Материалдар / Зат есімнің түрленуі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Зат есімнің түрленуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Зат есімнің түрленуі Зат есім заттың атын білдіретін сөздер Кім?НЕ ? деген сұрақтарға жауап береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2020
406
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
А.С.Макаренко атындағы № 41 мектеп-лицей Тақырыбы: Зат есімнің түрленуі 7 - сынып Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің

1 слайд
А.С.Макаренко атындағы № 41 мектеп-лицей        Тақырыбы: Зат есімнің түрленуі 7 - сынып       Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Иман Нұрила Әліпбекқызы  

І. Тақырыбы : Зат есімнің түрленуі (қайталау/ашық сабақ). ІІ. Мақсаты : Білімділік : Оқушылардың «Зат есімнің

2 слайд
І. Тақырыбы : Зат  есімнің  түрленуі  (қайталау/ашық  сабақ).   ІІ. Мақсаты :   Білімділік :   Оқушылардың   «Зат   есімнің   түрленуі»   тақырыптары   бойынша  алған  білімдерін  тексеру,  пысықтау.   Дамытушылық :  Оқушылардың  білімдерін  тексере  отырып  сөйлеу   тілдерін  жетілдіру,тапсырмалар  орындау  арқылы  сыни  тұрғыдан   ойлауын,  ойлау  қабілеттерін  дамыту   Тәрбиелік :  Ана  тілін  құрметтеуге,  адамгершілік  қасиеттерге  баулу.   Өз   білімдеріне   деген   сенімділіктерін   нығайту,   қиындықтарды   жеңе  білуге  тәрбиелеу. а)Сабақтың көрнекілігі :   интерактивті   тақта   мүмкіндіктерін   пайдаланып,   ағаш,   құстар,   киіз   үй,   кеспе   қағаздары,   семантикалық  карта.

ә) Сабақтың барысы: 1) Ұйымдастыру кезеңі 2) Үй тапсырмасын сұрау а) жаттығу жұмысын тексеру

3 слайд
ә) Сабақтың барысы: 1) Ұйымдастыру  кезеңі            2)  Үй  тапсырмасын   сұрау            а)  жаттығу  жұмысын  тексеру                       ә)  «Құстарға  қамқорлық»  ойыны  арқылы  үй              тапсырмасын  пысықтау           3)  Жаңа  сабақ          а)  жаттығумен  жұмыс                                      ә)  семантикалық  карта                                      б)  шығармашылық  жұмыс 4)  Сабақты  қорыту                                      а)  «Киіз  үйді  тігу»  ойыны  арқылы  сабағымызды                  қорыту                                         5)  Үйге  тапсырма  беру            6 )  Бағалау І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды  түгелдеу,  сабаққа  даярлығын  тексеру.                                                 Сабақтың  тақырыбын,  мақсатын  хабарлау.

ІІ. Үй жұмысын сұрау а) жаттығуды пысықтау ә) теориялық сұрақтар « Құстарға қамқорлық » ойыны 1 – сұрақ:

4 слайд
ІІ. Үй жұмысын сұрау а) жаттығуды  пысықтау ә)  теориялық  сұрақтар       « Құстарға қамқорлық » ойыны         1  – сұрақ:   Үй (құстың үйі)       Зат  есімнің  жіктелуі  дегеніміз  не?       2  – сұрақ:   Құс       Оқушы  сөзін  жекеше  түрде  жіктеп  бер.       3  – сұрақ:   Құс       Ұстаз  сөзін  көпше  түрде  жіктеп  бер.       4  – сұрақ:   Құс Өлең  жолынан  жіктеліп  тұрған  сөзді  тап Ал  енді  сен  азамтсың?  – деп  маған,   Арбасына  отырды  да  кетті  ағам. Тағы  да  бір  қайырылмас  па  екен  деп, Тозаңдатқан  қара  жолды  бетке  алдым.

ІІІ. Жаңа сабақ: « Зат есімнің түрленуі» (қайталау/ашық сабақ) Жаттығумен жұмыс І топ Айнұр сөзін септеу ІІ топ Інім сөз

5 слайд
ІІІ. Жаңа сабақ: « Зат есімнің  түрленуі»   (қайталау/ашық  сабақ) Жаттығумен  жұмыс І топ Айнұр сөзін септеу ІІ топ Інім сөзін тәуелдеу ІІІ топ Мұғалім сөзін жіктеуЕкеуара жұмыс

Семантикалық карта -лар -лер -дар -дер -тар -тер Гүл + Оқушы + Кітап + Ұстаз + Іні + Жігіт + І топ

6 слайд
Семантикалық карта -лар -лер -дар -дер -тар -тер Гүл + Оқушы + Кітап + Ұстаз + Іні + Жігіт + І топ

Санжардың Жансаяны Айнұрдан Гаухарда Елдоспен Айгүлге Марат Атау + Ілік + Барыс + Табыс + Жатыс + Шығыс + Көмектес +ІІ топ

7 слайд
Санжардың Жансаяны Айнұрдан Гаухарда Елдоспен Айгүлге Марат Атау + Ілік + Барыс + Табыс + Жатыс + Шығыс + Көмектес +ІІ топ

Жекеше атыңыз атым атың аты І + ІІ + + ІІІ +ІІІ топ Көпше аттарым аттары аттарыңыз аттарың І + ІІ + + ІІІ +

8 слайд
Жекеше атыңыз атым атың аты І + ІІ + + ІІІ +ІІІ топ Көпше аттарым аттары аттарыңыз аттарың І + ІІ + + ІІІ +

Мәтін құрау І топ Көктем ІІ топ Жаз ІІІ топ ҚысКөптік жалғаулы сөздерді қатыстыра отырып, мәтін құрау

9 слайд
Мәтін  құрау       І топ Көктем ІІ топ Жаз ІІІ топ ҚысКөптік жалғаулы сөздерді қатыстыра отырып, мәтін құрау

Киіз үйді тігу: 1. Кереге 2. Уық 3. Шаңырақ 4. Сықырлауық 1. Кереге. Қазақ тілінде неше жалғау бар? 2. Уық Көптік жалғау

10 слайд
Киіз үйді тігу: 1. Кереге 2. Уық 3. Шаңырақ 4. Сықырлауық 1. Кереге. Қазақ тілінде  неше  жалғау  бар? 2. Уық Көптік  жалғау  дегеніміз  не? 3. Шаңырақ      Қазақ  тілінде  қанша  септік  бар? 4. Сықырлауық      Жіктік  жалғау  дегеніміз  не?

Өлең айдары І топ Қазақтың ірілері, Абайдың інілері – Сәкен, Ілияс, Бейімбет ІІ топ Сенің атың тұра тұрсын Менің атым жүре т

11 слайд
Өлең айдары І топ Қазақтың ірілері, Абайдың інілері – Сәкен, Ілияс, Бейімбет ІІ топ Сенің атың тұра тұрсын Менің атым жүре тұрсын ІІІ топ Жазғытұрым қалмайды қыстың сызы, Масатыдай құлпырар жердің жүзі. Жан-жануар, адамзат анталаса, Ата-анадай елжірер күннің көзі.

ІV. Сабақты қорыту: «Киіз үйді тігу» ойыны Киіз үй көптеген көшпелі халықтардың негізгі баспанасы болған. Бізд

12 слайд
ІV. Сабақты қорыту: «Киіз үйді  тігу»  ойыны Киіз  үй   көптеген  көшпелі   халықтардың  негізгі  баспанасы   болған.   Біздің  ата-бабаларымызда   киіз  үйді  сан  мыңдаған   жылдар   бойы  өзінің  төл  баспанасы  етіп   келген.  Мал  шаруашылығымен   айналысып,  көшпелі  өмір  сүретін   адамдар  үшін  киіз  үй  ыңғайлы  да,   жеңіл  қолайлы  баспана.  Киіз  үй   жасалу  ерекшеліктеріне  қарай   негізінен  бірнеше  түрге  бөлінеді.   Кереге,  уық,  шаңырақ,  сықырлауық,   табалдырық,  маңдайша,  таяныш   сияқты.

V. Үйге тапсырма: 45-жаттығу. Берілген сөздерді септеп, жіктеп, тәуелдеңдер. Қыран, шәкірт, азамат, ақын. VІ. Б

13 слайд
V. Үйге тапсырма: 45-жаттығу.  Берілген  сөздерді  септеп,   жіктеп,  тәуелдеңдер.   Қыран, шәкірт, азамат, ақын. VІ. Бағалау