Зейін туралы жалпы түсінік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Зейінді тәрбиелеу жолдары
•
Мектеп – оқушылардың зейінін оқу – тәрбие процесінің
талаптарына байланысты жүйелі түрде қалыптастырып дамытатын
негізгі орын болса, ал мұғалім – балалардың зейінін тәрбиелейтін
негізгі тұлға.
•
Балада ырықсыз зейіннің басымырақ болуы ой - өрісінің
көрнекілігіне де байланысты. Мәселен, бірінші сынып оқушылары
түрлі нәрселерді санағанда, көбінесе олардың сыртқы формасына,
бояуына көңіл аударады да, ең негізгі міндеті – есеп шығаруды
ұмытып кетеді. Бұл жастағы балалардың зейініндегі екінші бір
ерекшелік зейін көлемінің өте тар келетіндігі.
•
Мұғалім осы жағдайды есінде қатты ұстағаны дұрыс. Ол сабақты
бала ұғымына түсінікті, тіл жағынан жеңіл етіп берсе, көрнекі
құралдарды тиісінше пайдаланса, бала зейіні бір объектіге
тұрақтала түседі де, зейіннің бөлінуі кемитін болады.
8 слайд
Зейінді тәрбиелеу жолдары • Мектеп – оқушылардың зейінін оқу – тәрбие процесінің талаптарына байланысты жүйелі түрде қалыптастырып дамытатын негізгі орын болса, ал мұғалім – балалардың зейінін тәрбиелейтін негізгі тұлға. • Балада ырықсыз зейіннің басымырақ болуы ой - өрісінің көрнекілігіне де байланысты. Мәселен, бірінші сынып оқушылары түрлі нәрселерді санағанда, көбінесе олардың сыртқы формасына, бояуына көңіл аударады да, ең негізгі міндеті – есеп шығаруды ұмытып кетеді. Бұл жастағы балалардың зейініндегі екінші бір ерекшелік зейін көлемінің өте тар келетіндігі. • Мұғалім осы жағдайды есінде қатты ұстағаны дұрыс. Ол сабақты бала ұғымына түсінікті, тіл жағынан жеңіл етіп берсе, көрнекі құралдарды тиісінше пайдаланса, бала зейіні бір объектіге тұрақтала түседі де, зейіннің бөлінуі кемитін болады.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд