Материалдар / Ықшам сабақ "Дүниетану" бастауыш сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ықшам сабақ "Дүниетану" бастауыш сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы мұғалімдерге арналған Дүниетану пәні бойынша ықшам сабақтың үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2019
2958
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дүниетану 2Б бөлім Бізді қоршаған әлем Сабақ тақырыбы: Қала мен ауыл Оқу мақсаты 1.1.3

1 слайд
Пән:  Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:   Дүниетану 2Б бөлім Бізді қоршаған әлем Сабақ тақырыбы: Қала мен ауыл Оқу мақсаты 1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау 1.1.3.2 Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Өзінің тұратын қаласын, ауылын, көрікті жерлерін тұратын жерін, көшесін сипаттай алу ; Көпшілік оқушылар: Өз қаласының көрікті жерлерінің атауларын сипаттап 3 – 4 сөйлем көлемінде әңгімелей алу; Кейбір оқушылар: Картадан өзі тұратын жерді (жақын қаланы) көрсете алу, жергілікті жердегі көрікті орындарды көрсете алу. Тілдік мақсаттар Қоршаған ортаны және олардың орналасуын сипаттау; «қала», «ауыл», «көрікті жерлер» сөздерін қолданады; Үштілділік:  қала – город – city; ауыл – село (деревня) – village; көрікті жерлер – достопримечательность – sights. Талқыланатын мәселелер:  Бұл қандай жер, ол не үшін қолданылады?  Біздің қаламыз жайында нені білгілеріңіз келеді? Құндылықтарды дарыту «Мәңгілік ел» патриоттық идеясын іске асыру аясында әрбір оқушының бойында өз Отаны үшін мақтаныш сезімін арттыру.№ 15 МЛ ММ Сулейменова Айгуль Камидулловна

1 слайд

Пән:  Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:   Дүниетану 2Б бөлім Бізді қоршаған әлем Сабақ тақырыбы: Қала мен ауыл Оқу мақсаты 1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау 1.1.3.2 Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Өзінің тұратын қаласын, ауылын, көрікті жерлерін тұратын жерін, көшесін сипаттай алу ; Көпшілік оқушылар: Өз қаласының көрікті жерлерінің атауларын сипаттап 3 – 4 сөйлем көлемінде әңгімелей алу; Кейбір оқушылар: Картадан өзі тұратын жерді (жақын қаланы) көрсете алу, жергілікті жердегі көрікті орындарды көрсете алу. Тілдік мақсаттар Қоршаған ортаны және олардың орналасуын сипаттау; «қала», «ауыл», «көрікті жерлер» сөздерін қолданады; Үштілділік:  қала – город – city; ауыл – село (деревня) – village; көрікті жерлер – достопримечательность – sights. Талқыланатын мәселелер:  Бұл қандай жер, ол не үшін қолданылады?  Біздің қаламыз жайында нені білгілеріңіз келеді? Құндылықтарды дарыту «Мәңгілік ел» патриоттық идеясын іске асыру аясында әрбір оқушының бойында өз Отаны үшін мақтаныш сезімін арттыру.№ 15 МЛ ММ Сулейменова Айгуль Камидулловна

Белсенді оқу ( ТЖ) Жаңа тақырыпты ашу 1-тапсырма . «Шешуін тап» ойыны Бағалау - жетонӘдіс-тәсіл: «Белсенді» Мақсаты: «Топта

2 слайд
Белсенді оқу   ( ТЖ) Жаңа тақырыпты ашу 1-тапсырма . «Шешуін тап» ойыны Бағалау - жетонӘдіс-тәсіл: «Белсенді» Мақсаты: «Топтастыру» стратегиясы арқылы ойларын жинақтау Ойлау дағдысы: білу, түсіну деңгейі Құндылық: бірлесе жұмыс істеу   (ТЖ) 2-тапсырма Жетекші сұрақтар: - Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар? - Қала мен ауылдың қандай айырмашылықтары бар? Неге олай ойлайсыздар? (оқушылардың ойларын тыңдау) Бағалау –Жарайсыңдар! Жетон беру.Бұл тапсырмаларды орындау барысында оқушылар бір-бірімен еркін сөйлеседі, жауаптарын бірге жоспарлайды, яғни қарым-қатынас, сұрақ қою, диалог дағдысы қалыптасады БАҒАЛАУ ТАҚТАСЫ ДЕСКРИПТОРТоптар Балл І ІІ ІІІ ІҮ САНДЫҚ РЕБУС ШЕШУІ 1         АУЫЛ, ҚАЛА ТОПТАСТЫРУ 2         ОҚУЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ 2         ҚАЛА МЕН АУЫЛДЫ САЛЫСТЫРУ 3         МЕКТЕП АЙНАЛАСЫ КАРТАСЫ 2         ҚОРЫТЫНДЫ 10         төмен орта жақсы өте жақсы 1 балл 2-5 балл 6-7 балл 8-10 балл ҚАЛА

2 слайд

Белсенді оқу   ( ТЖ) Жаңа тақырыпты ашу 1-тапсырма . «Шешуін тап» ойыны Бағалау - жетонӘдіс-тәсіл: «Белсенді» Мақсаты: «Топтастыру» стратегиясы арқылы ойларын жинақтау Ойлау дағдысы: білу, түсіну деңгейі Құндылық: бірлесе жұмыс істеу   (ТЖ) 2-тапсырма Жетекші сұрақтар: - Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар? - Қала мен ауылдың қандай айырмашылықтары бар? Неге олай ойлайсыздар? (оқушылардың ойларын тыңдау) Бағалау –Жарайсыңдар! Жетон беру.Бұл тапсырмаларды орындау барысында оқушылар бір-бірімен еркін сөйлеседі, жауаптарын бірге жоспарлайды, яғни қарым-қатынас, сұрақ қою, диалог дағдысы қалыптасады БАҒАЛАУ ТАҚТАСЫ ДЕСКРИПТОРТоптар Балл І ІІ ІІІ ІҮ САНДЫҚ РЕБУС ШЕШУІ 1         АУЫЛ, ҚАЛА ТОПТАСТЫРУ 2         ОҚУЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ 2         ҚАЛА МЕН АУЫЛДЫ САЛЫСТЫРУ 3         МЕКТЕП АЙНАЛАСЫ КАРТАСЫ 2         ҚОРЫТЫНДЫ 10         төмен орта жақсы өте жақсы 1 балл 2-5 балл 6-7 балл 8-10 балл ҚАЛА

(ҰЖ) 4-тапсырма - Мектептің орналасқан жері; - Қарапайым бақылау жүргіз; Бағалау –Жарайсыңдар! Жетон беру.Бірлескен оқу

3 слайд
  (ҰЖ) 4-тапсырма - Мектептің орналасқан жері; - Қарапайым бақылау жүргіз; Бағалау –Жарайсыңдар! Жетон беру.Бірлескен оқу Әдіс-тәсіл: оқытудың «Зерттеу» әдісі Ойлау дағдысы: қолдану, іздену АКТ қолдану дағдысы: Флипчарт Activ Studio программасы Оқушылардың айналадағы құбылысты бақылап, зерттеуге қатыса отырып, қолда бар ресурстарды қолдану арқылы тәжірибелік, байқағыштық дағдылары, сонымен қоса сызбаны орындау арқылы жергілікті жерді бағдарлау дағдылары қалыптасады. М ә с к е у к ө ш е сі ЖЕҢІС даңғылыҚазіргі заманғы тәсілдері – жергілікті жер сұлбасы, навигатор туралы әңгіме

3 слайд

  (ҰЖ) 4-тапсырма - Мектептің орналасқан жері; - Қарапайым бақылау жүргіз; Бағалау –Жарайсыңдар! Жетон беру.Бірлескен оқу Әдіс-тәсіл: оқытудың «Зерттеу» әдісі Ойлау дағдысы: қолдану, іздену АКТ қолдану дағдысы: Флипчарт Activ Studio программасы Оқушылардың айналадағы құбылысты бақылап, зерттеуге қатыса отырып, қолда бар ресурстарды қолдану арқылы тәжірибелік, байқағыштық дағдылары, сонымен қоса сызбаны орындау арқылы жергілікті жерді бағдарлау дағдылары қалыптасады. М ә с к е у к ө ш е сі ЖЕҢІС даңғылыҚазіргі заманғы тәсілдері – жергілікті жер сұлбасы, навигатор туралы әңгіме

Саралау 3-тапсырма Қала мен ауылды салыстыру. (Венн диаграммасы) Оқушылардың назарын қалада театр, фабрика, зауыттар, ойын-с

4 слайд
Саралау   3-тапсырма Қала мен ауылды салыстыру. (Венн диаграммасы) Оқушылардың назарын қалада театр, фабрика, зауыттар, ойын-сауық орталықтары бар екеніне назар аудару. ҚБ-жетонКритерийлер: қала мен ауыл ерекшеліктерін ажырату; Дескриптор: - Қаланың ерекшеліктерін айтады; - Ауылдың ерекшеліктерін атайды; - Қала мен ауыл арасындағы байланысын айтады.Әдіс-тәсіл: «Саралау-дифференциация» қала ауылМақсаты: «қала мен ауылды» салыстыру арқылы олардың негізгі ерекшелітерін анықтау, туған өлкесіне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Оқушылардың туған өлкесіндегі көрікті жерлерді суреттеу арқылы бұл тапсырма монологтік және диалогтік формада байланыстыра сөйлеу дағдылары дамиды Пәнаралық байланыс: қалада және ауылда қандай өсімдік түрлері кездесетіні, ауылдық жерлерде қандай мал түрлері өсірілетіні туралы әңгімелеу арқылы жаратылыстану пәнімен байланысады

4 слайд

Саралау   3-тапсырма Қала мен ауылды салыстыру. (Венн диаграммасы) Оқушылардың назарын қалада театр, фабрика, зауыттар, ойын-сауық орталықтары бар екеніне назар аудару. ҚБ-жетонКритерийлер: қала мен ауыл ерекшеліктерін ажырату; Дескриптор: - Қаланың ерекшеліктерін айтады; - Ауылдың ерекшеліктерін атайды; - Қала мен ауыл арасындағы байланысын айтады.Әдіс-тәсіл: «Саралау-дифференциация» қала ауылМақсаты: «қала мен ауылды» салыстыру арқылы олардың негізгі ерекшелітерін анықтау, туған өлкесіне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Оқушылардың туған өлкесіндегі көрікті жерлерді суреттеу арқылы бұл тапсырма монологтік және диалогтік формада байланыстыра сөйлеу дағдылары дамиды Пәнаралық байланыс: қалада және ауылда қандай өсімдік түрлері кездесетіні, ауылдық жерлерде қандай мал түрлері өсірілетіні туралы әңгімелеу арқылы жаратылыстану пәнімен байланысады

Ықшам сабақ Не үйрендім? Қалыптастырушы бағалаудың жүргізілуін; Критериалды бағалаудың ерекшеліктерін; Блум таксономиясын са

5 слайд
Ықшам сабақ Не үйрендім? Қалыптастырушы бағалаудың жүргізілуін; Критериалды бағалаудың ерекшеліктерін; Блум таксономиясын сабақта қолдану тиімділігін; Сабақтың құрылымын; 21-ғасыр дағдыларын. Болашақта: Алған білімімді практикада қолданамын. ХХІ ғасырдағы оқушылардың сыни тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасады.

5 слайд

Ықшам сабақ Не үйрендім? Қалыптастырушы бағалаудың жүргізілуін; Критериалды бағалаудың ерекшеліктерін; Блум таксономиясын сабақта қолдану тиімділігін; Сабақтың құрылымын; 21-ғасыр дағдыларын. Болашақта: Алған білімімді практикада қолданамын. ХХІ ғасырдағы оқушылардың сыни тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасады.