Материалдар / "Заттардың құрылысы мен қасиеттері" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Заттардың құрылысы мен қасиеттері" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2019
1949
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлім: 5.3 Заттар және материалдар Сабақтың тақырыбы: Заттардың құрылысы мен қасиеттері Оқу мақсаты: 5.3.1.4. – Физикал

1 слайд
Бөлім: 5.3 Заттар және материалдар Сабақтың тақырыбы: Заттардың құрылысы мен қасиеттері Оқу мақсаты: 5.3.1.4. – Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату. Сабақтың мақсаты: Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату, алған білімдерін тәжірибеде қолдана білу. Бағалау критерийлері:  Физикалық құбылысқа анықтама береді  Химиялық реакцияға анықтама беріп, мысал келтіреді  Физикалық және химиялық құбылыстарды салыстырады Солт үстік Қазақстан облысы. Аққайың ауданы Смирнов №3 орта мектебі АЛЬБАЕВА АЙГУЛЬ КЕНЕСОВНА

1 слайд

Бөлім: 5.3 Заттар және материалдар Сабақтың тақырыбы: Заттардың құрылысы мен қасиеттері Оқу мақсаты: 5.3.1.4. – Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату. Сабақтың мақсаты: Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату, алған білімдерін тәжірибеде қолдана білу. Бағалау критерийлері:  Физикалық құбылысқа анықтама береді  Химиялық реакцияға анықтама беріп, мысал келтіреді  Физикалық және химиялық құбылыстарды салыстырады Солт үстік Қазақстан облысы. Аққайың ауданы Смирнов №3 орта мектебі АЛЬБАЕВА АЙГУЛЬ КЕНЕСОВНА

Тілдік мақсаттар Физикалық, химиялық құбылыс, химиялық реакция, агрегатты күй, пішін, өзгеріс т.б Құндылықтарға баулу Индуст

2 слайд
Тілдік мақсаттар Физикалық, химиялық құбылыс, химиялық реакция, агрегатты күй, пішін, өзгеріс т.б Құндылықтарға баулу Индустрияландыру және инновацияға негізделген экономикалық өсуге қосатын үлесін жетілдіру. Пəнаралық байланыс Әдіс- тәсілдер Химия пәнін -тәжірибе жасағанда, физика пәнін- қасиеттерін анықтағанда (қатты, сұйық,газ), информатика пәнін-АКТ-ны қолданғанда байқалады Ыстық орындық, сыни тұрғысынан ойлау, Венн диагараммасы, ДЖИГСО әдісі, кинометафра әдісі, саралау, белсенді оқу әдісі қолданылады.

2 слайд

Тілдік мақсаттар Физикалық, химиялық құбылыс, химиялық реакция, агрегатты күй, пішін, өзгеріс т.б Құндылықтарға баулу Индустрияландыру және инновацияға негізделген экономикалық өсуге қосатын үлесін жетілдіру. Пəнаралық байланыс Әдіс- тәсілдер Химия пәнін -тәжірибе жасағанда, физика пәнін- қасиеттерін анықтағанда (қатты, сұйық,газ), информатика пәнін-АКТ-ны қолданғанда байқалады Ыстық орындық, сыни тұрғысынан ойлау, Венн диагараммасы, ДЖИГСО әдісі, кинометафра әдісі, саралау, белсенді оқу әдісі қолданылады.

• “ Мені тап” ойыны • Кинометафра әдісі • Венн диаграммасы • Кері байланыс • “ Сөзжұмбақ” аялдамасы • “ Ыстық орындық” әді

3 слайд
• “ Мені тап” ойыны • Кинометафра әдісі • Венн диаграммасы • Кері байланыс • “ Сөзжұмбақ” аялдамасы • “ Ыстық орындық” әдісі Бағалау критерийле рі

3 слайд

• “ Мені тап” ойыны • Кинометафра әдісі • Венн диаграммасы • Кері байланыс • “ Сөзжұмбақ” аялдамасы • “ Ыстық орындық” әдісі Бағалау критерийле рі

4 слайд

4 слайд

5Общая миссия (цель)Сабақ барысындағы қолданған әдіс-тәсілдерім мен бағалау критерийлерімЫ сты қ оры нды қ Ш атты қ ш еңбе

5 слайд
5Общая миссия (цель)Сабақ барысындағы қолданған әдіс-тәсілдерім мен бағалау критерийлерімЫ сты қ оры нды қ Ш атты қ ш еңбері Кино метафра әдісі Кері байланы с Д Ж И Г С О әдісі С ы ни тұрғы сы на н ойлау әдісі Қ абілеттеріне сәйкес бір-біріне сұрақ қояды Ө зін-өзі бағалау С өзж ұм бақ ш еш у. Л огикалы қ көпір Ө зара бағалау Оқушылар өз пікірлерін білдіре отырып, алдағы уақытта сабақ жүйесін құрылымдауға қатыстыру үшін В енн диаграм м асы С әйкестенді ру Ы нты м ақтаст ы қ атм осф ерасы н орнату Б ірлесе оқи оты ра, белсенді қы зм ет атқарады Ө зара бағалау Б ірлесе оқи оты ра, белсенді қы зм ет атқарады Ө зара бағалау

5 слайд

5Общая миссия (цель)Сабақ барысындағы қолданған әдіс-тәсілдерім мен бағалау критерийлерімЫ сты қ оры нды қ Ш атты қ ш еңбері Кино метафра әдісі Кері байланы с Д Ж И Г С О әдісі С ы ни тұрғы сы на н ойлау әдісі Қ абілеттеріне сәйкес бір-біріне сұрақ қояды Ө зін-өзі бағалау С өзж ұм бақ ш еш у. Л огикалы қ көпір Ө зара бағалау Оқушылар өз пікірлерін білдіре отырып, алдағы уақытта сабақ жүйесін құрылымдауға қатыстыру үшін В енн диаграм м асы С әйкестенді ру Ы нты м ақтаст ы қ атм осф ерасы н орнату Б ірлесе оқи оты ра, белсенді қы зм ет атқарады Ө зара бағалау Б ірлесе оқи оты ра, белсенді қы зм ет атқарады Ө зара бағалау