Ықшам сабақ
Ықшам сабақ

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
2Ә. Молдағұлова атындағы №19 политехникалық
бағыттағы мектеп - лицейі
Пәні: Сауат ашу
7- бөлім . Тағам және сусын
Тақырыбы:
Ас адамның арқауы. Дыбыстар Ас адамның арқауы. Дыбыстар
мен әріптермен әріптер
Бастауыш сынып мұғалімі: Садырханова А
2 слайд
2Ә. Молдағұлова атындағы №19 политехникалық бағыттағы мектеп - лицейі Пәні: Сауат ашу 7- бөлім . Тағам және сусын Тақырыбы: Ас адамның арқауы. Дыбыстар Ас адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптермен әріптер Бастауыш сынып мұғалімі: Садырханова А
#3 слайд
3Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме) Сабақтың
мақсаттары
Барлығы: Тыңдалған
мәтінге өз көзқарасын жай
сөйлеммен білдіру.
Мұғалімнің көмегімен
оқиғаның ретін сақтай
отырып
баяндау.Каллиграфиялық
талаптарға сай жазу.
Көпшіліг: Дауысты,
дауыссыз, жуан және
жіңішке дауыстыларды
ажырату және дұрыс
дыбыстау
Кейбірі: Тақырыпқа
байланысты суреттерді
қолдана отырып мәтін
құрастыру және жазу Бағалау
критерийлері
-Тыңдалған мәтінге өз
көзқарасын жай
сөйлеммен білдіреді,
мұғалімнің көмегімен
оқиғаның ретін сақтай
отырып айтады
-Сөздегі дыбыс
түрлерін ажыратады,
дұрыс дыбыстайды.
-Суреттерді қолдана
отырып мәтін
құрастырады және
жазады
-К аллиграфиялық
талаптарға сай жазады . Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме) Сабақтың
мақсаттары Бағалау
критерийлері
3 слайд
3Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Сабақтың мақсаттары Барлығы: Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.Каллиграфиялық талаптарға сай жазу. Көпшіліг: Дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстыларды ажырату және дұрыс дыбыстау Кейбірі: Тақырыпқа байланысты суреттерді қолдана отырып мәтін құрастыру және жазу Бағалау критерийлері -Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіреді, мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып айтады -Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады, дұрыс дыбыстайды. -Суреттерді қолдана отырып мәтін құрастырады және жазады -К аллиграфиялық талаптарға сай жазады . Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Сабақтың мақсаттары Бағалау критерийлері
#4 слайд
4Шаттық шебері «Сәлемдесу»
жаттығу
Нұсқау: Балалар ортаға шеңбер
құрып тұра қалайық. Мен сіздерге
бірнеше сурет көрсетемін. Егер
суретте «күн» бейнеленсе, бір-
бірімізге күлімдей қараймыз,
«алақан » бейнеленсе, қолымызды
қысып амандасамыз,
«жүрек» бейнеленсе,
құшақтасамыз.
4 слайд
4Шаттық шебері «Сәлемдесу» жаттығу Нұсқау: Балалар ортаға шеңбер құрып тұра қалайық. Мен сіздерге бірнеше сурет көрсетемін. Егер суретте «күн» бейнеленсе, бір- бірімізге күлімдей қараймыз, «алақан » бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз, «жүрек» бейнеленсе, құшақтасамыз.
#5 слайд
5
5 слайд
5
#6 слайд
6
6 слайд
6
#7 слайд
7
7 слайд
7
#8 слайд
8Топқа бөлу.
Мына партаға
аталары мен әжелері
барлар отырады.
Мында үйдің үшінші
қабатында тұратындар
отырады.
Мында “Самсунг” ұялы
телефондары барлар
отырады.
8 слайд
8Топқа бөлу. Мына партаға аталары мен әжелері барлар отырады. Мында үйдің үшінші қабатында тұратындар отырады. Мында “Самсунг” ұялы телефондары барлар отырады.
#9 слайд
9(Ұ)Рөлге бөліп оқу.
Айтылым.
Мерей мен Әлидің әңгімелерін рөлге бөліп оқыту.
-Ал сендер қалай ойлайсыңдар, балалар? Мерейдің сөзіне қосыламыз ба?
Неге?
-Қай бала дұрыс тамақтанады екен?
- Олай болса, балалар, бейнежазбаға назар аударайықшы.
«Дұрыс тамақтанудың ережесін» бейнежазбасы тамашалайы қ.
-Қалай дұрыс тамақтану керек екен?
-Дұрыс тамақтанбаған жағдайда не болады екен?
-Дұрыс тамақтануда күн тәртібін сақтау қажет пе?
-Неліктен?
9 слайд
9(Ұ)Рөлге бөліп оқу. Айтылым. Мерей мен Әлидің әңгімелерін рөлге бөліп оқыту. -Ал сендер қалай ойлайсыңдар, балалар? Мерейдің сөзіне қосыламыз ба? Неге? -Қай бала дұрыс тамақтанады екен? - Олай болса, балалар, бейнежазбаға назар аударайықшы. «Дұрыс тамақтанудың ережесін» бейнежазбасы тамашалайы қ. -Қалай дұрыс тамақтану керек екен? -Дұрыс тамақтанбаған жағдайда не болады екен? -Дұрыс тамақтануда күн тәртібін сақтау қажет пе? -Неліктен?
#10 слайд
10•
(Ұ) Сұрақ қою және талқылау.
Оқылым.
Мәтінді тізбектеп оқыту.
-Назира қайда келе жатты және не жеді?
-Әсет әжесі салып берген тамақты не істеді?
-Не жеді?
-Әсет қандай жағдайға тап болды?
-Мәтін кейіпкерлері дұрыс тамақтанды ма?
-Неліктен ?
-Қалай ойлайсыңдар, тамақтан адам денсаулығына зиян
келе ме? Неліктен?
- Тамақ, сусын, кәмпит сөздерінде неше дыбыс неше әріп бар?
-Аа дыбысы қандай дыбыс? т.с.с.
10 слайд
10• (Ұ) Сұрақ қою және талқылау. Оқылым. Мәтінді тізбектеп оқыту. -Назира қайда келе жатты және не жеді? -Әсет әжесі салып берген тамақты не істеді? -Не жеді? -Әсет қандай жағдайға тап болды? -Мәтін кейіпкерлері дұрыс тамақтанды ма? -Неліктен ? -Қалай ойлайсыңдар, тамақтан адам денсаулығына зиян келе ме? Неліктен? - Тамақ, сусын, кәмпит сөздерінде неше дыбыс неше әріп бар? -Аа дыбысы қандай дыбыс? т.с.с.
#11 слайд
11Балалар үшін ең
жақсы 10 тағам
11 слайд
11Балалар үшін ең жақсы 10 тағам
#12 слайд
12
12 слайд
12
#13 слайд
13
13 слайд
13
#14 слайд
14(Т) «Дыбыстарды анықтайық»
Суретке қарап, олардың
қандай дыбыс
шығаратынын айтыңдар.
Әріппен таңбалап жазып
көріңдерші
14 слайд
14(Т) «Дыбыстарды анықтайық» Суретке қарап, олардың қандай дыбыс шығаратынын айтыңдар. Әріппен таңбалап жазып көріңдерші
#15 слайд
15Дыбыс - әріптердің
ауызша естілуі.
Әріп – дыбыстың
жазбаша таңбалануы .
15 слайд
15Дыбыс - әріптердің ауызша естілуі. Әріп – дыбыстың жазбаша таңбалануы .
#16 слайд
16
16 слайд
16
#17 слайд
17
17 слайд
17
#18 слайд
18
18 слайд
18
#19 слайд
19Сергіту сәті: Сергіту сәті:
19 слайд
19Сергіту сәті: Сергіту сәті:
#20 слайд
20(Ұ) «Дауыстап оқы» әдісі. Айтылым
-Айналада қандай дыбыс естіледі?
-Дыбыстарды есту не үшін керек?
-Тіл дыбыстары дегеніміз қандай
дыбыстар?
-Басқа дыбыстардан өзгешелігі неде?
20 слайд
20(Ұ) «Дауыстап оқы» әдісі. Айтылым -Айналада қандай дыбыс естіледі? -Дыбыстарды есту не үшін керек? -Тіл дыбыстары дегеніміз қандай дыбыстар? -Басқа дыбыстардан өзгешелігі неде?
#21 слайд
21(Ж,Ө) Дәптермен жұмыс. Айтылым және тыңдалым, жазылым.
Оқушылар сурет бойынша ауызша талдау жасап,
дәптерге әңгіме құрап жазамыз.
21 слайд
21(Ж,Ө) Дәптермен жұмыс. Айтылым және тыңдалым, жазылым. Оқушылар сурет бойынша ауызша талдау жасап, дәптерге әңгіме құрап жазамыз.
#22 слайд
22Жетелеуші сұрақтар.
1.Бала не ойлап отыр?
2.Анасы не істеп тұр?
3.Тамақты жегенде баланың көңіл
күйі қандай?
4.Өзің осы туралы не ойлайсың?
22 слайд
22Жетелеуші сұрақтар. 1.Бала не ойлап отыр? 2.Анасы не істеп тұр? 3.Тамақты жегенде баланың көңіл күйі қандай? 4.Өзің осы туралы не ойлайсың?
#23 слайд
23(Ө) Қарқын тәсілі. Дәптермен
жұмыс. 5-жаттығу.
Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз, адам,
тамақ, дәмді сөздерінде неше дыбыс,
неше әріп бар екенін айт.
23 слайд
23(Ө) Қарқын тәсілі. Дәптермен жұмыс. 5-жаттығу. Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз, адам, тамақ, дәмді сөздерінде неше дыбыс, неше әріп бар екенін айт.
#24 слайд
24 Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді
«Бес саусақ» әдісі арқылы бағалау.
24 слайд
24 Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді «Бес саусақ» әдісі арқылы бағалау.
#25 слайд
25Тыңдағандарыңыз үшін
үлкен рахмет!
2018-2019 оқу жылында сіздерге
зор денсаулық, шығармашылық
табыс тілеймін.
25 слайд
25Тыңдағандарыңыз үшін үлкен рахмет! 2018-2019 оқу жылында сіздерге зор денсаулық, шығармашылық табыс тілеймін.
шағым қалдыра аласыз













