Материалдар / "Зат есімнің тәуелденуі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Зат есімнің тәуелденуі"

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш пәнінің мұғалімдеріне қажетті ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2019
369
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы Зат есімнің тәуелденуі Сабақтың мақсаты Оқушыларға зат есімдердің тәуелденуі туралы алған білі

1 слайд
Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы Зат есімнің тәуелденуі Сабақтың мақсаты Оқушыларға зат есімдердің тәуелденуі туралы алған білімдерін кеңейте түсінуге, тиянақтауға мүмкіндік туғызуБілімділік мақсаты Оқушыларды өз бетімен жұмыс жасауы арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамытуДамытушылық мақсаты Ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиелеуТәрбиелік мақсаты

1 слайд

Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы Зат есімнің тәуелденуі Сабақтың мақсаты Оқушыларға зат есімдердің тәуелденуі туралы алған білімдерін кеңейте түсінуге, тиянақтауға мүмкіндік туғызуБілімділік мақсаты Оқушыларды өз бетімен жұмыс жасауы арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамытуДамытушылық мақсаты Ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиелеуТәрбиелік мақсаты

Сұрақ-жауап, іздену, талдау, жинақтау, топпен жұмысӘдісі Интерективті тақтамен жұмысКөрнекілігі Сабақтың барысы І Ұйымдастыру к

2 слайд
Сұрақ-жауап, іздену, талдау, жинақтау, топпен жұмысӘдісі Интерективті тақтамен жұмысКөрнекілігі Сабақтың барысы І Ұйымдастыру кезеңі Оқу құралдарын дайындау. Оқушылардың назарын психологиялық жаттығулар орындау арқылы сабаққа аудару. Адамның күлкісі әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір-біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.

2 слайд

Сұрақ-жауап, іздену, талдау, жинақтау, топпен жұмысӘдісі Интерективті тақтамен жұмысКөрнекілігі Сабақтың барысы І Ұйымдастыру кезеңі Оқу құралдарын дайындау. Оқушылардың назарын психологиялық жаттығулар орындау арқылы сабаққа аудару. Адамның күлкісі әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір-біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.

ІІ Үй тапсырмасы 37 – жаттығу. Қатардағы артық сөздерді табу

3 слайд
ІІ Үй тапсырмасы 37 – жаттығу. Қатардағы артық сөздерді табу

3 слайд

ІІ Үй тапсырмасы 37 – жаттығу. Қатардағы артық сөздерді табу

3 7 жаттығу 1 . Жұмыскер, суат, көрме, ойыншық, құсты 2. Бөрік, төл, жаңалық, әділ, жақсы.

4 слайд
3 7 жаттығу 1 . Жұмыскер, суат, көрме, ойыншық, құсты 2. Бөрік, төл, жаңалық, әділ, жақсы.

4 слайд

3 7 жаттығу 1 . Жұмыскер, суат, көрме, ойыншық, құсты 2. Бөрік, төл, жаңалық, әділ, жақсы.

За т есі м

5 слайд
За т есі м

5 слайд

За т есі м

Жалқы есім Ортақ Жалпы есім

6 слайд
Жалқы есім Ортақ Жалпы есім

6 слайд

Жалқы есім Ортақ Жалпы есім

ІІІ Жаң-жақты білімдерін тексеру 1. Зат есім дегеніміз не? 2. Зат есім нешеге бөлінеді? 3. Негізгі түбірден болған зат есімді н

7 слайд
ІІІ Жаң-жақты білімдерін тексеру 1. Зат есім дегеніміз не? 2. Зат есім нешеге бөлінеді? 3. Негізгі түбірден болған зат есімді не деп атаймыз? 4. Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған зат есімді не дейміз? 5. Зат есімнің көпше түрі дегеніміз не? Мысал келтір.

7 слайд

ІІІ Жаң-жақты білімдерін тексеру 1. Зат есім дегеніміз не? 2. Зат есім нешеге бөлінеді? 3. Негізгі түбірден болған зат есімді не деп атаймыз? 4. Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған зат есімді не дейміз? 5. Зат есімнің көпше түрі дегеніміз не? Мысал келтір.

Заттың біреуге тән екенін білдіретін жалғауларды тәуелдік жалғаулар деп атайды. Мысалы: әке-м, әже- ң, ата-сы Тәуелдік жалға

8 слайд
Заттың біреуге тән екенін білдіретін жалғауларды тәуелдік жалғаулар деп атайды. Мысалы: әке-м, әже- ң, ата-сы Тәуелдік жалғаулар үш жақта, жекеше және көпше түрде айтылады: көрші-м, көрші-ң, көрші-ңіз, көрші-сі, көрші-міз, көршілер-ің, көршілер-іңіз, көршілер-іІ V Жаңа материалмен жұмыс

8 слайд

Заттың біреуге тән екенін білдіретін жалғауларды тәуелдік жалғаулар деп атайды. Мысалы: әке-м, әже- ң, ата-сы Тәуелдік жалғаулар үш жақта, жекеше және көпше түрде айтылады: көрші-м, көрші-ң, көрші-ңіз, көрші-сі, көрші-міз, көршілер-ің, көршілер-іңіз, көршілер-іІ V Жаңа материалмен жұмыс

Тәуелдік жалғаулар үш жақта айтылады: Жекеше түрі Көпше түрі І. Менің І. Біздің ІІ. Сенің Сіздің ІІІ. Оның ІІ. Сендердің Сіздерд

9 слайд
Тәуелдік жалғаулар үш жақта айтылады: Жекеше түрі Көпше түрі І. Менің І. Біздің ІІ. Сенің Сіздің ІІІ. Оның ІІ. Сендердің Сіздердің ІІІ. Олардың Қолға қалам алайық Дәптерімізді ашайық Салақтықтан қашайық Әдемі етіп жазайық а) Оқулықпен жұмыс, дәптермен жұмыс. Күн ретін жазу

9 слайд

Тәуелдік жалғаулар үш жақта айтылады: Жекеше түрі Көпше түрі І. Менің І. Біздің ІІ. Сенің Сіздің ІІІ. Оның ІІ. Сендердің Сіздердің ІІІ. Олардың Қолға қалам алайық Дәптерімізді ашайық Салақтықтан қашайық Әдемі етіп жазайық а) Оқулықпен жұмыс, дәптермен жұмыс. Күн ретін жазу

3 8 жаттығу Сөйлемдерді оқу, суретпен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. 1. Менің үйде қалд

10 слайд
3 8 жаттығу Сөйлемдерді оқу, суретпен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. 1. Менің үйде қалды. 2. Сенің терезенің алдында отыр. 3. Жақсылықтың партаның үстінде жатыр.

10 слайд

3 8 жаттығу Сөйлемдерді оқу, суретпен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. 1. Менің үйде қалды. 2. Сенің терезенің алдында отыр. 3. Жақсылықтың партаның үстінде жатыр.

39 жаттығу Сөздерді төмендегі үлгі бойынша өзгертіп жаз. Сөздерге жалғанған қосымшаларды тауып, астын сыз. Ана, қол, қозы, ет

11 слайд
39 жаттығу Сөздерді төмендегі үлгі бойынша өзгертіп жаз. Сөздерге жалғанған қосымшаларды тауып, астын сыз. Ана, қол, қозы, етік. I. Менің анам, ............................. II. Сенің анаң, ............................. Сіздің анаңыз, .......................... III. Оның анасы, ............................. I. Біздің анамыз, ............................. II. Сендердің аналарың, .................. Сіздердің аналарыңыз, ............... III. Олардың аналары, ......................

11 слайд

39 жаттығу Сөздерді төмендегі үлгі бойынша өзгертіп жаз. Сөздерге жалғанған қосымшаларды тауып, астын сыз. Ана, қол, қозы, етік. I. Менің анам, ............................. II. Сенің анаң, ............................. Сіздің анаңыз, .......................... III. Оның анасы, ............................. I. Біздің анамыз, ............................. II. Сендердің аналарың, .................. Сіздердің аналарыңыз, ............... III. Олардың аналары, ......................

40 жаттығу Жұмбақты оқып, шешуін тап Қанаты жоқ – ұшады, Аяғы жоқ – желеді, Аузы жоқ – ұлиды. * Тәуелдік жалғанған сөздерді тап,

12 слайд
40 жаттығу Жұмбақты оқып, шешуін тап Қанаты жоқ – ұшады, Аяғы жоқ – желеді, Аузы жоқ – ұлиды. * Тәуелдік жалғанған сөздерді тап, оларға сұрақ қой

12 слайд

40 жаттығу Жұмбақты оқып, шешуін тап Қанаты жоқ – ұшады, Аяғы жоқ – желеді, Аузы жоқ – ұлиды. * Тәуелдік жалғанған сөздерді тап, оларға сұрақ қой

41 жаттығу Өлеңді оқып, жатқа жаз __________________________________ __________________________________ ________________________

13 слайд
41 жаттығу Өлеңді оқып, жатқа жаз __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ * Тәуелдеулі сөздерді тауып, астын сыз. * Қарамен жазылған сөздерді түбір мен қосымшаларға ажырат .

13 слайд

41 жаттығу Өлеңді оқып, жатқа жаз __________________________________ __________________________________ __________________________________ __________________________________ * Тәуелдеулі сөздерді тауып, астын сыз. * Қарамен жазылған сөздерді түбір мен қосымшаларға ажырат .

Зат есім туралы түсініктерін кеңейте отырып, балалардың ой- өрісін дамытуМақсаты: Дидақтикалық ойын (Сипап сезу, иіс сезу, дәм

14 слайд
Зат есім туралы түсініктерін кеңейте отырып, балалардың ой- өрісін дамытуМақсаты: Дидақтикалық ойын (Сипап сезу, иіс сезу, дәм сезу) О йы н

14 слайд

Зат есім туралы түсініктерін кеңейте отырып, балалардың ой- өрісін дамытуМақсаты: Дидақтикалық ойын (Сипап сезу, иіс сезу, дәм сезу) О йы н

Көлденеңінен: 1. Ықылас – пейіл, жақсы ниет, көңіл, ынта, зерде. 2. Шолпы – сәндік үшін әшекейлі алтын немесе кұміс теңге таққа

15 слайд
Көлденеңінен: 1. Ықылас – пейіл, жақсы ниет, көңіл, ынта, зерде. 2. Шолпы – сәндік үшін әшекейлі алтын немесе кұміс теңге таққан шашбау. Тігінен: 3. Ақық – әшекей үшін пайдаланылатын түсі ақшыл бағалы тас. 2. Алаша – түрлі түсті жіппен арқау салып, жолақтап тоқитын тақыр кілем, төсеніш.43 жаттығу Керісінше сөзжұмбақ. Сөзжұмбаққа сұрақтар жаз. Ол үшін оқулық соңында берілген түсіндірме сөздікті басшылыққа ал.   А   Ы Қ Ы Л А С     Ы   Л   Қ А   Ш О Л П Ы А  1 1 2 2 Көлденеңінен: 1. ________________________ 2. ________________________ Тігінен: 3. ________________________ 4. ________________________

15 слайд

Көлденеңінен: 1. Ықылас – пейіл, жақсы ниет, көңіл, ынта, зерде. 2. Шолпы – сәндік үшін әшекейлі алтын немесе кұміс теңге таққан шашбау. Тігінен: 3. Ақық – әшекей үшін пайдаланылатын түсі ақшыл бағалы тас. 2. Алаша – түрлі түсті жіппен арқау салып, жолақтап тоқитын тақыр кілем, төсеніш.43 жаттығу Керісінше сөзжұмбақ. Сөзжұмбаққа сұрақтар жаз. Ол үшін оқулық соңында берілген түсіндірме сөздікті басшылыққа ал.   А   Ы Қ Ы Л А С     Ы   Л   Қ А   Ш О Л П Ы А  1 1 2 2 Көлденеңінен: 1. ________________________ 2. ________________________ Тігінен: 3. ________________________ 4. ________________________

V Бекіту Ү л е с т і р м е л і қ и м а қ а ғ а з б е н ж ұ м ы с ұ й ы м д а с т ы р у V І Сабақты қорытындылау Балалар

16 слайд
V Бекіту Ү л е с т і р м е л і қ и м а қ а ғ а з б е н ж ұ м ы с ұ й ы м д а с т ы р у V І Сабақты қорытындылау Балалар, бүгін біз не үйрендік? Тәуелдік жалғау дегеніміз не? Тәуелдік жалғаулар неше жақта айтылады?

16 слайд

V Бекіту Ү л е с т і р м е л і қ и м а қ а ғ а з б е н ж ұ м ы с ұ й ы м д а с т ы р у V І Сабақты қорытындылау Балалар, бүгін біз не үйрендік? Тәуелдік жалғау дегеніміз не? Тәуелдік жалғаулар неше жақта айтылады?

42 – жаттығу. Берілген сөздерді тәуелдеулі ерекшелігіне қарай топтап жазу. добымо қ у ш ы л а р ы м д ә п т е р ім о қ у ш ы

17 слайд
42 – жаттығу. Берілген сөздерді тәуелдеулі ерекшелігіне қарай топтап жазу. добымо қ у ш ы л а р ы м д ә п т е р ім о қ у ш ы л а р ы добы о қ у ш ы л а р ы ң д о б ы ңдәптері д ә п т е р ің о қ у ш ы л а р ы ң ы з добыңыз д ә п т е р ің із V ІІІ Оқушыларды бағалауV ІІ Үйге тапсырма беру

17 слайд

42 – жаттығу. Берілген сөздерді тәуелдеулі ерекшелігіне қарай топтап жазу. добымо қ у ш ы л а р ы м д ә п т е р ім о қ у ш ы л а р ы добы о қ у ш ы л а р ы ң д о б ы ңдәптері д ә п т е р ің о қ у ш ы л а р ы ң ы з добыңыз д ә п т е р ің із V ІІІ Оқушыларды бағалауV ІІ Үйге тапсырма беру