"Заттардың құрылысы мен қасиеттері" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Заттардың құрылысы мен қасиеттері" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бөлім: 5.3 Заттар және материалдар Сабақтың тақырыбы: Заттардың құрылысы мен қасиеттері Оқу мақсаты: 5.3.1.4. – Физикал

#1 слайд
Бөлім: 5.3 Заттар және материалдар Сабақтың тақырыбы: Заттардың құрылысы мен қасиеттері Оқу мақсаты: 5.3.1.4. – Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату. Сабақтың мақсаты: Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату, алған білімдерін тәжірибеде қолдана білу. Бағалау критерийлері:  Физикалық құбылысқа анықтама береді  Химиялық реакцияға анықтама беріп, мысал келтіреді  Физикалық және химиялық құбылыстарды салыстырады Солт үстік Қазақстан облысы. Аққайың ауданы Смирнов №3 орта мектебі АЛЬБАЕВА АЙГУЛЬ КЕНЕСОВНА

1 слайд

Бөлім: 5.3 Заттар және материалдар Сабақтың тақырыбы: Заттардың құрылысы мен қасиеттері Оқу мақсаты: 5.3.1.4. – Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату. Сабақтың мақсаты: Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату, алған білімдерін тәжірибеде қолдана білу. Бағалау критерийлері:  Физикалық құбылысқа анықтама береді  Химиялық реакцияға анықтама беріп, мысал келтіреді  Физикалық және химиялық құбылыстарды салыстырады Солт үстік Қазақстан облысы. Аққайың ауданы Смирнов №3 орта мектебі АЛЬБАЕВА АЙГУЛЬ КЕНЕСОВНА

Тілдік мақсаттар Физикалық, химиялық құбылыс, химиялық реакция, агрегатты күй, пішін, өзгеріс т.б Құндылықтарға баулу Индуст

#2 слайд
Тілдік мақсаттар Физикалық, химиялық құбылыс, химиялық реакция, агрегатты күй, пішін, өзгеріс т.б Құндылықтарға баулу Индустрияландыру және инновацияға негізделген экономикалық өсуге қосатын үлесін жетілдіру. Пəнаралық байланыс Әдіс- тәсілдер Химия пәнін -тәжірибе жасағанда, физика пәнін- қасиеттерін анықтағанда (қатты, сұйық,газ), информатика пәнін-АКТ-ны қолданғанда байқалады Ыстық орындық, сыни тұрғысынан ойлау, Венн диагараммасы, ДЖИГСО әдісі, кинометафра әдісі, саралау, белсенді оқу әдісі қолданылады.

2 слайд

Тілдік мақсаттар Физикалық, химиялық құбылыс, химиялық реакция, агрегатты күй, пішін, өзгеріс т.б Құндылықтарға баулу Индустрияландыру және инновацияға негізделген экономикалық өсуге қосатын үлесін жетілдіру. Пəнаралық байланыс Әдіс- тәсілдер Химия пәнін -тәжірибе жасағанда, физика пәнін- қасиеттерін анықтағанда (қатты, сұйық,газ), информатика пәнін-АКТ-ны қолданғанда байқалады Ыстық орындық, сыни тұрғысынан ойлау, Венн диагараммасы, ДЖИГСО әдісі, кинометафра әдісі, саралау, белсенді оқу әдісі қолданылады.

• “ Мені тап” ойыны • Кинометафра әдісі • Венн диаграммасы • Кері байланыс • “ Сөзжұмбақ” аялдамасы • “ Ыстық орындық” әді

#3 слайд
• “ Мені тап” ойыны • Кинометафра әдісі • Венн диаграммасы • Кері байланыс • “ Сөзжұмбақ” аялдамасы • “ Ыстық орындық” әдісі Бағалау критерийле рі

3 слайд

• “ Мені тап” ойыны • Кинометафра әдісі • Венн диаграммасы • Кері байланыс • “ Сөзжұмбақ” аялдамасы • “ Ыстық орындық” әдісі Бағалау критерийле рі

#4 слайд

4 слайд

5Общая миссия (цель)Сабақ барысындағы қолданған әдіс-тәсілдерім мен бағалау критерийлерімЫ сты қ оры нды қ Ш атты қ ш еңбе

#5 слайд
5Общая миссия (цель)Сабақ барысындағы қолданған әдіс-тәсілдерім мен бағалау критерийлерімЫ сты қ оры нды қ Ш атты қ ш еңбері Кино метафра әдісі Кері байланы с Д Ж И Г С О әдісі С ы ни тұрғы сы на н ойлау әдісі Қ абілеттеріне сәйкес бір-біріне сұрақ қояды Ө зін-өзі бағалау С өзж ұм бақ ш еш у. Л огикалы қ көпір Ө зара бағалау Оқушылар өз пікірлерін білдіре отырып, алдағы уақытта сабақ жүйесін құрылымдауға қатыстыру үшін В енн диаграм м асы С әйкестенді ру Ы нты м ақтаст ы қ атм осф ерасы н орнату Б ірлесе оқи оты ра, белсенді қы зм ет атқарады Ө зара бағалау Б ірлесе оқи оты ра, белсенді қы зм ет атқарады Ө зара бағалау

5 слайд

5Общая миссия (цель)Сабақ барысындағы қолданған әдіс-тәсілдерім мен бағалау критерийлерімЫ сты қ оры нды қ Ш атты қ ш еңбері Кино метафра әдісі Кері байланы с Д Ж И Г С О әдісі С ы ни тұрғы сы на н ойлау әдісі Қ абілеттеріне сәйкес бір-біріне сұрақ қояды Ө зін-өзі бағалау С өзж ұм бақ ш еш у. Л огикалы қ көпір Ө зара бағалау Оқушылар өз пікірлерін білдіре отырып, алдағы уақытта сабақ жүйесін құрылымдауға қатыстыру үшін В енн диаграм м асы С әйкестенді ру Ы нты м ақтаст ы қ атм осф ерасы н орнату Б ірлесе оқи оты ра, белсенді қы зм ет атқарады Ө зара бағалау Б ірлесе оқи оты ра, белсенді қы зм ет атқарады Ө зара бағалау

Файл форматы:
ppt
24.05.2019
2184
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі