Материалдар / Заманауи білім берудің әдіс тәсілдері -білім сапасын арттыру кепілі.

Заманауи білім берудің әдіс тәсілдері -білім сапасын арттыру кепілі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Заманауи білім берудің әдіс тәсілдері -білім сапасын арттыру кепілі. Мұғалімдердің оқытудың заманауи әдіс- тәсілдерін тиімді қолдану тәжірибелерін жетілдіріп , білім сапасына арттыруына ықпал ету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2021
1380
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Қаратал ауданы Оян орта мектебі Заманауи білім берудің әдіс тәсілдері -білім сапасын арттыру кепілі. /Коучинг/

1 слайд
Алматы облысы Қаратал ауданы Оян орта мектебі Заманауи білім берудің әдіс тәсілдері -білім сапасын арттыру кепілі. /Коучинг/ Оян орта мектебінің химия пәні мұғалімі А.Ж Есимбекова

1 слайд

Алматы облысы Қаратал ауданы Оян орта мектебі Заманауи білім берудің әдіс тәсілдері -білім сапасын арттыру кепілі. /Коучинг/ Оян орта мектебінің химия пәні мұғалімі А.Ж Есимбекова

Мақсаты: Мұғалімдердің оқытудың заманауи әдіс- тәсілдерін тиімді қолдану тәжірибелерін жетілдіріп , білім сапасына арттыр

2 слайд
Мақсаты: Мұғалімдердің оқытудың заманауи әдіс- тәсілдерін тиімді қолдану тәжірибелерін жетілдіріп , білім сапасына арттыруына ықпал ету.

2 слайд

Мақсаты: Мұғалімдердің оқытудың заманауи әдіс- тәсілдерін тиімді қолдану тәжірибелерін жетілдіріп , білім сапасына арттыруына ықпал ету.

Қазіргі кезде елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне бағыт алудамыз. Білім беруде мазмұны

3 слайд
Қазіргі кезде елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне бағыт алудамыз. Білім беруде мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болды. Заманауи қоғамның негізгі бөлшегі- білімді ұрпақ. Ал заманның негізгі талабы- компьютерді жетік меңгеру, ақпараттық- коммуникация құралдарын талапқа сай пайдалана алу, ақпарат алмасудың негізгі көзі- Интернет желісін сабағымызда тиімді пайдалану болып табылады.

3 слайд

Қазіргі кезде елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне бағыт алудамыз. Білім беруде мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болды. Заманауи қоғамның негізгі бөлшегі- білімді ұрпақ. Ал заманның негізгі талабы- компьютерді жетік меңгеру, ақпараттық- коммуникация құралдарын талапқа сай пайдалана алу, ақпарат алмасудың негізгі көзі- Интернет желісін сабағымызда тиімді пайдалану болып табылады.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2.Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету 3.Оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту 4.Талантты және да

4 слайд
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2.Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету 3.Оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту 4.Талантты және дарынды балаларды оқыту. 5.Оқыту мен оқудағы АКТ пайдалану 6.Оқытуды басқару және көшбасшылық:мұғалім дамыту жұмысында – көшбасшы 7.Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау Жеті модуль

4 слайд

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2.Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету 3.Оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту 4.Талантты және дарынды балаларды оқыту. 5.Оқыту мен оқудағы АКТ пайдалану 6.Оқытуды басқару және көшбасшылық:мұғалім дамыту жұмысында – көшбасшы 7.Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау Жеті модуль

1- модуль Оқу мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқушыларға білім беруде жаңа тәсілдерді «Диалогты оқыту әдісі» және «Қалай оқу керекті

5 слайд
1- модуль Оқу мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқушыларға білім беруде жаңа тәсілдерді «Диалогты оқыту әдісі» және «Қалай оқу керектігін үйрену » туралы түсінік Оқушыларға қалай оқуды үйрету, сабақта берілген білімді сабақтан тыс уақытта да қолдана білуіне жағдай жасау

5 слайд

1- модуль Оқу мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқушыларға білім беруде жаңа тәсілдерді «Диалогты оқыту әдісі» және «Қалай оқу керектігін үйрену » туралы түсінік Оқушыларға қалай оқуды үйрету, сабақта берілген білімді сабақтан тыс уақытта да қолдана білуіне жағдай жасау

2- модуль Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыда ойлауын дамытатын түрлі стратегияла

6 слайд
2- модуль Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыда ойлауын дамытатын түрлі стратегиялар мен әдіс түрлерін қолданудың тиімділігі туралы

6 слайд

2- модуль Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыда ойлауын дамытатын түрлі стратегиялар мен әдіс түрлерін қолданудың тиімділігі туралы

3- модуль Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалаудың түрлері: *суммативтік- қорытынды бағалар мен, экзамен, ҰБТ баллда

7 слайд
3- модуль Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалаудың түрлері: *суммативтік- қорытынды бағалар мен, экзамен, ҰБТ баллдары *формативтік бағалау – оқыту үшін бағалау (смайлик, светафор т.б) Бағалаудың түрлері туралы теориялық білім және бағалаудың әр түрлі формалары қамтылған.

7 слайд

3- модуль Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалаудың түрлері: *суммативтік- қорытынды бағалар мен, экзамен, ҰБТ баллдары *формативтік бағалау – оқыту үшін бағалау (смайлик, светафор т.б) Бағалаудың түрлері туралы теориялық білім және бағалаудың әр түрлі формалары қамтылған.

4- модуль Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқытуда оқушылардың сандық сауаттылықтарын арттыру, жаңа техноогиялар, компьютер, и

8 слайд
4- модуль Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқытуда оқушылардың сандық сауаттылықтарын арттыру, жаңа техноогиялар, компьютер, интернет т.б жұмыс жасауға баулу АКТ мұғалімді ауыстырушы емес, мұғалім құралы болуы керек. Бұл модуль бойынша АКТ тек мұғалім ғана емес оқушыда пайдалануы тиіс

8 слайд

4- модуль Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқытуда оқушылардың сандық сауаттылықтарын арттыру, жаңа техноогиялар, компьютер, интернет т.б жұмыс жасауға баулу АКТ мұғалімді ауыстырушы емес, мұғалім құралы болуы керек. Бұл модуль бойынша АКТ тек мұғалім ғана емес оқушыда пайдалануы тиіс

5- модуль Талантты және дарынды балаларды оқыту Талантты және дарынды оқушыны анықтау, оларды дамытатын тапсырмалардың т.б.

9 слайд
5- модуль Талантты және дарынды балаларды оқыту Талантты және дарынды оқушыны анықтау, оларды дамытатын тапсырмалардың т.б. қамтылуы, сабақтарда қолданылуының маңыздылығы. Дарынды балаларды анықтау: *белгілі бір ғылымғы бейім *өнерге бейім *көшбасшылық қабілеті бар *физикалық дамуы жақсы

9 слайд

5- модуль Талантты және дарынды балаларды оқыту Талантты және дарынды оқушыны анықтау, оларды дамытатын тапсырмалардың т.б. қамтылуы, сабақтарда қолданылуының маңыздылығы. Дарынды балаларды анықтау: *белгілі бір ғылымғы бейім *өнерге бейім *көшбасшылық қабілеті бар *физикалық дамуы жақсы

6- модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Оқу барысында сыныпта жасы кіші оқушыны анықтап, жас ерекшелігіне бай

10 слайд
6- модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Оқу барысында сыныпта жасы кіші оқушыны анықтап, жас ерекшелігіне байланысты тапсырмаларды беру көзделген, оқушымен жекелей жұмыс жасау

10 слайд

6- модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Оқу барысында сыныпта жасы кіші оқушыны анықтап, жас ерекшелігіне байланысты тапсырмаларды беру көзделген, оқушымен жекелей жұмыс жасау

7 - модуль Оқытудағы басқару және көшбасшылық Шағын топтарда жұмыс жасату арқылы көшбасшылықты анықтау, оқушыны көшбасшылы

11 слайд
7 - модуль Оқытудағы басқару және көшбасшылық Шағын топтарда жұмыс жасату арқылы көшбасшылықты анықтау, оқушыны көшбасшылыққа жетелеу, баланың көшбасшылығын көре білу, үлкен топтарға көшбасшылыққа ұмтылуға бағыттау және оқытуда мұғалімнің көшбасшылығы Оқыту барысында әртүрлі топтардағы көшбасшыларды анықтау, қолдау көрсету

11 слайд

7 - модуль Оқытудағы басқару және көшбасшылық Шағын топтарда жұмыс жасату арқылы көшбасшылықты анықтау, оқушыны көшбасшылыққа жетелеу, баланың көшбасшылығын көре білу, үлкен топтарға көшбасшылыққа ұмтылуға бағыттау және оқытуда мұғалімнің көшбасшылығы Оқыту барысында әртүрлі топтардағы көшбасшыларды анықтау, қолдау көрсету

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ

12 слайд
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ

12 слайд

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ

Kahoot! Quizizz wordwall.netБілім беру платформалары :

13 слайд
Kahoot! Quizizz wordwall.netБілім беру платформалары :

13 слайд

Kahoot! Quizizz wordwall.netБілім беру платформалары :

«Серпілген сауал» әдісі «Шытырман» әдісі «Табыс сатысы» стратегиясы «Көршіңмен бөліс!» әдісі «Бэкроним» әдісі «Ойлан, жұп

14 слайд
«Серпілген сауал» әдісі «Шытырман» әдісі «Табыс сатысы» стратегиясы «Көршіңмен бөліс!» әдісі «Бэкроним» әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Әдіс- тәсілдер

14 слайд

«Серпілген сауал» әдісі «Шытырман» әдісі «Табыс сатысы» стратегиясы «Көршіңмен бөліс!» әдісі «Бэкроним» әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Әдіс- тәсілдер

Формалары: Жеке Жұптық Топтық Ұжым

15 слайд
Формалары: Жеке Жұптық Топтық Ұжым

15 слайд

Формалары: Жеке Жұптық Топтық Ұжым

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Әдіс- тәсілдер

18 слайд
Әдіс- тәсілдер

18 слайд

Әдіс- тәсілдер

19 слайд

19 слайд

Қашықтықтан оқытудағы тиімді платформалар 1,Twig 2,Wordwall,net 3,BilimLand 4,Kahoot! 5. Pollie 6,ZOOM

20 слайд
Қашықтықтан оқытудағы тиімді платформалар 1,Twig 2,Wordwall,net 3,BilimLand 4,Kahoot! 5. Pollie 6,ZOOM

20 слайд

Қашықтықтан оқытудағы тиімді платформалар 1,Twig 2,Wordwall,net 3,BilimLand 4,Kahoot! 5. Pollie 6,ZOOM

Назарларыңызға рахмет

21 слайд
Назарларыңызға рахмет

21 слайд

Назарларыңызға рахмет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ