Ықшам сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ықшам сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама курсынан өтетін бастауыш сынып мұғалімдеріне қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы Дәулет елді мекені

#1 слайд
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы Дәулет елді мекені « №4 жалпы білім беру орта мектебі » КММ бастауыш сынып мұғалімі Раметова Раушан Шеримбетовна Дүниет ану пәні :Ұзақ мерзімді жоспар Бөлім 1.Мектеп және мектеп қоғамдастығы .

1 слайд

Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы Дәулет елді мекені « №4 жалпы білім беру орта мектебі » КММ бастауыш сынып мұғалімі Раметова Раушан Шеримбетовна Дүниет ану пәні :Ұзақ мерзімді жоспар Бөлім 1.Мектеп және мектеп қоғамдастығы .

1.1.2.1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. 1.1.2.3.Мектептегі мінез-құлық ережелерін және олардың мағынасын б

#2 слайд
1.1.2.1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. 1.1.2.3.Мектептегі мінез-құлық ережелерін және олардың мағынасын баяндау. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Мектебі туралы мағлумат бере алады және мектептің адам өміріндегі рөлін біледі. Көптеген оқушылар: Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіреді және өзін сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды. Кейбір оқушылар : Мектептің ережелері туралы әңгімелейді. Бағалау критерийі Мектептің адам өміріндегі рөлін сипаттайды. Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды . Мектептің ережелерін айтады . Тілдік мақсат : Мектеп, мұғалім , кітапханашы, аспаз, дәрігер,

2 слайд

1.1.2.1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. 1.1.2.3.Мектептегі мінез-құлық ережелерін және олардың мағынасын баяндау. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Мектебі туралы мағлумат бере алады және мектептің адам өміріндегі рөлін біледі. Көптеген оқушылар: Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіреді және өзін сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды. Кейбір оқушылар : Мектептің ережелері туралы әңгімелейді. Бағалау критерийі Мектептің адам өміріндегі рөлін сипаттайды. Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды . Мектептің ережелерін айтады . Тілдік мақсат : Мектеп, мұғалім , кітапханашы, аспаз, дәрігер,

Б е л с е н д і о қ ы т у ә д і с і( ҰЖ) “Суреттер сөйлейді” әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз. Мақсатым : О

#3 слайд
Б е л с е н д і о қ ы т у ә д і с і( ҰЖ) “Суреттер сөйлейді” әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз. Мақсатым : Оқушыларға өз бетінше сөйлеу, коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру. (Қ Б) “Бағдаршам” әдісі . (Ұ.Ж) “Ойлан, тап” әдісі арқылы оқушылар суретке қарап мамандық туралы әңгімелейді . Мақсатым : Мектептегі маман иелеріне дұрыс қарым қатынас дағдыларын қалыптастыру. (Қ Б) “Шапалақтау” әдісі (Ж Ж) « Болжау әдісі » Мақсатым : Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру. (ҚБ) “ Басбармақ әдісі” Бүгінгі сабаққа байланысты алған білімдерін «Ауадағы сұрақтар» әдісі арқылы тексеру. Оқушылар шарды жарып ішіндегі сұрақтарға жауап береді.

3 слайд

Б е л с е н д і о қ ы т у ә д і с і( ҰЖ) “Суреттер сөйлейді” әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз. Мақсатым : Оқушыларға өз бетінше сөйлеу, коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру. (Қ Б) “Бағдаршам” әдісі . (Ұ.Ж) “Ойлан, тап” әдісі арқылы оқушылар суретке қарап мамандық туралы әңгімелейді . Мақсатым : Мектептегі маман иелеріне дұрыс қарым қатынас дағдыларын қалыптастыру. (Қ Б) “Шапалақтау” әдісі (Ж Ж) « Болжау әдісі » Мақсатым : Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру. (ҚБ) “ Басбармақ әдісі” Бүгінгі сабаққа байланысты алған білімдерін «Ауадағы сұрақтар» әдісі арқылы тексеру. Оқушылар шарды жарып ішіндегі сұрақтарға жауап береді.

Саралау әдісі-әрбір оқушының оқу мақсаттарына қол жеткізуіне мүмкіндік береді «Сәйкестендіру» әдісі арқылы оқушылардың

#4 слайд
Саралау әдісі-әрбір оқушының оқу мақсаттарына қол жеткізуіне мүмкіндік береді «Сәйкестендіру» әдісі арқылы оқушылардың танымдық деңгейін анықтау мақсатында тапсырма беремін (ҚБ) Смайлик Тапсырма: Суреттерге қарай отырып, өз заттарын анықтауға көмектесу. Дескриптор Барлығы: сурет бойынша мамандық түрлерін атайды. Көпшілігі: Оқушы әр қызметкерге қажет нәрсені анықтайды. Кейбірі: Мектептегі әр қызметкердің атқаратын жұмысы туралы әңгімелейді.

4 слайд

Саралау әдісі-әрбір оқушының оқу мақсаттарына қол жеткізуіне мүмкіндік береді «Сәйкестендіру» әдісі арқылы оқушылардың танымдық деңгейін анықтау мақсатында тапсырма беремін (ҚБ) Смайлик Тапсырма: Суреттерге қарай отырып, өз заттарын анықтауға көмектесу. Дескриптор Барлығы: сурет бойынша мамандық түрлерін атайды. Көпшілігі: Оқушы әр қызметкерге қажет нәрсені анықтайды. Кейбірі: Мектептегі әр қызметкердің атқаратын жұмысы туралы әңгімелейді.

Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі -Мектептің адам өміріндегі рөлін сипаттайды. -Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы

#5 слайд
Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі -Мектептің адам өміріндегі рөлін сипаттайды. -Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды (ҰЖ) « Суреттер сөйлейді» әдісі . Оқулықпен жұмыс Мақсатым : Оқушыларға өз бетінше сөйлеу коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру . Тапсырма - Балалар, мектеп туралы не білеміз? - Мектепке не үшін келеміз? Біздің мектебіміз қалай аталады.? Дескриптор - Оқушылар мектеп туралы әңгімелейді - мектептің адам өміріне маңызды екенін анықтайды (ҚБ). « Бағдаршам » арқылы бір-бірін бағалау

5 слайд

Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі -Мектептің адам өміріндегі рөлін сипаттайды. -Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды (ҰЖ) « Суреттер сөйлейді» әдісі . Оқулықпен жұмыс Мақсатым : Оқушыларға өз бетінше сөйлеу коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру . Тапсырма - Балалар, мектеп туралы не білеміз? - Мектепке не үшін келеміз? Біздің мектебіміз қалай аталады.? Дескриптор - Оқушылар мектеп туралы әңгімелейді - мектептің адам өміріне маңызды екенін анықтайды (ҚБ). « Бағдаршам » арқылы бір-бірін бағалау

Менің түйгенім Не қиын болды? Сабақ мақсаты мен оқу мақсаттарын ұштастыруда,белсен ді оқыту әдістері мен саралау әдісте

#6 слайд
Менің түйгенім Не қиын болды? Сабақ мақсаты мен оқу мақсаттарын ұштастыруда,белсен ді оқыту әдістері мен саралау әдістерін ұштастыруда Нені үйрендім? Оқу мақсаты мен сабақ мақсаттарын нақты жүйеленуін. Белсенді әдістердің түрлерін Алдағы жоспарым Тренердің үйреткен саралаудың жеті әдістерін сабағымда кеңінен пайдалануды

6 слайд

Менің түйгенім Не қиын болды? Сабақ мақсаты мен оқу мақсаттарын ұштастыруда,белсен ді оқыту әдістері мен саралау әдістерін ұштастыруда Нені үйрендім? Оқу мақсаты мен сабақ мақсаттарын нақты жүйеленуін. Белсенді әдістердің түрлерін Алдағы жоспарым Тренердің үйреткен саралаудың жеті әдістерін сабағымда кеңінен пайдалануды

Назарларыңызға рақмет!

#7 слайд
Назарларыңызға рақмет!

7 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
03.04.2019
1542
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі