Ю дыбысы мен әрпі
Ю дыбысы мен әрпі

#1 слайд
Тақырыбы: Кейіпкерлерді сипаттаймын
Ю ю дыбысы мен әрпі.
Пән мұғалімі: Төлеген Динара
Сәрсенбайқызы
1 слайд
Тақырыбы: Кейіпкерлерді сипаттаймын Ю ю дыбысы мен әрпі. Пән мұғалімі: Төлеген Динара Сәрсенбайқызы
#2 слайд
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты
•1.1.4.1мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе
оның иллюстрациясы бойынша болжау
•1.2.5.1мәтін иллюстрациясы бойынша
сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша
қойылған сүраққа жауап беру
1.3.11.1 сөйлемді бас әріптен бастап
жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс
белгісін қою.
•.
2 слайд
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты •1.1.4.1мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау •1.2.5.1мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сүраққа жауап беру 1.3.11.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгісін қою. •.
#3 слайд
Сабақтың мақсаты:
•Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді.
•Көптеген оқушылар: Тақырыпты түсініп,
тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
•Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде
қолдана алады.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: •Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді. •Көптеген оқушылар: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. •Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады.
#4 слайд
Шаттық шеңбері
Мейірімді жүрекпен
Ақ пейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық.
Жүзімізге қараңыз
Бал бұл жанған баламыз.
Бізге қымбат күн шуақ
Бізге қымбат бұл сабақ.
4 слайд
Шаттық шеңбері Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық. Жүзімізге қараңыз Бал бұл жанған баламыз. Бізге қымбат күн шуақ Бізге қымбат бұл сабақ.
#5 слайд
Топқа бөлу.
I – топ. Қыс.II – топ. Жаз.
III – топ. Көктем. IV – топ. Күз.
5 слайд
Топқа бөлу. I – топ. Қыс.II – топ. Жаз. III – топ. Көктем. IV – топ. Күз.
#6 слайд
Өткен сабақты пысықтау.
Жеке жұмыс.
Үлестірмелі қағаздағы сөздерді оқу,
дыбыстық талдау жасау және буынға
бөлу.
Телефон Футбол Ферма Фото
Дескриптор:
• берілген сөздерді оқи алады.
• заттың атауын буынға бөліп айтады
• дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтайды.
6 слайд
Өткен сабақты пысықтау. Жеке жұмыс. Үлестірмелі қағаздағы сөздерді оқу, дыбыстық талдау жасау және буынға бөлу. Телефон Футбол Ферма Фото Дескриптор: • берілген сөздерді оқи алады. • заттың атауын буынға бөліп айтады • дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтайды.
#7 слайд
Мұғалімнің жетекшілігімен жүргізілетін
оқылым.
1-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Бірлескен
оқу» әдісі
Жеңімпаз аю.
Аю, түлкі, қасқыр – үшеуі жарысты.
Қорбаңдаған аю араның ұясын бұзып кетті.
Аралар аюды шаға бастады. Араларға
таланған аю тез жүгіре бастады.
Сөйтіп аю түлкі мен қасқырдан озып кетті.
Дескриптор:
- Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;
- Мәтінге қатысты пікірін айтады және себебін
түсіндіреді.
7 слайд
Мұғалімнің жетекшілігімен жүргізілетін оқылым. 1-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Бірлескен оқу» әдісі Жеңімпаз аю. Аю, түлкі, қасқыр – үшеуі жарысты. Қорбаңдаған аю араның ұясын бұзып кетті. Аралар аюды шаға бастады. Араларға таланған аю тез жүгіре бастады. Сөйтіп аю түлкі мен қасқырдан озып кетті. Дескриптор: - Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; - Мәтінге қатысты пікірін айтады және себебін түсіндіреді.
#8 слайд
Жұптық жұмыс.
Сұрақтар бойынша аюды сипатта.
.
-Аю қандай аң?
-Түсі қандай?
-Оның аяғы қандай болады?
-Ол қайда тіршілік етеді?
Дескриптор
Сұрақтар бойынша аюды сипаттай алады
Аюдың қайда тіршілік ететінін біледі
8 слайд
Жұптық жұмыс. Сұрақтар бойынша аюды сипатта. . -Аю қандай аң? -Түсі қандай? -Оның аяғы қандай болады? -Ол қайда тіршілік етеді? Дескриптор Сұрақтар бойынша аюды сипаттай алады Аюдың қайда тіршілік ететінін біледі
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
Топтық жұмыс.
•Көп нүктенің орнына төмендегі тиісті
сөздерді қойып жаз.
•Әлия .... (не?) ойды. Фарида ..... (қандай?)
айран ұйытты. Сүтті ыдысқа ..... (не
істеу) керек.
•Керекті сөздер :құю, ою, қою
Дескриптор
Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жаза алады
Суреттерге қарап болжай біледі
10 слайд
Топтық жұмыс. •Көп нүктенің орнына төмендегі тиісті сөздерді қойып жаз. •Әлия .... (не?) ойды. Фарида ..... (қандай?) айран ұйытты. Сүтті ыдысқа ..... (не істеу) керек. •Керекті сөздер :құю, ою, қою Дескриптор Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жаза алады Суреттерге қарап болжай біледі
#11 слайд
Дәптермен жұмыс.
•. Сөздерді жазады.
•
11 слайд
Дәптермен жұмыс. •. Сөздерді жазады. •
#12 слайд
«Миыңның суретін сал» әдісі арқылы қорытындылау.
12 слайд
«Миыңның суретін сал» әдісі арқылы қорытындылау.
#13 слайд
Белсене
қатысқандарыңа мың
алғыс.
13 слайд
Белсене қатысқандарыңа мың алғыс.
шағым қалдыра аласыз













