Ықшам сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ықшам сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылатын білім беру мазмұны бойынша курс оқтын ұстаздарға арналған ықшам сабақ үлгісі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

2Ә. Молдағұлова атындағы №19 политехникалық бағыттағы мектеп - лицейі Пәні: Сауат ашу 7- бөлім . Тағам және сусын Тақырыбы:

#2 слайд
2Ә. Молдағұлова атындағы №19 политехникалық бағыттағы мектеп - лицейі Пәні: Сауат ашу 7- бөлім . Тағам және сусын Тақырыбы: Ас адамның арқауы. Дыбыстар Ас адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптермен әріптер Бастауыш сынып мұғалімі: Садырханова А

2 слайд

2Ә. Молдағұлова атындағы №19 политехникалық бағыттағы мектеп - лицейі Пәні: Сауат ашу 7- бөлім . Тағам және сусын Тақырыбы: Ас адамның арқауы. Дыбыстар Ас адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптермен әріптер Бастауыш сынып мұғалімі: Садырханова А

3Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Сабақтың мақсаттары Барлығы: Тыңдалған мәтінге өз

#3 слайд
3Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Сабақтың мақсаттары Барлығы: Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.Каллиграфиялық талаптарға сай жазу. Көпшіліг: Дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажырату және дұрыс дыбыстау Кейбірі: Тақырыпқа байланысты суреттерді қолдана отырып мәтін құрастыру және жазу Бағалау критерийлері -Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіреді, мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып айтады -Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады, дұрыс дыбыстайды. -Суреттерді қолдана отырып мәтін құрастырады және жазады -К аллиграфиялық талаптарға сай жазады . Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Сабақтың мақсаттары Бағалау критерийлері

3 слайд

3Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Сабақтың мақсаттары Барлығы: Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.Каллиграфиялық талаптарға сай жазу. Көпшіліг: Дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажырату және дұрыс дыбыстау Кейбірі: Тақырыпқа байланысты суреттерді қолдана отырып мәтін құрастыру және жазу Бағалау критерийлері -Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіреді, мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып айтады -Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады, дұрыс дыбыстайды. -Суреттерді қолдана отырып мәтін құрастырады және жазады -К аллиграфиялық талаптарға сай жазады . Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Сабақтың мақсаттары Бағалау критерийлері

4Шаттық шебері «Сәлемдесу» жаттығу Нұсқау: Балалар ортаға шеңбер құрып тұра қалайық. Мен сіздерге бірнеше сурет көрсетемі

#4 слайд
4Шаттық шебері «Сәлемдесу» жаттығу Нұсқау:   Балалар ортаға шеңбер құрып тұра қалайық. Мен сіздерге бірнеше сурет көрсетемін. Егер суретте «күн» бейнеленсе, бір- бірімізге күлімдей қараймыз, «алақан » бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз, «жүрек»   бейнеленсе, құшақтасамыз.

4 слайд

4Шаттық шебері «Сәлемдесу» жаттығу Нұсқау:   Балалар ортаға шеңбер құрып тұра қалайық. Мен сіздерге бірнеше сурет көрсетемін. Егер суретте «күн» бейнеленсе, бір- бірімізге күлімдей қараймыз, «алақан » бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз, «жүрек»   бейнеленсе, құшақтасамыз.

5

#5 слайд
5

5 слайд

5

6

#6 слайд
6

6 слайд

6

7

#7 слайд
7

7 слайд

7

8Топқа бөлу. Мына партаға аталары мен әжелері барлар отырады. Мында үйдің үшінші қабатында тұратындар отырады. Мында “Са

#8 слайд
8Топқа бөлу. Мына партаға аталары мен әжелері барлар отырады. Мында   үйдің үшінші қабатында тұратындар отырады. Мында “Самсунг” ұялы телефондары барлар отырады.

8 слайд

8Топқа бөлу. Мына партаға аталары мен әжелері барлар отырады. Мында   үйдің үшінші қабатында тұратындар отырады. Мында “Самсунг” ұялы телефондары барлар отырады.

9(Ұ)Рөлге бөліп оқу. Айтылым. Мерей мен Әлидің әңгімелерін рөлге бөліп оқыту. -Ал сендер қалай ойлайсыңдар, балалар? Мерей

#9 слайд
9(Ұ)Рөлге бөліп оқу. Айтылым. Мерей мен Әлидің әңгімелерін рөлге бөліп оқыту. -Ал сендер қалай ойлайсыңдар, балалар? Мерейдің сөзіне қосыламыз ба? Неге? -Қай бала дұрыс тамақтанады екен? - Олай болса, балалар, бейнежазбаға назар аударайықшы. «Дұрыс тамақтанудың ережесін» бейнежазбасы тамашалайы қ. -Қалай дұрыс тамақтану керек екен? -Дұрыс тамақтанбаған жағдайда не болады екен? -Дұрыс тамақтануда күн тәртібін сақтау қажет пе? -Неліктен?

9 слайд

9(Ұ)Рөлге бөліп оқу. Айтылым. Мерей мен Әлидің әңгімелерін рөлге бөліп оқыту. -Ал сендер қалай ойлайсыңдар, балалар? Мерейдің сөзіне қосыламыз ба? Неге? -Қай бала дұрыс тамақтанады екен? - Олай болса, балалар, бейнежазбаға назар аударайықшы. «Дұрыс тамақтанудың ережесін» бейнежазбасы тамашалайы қ. -Қалай дұрыс тамақтану керек екен? -Дұрыс тамақтанбаған жағдайда не болады екен? -Дұрыс тамақтануда күн тәртібін сақтау қажет пе? -Неліктен?

10• (Ұ) Сұрақ қою және талқылау. Оқылым. Мәтінді тізбектеп оқыту. -Назира қайда келе жатты және не жеді? -Әсет әжесі салып бер

#10 слайд
10• (Ұ) Сұрақ қою және талқылау. Оқылым. Мәтінді тізбектеп оқыту. -Назира қайда келе жатты және не жеді? -Әсет әжесі салып берген тамақты не істеді? -Не жеді? -Әсет қандай жағдайға тап болды? -Мәтін кейіпкерлері дұрыс тамақтанды ма? -Неліктен ? -Қалай ойлайсыңдар, тамақтан адам денсаулығына зиян келе ме? Неліктен? - Тамақ, сусын, кәмпит сөздерінде неше дыбыс неше әріп бар? -Аа дыбысы қандай дыбыс? т.с.с.

10 слайд

10• (Ұ) Сұрақ қою және талқылау. Оқылым. Мәтінді тізбектеп оқыту. -Назира қайда келе жатты және не жеді? -Әсет әжесі салып берген тамақты не істеді? -Не жеді? -Әсет қандай жағдайға тап болды? -Мәтін кейіпкерлері дұрыс тамақтанды ма? -Неліктен ? -Қалай ойлайсыңдар, тамақтан адам денсаулығына зиян келе ме? Неліктен? - Тамақ, сусын, кәмпит сөздерінде неше дыбыс неше әріп бар? -Аа дыбысы қандай дыбыс? т.с.с.

11Балалар үшін ең жақсы 10 тағам

#11 слайд
11Балалар үшін ең жақсы 10 тағам

11 слайд

11Балалар үшін ең жақсы 10 тағам

12

#12 слайд
12

12 слайд

12

13

#13 слайд
13

13 слайд

13

14(Т) «Дыбыстарды анықтайық» Суретке қарап, олардың қандай дыбыс шығаратынын айтыңдар. Әріппен таңбалап жазып көріңдерші

#14 слайд
14(Т) «Дыбыстарды анықтайық» Суретке қарап, олардың қандай дыбыс шығаратынын айтыңдар. Әріппен таңбалап жазып көріңдерші

14 слайд

14(Т) «Дыбыстарды анықтайық» Суретке қарап, олардың қандай дыбыс шығаратынын айтыңдар. Әріппен таңбалап жазып көріңдерші

15Дыбыс - әріптердің ауызша естілуі. Әріп – дыбыстың жазбаша таңбалануы .

#15 слайд
15Дыбыс - әріптердің ауызша естілуі. Әріп – дыбыстың жазбаша таңбалануы .

15 слайд

15Дыбыс - әріптердің ауызша естілуі. Әріп – дыбыстың жазбаша таңбалануы .

16

#16 слайд
16

16 слайд

16

17

#17 слайд
17

17 слайд

17

18

#18 слайд
18

18 слайд

18

19Сергіту сәті: Сергіту сәті:

#19 слайд
19Сергіту сәті: Сергіту сәті:

19 слайд

19Сергіту сәті: Сергіту сәті:

20(Ұ) «Дауыстап оқы» әдісі. Айтылым -Айналада қандай дыбыс естіледі? -Дыбыстарды есту не үшін керек? -Тіл дыбыстары дегеніміз қ

#20 слайд
20(Ұ) «Дауыстап оқы» әдісі. Айтылым -Айналада қандай дыбыс естіледі? -Дыбыстарды есту не үшін керек? -Тіл дыбыстары дегеніміз қандай дыбыстар? -Басқа дыбыстардан өзгешелігі неде?

20 слайд

20(Ұ) «Дауыстап оқы» әдісі. Айтылым -Айналада қандай дыбыс естіледі? -Дыбыстарды есту не үшін керек? -Тіл дыбыстары дегеніміз қандай дыбыстар? -Басқа дыбыстардан өзгешелігі неде?

21(Ж,Ө) Дәптермен жұмыс. Айтылым және тыңдалым, жазылым. Оқушылар сурет бойынша ауызша талдау жасап, дәптерге әңгіме құрап жаз

#21 слайд
21(Ж,Ө) Дәптермен жұмыс. Айтылым және тыңдалым, жазылым. Оқушылар сурет бойынша ауызша талдау жасап, дәптерге әңгіме құрап жазамыз.

21 слайд

21(Ж,Ө) Дәптермен жұмыс. Айтылым және тыңдалым, жазылым. Оқушылар сурет бойынша ауызша талдау жасап, дәптерге әңгіме құрап жазамыз.

22Жетелеуші сұрақтар. 1.Бала не ойлап отыр? 2.Анасы не істеп тұр? 3.Тамақты жегенде баланың көңіл күйі қандай? 4.Өзің осы турал

#22 слайд
22Жетелеуші сұрақтар. 1.Бала не ойлап отыр? 2.Анасы не істеп тұр? 3.Тамақты жегенде баланың көңіл күйі қандай? 4.Өзің осы туралы не ойлайсың?

22 слайд

22Жетелеуші сұрақтар. 1.Бала не ойлап отыр? 2.Анасы не істеп тұр? 3.Тамақты жегенде баланың көңіл күйі қандай? 4.Өзің осы туралы не ойлайсың?

23(Ө) Қарқын тәсілі. Дәптермен жұмыс. 5-жаттығу. Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз, адам, тамақ, дәмді сөздерінде неше дыбыс,

#23 слайд
23(Ө) Қарқын тәсілі. Дәптермен жұмыс. 5-жаттығу. Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз, адам, тамақ, дәмді сөздерінде неше дыбыс, неше әріп бар екенін айт.

23 слайд

23(Ө) Қарқын тәсілі. Дәптермен жұмыс. 5-жаттығу. Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз, адам, тамақ, дәмді сөздерінде неше дыбыс, неше әріп бар екенін айт.

24 Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді «Бес саусақ» әдісі арқылы бағалау.

#24 слайд
24 Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді «Бес саусақ» әдісі арқылы бағалау.

24 слайд

24 Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді «Бес саусақ» әдісі арқылы бағалау.

25Тыңдағандарыңыз үшін үлкен рахмет! 2018-2019 оқу жылында сіздерге зор денсаулық, шығармашылық табыс тілеймін.

#25 слайд
25Тыңдағандарыңыз үшін үлкен рахмет! 2018-2019 оқу жылында сіздерге зор денсаулық, шығармашылық табыс тілеймін.

25 слайд

25Тыңдағандарыңыз үшін үлкен рахмет! 2018-2019 оқу жылында сіздерге зор денсаулық, шығармашылық табыс тілеймін.

Файл форматы:
ppt
04.03.2019
2564
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі