Ықшам сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы
Дәулет елді мекені
« №4 жалпы
білім беру орта мектебі » КММ
бастауыш сынып мұғалімі
Раметова Раушан
Шеримбетовна
Дүниет ану пәні :Ұзақ мерзімді жоспар
Бөлім 1.Мектеп және мектеп
қоғамдастығы .
1 слайд
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы Дәулет елді мекені « №4 жалпы білім беру орта мектебі » КММ бастауыш сынып мұғалімі Раметова Раушан Шеримбетовна Дүниет ану пәні :Ұзақ мерзімді жоспар Бөлім 1.Мектеп және мектеп қоғамдастығы .
2 слайд
1.1.2.1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру.
1.1.2.3.Мектептегі мінез-құлық ережелерін және олардың
мағынасын баяндау.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Мектебі туралы
мағлумат бере алады және
мектептің адам өміріндегі
рөлін біледі.
Көптеген оқушылар:
Мектептің адам өміріндегі
маңыздылығын түсіндіреді
және өзін сынып ұжымының
мүшесі ретінде сипаттайды.
Кейбір оқушылар :
Мектептің ережелері
туралы әңгімелейді.
Бағалау критерийі
Мектептің адам өміріндегі рөлін
сипаттайды.
Мектептің адам өміріндегі
маңыздылығы туралы қорытынды
жасайды .
Мектептің
ережелерін айтады .
Тілдік мақсат :
Мектеп, мұғалім ,
кітапханашы, аспаз, дәрігер,
2 слайд
1.1.2.1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. 1.1.2.3.Мектептегі мінез-құлық ережелерін және олардың мағынасын баяндау. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Мектебі туралы мағлумат бере алады және мектептің адам өміріндегі рөлін біледі. Көптеген оқушылар: Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіреді және өзін сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды. Кейбір оқушылар : Мектептің ережелері туралы әңгімелейді. Бағалау критерийі Мектептің адам өміріндегі рөлін сипаттайды. Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды . Мектептің ережелерін айтады . Тілдік мақсат : Мектеп, мұғалім , кітапханашы, аспаз, дәрігер,
3 слайд
Б
е
л
с
е
н
д
і
о
қ
ы
т
у
ә
д
і
с
і( ҰЖ) “Суреттер сөйлейді” әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын
ашамыз.
Мақсатым : Оқушыларға өз бетінше сөйлеу, коммуникативтік
дағдыларын қалыптастыру.
(Қ Б) “Бағдаршам” әдісі .
(Ұ.Ж) “Ойлан, тап” әдісі арқылы оқушылар суретке қарап
мамандық туралы әңгімелейді .
Мақсатым : Мектептегі маман иелеріне дұрыс қарым қатынас
дағдыларын қалыптастыру.
(Қ Б) “Шапалақтау” әдісі
(Ж Ж) « Болжау әдісі »
Мақсатым : Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын
қалыптастыру.
(ҚБ) “ Басбармақ әдісі”
Бүгінгі сабаққа байланысты алған білімдерін
«Ауадағы сұрақтар» әдісі арқылы тексеру.
Оқушылар шарды жарып ішіндегі сұрақтарға
жауап береді.
3 слайд
Б е л с е н д і о қ ы т у ә д і с і( ҰЖ) “Суреттер сөйлейді” әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз. Мақсатым : Оқушыларға өз бетінше сөйлеу, коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру. (Қ Б) “Бағдаршам” әдісі . (Ұ.Ж) “Ойлан, тап” әдісі арқылы оқушылар суретке қарап мамандық туралы әңгімелейді . Мақсатым : Мектептегі маман иелеріне дұрыс қарым қатынас дағдыларын қалыптастыру. (Қ Б) “Шапалақтау” әдісі (Ж Ж) « Болжау әдісі » Мақсатым : Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру. (ҚБ) “ Басбармақ әдісі” Бүгінгі сабаққа байланысты алған білімдерін «Ауадағы сұрақтар» әдісі арқылы тексеру. Оқушылар шарды жарып ішіндегі сұрақтарға жауап береді.
4 слайд
Саралау әдісі-әрбір оқушының оқу
мақсаттарына қол жеткізуіне мүмкіндік береді
«Сәйкестендіру»
әдісі арқылы
оқушылардың
танымдық
деңгейін
анықтау
мақсатында
тапсырма
беремін
(ҚБ)
Смайлик Тапсырма:
Суреттерге қарай
отырып, өз
заттарын
анықтауға
көмектесу. Дескриптор
Барлығы:
сурет бойынша
мамандық түрлерін
атайды.
Көпшілігі:
Оқушы әр
қызметкерге қажет
нәрсені
анықтайды.
Кейбірі:
Мектептегі әр
қызметкердің
атқаратын жұмысы
туралы
әңгімелейді.
4 слайд
Саралау әдісі-әрбір оқушының оқу мақсаттарына қол жеткізуіне мүмкіндік береді «Сәйкестендіру» әдісі арқылы оқушылардың танымдық деңгейін анықтау мақсатында тапсырма беремін (ҚБ) Смайлик Тапсырма: Суреттерге қарай отырып, өз заттарын анықтауға көмектесу. Дескриптор Барлығы: сурет бойынша мамандық түрлерін атайды. Көпшілігі: Оқушы әр қызметкерге қажет нәрсені анықтайды. Кейбірі: Мектептегі әр қызметкердің атқаратын жұмысы туралы әңгімелейді.
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Бағалау критерийі
-Мектептің адам өміріндегі рөлін
сипаттайды.
-Мектептің адам өміріндегі
маңыздылығы туралы қорытынды
жасайды (ҰЖ) « Суреттер сөйлейді»
әдісі . Оқулықпен жұмыс
Мақсатым :
Оқушыларға өз бетінше
сөйлеу коммуникативтік
дағдыларын қалыптастыру .
Тапсырма
- Балалар, мектеп туралы не білеміз?
- Мектепке не үшін келеміз?
Біздің мектебіміз қалай
аталады.? Дескриптор
- Оқушылар мектеп туралы әңгімелейді
- мектептің адам өміріне маңызды екенін
анықтайды
(ҚБ). « Бағдаршам »
арқылы бір-бірін бағалау
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі -Мектептің адам өміріндегі рөлін сипаттайды. -Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды (ҰЖ) « Суреттер сөйлейді» әдісі . Оқулықпен жұмыс Мақсатым : Оқушыларға өз бетінше сөйлеу коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру . Тапсырма - Балалар, мектеп туралы не білеміз? - Мектепке не үшін келеміз? Біздің мектебіміз қалай аталады.? Дескриптор - Оқушылар мектеп туралы әңгімелейді - мектептің адам өміріне маңызды екенін анықтайды (ҚБ). « Бағдаршам » арқылы бір-бірін бағалау
6 слайд
Менің түйгенім
Не қиын болды?
Сабақ мақсаты мен
оқу мақсаттарын
ұштастыруда,белсен
ді оқыту әдістері мен
саралау әдістерін
ұштастыруда Нені үйрендім?
Оқу мақсаты
мен сабақ
мақсаттарын
нақты
жүйеленуін.
Белсенді
әдістердің
түрлерін Алдағы жоспарым
Тренердің
үйреткен
саралаудың жеті
әдістерін
сабағымда
кеңінен
пайдалануды
6 слайд
Менің түйгенім Не қиын болды? Сабақ мақсаты мен оқу мақсаттарын ұштастыруда,белсен ді оқыту әдістері мен саралау әдістерін ұштастыруда Нені үйрендім? Оқу мақсаты мен сабақ мақсаттарын нақты жүйеленуін. Белсенді әдістердің түрлерін Алдағы жоспарым Тренердің үйреткен саралаудың жеті әдістерін сабағымда кеңінен пайдалануды
7 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
7 слайд
Назарларыңызға рақмет!