Материалдар / Урок-рассуждение

Урок-рассуждение

Материал туралы қысқаша түсінік
Н.Назарбаев в потоке истории
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Н.Назарбаев «В потоке истории» • Цель урока: • 10.1.6 оценивать прослушанный материал с точки зрения актуальности информации,

1 слайд
Н.Назарбаев «В потоке истории» • Цель урока: • 10.1.6 оценивать прослушанный материал с точки зрения актуальности информации, выражая собственное мнение • • 10.2.9 интерпретировать содержание предложения, абзаца, соотнося его с темой, основной идеей, авторской позицией

1 слайд

Н.Назарбаев «В потоке истории» • Цель урока: • 10.1.6 оценивать прослушанный материал с точки зрения актуальности информации, выражая собственное мнение • • 10.2.9 интерпретировать содержание предложения, абзаца, соотнося его с темой, основной идеей, авторской позицией

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Ответьте: • - Какая у нас сегодня тема урока? • -Вспомните название произведения, которое будем изучать? • -Что узнали об ав

9 слайд
Ответьте: • - Какая у нас сегодня тема урока? • -Вспомните название произведения, которое будем изучать? • -Что узнали об авторе?

9 слайд

Ответьте: • - Какая у нас сегодня тема урока? • -Вспомните название произведения, которое будем изучать? • -Что узнали об авторе?

Выполни: • 1.Напишите2-3 предложениями, что для вас значит «национальное самосознание»? • 2.Как вы понимаете значение слова «по

10 слайд
Выполни: • 1.Напишите2-3 предложениями, что для вас значит «национальное самосознание»? • 2.Как вы понимаете значение слова «поток» в заглавии? • 3.Что принципиально изменилось за годы независимости? • 4.О каких «локомотивных группах» пишет Елбасы? • 5.Каково отношение автора тоталитаризму? •

10 слайд

Выполни: • 1.Напишите2-3 предложениями, что для вас значит «национальное самосознание»? • 2.Как вы понимаете значение слова «поток» в заглавии? • 3.Что принципиально изменилось за годы независимости? • 4.О каких «локомотивных группах» пишет Елбасы? • 5.Каково отношение автора тоталитаризму? •

11 слайд

11 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі