Зергерлік білезік бұйымын дайындау. Ашық сабақ презентациясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Зергерлік білезік
бұйымын дайындау
1 слайд
Зергерлік білезік бұйымын дайындау
2 слайд
Топқа бөлу.
Жапырақтың сырт бетінде топ атауы жазылады.
Түскен топ бойынша орындарына отырады.
Бағалау әдісін және жетістік критерийін түсіндіру.
«Зергер» тобы, «Шебер» тобы деп аталған
екі топ ортасына ағаш бұтақтары салынған
плакат қойылады. Ағаштағы бұтақшаларды
оқушылар әрқайсысы жеке бұтақтан
иеленіп, есімдерін жазып қояды
Сабақ 3 кезеңнен тұрады: 1 кезең – «мыңнан жүйрік»
Білезіктің жасалу жолдары туралы сұрақтарға жауап беру арқылы жапырақ жинайды. Толық жауап берсе-2 жапырақ,
жартылай жауап бергендер – 1 жапырақ алып, өз бұтақтарына жапсырады.
2 кезең – «Сегіз қырлы» (сарамандық жұмыс).
Бұл кезеңде оқушылар өткен сабақта басталған, үйде жалғастырған жұмыстарын аяқтайды. Жұмыстың сапалы
орындалғанына қарай оқушылар тағы да жапырақтар алып, критерийге сәйкес бұтағына жапсырады.
3 кезең – «бір сырлы» (бекіту сұрақтары).
Соңғы кезеңде оқушыларға қоржыннан таңдап сұрақтарға жауап беру арқылы тағы жапырақтар жинайды, толық
жауап – 2 жапырақ, толық емес жауапқа – 1 жапырақ алады.
•Оқушылар, сабақ соңында барлық кезеңдер бойынша 6 жапырақ жинаған оқушыға 10 ұпай, 5 жапырақ жинаған
оқушыға 9 ұпай, 4 жапырақ жинаған оқушыға 8 ұпай, 3 жапырақ жинаған оқушыға 7 ұпай қойылады.
2 слайд
Топқа бөлу. Жапырақтың сырт бетінде топ атауы жазылады. Түскен топ бойынша орындарына отырады. Бағалау әдісін және жетістік критерийін түсіндіру. «Зергер» тобы, «Шебер» тобы деп аталған екі топ ортасына ағаш бұтақтары салынған плакат қойылады. Ағаштағы бұтақшаларды оқушылар әрқайсысы жеке бұтақтан иеленіп, есімдерін жазып қояды Сабақ 3 кезеңнен тұрады: 1 кезең – «мыңнан жүйрік» Білезіктің жасалу жолдары туралы сұрақтарға жауап беру арқылы жапырақ жинайды. Толық жауап берсе-2 жапырақ, жартылай жауап бергендер – 1 жапырақ алып, өз бұтақтарына жапсырады. 2 кезең – «Сегіз қырлы» (сарамандық жұмыс). Бұл кезеңде оқушылар өткен сабақта басталған, үйде жалғастырған жұмыстарын аяқтайды. Жұмыстың сапалы орындалғанына қарай оқушылар тағы да жапырақтар алып, критерийге сәйкес бұтағына жапсырады. 3 кезең – «бір сырлы» (бекіту сұрақтары). Соңғы кезеңде оқушыларға қоржыннан таңдап сұрақтарға жауап беру арқылы тағы жапырақтар жинайды, толық жауап – 2 жапырақ, толық емес жауапқа – 1 жапырақ алады. •Оқушылар, сабақ соңында барлық кезеңдер бойынша 6 жапырақ жинаған оқушыға 10 ұпай, 5 жапырақ жинаған оқушыға 9 ұпай, 4 жапырақ жинаған оқушыға 8 ұпай, 3 жапырақ жинаған оқушыға 7 ұпай қойылады.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
1 кезең «мыңнан жүйрік»
•Қазақтың дәстүрлі зергерлік бұйымдарын өзге елдердің
әшекейлерінен не ерекшелендіреді?
•Зергер үшін не маңызды?
•Зергер бұйым жасау барысында неге назар аударады?
•Зергерлік бұйым жасауда қандай металл түрлері
қолданылады, неліктен?
•Қандай асыл тастарды пайдалануға болады?
•Сен өзің қандай қолайлы материалдарды қолданып
зергерлік бұйым жасар едің?
4 слайд
1 кезең «мыңнан жүйрік» •Қазақтың дәстүрлі зергерлік бұйымдарын өзге елдердің әшекейлерінен не ерекшелендіреді? •Зергер үшін не маңызды? •Зергер бұйым жасау барысында неге назар аударады? •Зергерлік бұйым жасауда қандай металл түрлері қолданылады, неліктен? •Қандай асыл тастарды пайдалануға болады? •Сен өзің қандай қолайлы материалдарды қолданып зергерлік бұйым жасар едің?
5 слайд
2 кезең – «Білектің көркі - білезік» (сарамандық жұмыс )
5 слайд
2 кезең – «Білектің көркі - білезік» (сарамандық жұмыс )
6 слайд
Қауіпсіздік туралы ескерту:
Металды кесу кезінде әрқашан көзілдірік пен
қолғап киіңіз.
Қысқышпен жұмыс жасағанда қолыңызға
абай болыңыз, жарақат алудан сақтаныңыз.
Балғаның қолыңыздан түсіп кетпеуін мұқият
қадағалаңыз.
6 слайд
Қауіпсіздік туралы ескерту: Металды кесу кезінде әрқашан көзілдірік пен қолғап киіңіз. Қысқышпен жұмыс жасағанда қолыңызға абай болыңыз, жарақат алудан сақтаныңыз. Балғаның қолыңыздан түсіп кетпеуін мұқият қадағалаңыз.
7 слайд
3 кезең – «Сырлы сандық» (бекіту сұрақтары)
Ұлттық ою-өрнектердің қандай түрлерін
білесіздер?
Зергерлік бұйымдарда қандай ою-
өрнектерді қолдануға болады?
Әшекейлеріңізде қандай ою-өрнектерді
қолданар едіңіздер?
Ою-өрнектерді қолдану барысында
әшекей бұйымдарыңыздың образы
қаншалықты түрленеді деп
ойлайсыздар?
Білезіктен басқа қандай ұлттық әшекей
бұйымдарын білесіңдер
Зергерлік асыл тастардың адам
ағзасына қандай пайдасы бар?
Білезіктің қандай түрлерін білесіңдер?
Білезікке нақышты қандай құралдармен
салуға болады?
Жұмыс барысында қиындықтар кездесті
ме және қандай жетілдіру амалдарын
пайдаландың?
Зергерлік бұйым жасаған кезде қандай
әдіс тәсілдерді қолдандың?
7 слайд
3 кезең – «Сырлы сандық» (бекіту сұрақтары) Ұлттық ою-өрнектердің қандай түрлерін білесіздер? Зергерлік бұйымдарда қандай ою- өрнектерді қолдануға болады? Әшекейлеріңізде қандай ою-өрнектерді қолданар едіңіздер? Ою-өрнектерді қолдану барысында әшекей бұйымдарыңыздың образы қаншалықты түрленеді деп ойлайсыздар? Білезіктен басқа қандай ұлттық әшекей бұйымдарын білесіңдер Зергерлік асыл тастардың адам ағзасына қандай пайдасы бар? Білезіктің қандай түрлерін білесіңдер? Білезікке нақышты қандай құралдармен салуға болады? Жұмыс барысында қиындықтар кездесті ме және қандай жетілдіру амалдарын пайдаландың? Зергерлік бұйым жасаған кезде қандай әдіс тәсілдерді қолдандың?
8 слайд
Әр оқушы өз бұтақтарындағы
жапырақты есептеп, формативті
бағалау ұпайын шығарып алады.
Ағаштағы жапырақ санын есептеп,
жеңімпаз топты анықтаймыз.
«Зергер» тобы «Шебер» тобы
8 слайд
Әр оқушы өз бұтақтарындағы жапырақты есептеп, формативті бағалау ұпайын шығарып алады. Ағаштағы жапырақ санын есептеп, жеңімпаз топты анықтаймыз. «Зергер» тобы «Шебер» тобы
9 слайд
Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер»
• Бүгін мен ..... үйрендім
• Мен көптеген мәлімет білдім....
• Мен ......... білім алдым.
•........ тапсырманы мен
орындадым.
• Мен .........жасай алдым.
• Мен келесі
жолы.....безендіремін.
•...........менің қолымнан келеді.
• Мені таңқалдырғаны....
9 слайд
Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» • Бүгін мен ..... үйрендім • Мен көптеген мәлімет білдім.... • Мен ......... білім алдым. •........ тапсырманы мен орындадым. • Мен .........жасай алдым. • Мен келесі жолы.....безендіремін. •...........менің қолымнан келеді. • Мені таңқалдырғаны....
10 слайд
Үйге тапсырма:
Білезікті әсемдеуге дайындық жұмыстарын жүргізу
10 слайд
Үйге тапсырма: Білезікті әсемдеуге дайындық жұмыстарын жүргізу
11 слайд
Назарларыңызға
көп-көп рахмет!
11 слайд
Назарларыңызға көп-көп рахмет!