1 слайд
Математика
функциясы , оның графигі және
қасиеттері
Алгебра 8 сынып
№ 31 ҚОМ математика пәні
мұғалімі: Раимбаева Гаухар
Бокпановна
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
•
Барлық оқушылар : функциясын
анықтау , графигін салу;
•
Көптеген оқушылар: алгебра пәнінде
функциясының графиктерінің өзара
орналасуын қарастыру;
•
Кейбір оқушылар: алгебра пәнінде
функциясының графиктерінің өзара
орналасуын бағалау.
3 слайд
Автобус аялдамасы «Сөйлетін таяқ» әдісі «Өкіл» әдісі
1 топ :
№ 98
1) А(100;10); 2) В(2;1); 3) С(1,69; 1,3);
4) D (-4;2); 5) E(-4;-2); 6) F(7;)
нүктелерінің қайсысы
функциясының графигіне тиісті
болатынын анықтаңдар.
2 топ:
№ 99
функциясының кесіндідегі ең үлкен
және ең кіші мәндерін табыңдар:
1) ; 2) ; 3); 4)
3 топ:
№ 100
Теңдеуді графиктік тәсілмен
шешіңдер:
1) 2) 3) 4)
5)
4 топ:
№ 101
1) Дөңгелектің R радиусының оның S
ауданына;
2) текшенің a қабырғасы
ұзындығының оның толық бетінің S
ауданына тәуелділігін жазыңдар Таяқты ұстап тұрған адам ғана
сөйлеу мүмкіндігіне ие.
Оқушылар берілген есепті шығарады
және дәлелдейді.
№ 104
функциясының графигін салыңдар.
График бойынша:
Функцияның қасиеттерін атаңдар;
х =9 болғанда у-тің; у =-9 болғанда х-
тің мәнін табыңдар;
және функциялары графиктерінің
қалай орналасқанын анықтаңдар. Әр топқа есеп беріледі. Топ
тапсырманы орындап болғаннан
кейін, бір адам «Өкіл» ретінде
таңдалып, түсіндіріп және
жинақтау үшін, басқалардың
идеяларын анықтау үшін басқа
топқа жіберіледі, есепті
түсіндіреді.
№ 105
1 топ
2 топ
3 топ
4 топБелсенді оқыту әдісі
4 слайд
Саралау тәсілдері
Қарқын немесе
жылдамдық
Математикалық тест
Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам
есеп шығарады. Оларға қосымша тест
тапсырмалары беріледі. Әрбір дұрыс жауапқа 1
балл беріледі.
• Келесі нүктелердің қайсысы функциясына
жатады?
А) (0,5;0,25) Б) (0,01;0,1) В) (25;-5) Г) (0;4) Д)
(4;16)
• а – ның қандай мәнінде (а;5)нүктесі
функциясының графигіне жатады?
А)0,25 Б)25 В)5 Г)2,5 Д)5
• кесіндідегі функциясының ең кіші мәнін тап.
А)3 Б)-2 В)0 Г)1 Д)-1
• кесіндідегі функциясының ең үлкен мәнін
тап
А)1 Б)4 В)3 Г)2 Д)1
• Келесі нүктелердің қайсысы функциясының
графигіне жатады M(81;9), N(36;-6),
Q(121;11), T(4;-2), F(5;-2,5) ?
А)N,T Б)N,T,F В)M,N,Q,T,F Г)M,Q Д)N,P,T,F Тапсырма
Есеп шығару.
№ 106
Айнымалының қандай мәндерінде өрнектің
мағынасы болады?
1)
3)
5 слайд
Бағалау әдістері:
Бағалау: «Бесбармақ» Бағалау:
«Смайликтер» Бағалау: «Шапалақ»
Топтық тапсырма кезінде
1 топ - №98
2 топ - №99
3 топ - №100
4 топ - №101 Таяқты ұстап тұрған адам ғана
сөйлеу мүмкіндігіне ие.
Оқушылар берілген есепті
шығарады және дәлелдейді.
№ 104 Әр топқа есеп беріледі. Топ
тапсырманы орындап болғаннан
кейін, бір адам «Өкіл» ретінде
таңдалып, түсіндіріп және
жинақтау үшін, басқалардың
идеяларын анықтау үшін басқа
топқа жіберіледі, есепті
түсіндіреді.
№ 105
Есептің шешімі дұрыс болса –
Тамаша
Егерде есепте 1, 2 қате болса –
Орташа
Ал егер 1,2 қатеден көп болса –
Ұнамады Есептің шешімі дұрыс болса – Өте
жақсы
Егерде есепте 1 қате болса –
Жақсы
Ал егер 1 қатеден көп болса –
Орташа Топта бірін – бірі тексереді
Есептің шешімі дұрыс болса – үш
шапалақ
Егерде есепте 1 қате болса – екі
шапалақ
Ал егер есепте қате көп болса –
бір шапалақ
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз