Материалдар / Зат есімнің көпше және жекеше түрі 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зат есімнің көпше және жекеше түрі 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Зат есімнің көпше және жекеше түрі оқушыларға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2020
405
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
• Домбыра Домбырада ойнау атадан балаға мирас болып келе жатқан күй өнерін жан- жақты меңгерту. Күй қазақ халқының ұлттық байлығ

1 слайд
• Домбыра Домбырада ойнау атадан балаға мирас болып келе жатқан күй өнерін жан- жақты меңгерту. Күй қазақ халқының ұлттық байлығы, мәдени мұрасы. Сол себепті осы мәдени мұраны жалғастыра алатын орындаушы, насихатшы азамат дайындау аса маңызды. Оқушылардың домбыра аспабына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, баланы ұлттық өнерге, мәдениетке баулу, ұлттық танымынқалыптастыру, рухани дүниесін байыту қажет. Оқушы болашақта қандай мамандық бойынша қызмет атқарса да, ұлттық өнерге деген көзқарасы, ішкі дүниесі, күйге деген оң бағыттағы азамат болып қалыптасады.  

1 слайд

• Домбыра Домбырада ойнау атадан балаға мирас болып келе жатқан күй өнерін жан- жақты меңгерту. Күй қазақ халқының ұлттық байлығы, мәдени мұрасы. Сол себепті осы мәдени мұраны жалғастыра алатын орындаушы, насихатшы азамат дайындау аса маңызды. Оқушылардың домбыра аспабына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, баланы ұлттық өнерге, мәдениетке баулу, ұлттық танымынқалыптастыру, рухани дүниесін байыту қажет. Оқушы болашақта қандай мамандық бойынша қызмет атқарса да, ұлттық өнерге деген көзқарасы, ішкі дүниесі, күйге деген оң бағыттағы азамат болып қалыптасады.  

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

Бөлім: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» Тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі Оқу мақсаты: Көптік жалғауларын дұрыс

4 слайд
Бөлім: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» Тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі Оқу мақсаты: Көптік жалғауларын дұрыс қолдану

4 слайд

Бөлім: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» Тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі Оқу мақсаты: Көптік жалғауларын дұрыс қолдану

5 слайд

5 слайд

Домбыра, қобыз, жетіген

6 слайд
Домбыра, қобыз, жетіген

6 слайд

Домбыра, қобыз, жетіген

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

61-жаттығу61-жаттығу Ара, ара, аралар, Орманның бойын аралар. Гүлден сорып бал алар, Бал тәтті ғой, балалар !

10 слайд
61-жаттығу61-жаттығу Ара, ара, аралар, Орманның бойын аралар. Гүлден сорып бал алар, Бал тәтті ғой, балалар !

10 слайд

61-жаттығу61-жаттығу Ара, ара, аралар, Орманның бойын аралар. Гүлден сорып бал алар, Бал тәтті ғой, балалар !