Зат есімнің көпше және жекеше түрі 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
•
Домбыра
Домбырада ойнау атадан балаға мирас болып келе жатқан күй өнерін жан-
жақты меңгерту. Күй қазақ халқының ұлттық байлығы, мәдени мұрасы.
Сол себепті осы мәдени мұраны жалғастыра алатын орындаушы,
насихатшы азамат дайындау аса маңызды. Оқушылардың домбыра
аспабына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, баланы ұлттық өнерге,
мәдениетке баулу, ұлттық танымынқалыптастыру, рухани дүниесін
байыту қажет. Оқушы болашақта қандай мамандық бойынша қызмет
атқарса да, ұлттық өнерге деген көзқарасы, ішкі дүниесі, күйге деген оң
бағыттағы азамат болып қалыптасады.
1 слайд
• Домбыра Домбырада ойнау атадан балаға мирас болып келе жатқан күй өнерін жан- жақты меңгерту. Күй қазақ халқының ұлттық байлығы, мәдени мұрасы. Сол себепті осы мәдени мұраны жалғастыра алатын орындаушы, насихатшы азамат дайындау аса маңызды. Оқушылардың домбыра аспабына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, баланы ұлттық өнерге, мәдениетке баулу, ұлттық танымынқалыптастыру, рухани дүниесін байыту қажет. Оқушы болашақта қандай мамандық бойынша қызмет атқарса да, ұлттық өнерге деген көзқарасы, ішкі дүниесі, күйге деген оң бағыттағы азамат болып қалыптасады.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Бөлім: «Салт-дәстүр және
ауыз әдебиеті»
Тақырыбы: Зат есімнің
жекеше және көпше түрі
Оқу мақсаты: Көптік
жалғауларын дұрыс қолдану
4 слайд
Бөлім: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» Тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі Оқу мақсаты: Көптік жалғауларын дұрыс қолдану
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Домбыра,
қобыз, жетіген
6 слайд
Домбыра, қобыз, жетіген
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
61-жаттығу61-жаттығу
Ара, ара, аралар,
Орманның бойын
аралар.
Гүлден сорып бал
алар,
Бал тәтті ғой,
балалар !
10 слайд
61-жаттығу61-жаттығу Ара, ара, аралар, Орманның бойын аралар. Гүлден сорып бал алар, Бал тәтті ғой, балалар !