Заң және тәртіп «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» жобасы«ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Заң және тәртіп «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» жобасы«ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК»

Материал туралы қысқаша түсінік
10- сыныпқа арналған Заң және тәртіп «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» жобасы «ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК» тақырыбында дайын сынып сағатына призентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Заң және тәртіп «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» жобасы «ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК»

#1 слайд
Заң және тәртіп «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» жобасы «ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК»

1 слайд

Заң және тәртіп «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» жобасы «ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК»

Мақсаты: - «дроппер» ұғымын түсіну; - алаяқтық схемаларға қатысу принциптерін тану; - алаяқтық сызбаларға қа

#2 слайд
Мақсаты: - «дроппер» ұғымын түсіну; - алаяқтық схемаларға қатысу принциптерін тану; - алаяқтық сызбаларға қатысудың салдарын түсіну.

2 слайд

Мақсаты: - «дроппер» ұғымын түсіну; - алаяқтық схемаларға қатысу принциптерін тану; - алаяқтық сызбаларға қатысудың салдарын түсіну.

1.Дропперлар деген кімдер? - Терминнің анықтамасы. - Алаяқтық схемалар дропперлар арқылы қалай жұмыс істей

#3 слайд
1.Дропперлар деген кімдер? - Терминнің анықтамасы. - Алаяқтық схемалар дропперлар арқылы қалай жұмыс істейді. 2.Жасөспірімдер қалай құлдырайды? ₋Әлеуметтік желілер, мессенджерлер, хабарландырулар арқылы тарту мысалдары. 3.Неліктен дроппер болу қауіпті? ₋Заңды жауапкершілік. ₋Нақты жаңалықтардан мысалдар (Алматыдағы жағдай). 4.Өзіңізді қалай қорғауға болады? ₋Қауіпсіз мінез-құлық ережелері. ₋Алаяқтық ұсыныстардың белгілері.

3 слайд

1.Дропперлар деген кімдер? - Терминнің анықтамасы. - Алаяқтық схемалар дропперлар арқылы қалай жұмыс істейді. 2.Жасөспірімдер қалай құлдырайды? ₋Әлеуметтік желілер, мессенджерлер, хабарландырулар арқылы тарту мысалдары. 3.Неліктен дроппер болу қауіпті? ₋Заңды жауапкершілік. ₋Нақты жаңалықтардан мысалдар (Алматыдағы жағдай). 4.Өзіңізді қалай қорғауға болады? ₋Қауіпсіз мінез-құлық ережелері. ₋Алаяқтық ұсыныстардың белгілері.

Практикалық бөлім (15 минут) Кейстерді талқылау (топтық жұмыс) (Қосымша): оқушылар топтарға бөлінеді. Әр то

#4 слайд
Практикалық бөлім (15 минут) Кейстерді талқылау (топтық жұмыс) (Қосымша): оқушылар топтарға бөлінеді. Әр топқа корпусы бар карточка беріледі:  мысалы, жасөспірімге карта арқылы жеңіл ақшамен "жұмыс" ұсынылды. топ ұсыныста күдікті болуы мүмкін нәрсені талқылап, қауіптің алдын алу үшін әрекет жасауы керек.

4 слайд

Практикалық бөлім (15 минут) Кейстерді талқылау (топтық жұмыс) (Қосымша): оқушылар топтарға бөлінеді. Әр топқа корпусы бар карточка беріледі:  мысалы, жасөспірімге карта арқылы жеңіл ақшамен "жұмыс" ұсынылды. топ ұсыныста күдікті болуы мүмкін нәрсені талқылап, қауіптің алдын алу үшін әрекет жасауы керек.

Материалды бекіту сұрақтары: ₋«Алаяқтарды қалай тануға болады?» ₋«Егер сізге осындай жұмыс ұсынылса, қандай әр

#5 слайд
Материалды бекіту сұрақтары: ₋«Алаяқтарды қалай тануға болады?» ₋«Егер сізге осындай жұмыс ұсынылса, қандай әрекеттер жасау керек?» Шағын викторина: қысқа таңдау сұрақтары. Күтілетін нәтижелер: • оқушылар дропперлардың кім екенін және олардың қызметіне қатысу қаншалықты қауіпті екенін түсінеді. • олар алаяқтық схемаларға қатысу әрекеттерін тани алады. • қаржылық мәселелерге мұқият және жауапкершілікпен қараудың маңыздылығын түсінеді.  

5 слайд

Материалды бекіту сұрақтары: ₋«Алаяқтарды қалай тануға болады?» ₋«Егер сізге осындай жұмыс ұсынылса, қандай әрекеттер жасау керек?» Шағын викторина: қысқа таңдау сұрақтары. Күтілетін нәтижелер: • оқушылар дропперлардың кім екенін және олардың қызметіне қатысу қаншалықты қауіпті екенін түсінеді. • олар алаяқтық схемаларға қатысу әрекеттерін тани алады. • қаржылық мәселелерге мұқият және жауапкершілікпен қараудың маңыздылығын түсінеді.  

Кейс 1. «Бір-екі рет басу үшін оңай ақша» Ситуация: Алмас, 11 сынып оқушысы, әлеуметтік желілерде жеңіл таб

#6 слайд
Кейс 1. «Бір-екі рет басу үшін оңай ақша» Ситуация: Алмас, 11 сынып оқушысы, әлеуметтік желілерде жеңіл табыс ұсынумен хабарлама алды. Ол өзінің банктік картасының нөмірін ұсынып, банк қосымшасындағы операцияларды растауы керек еді. Бұл үшін аударымдар сомасының 10% - ы уәде етілді. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Неліктен мұндай ұсыныстар күдікті? 2.Алмас үшін қандай салдары болуы мүмкін? 3.Мұндай жағдайда қалай жақсы әрекет ету керек?

6 слайд

Кейс 1. «Бір-екі рет басу үшін оңай ақша» Ситуация: Алмас, 11 сынып оқушысы, әлеуметтік желілерде жеңіл табыс ұсынумен хабарлама алды. Ол өзінің банктік картасының нөмірін ұсынып, банк қосымшасындағы операцияларды растауы керек еді. Бұл үшін аударымдар сомасының 10% - ы уәде етілді. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Неліктен мұндай ұсыныстар күдікті? 2.Алмас үшін қандай салдары болуы мүмкін? 3.Мұндай жағдайда қалай жақсы әрекет ету керек?

Кейс 2. «Арман жұмысы: аударма операторы» Ситуация: Мариям жұмыс туралы хабарландыру тапты:"аударым операт

#7 слайд
Кейс 2. «Арман жұмысы: аударма операторы» Ситуация: Мариям жұмыс туралы хабарландыру тапты:"аударым операторы қажет, айына 50 000 теңгеге дейін жалақы, үйден жұмыс істеу керек". Оған банкте шот ашып оны қаражат аудару үшін пайдалану ұсынылды. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Бұл ұсыныста не дұрыс емес? 2.Неліктен мұндай жұмыс түрі заңсыз болуы мүмкін? 3.Заңды жұмыс пен алаяқтықты қалай ажыратуға болады?

7 слайд

Кейс 2. «Арман жұмысы: аударма операторы» Ситуация: Мариям жұмыс туралы хабарландыру тапты:"аударым операторы қажет, айына 50 000 теңгеге дейін жалақы, үйден жұмыс істеу керек". Оған банкте шот ашып оны қаражат аудару үшін пайдалану ұсынылды. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Бұл ұсыныста не дұрыс емес? 2.Неліктен мұндай жұмыс түрі заңсыз болуы мүмкін? 3.Заңды жұмыс пен алаяқтықты қалай ажыратуға болады?

Кейс 3. «Сіздің досыңыз қиыншылықта» Ситуация: Сырым досынан оның картасын "уақытша аударымдар" үшін қарыз

#8 слайд
Кейс 3. «Сіздің досыңыз қиыншылықта» Ситуация: Сырым досынан оның картасын "уақытша аударымдар" үшін қарызға алуды сұрайтын хабарлама алды, өйткені досының банктік шотында уақытша проблемалар бар. Сырым келісті. Кейінірек картаға алаяқтық схемалардан ақша түскені белгілі болды. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Сырым бұл жағдайды қалай болдырмады? 2.Сіздің картаңыздың деректерін басқа адамдарға берудің қандай қауіптері бар? 3.Егер сіз осындай жағдайға тап болсаңыз?

8 слайд

Кейс 3. «Сіздің досыңыз қиыншылықта» Ситуация: Сырым досынан оның картасын "уақытша аударымдар" үшін қарызға алуды сұрайтын хабарлама алды, өйткені досының банктік шотында уақытша проблемалар бар. Сырым келісті. Кейінірек картаға алаяқтық схемалардан ақша түскені белгілі болды. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Сырым бұл жағдайды қалай болдырмады? 2.Сіздің картаңыздың деректерін басқа адамдарға берудің қандай қауіптері бар? 3.Егер сіз осындай жағдайға тап болсаңыз?

Кейс 4. «Интернет-магазин» Ситуация: Досым электроника сататын интернет-дүкен ашты, оған "қосымша жұмыс ре

#9 слайд
Кейс 4. «Интернет-магазин» Ситуация: Досым электроника сататын интернет-дүкен ашты, оған "қосымша жұмыс ретінде"құру ұсынылды. Кейінірек сатып алушылардың ақшасы оның шотына аударылды, бірақ ешкім тауарларды жібермеді. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Досым оның алаяқтық схемада қолданылатынын қалай түсінді? 2.Алаяқтық туралы қандай белгілер айтады? 3.Жағдайды түсінгеннен кейін қалай досым істеу керек?

9 слайд

Кейс 4. «Интернет-магазин» Ситуация: Досым электроника сататын интернет-дүкен ашты, оған "қосымша жұмыс ретінде"құру ұсынылды. Кейінірек сатып алушылардың ақшасы оның шотына аударылды, бірақ ешкім тауарларды жібермеді. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Досым оның алаяқтық схемада қолданылатынын қалай түсінді? 2.Алаяқтық туралы қандай белгілер айтады? 3.Жағдайды түсінгеннен кейін қалай досым істеу керек?

Кейс 5. " Тек пакетті жеткізіңіз " Ситуация: Қайратқа " курьер болып жұмыс істеу "ұсынылды. Мұның бәрі "тау

#10 слайд
Кейс 5. " Тек пакетті жеткізіңіз " Ситуация: Қайратқа " курьер болып жұмыс істеу "ұсынылды. Мұның бәрі "тауарларды" сатуға байланысты пакеттерді алу және түскен ақшаны банк арқылы аудару болды. Бір кезде Қайрат бұл "тауарлардың" жалған құжаттар мен SIM карталар екенін түсінді. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Неліктен мұндай әрекеттер заңсыз болып табылады? 2.Қайрат қандай жауапкершілікке тартылуы мүмкін? 3.Егер сіз заңсыз әрекетке қатысқаныңызды түсінсеңіз, қандай әрекеттер жасау керек?

10 слайд

Кейс 5. " Тек пакетті жеткізіңіз " Ситуация: Қайратқа " курьер болып жұмыс істеу "ұсынылды. Мұның бәрі "тауарларды" сатуға байланысты пакеттерді алу және түскен ақшаны банк арқылы аудару болды. Бір кезде Қайрат бұл "тауарлардың" жалған құжаттар мен SIM карталар екенін түсінді. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Неліктен мұндай әрекеттер заңсыз болып табылады? 2.Қайрат қандай жауапкершілікке тартылуы мүмкін? 3.Егер сіз заңсыз әрекетке қатысқаныңызды түсінсеңіз, қандай әрекеттер жасау керек?

Файл форматы:
pptx
19.01.2025
423
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі