Материалдар / Заманауи инновациялық әдістерді қолдану- баланы жан-жақты дамыту жолы

Заманауи инновациялық әдістерді қолдану- баланы жан-жақты дамыту жолы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі өмірдің өзінен туындап отырған талаптарды орындау, жаңашылдыққа жаршы болу үзіліссіз тәрбие негізінің бастау бұлағы - мектепке дейінгі ұйымдардан басталған орынды. Бала тәрбиесі отбасынан бастау алады десек те, ғылымға негізделген әдіс - тәсілмен берілетін тәлім – тәрбие ісі көбінесе балабақшадан басталып, жан - жақты педагогикалық өрісін табады. Әсіресе балабақшадағы тәрбие бала табиғатына ерекше әсер етіп, оған өмір бойы ізгілікті, мағынасына өшпейтін із қалдырады. Баланы мектеп алды даярлау үздіксіз білім беру жүйесіндегі маңызы мен өзектілігі ерекше мәселелердің бірі болып саналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Тамыз 2024
116
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Заманауи инновациялық әдістерді қолдану- баланы жан-жақты дамыту жолы Н. Акыбаева

1 слайд
Заманауи инновациялық әдістерді қолдану- баланы жан-жақты дамыту жолы Н. Акыбаева

1 слайд

Заманауи инновациялық әдістерді қолдану- баланы жан-жақты дамыту жолы Н. Акыбаева

Қазіргі өмірдің өзінен туындап отырған талаптарды орындау, жаңашылдыққа жаршы болу үзіліссіз тәрбие негізінің бастау бұла

2 слайд
Қазіргі өмірдің өзінен туындап отырған талаптарды орындау, жаңашылдыққа жаршы болу үзіліссіз тәрбие негізінің бастау бұлағы - мектепке дейінгі ұйымдардан басталған орынды. Бала тәрбиесі отбасынан бастау алады десек те, ғылымға негізделген әдіс - тәсілмен берілетін тәлім – тәрбие ісі көбінесе балабақшадан басталып, жан - жақты педагогикалық өрісін табады. Әсіресе балабақшадағы тәрбие бала табиғатына ерекше әсер етіп, оған өмір бойы ізгілікті, мағынасына өшпейтін із қалдырады. Баланы мектеп алды даярлау үздіксіз білім беру жүйесіндегі маңызы мен өзектілігі ерекше мәселелердің бірі болып саналады Оқыту барысында инновациялық технологияларды пайдалану балалардың ойлана білу қабілетін дамытады, олардың білім сапасын жақсартады, ой өрісін кеңейтеді, есте сақтау қабілеттерін өсіреді.

2 слайд

Қазіргі өмірдің өзінен туындап отырған талаптарды орындау, жаңашылдыққа жаршы болу үзіліссіз тәрбие негізінің бастау бұлағы - мектепке дейінгі ұйымдардан басталған орынды. Бала тәрбиесі отбасынан бастау алады десек те, ғылымға негізделген әдіс - тәсілмен берілетін тәлім – тәрбие ісі көбінесе балабақшадан басталып, жан - жақты педагогикалық өрісін табады. Әсіресе балабақшадағы тәрбие бала табиғатына ерекше әсер етіп, оған өмір бойы ізгілікті, мағынасына өшпейтін із қалдырады. Баланы мектеп алды даярлау үздіксіз білім беру жүйесіндегі маңызы мен өзектілігі ерекше мәселелердің бірі болып саналады Оқыту барысында инновациялық технологияларды пайдалану балалардың ойлана білу қабілетін дамытады, олардың білім сапасын жақсартады, ой өрісін кеңейтеді, есте сақтау қабілеттерін өсіреді.

Т е х н о л о г и я л а р Дамыта оқыту технологиясы Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Проблемалық оқыту технологиясы Жобалап оқ

3 слайд
Т е х н о л о г и я л а р Дамыта оқыту технологиясы Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Проблемалық оқыту технологиясы Жобалап оқыту технологиясы Модульдік оқыту технологиясы Даралап, саралап оқыту технологиясы Монтессори технологиясы Денсаулық сақтау технологиясы

3 слайд

Т е х н о л о г и я л а р Дамыта оқыту технологиясы Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Проблемалық оқыту технологиясы Жобалап оқыту технологиясы Модульдік оқыту технологиясы Даралап, саралап оқыту технологиясы Монтессори технологиясы Денсаулық сақтау технологиясы

М.Монтессори жүйесінің мақсаты а)баланың психофизиологиялық дамуына мүмкіндік жасау; ә)барлық сыртқы сезімді дамыту;

4 слайд
М.Монтессори жүйесінің мақсаты а)баланың психофизиологиялық дамуына мүмкіндік жасау; ә)барлық сыртқы сезімді дамыту; б)жоғары интеллектуалдық көңіл-күйді дамыту; в)тілді дамыту және сөздік қорларын дамыту; г)этикалық және эстетикалық сезімді тәрбиелеу; ғ)жұмысты өз бетінше орындауға ынталандыру; д)өз-өзіне қызмет қызмет көрсетуді дамыту.

4 слайд

М.Монтессори жүйесінің мақсаты а)баланың психофизиологиялық дамуына мүмкіндік жасау; ә)барлық сыртқы сезімді дамыту; б)жоғары интеллектуалдық көңіл-күйді дамыту; в)тілді дамыту және сөздік қорларын дамыту; г)этикалық және эстетикалық сезімді тәрбиелеу; ғ)жұмысты өз бетінше орындауға ынталандыру; д)өз-өзіне қызмет қызмет көрсетуді дамыту.

«Менің мына істі өзімнің орындауыма көмек көрсет». Монтессоридің дидактикалық жүйесінің басты ұстанымы:

5 слайд
«Менің мына істі өзімнің орындауыма көмек көрсет». Монтессоридің дидактикалық жүйесінің басты ұстанымы:

5 слайд

«Менің мына істі өзімнің орындауыма көмек көрсет». Монтессоридің дидактикалық жүйесінің басты ұстанымы:

Тәрбиеші неғұрлым аз сөйлей отырып,барлық іс-әрекетін баяу әрі балаларға түсінікті етіп жасайды. Монтессори жүйесінде тәрбие

6 слайд
Тәрбиеші неғұрлым аз сөйлей отырып,барлық іс-әрекетін баяу әрі балаларға түсінікті етіп жасайды. Монтессори жүйесінде тәрбиешінің әрбір жасаған іс-әрекетін бала қайталай алуы керек. Баланың дұрыс жасамаған іс- әрекетін бетіне басуға тыйым салынады

6 слайд

Тәрбиеші неғұрлым аз сөйлей отырып,барлық іс-әрекетін баяу әрі балаларға түсінікті етіп жасайды. Монтессори жүйесінде тәрбиешінің әрбір жасаған іс-әрекетін бала қайталай алуы керек. Баланың дұрыс жасамаған іс- әрекетін бетіне басуға тыйым салынады

Монтессори жүйесі бойынша экология негіздерінен «Айгөлек» ортаңғы тобында өткізілген оқу іс-әрекеті: Іс-әрекет тақырыбы: «Арпа

7 слайд
Монтессори жүйесі бойынша экология негіздерінен «Айгөлек» ортаңғы тобында өткізілген оқу іс-әрекеті: Іс-әрекет тақырыбы: «Арпа сеуіп үйренейік» Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Арпа өсіре отырып, балаларда сол арпаның өсуі үшін жауапкершілік сезімі ояна бастайды. Балалар дәннен арпаны өсіру үшін қажетті жағдайлар мен қиындықтардың барлығын бойынан өткізеді. Іс-әрекет барысы: Тәрбиеші ыдысқа топырақ салады,үстіне арпаның дәнін салып,бетін топырақпен жабады. Су құйып, терезе алдына күнге таяу қояды.Балалар тәрбиешінің іс-әрекетін қайталайды.тәрбиеші арпаны өсірудегі қайсыбір орындалған іс-әрекеттің маңызы мен ары қарайғы қажетті шаралар туралы әңгімелей келе, бала мен тұқымды, өсімдік пен адамды, өсімдікке жасалатын күтім мен жақын-туыстарға жасалатын қамқорлықтың ұқсастықтары мен маңыздылығы туралы әңгімелеуді де ұмытпайды. Нәтижесінде бала жаңа тіршілік иесінің туылып келе жатқандығын пайымдап, сезім елегінен өткізеді. Балада өзінен кішкентай және мұқтаж адамдарға көмек көрсетуге деген қамқорлық нышандары біліне бастайды. Балалар өздерінде туындаған ойлар мен алған әсерлерін сипаттайды. Одан кейін арпаны өз үйлерінде өсіре бастап, өз қорытындыларын жасайды

7 слайд

Монтессори жүйесі бойынша экология негіздерінен «Айгөлек» ортаңғы тобында өткізілген оқу іс-әрекеті: Іс-әрекет тақырыбы: «Арпа сеуіп үйренейік» Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Арпа өсіре отырып, балаларда сол арпаның өсуі үшін жауапкершілік сезімі ояна бастайды. Балалар дәннен арпаны өсіру үшін қажетті жағдайлар мен қиындықтардың барлығын бойынан өткізеді. Іс-әрекет барысы: Тәрбиеші ыдысқа топырақ салады,үстіне арпаның дәнін салып,бетін топырақпен жабады. Су құйып, терезе алдына күнге таяу қояды.Балалар тәрбиешінің іс-әрекетін қайталайды.тәрбиеші арпаны өсірудегі қайсыбір орындалған іс-әрекеттің маңызы мен ары қарайғы қажетті шаралар туралы әңгімелей келе, бала мен тұқымды, өсімдік пен адамды, өсімдікке жасалатын күтім мен жақын-туыстарға жасалатын қамқорлықтың ұқсастықтары мен маңыздылығы туралы әңгімелеуді де ұмытпайды. Нәтижесінде бала жаңа тіршілік иесінің туылып келе жатқандығын пайымдап, сезім елегінен өткізеді. Балада өзінен кішкентай және мұқтаж адамдарға көмек көрсетуге деген қамқорлық нышандары біліне бастайды. Балалар өздерінде туындаған ойлар мен алған әсерлерін сипаттайды. Одан кейін арпаны өз үйлерінде өсіре бастап, өз қорытындыларын жасайды

Тақырыбы: «Арпа сеуіп үйренеміз» Өс-өс арпам,өсе ғой!

8 слайд
Тақырыбы: «Арпа сеуіп үйренеміз» Өс-өс арпам,өсе ғой!

8 слайд

Тақырыбы: «Арпа сеуіп үйренеміз» Өс-өс арпам,өсе ғой!

9 слайд

9 слайд

Математикалық материалдар- ойлау қабілетінің дамуына көп септігін тигізеді. Бала ең алғашқыда көптеген заттармен жұмыс жасау

10 слайд
Математикалық материалдар- ойлау қабілетінің дамуына көп септігін тигізеді. Бала ең алғашқыда көптеген заттармен жұмыс жасау арқылы өз білімін жетілдіреді. Монтессори материалы сезімді дамытады, оған қоса математика әлеміне жетелейді. Бала мұнда математикалық ұғымдарды тез игереді. Сан және онға дейін санау жүйесін тез игереді. Математикалық монтессори материалы баланы сенсоматорлық ішкі қажеттілігіне сүйене отырып қанағаттандыру жолдарын іздеуге тырысады. Математикалық материалды пайдалану жүйесін білген соң, түрлі қиын тапсырмаларын қиындықсыз орындайды. Мысалы: ашық түсті моншақтарды пайдалану арқылы сан құрамымен пішін туралы түсініктері пайда болады.

10 слайд

Математикалық материалдар- ойлау қабілетінің дамуына көп септігін тигізеді. Бала ең алғашқыда көптеген заттармен жұмыс жасау арқылы өз білімін жетілдіреді. Монтессори материалы сезімді дамытады, оған қоса математика әлеміне жетелейді. Бала мұнда математикалық ұғымдарды тез игереді. Сан және онға дейін санау жүйесін тез игереді. Математикалық монтессори материалы баланы сенсоматорлық ішкі қажеттілігіне сүйене отырып қанағаттандыру жолдарын іздеуге тырысады. Математикалық материалды пайдалану жүйесін білген соң, түрлі қиын тапсырмаларын қиындықсыз орындайды. Мысалы: ашық түсті моншақтарды пайдалану арқылы сан құрамымен пішін туралы түсініктері пайда болады.

«Аквариумның көлеміне қарай балықтарды орналастыр» «Ретімен орналастыр» «Өз орнына қой» «Ұзын-қысқа шыршалар»

11 слайд
«Аквариумның көлеміне қарай балықтарды орналастыр» «Ретімен орналастыр» «Өз орнына қой» «Ұзын-қысқа шыршалар»

11 слайд

«Аквариумның көлеміне қарай балықтарды орналастыр» «Ретімен орналастыр» «Өз орнына қой» «Ұзын-қысқа шыршалар»

Қоршаған ортамен таныстыру «Жаз бен күз» «Не қайда мекендейді?» «Қуыршақты киіндір» «Дала және үй құстары»

12 слайд
Қоршаған ортамен таныстыру «Жаз бен күз» «Не қайда мекендейді?» «Қуыршақты киіндір» «Дала және үй құстары»

12 слайд

Қоршаған ортамен таныстыру «Жаз бен күз» «Не қайда мекендейді?» «Қуыршақты киіндір» «Дала және үй құстары»

(Логикалық тапсырмалар) «Алтын кілт» «Сыйлықтар» «Жамауды тап» «Бірдей түсті топтастыр» «Қуыршақтардың үйін тап»

13 слайд
(Логикалық тапсырмалар) «Алтын кілт» «Сыйлықтар» «Жамауды тап» «Бірдей түсті топтастыр» «Қуыршақтардың үйін тап»

13 слайд

(Логикалық тапсырмалар) «Алтын кілт» «Сыйлықтар» «Жамауды тап» «Бірдей түсті топтастыр» «Қуыршақтардың үйін тап»

Монтессоридың педагогикалық идеясының басқа технологиялар мен бағдарламалардан айырмасы •Жұмыс бөлмесінде тек қана дидактикалық

14 слайд
Монтессоридың педагогикалық идеясының басқа технологиялар мен бағдарламалардан айырмасы •Жұмыс бөлмесінде тек қана дидактикалық материалдар жинақталады, ал басқа да заттар мен ойыншықтар ойын бұрышында тұрады. •Бала жұмыс жасап отырған уақытта педагог бала көңілін бөлмеуі керек, өйткені бала қажеттенбесе, жөнсіз араласу бала қызығушылығын жояды. •Тәрбиеші тек қана көрсетуді, айтуды, тексеруді қажет ететін балаға ғана назар аударып бағыт береді. •Балалардың жас ерекшеліктері ескерілмейді. •Суреттермен, қарындаштармен жұмыс жасау ерте жастан басталса, бояумен жұмыс істеу баланың қол қимылдары дамығанда ғана беріледі. •Жаттығуларды орындауға арнайы уақыт берілмейді. Кейбір балалар үзіліссіз бір жаттығудан екіншісіне көшсе, ал кейбірі өзіне ұнаған жаттығуын үзіліссіз жасай беруіне болады. •Бала ұқыптылық пен тәртіптілікке үйренеді. Дидактикалық материалдар салынған барлық ыдыстар мен қораптар үнемі өз орындарында тұрады, себебі Монтессори методикасы өз бетінше әрекет етуге тәрбиелейді.

14 слайд

Монтессоридың педагогикалық идеясының басқа технологиялар мен бағдарламалардан айырмасы •Жұмыс бөлмесінде тек қана дидактикалық материалдар жинақталады, ал басқа да заттар мен ойыншықтар ойын бұрышында тұрады. •Бала жұмыс жасап отырған уақытта педагог бала көңілін бөлмеуі керек, өйткені бала қажеттенбесе, жөнсіз араласу бала қызығушылығын жояды. •Тәрбиеші тек қана көрсетуді, айтуды, тексеруді қажет ететін балаға ғана назар аударып бағыт береді. •Балалардың жас ерекшеліктері ескерілмейді. •Суреттермен, қарындаштармен жұмыс жасау ерте жастан басталса, бояумен жұмыс істеу баланың қол қимылдары дамығанда ғана беріледі. •Жаттығуларды орындауға арнайы уақыт берілмейді. Кейбір балалар үзіліссіз бір жаттығудан екіншісіне көшсе, ал кейбірі өзіне ұнаған жаттығуын үзіліссіз жасай беруіне болады. •Бала ұқыптылық пен тәртіптілікке үйренеді. Дидактикалық материалдар салынған барлық ыдыстар мен қораптар үнемі өз орындарында тұрады, себебі Монтессори методикасы өз бетінше әрекет етуге тәрбиелейді.

Нәтижесі: Балалар өзіне сүйікті істі таңдайды. Баланың оқуға деген уәждемесі, жұмыста ықылас көрсету қабі

15 слайд
Нәтижесі: Балалар өзіне сүйікті істі таңдайды. Баланың оқуға деген уәждемесі, жұмыста ықылас көрсету қабілеті, дербестік пайда болады. Қауымдастықта қарым-қатынастың жақсы әдеттерін және ішкі тәртіпті меңгереді. Әдіс ерік -жігерді жаттықтырады, саналы тыңдау,ашық жоғары сезім, еңбек сүйгіштік және өзін – өзі жетілдіруге ұмтылысын қалыптастырады. Бала алдына мақсат қоюды және шешу жолдарын табуды үйренеді.

15 слайд

Нәтижесі: Балалар өзіне сүйікті істі таңдайды. Баланың оқуға деген уәждемесі, жұмыста ықылас көрсету қабілеті, дербестік пайда болады. Қауымдастықта қарым-қатынастың жақсы әдеттерін және ішкі тәртіпті меңгереді. Әдіс ерік -жігерді жаттықтырады, саналы тыңдау,ашық жоғары сезім, еңбек сүйгіштік және өзін – өзі жетілдіруге ұмтылысын қалыптастырады. Бала алдына мақсат қоюды және шешу жолдарын табуды үйренеді.

Мақсаты: Мектепке дейінгі балалардың байланыстыра сөйлеу кезінде мнемотехника тәсілдерін тиімді құрал

16 слайд
Мақсаты: Мектепке дейінгі балалардың байланыстыра сөйлеу кезінде мнемотехника тәсілдерін тиімді құрал ретінде қолдану, балалардың есте сақтау қабілетінің ерекшелігін арттыру, өмір тәжірибелеріне жақын фактілерді, заттарды, құбылыстар мен оқиғаларды ажырата алып, айырмашылықтарын жетік әңгімелей алуға дағдыланған, жан-жақты тіл байлығы дамыған, сөзге шешен бала тәрбиелеу.

16 слайд

Мақсаты: Мектепке дейінгі балалардың байланыстыра сөйлеу кезінде мнемотехника тәсілдерін тиімді құрал ретінде қолдану, балалардың есте сақтау қабілетінің ерекшелігін арттыру, өмір тәжірибелеріне жақын фактілерді, заттарды, құбылыстар мен оқиғаларды ажырата алып, айырмашылықтарын жетік әңгімелей алуға дағдыланған, жан-жақты тіл байлығы дамыған, сөзге шешен бала тәрбиелеу.

Назарларыңызға рахмет!

17 слайд
Назарларыңызға рахмет!

17 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ