КММ. Биология пән мұғалімі.Каракулова Жанна Нуракметовна. Сабақтың тақырыбы: Ыдырау үрдісі.Асқорыту ферменттерінің әсері.Асқорытудағы ферменттердің маңызы.Сіңіру және бөліп шығару . Оқу мақсаты: 9.1.2.1 Адамның асқорыту жолдарындағы үрдістерді сипаттау: 9.1.2.2 Асқорыту үдерісіндегі органикалық заттар мен сәйкес ферменттердің арасындағы байланысты орнату . Барлық оқушылар : Сурет арқылы асқорыту жолының бөлімдері мен қызметтерін,ферменттердің ыдырауын сипаттау Оқушылардың басым көпшілігі: Асқорыту мүшелері мен ферменттерін,фермень ттерінің үдерісін сипаттау Кейбір оқушылар : Графикті пайдаланып асқорыту жолының бөлімдері мен оның қышқылдылығын,фер менттері мен қоректік заттар арасындағы өзара байланысты көрсету.Сабақтың мақсаты

МАҚСАТТАР ТАҚЫРЫП БОЙЫНША МЫНАДАЙ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН 1 Суретке қарап асқорыту жолының бөлімдері мен қызметт

2 слайд
МАҚСАТТАР ТАҚЫРЫП БОЙЫНША МЫНАДАЙ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН 1 Суретке қарап асқорыту жолының бөлімдері мен қызметтерін және ферметтердің ыдырауын түсіндіру . 2. Ойлан жұптас бөліс әдісі бойынша.Асқорыту мүшелерінің кестесін толықтырады. 3. Модельдеу әдісінде Графикті пайдаланып «Асқорыту мүшелерінде заттардын өзгеруі »тақырыбында сызбаны көрсетеді. 1- тапсырманы орындау барысында Асқорыту жолының бөлімдері мен қызметтері және ферменттеріңде оқылым,жазылым,көру,тыңдалым және сын тұрғысынан ойлау дағдылары дамиды . 2-тапсырманы орындау барысында Асқорыту мүшелерінің бөлімдерін ондағы ыдырайтын ферменттерді және ферменттер үдерісін түсіндіріп, оқылым,жазылым,тыңдалым және өзара қарым-қатынас орнату дағдылары дамиды. 3-тапсырманы орындау барысында: Асқорыту мүшелерінде заттарды өзгеру барысында,көру,жазылым,тыңдалым және проблемаларды шешу дағдылары дамиды

2 слайд

МАҚСАТТАР ТАҚЫРЫП БОЙЫНША МЫНАДАЙ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН 1 Суретке қарап асқорыту жолының бөлімдері мен қызметтерін және ферметтердің ыдырауын түсіндіру . 2. Ойлан жұптас бөліс әдісі бойынша.Асқорыту мүшелерінің кестесін толықтырады. 3. Модельдеу әдісінде Графикті пайдаланып «Асқорыту мүшелерінде заттардын өзгеруі »тақырыбында сызбаны көрсетеді. 1- тапсырманы орындау барысында Асқорыту жолының бөлімдері мен қызметтері және ферменттеріңде оқылым,жазылым,көру,тыңдалым және сын тұрғысынан ойлау дағдылары дамиды . 2-тапсырманы орындау барысында Асқорыту мүшелерінің бөлімдерін ондағы ыдырайтын ферменттерді және ферменттер үдерісін түсіндіріп, оқылым,жазылым,тыңдалым және өзара қарым-қатынас орнату дағдылары дамиды. 3-тапсырманы орындау барысында: Асқорыту мүшелерінде заттарды өзгеру барысында,көру,жазылым,тыңдалым және проблемаларды шешу дағдылары дамиды

Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылған 1-тапсырма (ЖЖ) 8 мин 2 -тапсырма (ТЖ) 11

3 слайд
Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылған 1-тапсырма (ЖЖ) 8 мин 2 -тапсырма (ТЖ) 11 мин 3-тапсырма (Ж) 11 мин 1.Суретке назар аударып, Асқорыту жолының бөлімдерімен қызметтерін және ферменттерін ыдырауын түсіндіреді. Ойлан –жұптас-бөліс әдісі бойынша.Асқорыту мүшелерінің жолдарын,олардын ферменттнерін және ферменттенр үдерісінде кесте толтарады. Модельдеу әдісі бойынша «Асқорыту мүшелерінде заттардың өзгеруі» графигін пайдаланып сызбаны сызады. Рефлекция: «Тазалық кері байланысы» әдісі. -Чемодан –тақырып бойынша алған керекті ақпаратты чемоданға салады. -Қоқыс жәшігі-сабақтағы керек емес болған артық дүниені қоқыс жәшігіне салады. -Ет тартқыш бүгінгі ақпарттын ішінде әлі оқыуым керек толықтыруым керек дегендер болса еттартқышқа салады. Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін қорытынды жасау үшін «тазалық» әдісін ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын Ширату жаттығуы. Конвертке жасырынған сұрақтар әдісін қолданамын. 1. Адам организмі үшін қоректік заттардың маңызын түсіндір? 2.Қоректік заттар дегеніміз не 3.Тамақтың ыдырау процесіндегі ферменттердің ролі қандай? Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Оқушыларды оқу мақсатымен,бағалау критерийімен таныстыру.Асқорыту мүшелері Асқорыту ферментт ері Ферментт ер үдерісі            

3 слайд

Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылған 1-тапсырма (ЖЖ) 8 мин 2 -тапсырма (ТЖ) 11 мин 3-тапсырма (Ж) 11 мин 1.Суретке назар аударып, Асқорыту жолының бөлімдерімен қызметтерін және ферменттерін ыдырауын түсіндіреді. Ойлан –жұптас-бөліс әдісі бойынша.Асқорыту мүшелерінің жолдарын,олардын ферменттнерін және ферменттенр үдерісінде кесте толтарады. Модельдеу әдісі бойынша «Асқорыту мүшелерінде заттардың өзгеруі» графигін пайдаланып сызбаны сызады. Рефлекция: «Тазалық кері байланысы» әдісі. -Чемодан –тақырып бойынша алған керекті ақпаратты чемоданға салады. -Қоқыс жәшігі-сабақтағы керек емес болған артық дүниені қоқыс жәшігіне салады. -Ет тартқыш бүгінгі ақпарттын ішінде әлі оқыуым керек толықтыруым керек дегендер болса еттартқышқа салады. Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін қорытынды жасау үшін «тазалық» әдісін ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын Ширату жаттығуы. Конвертке жасырынған сұрақтар әдісін қолданамын. 1. Адам организмі үшін қоректік заттардың маңызын түсіндір? 2.Қоректік заттар дегеніміз не 3.Тамақтың ыдырау процесіндегі ферменттердің ролі қандай? Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Оқушыларды оқу мақсатымен,бағалау критерийімен таныстыру.Асқорыту мүшелері Асқорыту ферментт ері Ферментт ер үдерісі            

Саралау тәсілі Дереккөздер Оқушыларға өте тиімді және қолжетімді дереккөздер пайдалануға оқулықтар, деңгейлік тапсырмалар

4 слайд
Саралау тәсілі Дереккөздер Оқушыларға өте тиімді және қолжетімді дереккөздер пайдалануға оқулықтар, деңгейлік тапсырмалармен жұмыс жасауға мүмкіндік жасаймын . Қарқын Кейбір оқушылардың тапсырмалар орындау барысында жылдамдығы, зеректігі, алғырлығы, ізденімпаздығы арқылы саралаймын . Бағалау Оқушылардың оқу мақсатына жету барысында әрбір орындаған тапсырмалары бойынша саралап отырамын Қорытынды Әр тапсырманы орындағаннан кейін топтық, жұптық, ұжымдық жұмыс жасағанда оқушылардың нәтижелері сараланады. Тапсырма Оқушыларды қажеттіліктеріне қарай түрлі сурет,кестелерді немесе жаттығуларымен тапсырмаларды жасау

4 слайд

Саралау тәсілі Дереккөздер Оқушыларға өте тиімді және қолжетімді дереккөздер пайдалануға оқулықтар, деңгейлік тапсырмалармен жұмыс жасауға мүмкіндік жасаймын . Қарқын Кейбір оқушылардың тапсырмалар орындау барысында жылдамдығы, зеректігі, алғырлығы, ізденімпаздығы арқылы саралаймын . Бағалау Оқушылардың оқу мақсатына жету барысында әрбір орындаған тапсырмалары бойынша саралап отырамын Қорытынды Әр тапсырманы орындағаннан кейін топтық, жұптық, ұжымдық жұмыс жасағанда оқушылардың нәтижелері сараланады. Тапсырма Оқушыларды қажеттіліктеріне қарай түрлі сурет,кестелерді немесе жаттығуларымен тапсырмаларды жасау

Критериалды бағалау Дескриптор Асқорыту жолының бөлімдерімен оның қышқылдығы арасындағы өзара байланысты көрсетеді Асқор

5 слайд
Критериалды бағалау Дескриптор Асқорыту жолының бөлімдерімен оның қышқылдығы арасындағы өзара байланысты көрсетеді Асқорыту ферменттерімен қоректік заттар арасындағы өзара байланысты көрсетеді. Бағалау критерийлері Сурет арқылы асқорыту жолының бөлімдер қызметтерін,ферментте рдің ыдырауын сипаттайды Асқорыту мүшелерімен ферменттерін,фермент терінің үдерісін сипаттайды Қалыптастырушы бағалау : Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушылардың оқу жетістігін арттыру мақсатында оқушыларды пікір алмасу арқылы кері байланыс орнатамын. Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды.Әрбір сұрақты стикердің бірінші бетіне жазып,жауабын екінші бетіне түсіру арқылы келесі топпен алмасады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды,топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде,барлығы өз жауабын ашып,талқылайды,дұрыс жауабын талқылатамын .

5 слайд

Критериалды бағалау Дескриптор Асқорыту жолының бөлімдерімен оның қышқылдығы арасындағы өзара байланысты көрсетеді Асқорыту ферменттерімен қоректік заттар арасындағы өзара байланысты көрсетеді. Бағалау критерийлері Сурет арқылы асқорыту жолының бөлімдер қызметтерін,ферментте рдің ыдырауын сипаттайды Асқорыту мүшелерімен ферменттерін,фермент терінің үдерісін сипаттайды Қалыптастырушы бағалау : Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушылардың оқу жетістігін арттыру мақсатында оқушыларды пікір алмасу арқылы кері байланыс орнатамын. Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды.Әрбір сұрақты стикердің бірінші бетіне жазып,жауабын екінші бетіне түсіру арқылы келесі топпен алмасады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды,топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде,барлығы өз жауабын ашып,талқылайды,дұрыс жауабын талқылатамын .

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ