Заманауи мектептің стратегиялық менеджментіндегі көшбасшылық - басқару мәдениетін қалыптастыру факторлары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ЗАМАНАУИ МЕКТЕПТІҢ
СТРАТЕГИЯЛЫҚ
МЕНЕДЖМЕНТІНДЕГІ
КӨШБАСШЫЛЫҚ -
БАСҚАРУ МӘДЕНИЕТІН
ҚАЛЫПТАСТЫРУ ФАКТОРЛАРЫ
ПАНОРАМАЛЫҚ БАЯНДАМА
Д.НҰРПЕЙІСОВА АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ
ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ДИРЕКТОРЫ
БЕКЖАНОВ Б.У.
1 слайд
ЗАМАНАУИ МЕКТЕПТІҢ СТРАТЕГИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТІНДЕГІ КӨШБАСШЫЛЫҚ - БАСҚАРУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ФАКТОРЛАРЫ ПАНОРАМАЛЫҚ БАЯНДАМА Д.НҰРПЕЙІСОВА АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ДИРЕКТОРЫ БЕКЖАНОВ Б.У.
2 слайд
“ БІЛІМ - БІЛІКТІЛІККЕ ЖЕТКІЗЕР БАСПАЛДАҚ,
АЛ БІЛІКТІЛІК - СОЛ БІЛІМДІ ІСКЕ АСЫРУ ДАҒДЫСЫ”
ҚОҒАМ ҚАЙРАТКЕРІ, ҰЛЫ ҰСТАЗ А.БАЙТҰРСЫНОВ .
Осы тұрғыда білім мен дағдыны жаңаша қалыптастырудағы
негізгі мақсат: заманауи мектептің стратегиялық
менеджментіндегі көшбасшы, яғни мектеп басшылары оқу мен
оқыту тәжірибесіне өзгеріс енгізуде әдістерді біліп қана қоймай,
сол өзгерістердің себептері туралы да білу керектігі маңызды.
2 слайд
“ БІЛІМ - БІЛІКТІЛІККЕ ЖЕТКІЗЕР БАСПАЛДАҚ, АЛ БІЛІКТІЛІК - СОЛ БІЛІМДІ ІСКЕ АСЫРУ ДАҒДЫСЫ” ҚОҒАМ ҚАЙРАТКЕРІ, ҰЛЫ ҰСТАЗ А.БАЙТҰРСЫНОВ . Осы тұрғыда білім мен дағдыны жаңаша қалыптастырудағы негізгі мақсат: заманауи мектептің стратегиялық менеджментіндегі көшбасшы, яғни мектеп басшылары оқу мен оқыту тәжірибесіне өзгеріс енгізуде әдістерді біліп қана қоймай, сол өзгерістердің себептері туралы да білу керектігі маңызды.
3 слайд
Қазіргі әлемде болып жатқан заманауи өзгерістерден
шет қалмау үшін біздің елімізде де білім беру жүйесіне
ауқымды өзгерістер енгізілуде.
Қазіргі кезде мектеп басшылары мен мұғалімдер үшін
ең басты, маңызды мәселе болып отырғаны:
« ХХІ ғасырда нені оқыту керек? »,
« Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырда өмір сүруге
қалай дайындау керек? ».
Осы сауалдар тұрғысында өз жұмысында жоғары
нәтижеге қол жеткізу үшін әрбір мектеп директоры
көшбасшылық басқару мәдениетін қалыптастыру, білім
беру үрдісінде жүзеге асыру маңызды.
3 слайд
Қазіргі әлемде болып жатқан заманауи өзгерістерден шет қалмау үшін біздің елімізде де білім беру жүйесіне ауқымды өзгерістер енгізілуде. Қазіргі кезде мектеп басшылары мен мұғалімдер үшін ең басты, маңызды мәселе болып отырғаны: « ХХІ ғасырда нені оқыту керек? », « Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырда өмір сүруге қалай дайындау керек? ». Осы сауалдар тұрғысында өз жұмысында жоғары нәтижеге қол жеткізу үшін әрбір мектеп директоры көшбасшылық басқару мәдениетін қалыптастыру, білім беру үрдісінде жүзеге асыру маңызды.
4 слайд
Көшбасшылық – бұл мектеп директорлары барлық
оқушылардың табысты оқып, жоғары нәтижелерге қол
жеткізуін қамтамасыз ете отырып, оқыту туралы ортақ
ұстаным қалыптастыру жұмысына жетекшілік ететін
интерактивті үдеріс.
Көшбасшылық дегеніміз – жеке әлеуметтік қозғаушы
күш емес, көзге көріне қоймайтын бағыттар мен қозғалыстар
арасындағы қарым-қатынас.
Cтратегиялық көшбасшылық – ұйым табысты жұмыс
істеу үшін оның мақсаты мен ұстанымдарын, негізгі
стратегияларын, оңтайлы құрылымын, даму бағыттарын,
қажетті ресурстары мен анағұрлым тиімді үдерістерді
анықтайтын көшбасшылық түрі.
4 слайд
Көшбасшылық – бұл мектеп директорлары барлық оқушылардың табысты оқып, жоғары нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз ете отырып, оқыту туралы ортақ ұстаным қалыптастыру жұмысына жетекшілік ететін интерактивті үдеріс. Көшбасшылық дегеніміз – жеке әлеуметтік қозғаушы күш емес, көзге көріне қоймайтын бағыттар мен қозғалыстар арасындағы қарым-қатынас. Cтратегиялық көшбасшылық – ұйым табысты жұмыс істеу үшін оның мақсаты мен ұстанымдарын, негізгі стратегияларын, оңтайлы құрылымын, даму бағыттарын, қажетті ресурстары мен анағұрлым тиімді үдерістерді анықтайтын көшбасшылық түрі.
5 слайд
Мектеп
көшбасшылығы1. Оқыту мен оқуға
жетекшілік ету
2. Өзінің дамуы
және басқаларды
дамыту
3. Жетілдіру, инновациялар
мен өзгерістерді енгізуге
жетекшілік ету4. Жергілікті
қауымды бірлескен
жұмысқа тарту Өзіндік
жұмыс және
бірлескен
жұмыс
Зиялы
жауапкершілік
және бақылауСыртқы
қозғаушы
факторлар
туралы білім
Болашақ
бағыттар
Стратегиялық
және бөлінген
көшбасшылық Білім
алушылардың
кәсіби
қоғамдастықтарыОқушылардың
оқуын
жақсартуОқытуды
жақсарту
5 слайд
Мектеп көшбасшылығы1. Оқыту мен оқуға жетекшілік ету 2. Өзінің дамуы және басқаларды дамыту 3. Жетілдіру, инновациялар мен өзгерістерді енгізуге жетекшілік ету4. Жергілікті қауымды бірлескен жұмысқа тарту Өзіндік жұмыс және бірлескен жұмыс Зиялы жауапкершілік және бақылауСыртқы қозғаушы факторлар туралы білім Болашақ бағыттар Стратегиялық және бөлінген көшбасшылық Білім алушылардың кәсіби қоғамдастықтарыОқушылардың оқуын жақсартуОқытуды жақсарту
6 слайд
Басқару тәжірибелері
Жеке
қажеттіліктер
мен құндылықтар Жүйелер,
құралдар,
ақпараттарҰйымдастыру
мәдениетіСырт жағдайлар
Жұмыстың тиімділігі УәжЖұмыс ахуалы Көшбасшылық
Қойылатын
талаптар және
жеке дағдылар ҚұрылымМиссия мен
стратегияМЕКТЕП КӨШБАСШЫЛЫҒЫ ТУРАЛЫ ТҮЙІНДІ МӘСЕЛЕЛЕР
6 слайд
Басқару тәжірибелері Жеке қажеттіліктер мен құндылықтар Жүйелер, құралдар, ақпараттарҰйымдастыру мәдениетіСырт жағдайлар Жұмыстың тиімділігі УәжЖұмыс ахуалы Көшбасшылық Қойылатын талаптар және жеке дағдылар ҚұрылымМиссия мен стратегияМЕКТЕП КӨШБАСШЫЛЫҒЫ ТУРАЛЫ ТҮЙІНДІ МӘСЕЛЕЛЕР
7 слайд
СТРАТЕГИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТТЕГІ КӨШБАСШЫЛЫҚҚА
ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
•
еліміздің болашақ білім беру кескінін құруға көмектеседі;
•
білімнің жекелеген адамдардың өміріне игі ықпал етіп, қазір және болашақта
Қазақстан халқына пайда әкелетініне сенеді;
•
балалар мен жасөспірімдерді сын тұрғысынан ойлай алатын, өзіне сенімді,
қалай оқу керектігін білетін, шығармашыл, табысты адам болып дамуы үшін
жауапкершілік алады;
•
мектепте білім беру саласындағы жетекші маман;
•
оқушыларды, қызметкерлер мен қоғамдастық мүшелерінің барлығын оқыту
үдерісін үнемі жетілдіріп отыруға ынталандырады;
•
кәсіби қарым-қатынас пен құрылым құруға және оған қолдау көрсетуге
шебер;
•
тұрақсыз, күрделі және шиеленіскен жағдайда жұмыс істей алады;
•
бәріне оңтайлы нәтиже алуға мүмкіндік беретін шығармашыл және жаңашыл
шешім іздеу мақсатында басқалармен бірлесіп жұмыс істей алады;
•
барлық оқушылардың үздік нәтижелерге қол жеткізіп, жағдайлары жақсы
болуын қамтамасыз ету үшін көп адамдармен бірлесіп жұмыс істеу арқылы
қоғамдастықты құра алады және оған қолдау көрсете біледі.
7 слайд
СТРАТЕГИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТТЕГІ КӨШБАСШЫЛЫҚҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР • еліміздің болашақ білім беру кескінін құруға көмектеседі; • білімнің жекелеген адамдардың өміріне игі ықпал етіп, қазір және болашақта Қазақстан халқына пайда әкелетініне сенеді; • балалар мен жасөспірімдерді сын тұрғысынан ойлай алатын, өзіне сенімді, қалай оқу керектігін білетін, шығармашыл, табысты адам болып дамуы үшін жауапкершілік алады; • мектепте білім беру саласындағы жетекші маман; • оқушыларды, қызметкерлер мен қоғамдастық мүшелерінің барлығын оқыту үдерісін үнемі жетілдіріп отыруға ынталандырады; • кәсіби қарым-қатынас пен құрылым құруға және оған қолдау көрсетуге шебер; • тұрақсыз, күрделі және шиеленіскен жағдайда жұмыс істей алады; • бәріне оңтайлы нәтиже алуға мүмкіндік беретін шығармашыл және жаңашыл шешім іздеу мақсатында басқалармен бірлесіп жұмыс істей алады; • барлық оқушылардың үздік нәтижелерге қол жеткізіп, жағдайлары жақсы болуын қамтамасыз ету үшін көп адамдармен бірлесіп жұмыс істеу арқылы қоғамдастықты құра алады және оған қолдау көрсете біледі.
8 слайд
Басымдықтар Негізгі құзыреттіліктер
Стратегиялық көшбасшылық Операциялық басқару Болашақ бағыттар
Директордың өзін өзі дамытуы Қазіргі директордың рөлі мен
миссиясын түсінеді:
жеке тұлғалық-қызметтік
қағидаттар мен құндылықтар;
өнегелілік қағидаттары;
әлеуметтік капитал.
Жеке және кәсіби кемелдену
дағдыларын қалыптастырады:
педагогикалық
инновацияларды меңгеру;
Педагогикалық шеберлік
орталығы Кембридж
университетінің Білім беру
факультетімен бірлесіп
әзірлеген педагог
қызметкерлердің біліктілігін
арттырудың деңгейлі
бағдарламасының мазмұнын,
қағидаттары мен әдістерін
білу;
стратегиялық жоспарлау
маңызы мен қажеттілігін білу
және түсіну. Жеке идеалдары мен
ұстанымдарының
қалыптасқандығы.
Жеке кәсіби дамуды
жоспарлауды басқару
жөніндегі жаңа деректерді
алу дағдылары.
Өзін өзі басқару және
мектепті дамытуды
жоспарлау бойынша сыни
шолу жүргізу дағдылары.
Өзін өзі талдау дағдылары.
Стратегиялық жоспарлау,
мектептің өзін өзі бағалауы,
мектепті дамытуды
жоспарлау дағдылары. Даму бағыттары мен
жағдайды жоспарлауды
болжау дағдылары.
СТРАТЕГИЯЛЫ Қ КӨШБАСШЫЛЫҚТЫҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІ
8 слайд
Басымдықтар Негізгі құзыреттіліктер Стратегиялық көшбасшылық Операциялық басқару Болашақ бағыттар Директордың өзін өзі дамытуы Қазіргі директордың рөлі мен миссиясын түсінеді: жеке тұлғалық-қызметтік қағидаттар мен құндылықтар; өнегелілік қағидаттары; әлеуметтік капитал. Жеке және кәсіби кемелдену дағдыларын қалыптастырады: педагогикалық инновацияларды меңгеру; Педагогикалық шеберлік орталығы Кембридж университетінің Білім беру факультетімен бірлесіп әзірлеген педагог қызметкерлердің біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламасының мазмұнын, қағидаттары мен әдістерін білу; стратегиялық жоспарлау маңызы мен қажеттілігін білу және түсіну. Жеке идеалдары мен ұстанымдарының қалыптасқандығы. Жеке кәсіби дамуды жоспарлауды басқару жөніндегі жаңа деректерді алу дағдылары. Өзін өзі басқару және мектепті дамытуды жоспарлау бойынша сыни шолу жүргізу дағдылары. Өзін өзі талдау дағдылары. Стратегиялық жоспарлау, мектептің өзін өзі бағалауы, мектепті дамытуды жоспарлау дағдылары. Даму бағыттары мен жағдайды жоспарлауды болжау дағдылары. СТРАТЕГИЯЛЫ Қ КӨШБАСШЫЛЫҚТЫҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІ
9 слайд
Басымдықтар Негізгі құзыреттіліктер
Стратегиялық көшбасшылық Операциялық басқару Болашақ бағыттар
Мектепті дамыту
Мектеп мәдениетіне;
мұғалімдер арасындағы
тұрақты және жағымды өзара
қарым-қатынасқа;
оқушылар арасындағы
тұрақты және жағымды өзара
қарым-қатынасқа әсер ететін
факторларды түсінеді.
Оқыту сапасының оқушыларды
оқыту мен тәрбиелеу нәтижелеріне
байланыстылығын және оның
маңызын түсінеді.
Жоғары деңгейдегі нәтижелерді
күтуді жоспарлау технологияларын
түсінеді және біледі.
Жағымды жұмыс ортасы мен жеке
тұлғалық-кәсіби ахуал өзара
байланысты екенін түсінеді.
Мектеп туралы деректерді жинау,
түсіндіру және пайдалану әдістерін
түсінеді және қолданады.
Деректер жүйесін ықпалдастыру
әдістерін қолданады. Үздіксіз кәсіби даму
мәдениетін құру дағдылары.
Қызметкерлерді басқару
және оқушылардың оқу
нәтижелерін арттыру үшін
мұғалімдердің кәсіби дамуына
қолдау көрсету дағдылары.
Мектепте бөлінген
көшбасшылықты іске асыру
және басқару, мұғалімдерде
көшбасшылық қабілеттерін
дамыту дағдылары.
Ұйымдастырушылық
басқару дағдылары (жұмыс
уақытын жоспарлау, адам
ресурстарын басқару, ұйымды
дамыту).
Жеке тұлғалық-кәсіби
ахуалға ықпал ететін
жағымды жұмыс ортасын
құру дағдылары. Персонал мен
оқушылар саны, оның
өзгеру үрдістерін болжау
дағдылары.
9 слайд
Басымдықтар Негізгі құзыреттіліктер Стратегиялық көшбасшылық Операциялық басқару Болашақ бағыттар Мектепті дамыту Мектеп мәдениетіне; мұғалімдер арасындағы тұрақты және жағымды өзара қарым-қатынасқа; оқушылар арасындағы тұрақты және жағымды өзара қарым-қатынасқа әсер ететін факторларды түсінеді. Оқыту сапасының оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу нәтижелеріне байланыстылығын және оның маңызын түсінеді. Жоғары деңгейдегі нәтижелерді күтуді жоспарлау технологияларын түсінеді және біледі. Жағымды жұмыс ортасы мен жеке тұлғалық-кәсіби ахуал өзара байланысты екенін түсінеді. Мектеп туралы деректерді жинау, түсіндіру және пайдалану әдістерін түсінеді және қолданады. Деректер жүйесін ықпалдастыру әдістерін қолданады. Үздіксіз кәсіби даму мәдениетін құру дағдылары. Қызметкерлерді басқару және оқушылардың оқу нәтижелерін арттыру үшін мұғалімдердің кәсіби дамуына қолдау көрсету дағдылары. Мектепте бөлінген көшбасшылықты іске асыру және басқару, мұғалімдерде көшбасшылық қабілеттерін дамыту дағдылары. Ұйымдастырушылық басқару дағдылары (жұмыс уақытын жоспарлау, адам ресурстарын басқару, ұйымды дамыту). Жеке тұлғалық-кәсіби ахуалға ықпал ететін жағымды жұмыс ортасын құру дағдылары. Персонал мен оқушылар саны, оның өзгеру үрдістерін болжау дағдылары.
10 слайд
Басымдықтар Негізгі құзыреттіліктер
Стратегиялық
көшбасшылық Операциялық басқару Болашақ бағыттар
Әлеуметтік және кәсіби
серіктестік Ата-аналармен және
жергілікті қауыммен
бірлескен жұмыс маңызын
түсінеді.
Ата-аналармен және
жергілікті қауыммен
жүргізілетін өзара іс-
әрекеттің негізгі мақсатын
түсінеді.
Мектептердің желілік
қоғамдастығының негізгі
мақсатын түсінеді.
Мектеп басшыларының
кәсіби қоғамдастығының
негізгі мақсатын түсінеді. Ата-аналар және
жергілікті қауыммен
бірлескен жұмыс
дағдылары.
Білім алушылардың
кәсіби қоғамдастық-
тарын дамыту және
қолдау көрсету
дағдылары.
Мектеп басшыларының
кәсіби
қоғамдастықтарын құру
және қолдау көрсету
дағдылары. Жалпы алғанда
өмірде болып жатқан
өзгерістер туралы
жұртшы-лықпен
және ата-аналармен
ақпарат алмасу
жүйесін құру
дағдылары.
Мектептер
қоғамдастығында
және жалпы қоғамда
мектепті дамыту
жоспар-ларына
барлық
субъектілерді
(басшылық,
мұғалімдер, ата-
аналар, оқушылар)
тарту дағдылары.
10 слайд
Басымдықтар Негізгі құзыреттіліктер Стратегиялық көшбасшылық Операциялық басқару Болашақ бағыттар Әлеуметтік және кәсіби серіктестік Ата-аналармен және жергілікті қауыммен бірлескен жұмыс маңызын түсінеді. Ата-аналармен және жергілікті қауыммен жүргізілетін өзара іс- әрекеттің негізгі мақсатын түсінеді. Мектептердің желілік қоғамдастығының негізгі мақсатын түсінеді. Мектеп басшыларының кәсіби қоғамдастығының негізгі мақсатын түсінеді. Ата-аналар және жергілікті қауыммен бірлескен жұмыс дағдылары. Білім алушылардың кәсіби қоғамдастық- тарын дамыту және қолдау көрсету дағдылары. Мектеп басшыларының кәсіби қоғамдастықтарын құру және қолдау көрсету дағдылары. Жалпы алғанда өмірде болып жатқан өзгерістер туралы жұртшы-лықпен және ата-аналармен ақпарат алмасу жүйесін құру дағдылары. Мектептер қоғамдастығында және жалпы қоғамда мектепті дамыту жоспар-ларына барлық субъектілерді (басшылық, мұғалімдер, ата- аналар, оқушылар) тарту дағдылары.
11 слайд
Адамгершілік мақсат Мектеп деректері мен
фактілерін қолдану
Оқыту сапасы Бүкіл оқушылардың оқуын
жақсарту
Мектеп мәдениетінің
жағымдылығы Мектеп бүкіл оқушыларға
үлкен үміт артады
Үздіксіз кәсіби даму Бүкіл оқушылардың
мүмкіндіктері бірдей
Зерттеуге негізделген тәжірибе Сыпайы жауапкершілік және
бақылауМЕКТЕПТІ БАСҚАРУДАҒЫ ТҮЙІНДІ ОН ФАКТОР
11 слайд
Адамгершілік мақсат Мектеп деректері мен фактілерін қолдану Оқыту сапасы Бүкіл оқушылардың оқуын жақсарту Мектеп мәдениетінің жағымдылығы Мектеп бүкіл оқушыларға үлкен үміт артады Үздіксіз кәсіби даму Бүкіл оқушылардың мүмкіндіктері бірдей Зерттеуге негізделген тәжірибе Сыпайы жауапкершілік және бақылауМЕКТЕПТІ БАСҚАРУДАҒЫ ТҮЙІНДІ ОН ФАКТОР
12 слайд
Өзгерістерді басқарып, жетекшілік ету үшін мектеп
басшыларына қойылатын негізгі үш қағидат:
1. Өз ұжымында ортақ ұстаным мен құндылықтарды
қалыптастыру;
2. Мектеп көшбасшылығы мен оны басқару туралы мықты
білім мен түсінік қалыптастыру;
3. Тиісті жеке қасиеттердің, әлеуметтік дағдылардың болуы
және адамдармен қарым-қатынас жасау өнерін игеру. ТҮЙІН
12 слайд
Өзгерістерді басқарып, жетекшілік ету үшін мектеп басшыларына қойылатын негізгі үш қағидат: 1. Өз ұжымында ортақ ұстаным мен құндылықтарды қалыптастыру; 2. Мектеп көшбасшылығы мен оны басқару туралы мықты білім мен түсінік қалыптастыру; 3. Тиісті жеке қасиеттердің, әлеуметтік дағдылардың болуы және адамдармен қарым-қатынас жасау өнерін игеру. ТҮЙІН
13 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ.
•
Директорлар мектеп туралы ұстанымның дамуын басқарады.
•
Директорлар қоғамның өзекті мүдделерін түсінеді, басқарады, делдал
ретінде өкілдік етеді және оған қызмет етеді. Бұл стратегиялық көзқарас,
мектеп мәдениеті, мектепке енгізіп, дамытуға тырысып жатқан дәстүрлер
мен жағымды идеалдар арқылы көрініс табады.
•
Өздерінің жеке кәсіби тәжірибесі арқылы директорлар «өмір бойы
білім алуға» үлгі болып, оқушылармен, қызметкерлермен, ата-аналармен
және жұртшылық қауыммен қарым-қатынас кезінде бұны қызу қуаттайды.
•
Директорлар оқушыларды, мұғалімдерді, қызметкерлерді және өзін
қоса алғанда мектептің әрбір мүшесіне жоғары стандарт белгілеп,
оқушыларды, мұғалімдер ұжымын, мектеп қызметкерлері мен серіктестерін
жігерлендіреді және ынталандырады.
•
Директорлар өнегелілік мұраттарын негізге ала отырып, өздерін
шынайы ұстайды. Олар өз тәжірибесі, оқыту қызметі мен ұйымға қатысты
құндылықтар мен этикалық тұжырымдамаларды модельдейді.
13 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ. • Директорлар мектеп туралы ұстанымның дамуын басқарады. • Директорлар қоғамның өзекті мүдделерін түсінеді, басқарады, делдал ретінде өкілдік етеді және оған қызмет етеді. Бұл стратегиялық көзқарас, мектеп мәдениеті, мектепке енгізіп, дамытуға тырысып жатқан дәстүрлер мен жағымды идеалдар арқылы көрініс табады. • Өздерінің жеке кәсіби тәжірибесі арқылы директорлар «өмір бойы білім алуға» үлгі болып, оқушылармен, қызметкерлермен, ата-аналармен және жұртшылық қауыммен қарым-қатынас кезінде бұны қызу қуаттайды. • Директорлар оқушыларды, мұғалімдерді, қызметкерлерді және өзін қоса алғанда мектептің әрбір мүшесіне жоғары стандарт белгілеп, оқушыларды, мұғалімдер ұжымын, мектеп қызметкерлері мен серіктестерін жігерлендіреді және ынталандырады. • Директорлар өнегелілік мұраттарын негізге ала отырып, өздерін шынайы ұстайды. Олар өз тәжірибесі, оқыту қызметі мен ұйымға қатысты құндылықтар мен этикалық тұжырымдамаларды модельдейді.
14 слайд
Өз ықпалын күшейту үшін директорлар оқыту мен оқу үдерісінде
төмендегі тәсілдер арқылы белсенді рөл атқарулары қажет:
• мұғалім жұмысының тиімділігін бақылау және эвалюациялау;
• тәлімгерлік пен коучинг үдерісін өзі өткізу және өткізуге
жағдай жасау;
• мұғалімдердің кәсіби дамуын жоспарлау;
• ұжымдық жұмыс пен бірлескен оқуды көтермелеу.
14 слайд
Өз ықпалын күшейту үшін директорлар оқыту мен оқу үдерісінде төмендегі тәсілдер арқылы белсенді рөл атқарулары қажет: • мұғалім жұмысының тиімділігін бақылау және эвалюациялау; • тәлімгерлік пен коучинг үдерісін өзі өткізу және өткізуге жағдай жасау; • мұғалімдердің кәсіби дамуын жоспарлау; • ұжымдық жұмыс пен бірлескен оқуды көтермелеу.
15 слайд
•
Директорлар заманауи көшбасшылықтың теориясы мен тәжірибесін түсінеді
және де мектепті жетілдіруде сол білімін қолданады.
•
Директорлар педагогика, оқу жоспары, оқушыларды бағалау және есеп беру,
олардың жеке тұлғалық-кәсіби ахуалы турасындағы соңғы зерттеулер мен
әзірлемелерді жақсы біледі.
•
Директорлар балаларды оқыту мен дамыту жолдарын біледі, зерттеулерді
түсінеді және мектепте оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін осы
зерттеуді қолдана алады. Бұған оқушылардың үлгерімін бақылау мен жұмыстың
әдіс-тәсілдерін жақсарту стратегиялары да кіреді.
•
Директорлар білім беру саласындағы саясатты, мектепте оқытуды,
әлеуметтік үрдістер мен қоршаған ортаның даму мен өзгеру үрдістерін, сондай-ақ
мектептің оқыту мүмкіндіктерін арттыру туралы білімі мен түсінігін қолданады.
•
Директорлар мектеп мақсаттарына қол жеткізу үшін мектеп комитетімен,
әкімшілік органдармен және басқа да ұйымдармен ынтымақтастықта жұмыс
істейді.
•
Директорлар тиімді стратегиялық көшбасшылық пен операциялық
басқаруды қамтамасыз ету үшін көшбасшылық пен басқару тұжырымдамадары
мен тәжірибелерін қолданады.
15 слайд
• Директорлар заманауи көшбасшылықтың теориясы мен тәжірибесін түсінеді және де мектепті жетілдіруде сол білімін қолданады. • Директорлар педагогика, оқу жоспары, оқушыларды бағалау және есеп беру, олардың жеке тұлғалық-кәсіби ахуалы турасындағы соңғы зерттеулер мен әзірлемелерді жақсы біледі. • Директорлар балаларды оқыту мен дамыту жолдарын біледі, зерттеулерді түсінеді және мектепте оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін осы зерттеуді қолдана алады. Бұған оқушылардың үлгерімін бақылау мен жұмыстың әдіс-тәсілдерін жақсарту стратегиялары да кіреді. • Директорлар білім беру саласындағы саясатты, мектепте оқытуды, әлеуметтік үрдістер мен қоршаған ортаның даму мен өзгеру үрдістерін, сондай-ақ мектептің оқыту мүмкіндіктерін арттыру туралы білімі мен түсінігін қолданады. • Директорлар мектеп мақсаттарына қол жеткізу үшін мектеп комитетімен, әкімшілік органдармен және басқа да ұйымдармен ынтымақтастықта жұмыс істейді. • Директорлар тиімді стратегиялық көшбасшылық пен операциялық басқаруды қамтамасыз ету үшін көшбасшылық пен басқару тұжырымдамадары мен тәжірибелерін қолданады.
16 слайд
“ БІЗ ӘЛЕМДІ ӨЗГЕРТЕ АЛМАЙМЫЗ,
БІРАҚ ӨЗІМІЗДІ ӨЗГЕРТУГЕ КҮШІМІЗ ЖЕТЕДІ ”
Конфуций
16 слайд
“ БІЗ ӘЛЕМДІ ӨЗГЕРТЕ АЛМАЙМЫЗ, БІРАҚ ӨЗІМІЗДІ ӨЗГЕРТУГЕ КҮШІМІЗ ЖЕТЕДІ ” Конфуций
17 слайд
Т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !
17 слайд
Т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !