Ықшам сабақ."Түбір мен қосымшаның жазылуы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«М.Әуезов атындағы орта мектеп» КММ
Мектепте тәлім
алушының сабақ беру
үдерісінде өзгерістер
енгізу, білім сапасын
көтеруге көмектесу,Жас
мұғалімдерге кәсіби
тұрғыдан тәжірибе
жинақтауға көмектесу
болып табылады . , Сабағымда
оқушылардың білім
сапасын көтеру, заман
талабына сай жаңа әдіс
тәсілдерді меңгеріп,
сабағымды түрлендіріп
өткізу
1 слайд
«М.Әуезов атындағы орта мектеп» КММ Мектепте тәлім алушының сабақ беру үдерісінде өзгерістер енгізу, білім сапасын көтеруге көмектесу,Жас мұғалімдерге кәсіби тұрғыдан тәжірибе жинақтауға көмектесу болып табылады . , Сабағымда оқушылардың білім сапасын көтеру, заман талабына сай жаңа әдіс тәсілдерді меңгеріп, сабағымды түрлендіріп өткізу
2 слайд
Пән: Қазақ тілі
3 сынып
Тақырып:Түбір мен қосымшаның
жазылуы
2 слайд
Пән: Қазақ тілі 3 сынып Тақырып:Түбір мен қосымшаның жазылуы
3 слайд
Тақырыбы: Түбір мен қосымшаның
жазылуы
Мақсаты:
3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық
əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды
сақтап сөйлеу;
3.4.1.2 түбір сөзге -ы, -і дауысты дыбысынан басталатын қосымша
жалғанған кездегі түбірдің өзгерісін сақтап жазу;
3.3.4.1 мұғалімнің көмегімен сызба, график, кесте, фотосуреттер
пайдаланып, мəтін (хат, шақыру) құрау .
3 слайд
Тақырыбы: Түбір мен қосымшаның жазылуы Мақсаты: 3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу; 3.4.1.2 түбір сөзге -ы, -і дауысты дыбысынан басталатын қосымша жалғанған кездегі түбірдің өзгерісін сақтап жазу; 3.3.4.1 мұғалімнің көмегімен сызба, график, кесте, фотосуреттер пайдаланып, мəтін (хат, шақыру) құрау .
4 слайд
Бағалау критерийлері
Түбір сөздерді табады
Қосымшаны анықтайды
Түбір мен қосымшаны ажыратады
Түбір мен қосымшанның жазылуын
анықтайды
4 слайд
Бағалау критерийлері Түбір сөздерді табады Қосымшаны анықтайды Түбір мен қосымшаны ажыратады Түбір мен қосымшанның жазылуын анықтайды
5 слайд
1
4 53 2Қосымша
дегеніміз не?
неше түрі бар? Түбір сөз
деген не?
Туынды сөз
дегеніміз
не?
Түбірлес
сөздер
дегеніміз не? Түбір сөзге
қосымшаның
жалғануыӨткенге шолу. «Добымды қағып ал» әдісі
5 слайд
1 4 53 2Қосымша дегеніміз не? неше түрі бар? Түбір сөз деген не? Туынды сөз дегеніміз не? Түбірлес сөздер дегеніміз не? Түбір сөзге қосымшаның жалғануыӨткенге шолу. «Добымды қағып ал» әдісі
6 слайд
63 – жатты ғу.Жұптық жұмыс
1-қатар: Бірінші жолға қосымша
жалғайды.
2-қатар: Екінші жолға қосымша
жалғайды.
3-қатар: Қарамен жазылған сөздерді
қатыстырып сөйлем құрады.
6 слайд
63 – жатты ғу.Жұптық жұмыс 1-қатар: Бірінші жолға қосымша жалғайды. 2-қатар: Екінші жолға қосымша жалғайды. 3-қатар: Қарамен жазылған сөздерді қатыстырып сөйлем құрады.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
«Ара ұясы» әдісі
Мұғалім жұптағы оқушыларға не білгендігі
туралы пікір алмасуды және екі сұрақтан дайындауын
тапсырады. Содан кейін әрбір жұп кезектесіп сұрақ
қояды, ол сұраққа жауапты мұғалім немесе басқа
оқушылар береді. Сонымен берілген осы техника негіз
1інде мұғалімнің берген мәліметтері
қорытындыланылады, өңделеді.
8 слайд
«Ара ұясы» әдісі Мұғалім жұптағы оқушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және екі сұрақтан дайындауын тапсырады. Содан кейін әрбір жұп кезектесіп сұрақ қояды, ол сұраққа жауапты мұғалім немесе басқа оқушылар береді. Сонымен берілген осы техника негіз 1інде мұғалімнің берген мәліметтері қорытындыланылады, өңделеді.
9 слайд
65-жатты ғу. Жұмбақты оқып, шешуін
тап. Жатқа жаз.Топтық жұмыс .
Шидиген ұзын сирағы,
Тастай керең құлағы.
Сөйтіп жүріп көп жерге,
Аспалы тор құрады.
9 слайд
65-жатты ғу. Жұмбақты оқып, шешуін тап. Жатқа жаз.Топтық жұмыс . Шидиген ұзын сирағы, Тастай керең құлағы. Сөйтіп жүріп көп жерге, Аспалы тор құрады.
10 слайд
Өрмекші сөзіне дыбыстық талдау.
Өрмекші сөзін сөз құрамына талдау.
Өрмекші сөзін қатыстырып сөйлем
құру .
10 слайд
Өрмекші сөзіне дыбыстық талдау. Өрмекші сөзін сөз құрамына талдау. Өрмекші сөзін қатыстырып сөйлем құру .
11 слайд
Бұл әдіс оқу мақсатының тіл дағдысына
негізделген.Білім алушы мәтінге байланысты өз
қөзқарасын шынайы өмірмен байланыстырып жауап
беруге, өз пікірін фактімен дәлелдеуге сын тұрғысынан
ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. «ПОПС формуласы» әдісі
11 слайд
Бұл әдіс оқу мақсатының тіл дағдысына негізделген.Білім алушы мәтінге байланысты өз қөзқарасын шынайы өмірмен байланыстырып жауап беруге, өз пікірін фактімен дәлелдеуге сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. «ПОПС формуласы» әдісі
12 слайд
түбір сөз Оқу, оқушы, оқулық
туынды сөз қалалар
Түбірлес сөздер жауып
жуан айтылатын
сөз мерекеңізбен
жіңішке айтылатын
сөз доп
жазылуы өзгерген
түбір сөз жазушы
12 слайд
түбір сөз Оқу, оқушы, оқулық туынды сөз қалалар Түбірлес сөздер жауып жуан айтылатын сөз мерекеңізбен жіңішке айтылатын сөз доп жазылуы өзгерген түбір сөз жазушы
13 слайд
түбір сөз Оқу, оқушы, оқулық
туынды сөз қалалар
Түбірлес сөздер жауып
жуан айтылатын
сөз мерекеңізбен
жіңішке айтылатын
сөз доп
жазылуы өзгерген
түбір сөз жазушы
13 слайд
түбір сөз Оқу, оқушы, оқулық туынды сөз қалалар Түбірлес сөздер жауып жуан айтылатын сөз мерекеңізбен жіңішке айтылатын сөз доп жазылуы өзгерген түбір сөз жазушы
14 слайд
«Қос жазба» әдісі
Бұл әдіс оқу мақсатына қол жеткізуге
бағытталған. Ұсынылған ақпаратты факті мен
көзқарасты ажырату үшін тиімді. Қорыта айтқанда , оқу
мақсатына жеткізудегі оң нәтижесін беретін әдіс.
14 слайд
«Қос жазба» әдісі Бұл әдіс оқу мақсатына қол жеткізуге бағытталған. Ұсынылған ақпаратты факті мен көзқарасты ажырату үшін тиімді. Қорыта айтқанда , оқу мақсатына жеткізудегі оң нәтижесін беретін әдіс.
15 слайд
Біздің денемізде Қ дыбысынан
аяқталатын қандай
дене мүшелеріміз бар?
15 слайд
Біздің денемізде Қ дыбысынан аяқталатын қандай дене мүшелеріміз бар?
16 слайд
Сөздер Түбір сөз
Қосымшалы
сөз
оқушы
кітап
балықшы
терезе
шаңғышы
ойын
қалам
16 слайд
Сөздер Түбір сөз Қосымшалы сөз оқушы кітап балықшы терезе шаңғышы ойын қалам
17 слайд
Сөздер Түбір сөз
Қосымшалы
сөз
оқушы
+
кітап
+
балықшы
+
терезе
+
шаңғышы
+
ойын
+
қалам
+
17 слайд
Сөздер Түбір сөз Қосымшалы сөз оқушы + кітап + балықшы + терезе + шаңғышы + ойын + қалам +
18 слайд
«Алфавит» әдісі
Оқушылар әрқайсысы алфавиттің бір-бір әрпін
алып, жыл көлемінде оқыған материалдарынан
өздеріне түскен әріпке сәйкес тақырыптарды айтып
шығады. Мысалы, «Қаратпа сөз, қыстырма сөз,
қосарлы айқындауыш, қарсылықты салалас,
қарсылықты сабақтас т.с.с.» Қорытынды сабақтарда,
емтиханға дайындықта, есте сақтауын дамытуда
көмекке келеді.
18 слайд
«Алфавит» әдісі Оқушылар әрқайсысы алфавиттің бір-бір әрпін алып, жыл көлемінде оқыған материалдарынан өздеріне түскен әріпке сәйкес тақырыптарды айтып шығады. Мысалы, «Қаратпа сөз, қыстырма сөз, қосарлы айқындауыш, қарсылықты салалас, қарсылықты сабақтас т.с.с.» Қорытынды сабақтарда, емтиханға дайындықта, есте сақтауын дамытуда көмекке келеді.
19 слайд
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтап алайық
19 слайд
Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Бүгінгі алған білімді, Ұмытпай есте сақтап алайық
20 слайд
Үйге тапсырма
67-жаттығу. 135 бет
20 слайд
Үйге тапсырма 67-жаттығу. 135 бет
21 слайд
Бағалау.
5 болсын алар бағамыз,
Біліммен бақыт табамыз.
Өнер-білім көп бақыт,
Өсе берсін санамыз.
21 слайд
Бағалау. 5 болсын алар бағамыз, Біліммен бақыт табамыз. Өнер-білім көп бақыт, Өсе берсін санамыз.
22 слайд
Бағалау парағы
Р. с
Оқушының
аты - жөні
Үй
тапсырмасы
Өткенді
пысықтау
Жұптық
жұмыс
Топтық
жұмыс
Жеке
жұмыс
Балл Баға
1
Әр тапсырмаға 2 балдан қойылады. 10 -9 = Өте жақсы 8-7= Жақсы 6=Қанағаттанарлық
22 слайд
Бағалау парағы Р. с Оқушының аты - жөні Үй тапсырмасы Өткенді пысықтау Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Жеке жұмыс Балл Баға 1 Әр тапсырмаға 2 балдан қойылады. 10 -9 = Өте жақсы 8-7= Жақсы 6=Қанағаттанарлық
23 слайд
Ықшам сабақтан үйренгенім
Жаңартылған білім беру бағдарламасының
құрылымын, сараланған тапсырмаларды оқу
мақсатына негізделіп құрылатын, оқу мақсатына жету
барысында белсенді әдіс - тәсілдерді тиімді
пайдалануды, дескрипторды құруды, критериалды
бағалау жүйесін түсіндім және әріптестерім мен
тәлімгерімнен кері байланыс жүргізу арқылы қмж
құруды үйрендім.
23 слайд
Ықшам сабақтан үйренгенім Жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын, сараланған тапсырмаларды оқу мақсатына негізделіп құрылатын, оқу мақсатына жету барысында белсенді әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалануды, дескрипторды құруды, критериалды бағалау жүйесін түсіндім және әріптестерім мен тәлімгерімнен кері байланыс жүргізу арқылы қмж құруды үйрендім.
24 слайд
24 слайд