Материалдар / у=√х функциясы, оның графигі және қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

у=√х функциясы, оның графигі және қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
у=√х функциясы, оның графигі және қасиеттері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2019
573
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Математика функциясы , оның графигі және қасиеттері Алгебра 8 сынып № 31 ҚОМ математика пәні мұғалімі: Раимбаева Гаухар Бокпа

1 слайд
Математика функциясы , оның графигі және қасиеттері Алгебра 8 сынып № 31 ҚОМ математика пәні мұғалімі: Раимбаева Гаухар Бокпановна

Сабақтың мақсаты: • Барлық оқушылар : функциясын анықтау , графигін салу; • Көптеген оқушылар: алгебра пәнінде функциясы

2 слайд
Сабақтың мақсаты: • Барлық оқушылар : функциясын анықтау , графигін салу; • Көптеген оқушылар: алгебра пәнінде функциясының графиктерінің өзара орналасуын қарастыру; • Кейбір оқушылар: алгебра пәнінде функциясының графиктерінің өзара орналасуын бағалау.

Автобус аялдамасы «Сөйлетін таяқ» әдісі «Өкіл» әдісі 1 топ : № 98 1) А(100;10); 2) В(2;1); 3) С(1,69; 1,3); 4) D (-4;2);

3 слайд
Автобус аялдамасы «Сөйлетін таяқ» әдісі «Өкіл» әдісі 1 топ : № 98 1) А(100;10); 2) В(2;1); 3) С(1,69; 1,3); 4) D (-4;2); 5) E(-4;-2); 6) F(7;) нүктелерінің қайсысы функциясының графигіне тиісті болатынын анықтаңдар. 2 топ: № 99 функциясының кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар: 1) ; 2) ; 3); 4) 3 топ: № 100 Теңдеуді графиктік тәсілмен шешіңдер: 1) 2) 3) 4) 5) 4 топ: № 101 1) Дөңгелектің R радиусының оның S ауданына; 2) текшенің a қабырғасы ұзындығының оның толық бетінің S ауданына тәуелділігін жазыңдар Таяқты ұстап тұрған адам ғана сөйлеу мүмкіндігіне ие. Оқушылар берілген есепті шығарады және дәлелдейді. № 104 функциясының графигін салыңдар. График бойынша: Функцияның қасиеттерін атаңдар; х =9 болғанда у-тің; у =-9 болғанда х- тің мәнін табыңдар; және функциялары графиктерінің қалай орналасқанын анықтаңдар. Әр топқа есеп беріледі. Топ тапсырманы орындап болғаннан кейін, бір адам «Өкіл» ретінде таңдалып, түсіндіріп және жинақтау үшін, басқалардың идеяларын анықтау үшін басқа топқа жіберіледі, есепті түсіндіреді. № 105 1 топ 2 топ 3 топ 4 топБелсенді оқыту әдісі

Саралау тәсілдері Қарқын немесе жылдамдық Математикалық тест Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам есеп шығарады. Оларғ

4 слайд
Саралау тәсілдері Қарқын немесе жылдамдық Математикалық тест Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам есеп шығарады. Оларға қосымша тест тапсырмалары беріледі. Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл беріледі. • Келесі нүктелердің қайсысы функциясына жатады? А) (0,5;0,25) Б) (0,01;0,1) В) (25;-5) Г) (0;4) Д) (4;16) • а – ның қандай мәнінде (а;5)нүктесі функциясының графигіне жатады? А)0,25 Б)25 В)5 Г)2,5 Д)5 • кесіндідегі функциясының ең кіші мәнін тап. А)3 Б)-2 В)0 Г)1 Д)-1 • кесіндідегі функциясының ең үлкен мәнін тап А)1 Б)4 В)3 Г)2 Д)1 • Келесі нүктелердің қайсысы функциясының графигіне жатады M(81;9), N(36;-6), Q(121;11), T(4;-2), F(5;-2,5) ? А)N,T Б)N,T,F В)M,N,Q,T,F Г)M,Q Д)N,P,T,F Тапсырма Есеп шығару. № 106 Айнымалының қандай мәндерінде өрнектің мағынасы болады? 1) 3)

Бағалау әдістері: Бағалау: «Бесбармақ» Бағалау: «Смайликтер» Бағалау: «Шапалақ» Топтық тапсырма кезінде 1 топ - №98 2 топ - №9

5 слайд
Бағалау әдістері: Бағалау: «Бесбармақ» Бағалау: «Смайликтер» Бағалау: «Шапалақ» Топтық тапсырма кезінде 1 топ - №98 2 топ - №99 3 топ - №100 4 топ - №101 Таяқты ұстап тұрған адам ғана сөйлеу мүмкіндігіне ие. Оқушылар берілген есепті шығарады және дәлелдейді. № 104 Әр топқа есеп беріледі. Топ тапсырманы орындап болғаннан кейін, бір адам «Өкіл» ретінде таңдалып, түсіндіріп және жинақтау үшін, басқалардың идеяларын анықтау үшін басқа топқа жіберіледі, есепті түсіндіреді. № 105 Есептің шешімі дұрыс болса – Тамаша Егерде есепте 1, 2 қате болса – Орташа Ал егер 1,2 қатеден көп болса – Ұнамады Есептің шешімі дұрыс болса – Өте жақсы Егерде есепте 1 қате болса – Жақсы Ал егер 1 қатеден көп болса – Орташа Топта бірін – бірі тексереді Есептің шешімі дұрыс болса – үш шапалақ Егерде есепте 1 қате болса – екі шапалақ Ал егер есепте қате көп болса – бір шапалақ