Материалдар / Зергерлік білезік бұйымын дайындау. Ашық сабақ презентациясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зергерлік білезік бұйымын дайындау. Ашық сабақ презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Зергерлік білезік бұйымын дайындау. Ашық сабақ презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
124
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Зергерлік білезік бұйымын дайындау

1 слайд
Зергерлік білезік бұйымын дайындау

1 слайд

Зергерлік білезік бұйымын дайындау

Топқа бөлу. Жапырақтың сырт бетінде топ атауы жазылады. Түскен топ бойынша орындарына отырады. Бағалау әдісін және жетістік кр

2 слайд
Топқа бөлу. Жапырақтың сырт бетінде топ атауы жазылады. Түскен топ бойынша орындарына отырады. Бағалау әдісін және жетістік критерийін түсіндіру. «Зергер» тобы, «Шебер» тобы деп аталған екі топ ортасына ағаш бұтақтары салынған плакат қойылады. Ағаштағы бұтақшаларды оқушылар әрқайсысы жеке бұтақтан иеленіп, есімдерін жазып қояды Сабақ 3 кезеңнен тұрады: 1 кезең – «мыңнан жүйрік» Білезіктің жасалу жолдары туралы сұрақтарға жауап беру арқылы жапырақ жинайды. Толық жауап берсе-2 жапырақ, жартылай жауап бергендер – 1 жапырақ алып, өз бұтақтарына жапсырады. 2 кезең – «Сегіз қырлы» (сарамандық жұмыс). Бұл кезеңде оқушылар өткен сабақта басталған, үйде жалғастырған жұмыстарын аяқтайды. Жұмыстың сапалы орындалғанына қарай оқушылар тағы да жапырақтар алып, критерийге сәйкес бұтағына жапсырады. 3 кезең – «бір сырлы» (бекіту сұрақтары). Соңғы кезеңде оқушыларға қоржыннан таңдап сұрақтарға жауап беру арқылы тағы жапырақтар жинайды, толық жауап – 2 жапырақ, толық емес жауапқа – 1 жапырақ алады. •Оқушылар, сабақ соңында барлық кезеңдер бойынша 6 жапырақ жинаған оқушыға 10 ұпай, 5 жапырақ жинаған оқушыға 9 ұпай, 4 жапырақ жинаған оқушыға 8 ұпай, 3 жапырақ жинаған оқушыға 7 ұпай қойылады.

2 слайд

Топқа бөлу. Жапырақтың сырт бетінде топ атауы жазылады. Түскен топ бойынша орындарына отырады. Бағалау әдісін және жетістік критерийін түсіндіру. «Зергер» тобы, «Шебер» тобы деп аталған екі топ ортасына ағаш бұтақтары салынған плакат қойылады. Ағаштағы бұтақшаларды оқушылар әрқайсысы жеке бұтақтан иеленіп, есімдерін жазып қояды Сабақ 3 кезеңнен тұрады: 1 кезең – «мыңнан жүйрік» Білезіктің жасалу жолдары туралы сұрақтарға жауап беру арқылы жапырақ жинайды. Толық жауап берсе-2 жапырақ, жартылай жауап бергендер – 1 жапырақ алып, өз бұтақтарына жапсырады. 2 кезең – «Сегіз қырлы» (сарамандық жұмыс). Бұл кезеңде оқушылар өткен сабақта басталған, үйде жалғастырған жұмыстарын аяқтайды. Жұмыстың сапалы орындалғанына қарай оқушылар тағы да жапырақтар алып, критерийге сәйкес бұтағына жапсырады. 3 кезең – «бір сырлы» (бекіту сұрақтары). Соңғы кезеңде оқушыларға қоржыннан таңдап сұрақтарға жауап беру арқылы тағы жапырақтар жинайды, толық жауап – 2 жапырақ, толық емес жауапқа – 1 жапырақ алады. •Оқушылар, сабақ соңында барлық кезеңдер бойынша 6 жапырақ жинаған оқушыға 10 ұпай, 5 жапырақ жинаған оқушыға 9 ұпай, 4 жапырақ жинаған оқушыға 8 ұпай, 3 жапырақ жинаған оқушыға 7 ұпай қойылады.

3 слайд

3 слайд

1 кезең «мыңнан жүйрік» •Қазақтың дәстүрлі зергерлік бұйымдарын өзге елдердің әшекейлерінен не ерекшелендіреді? •Зергер үшін не

4 слайд
1 кезең «мыңнан жүйрік» •Қазақтың дәстүрлі зергерлік бұйымдарын өзге елдердің әшекейлерінен не ерекшелендіреді? •Зергер үшін не маңызды? •Зергер бұйым жасау барысында неге назар аударады? •Зергерлік бұйым жасауда қандай металл түрлері қолданылады, неліктен? •Қандай асыл тастарды пайдалануға болады? •Сен өзің қандай қолайлы материалдарды қолданып зергерлік бұйым жасар едің?

4 слайд

1 кезең «мыңнан жүйрік» •Қазақтың дәстүрлі зергерлік бұйымдарын өзге елдердің әшекейлерінен не ерекшелендіреді? •Зергер үшін не маңызды? •Зергер бұйым жасау барысында неге назар аударады? •Зергерлік бұйым жасауда қандай металл түрлері қолданылады, неліктен? •Қандай асыл тастарды пайдалануға болады? •Сен өзің қандай қолайлы материалдарды қолданып зергерлік бұйым жасар едің?

2 кезең – «Білектің көркі - білезік» (сарамандық жұмыс )

5 слайд
2 кезең – «Білектің көркі - білезік» (сарамандық жұмыс )

5 слайд

2 кезең – «Білектің көркі - білезік» (сарамандық жұмыс )

Қауіпсіздік туралы ескерту: Металды кесу кезінде әрқашан көзілдірік пен қолғап киіңіз. Қысқышпен жұмыс жасағанда қолыңызға а

6 слайд
Қауіпсіздік туралы ескерту:   Металды кесу кезінде әрқашан көзілдірік пен қолғап киіңіз. Қысқышпен жұмыс жасағанда қолыңызға абай болыңыз, жарақат алудан сақтаныңыз. Балғаның қолыңыздан түсіп кетпеуін мұқият қадағалаңыз.

6 слайд

Қауіпсіздік туралы ескерту:   Металды кесу кезінде әрқашан көзілдірік пен қолғап киіңіз. Қысқышпен жұмыс жасағанда қолыңызға абай болыңыз, жарақат алудан сақтаныңыз. Балғаның қолыңыздан түсіп кетпеуін мұқият қадағалаңыз.

3 кезең – «Сырлы сандық» (бекіту сұрақтары) Ұлттық ою-өрнектердің қандай түрлерін білесіздер? Зергерлік бұйымдарда қандай ою- ө

7 слайд
3 кезең – «Сырлы сандық» (бекіту сұрақтары) Ұлттық ою-өрнектердің қандай түрлерін білесіздер? Зергерлік бұйымдарда қандай ою- өрнектерді қолдануға болады? Әшекейлеріңізде қандай ою-өрнектерді қолданар едіңіздер? Ою-өрнектерді қолдану барысында әшекей бұйымдарыңыздың образы қаншалықты түрленеді деп ойлайсыздар? Білезіктен басқа қандай ұлттық әшекей бұйымдарын білесіңдер Зергерлік асыл тастардың адам ағзасына қандай пайдасы бар? Білезіктің қандай түрлерін білесіңдер? Білезікке нақышты қандай құралдармен салуға болады? Жұмыс барысында қиындықтар кездесті ме және қандай жетілдіру амалдарын пайдаландың? Зергерлік бұйым жасаған кезде қандай әдіс тәсілдерді қолдандың?

7 слайд

3 кезең – «Сырлы сандық» (бекіту сұрақтары) Ұлттық ою-өрнектердің қандай түрлерін білесіздер? Зергерлік бұйымдарда қандай ою- өрнектерді қолдануға болады? Әшекейлеріңізде қандай ою-өрнектерді қолданар едіңіздер? Ою-өрнектерді қолдану барысында әшекей бұйымдарыңыздың образы қаншалықты түрленеді деп ойлайсыздар? Білезіктен басқа қандай ұлттық әшекей бұйымдарын білесіңдер Зергерлік асыл тастардың адам ағзасына қандай пайдасы бар? Білезіктің қандай түрлерін білесіңдер? Білезікке нақышты қандай құралдармен салуға болады? Жұмыс барысында қиындықтар кездесті ме және қандай жетілдіру амалдарын пайдаландың? Зергерлік бұйым жасаған кезде қандай әдіс тәсілдерді қолдандың?

Әр оқушы өз бұтақтарындағы жапырақты есептеп, формативті бағалау ұпайын шығарып алады. Ағаштағы жапырақ санын есептеп, жеңімп

8 слайд
Әр оқушы өз бұтақтарындағы жапырақты есептеп, формативті бағалау ұпайын шығарып алады. Ағаштағы жапырақ санын есептеп, жеңімпаз топты анықтаймыз. «Зергер» тобы «Шебер» тобы

8 слайд

Әр оқушы өз бұтақтарындағы жапырақты есептеп, формативті бағалау ұпайын шығарып алады. Ағаштағы жапырақ санын есептеп, жеңімпаз топты анықтаймыз. «Зергер» тобы «Шебер» тобы

Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» • Бүгін мен ..... үйрендім • Мен көптеген мәлімет білдім.... • Мен ......... білім алдым.

9 слайд
Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» • Бүгін мен ..... үйрендім • Мен көптеген мәлімет білдім.... • Мен ......... білім алдым. •........ тапсырманы мен орындадым. • Мен .........жасай алдым. • Мен келесі жолы.....безендіремін. •...........менің қолымнан келеді. • Мені таңқалдырғаны....

9 слайд

Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» • Бүгін мен ..... үйрендім • Мен көптеген мәлімет білдім.... • Мен ......... білім алдым. •........ тапсырманы мен орындадым. • Мен .........жасай алдым. • Мен келесі жолы.....безендіремін. •...........менің қолымнан келеді. • Мені таңқалдырғаны....

Үйге тапсырма: Білезікті әсемдеуге дайындық жұмыстарын жүргізу

10 слайд
Үйге тапсырма: Білезікті әсемдеуге дайындық жұмыстарын жүргізу

10 слайд

Үйге тапсырма: Білезікті әсемдеуге дайындық жұмыстарын жүргізу

Назарларыңызға көп-көп рахмет!

11 слайд
Назарларыңызға көп-көп рахмет!

11 слайд

Назарларыңызға көп-көп рахмет!