Зерттеу жұмысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Зерттеу жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
 Мұғалімдердің кәсіби дамуына мүмкіндік жасау арқылы, сабақ үдерісінде жеті модульді ықпалдастыруға бағыттау;  Ата-анала

#1 слайд
 Мұғалімдердің кәсіби дамуына мүмкіндік жасау арқылы, сабақ үдерісінде жеті модульді ықпалдастыруға бағыттау;  Ата-аналармен серіктестік орнатудың жолдарын қарастыру;  Желілік қоғамдастықты дамыту. Өзгеріс енгізу не үшін қажет? МДЖ жүзеге асыру барысында ұжымға түсінік жұмыстары жүргізілді Өзгеріс тобы құрылып, қызметтері бөлінді Тәлімгерлік қызмет Іс-әрекетті зерттеу сабағы жүргізіл ді Мектеп пен ата-ана арасындағы байланыс Мектептің даму басымдықтары Желілік қоғамдастық, көшбасшылықты дамытуЗаман талабына сай білім сапасын көтеру үшін өзгереміз .

1 слайд

 Мұғалімдердің кәсіби дамуына мүмкіндік жасау арқылы, сабақ үдерісінде жеті модульді ықпалдастыруға бағыттау;  Ата-аналармен серіктестік орнатудың жолдарын қарастыру;  Желілік қоғамдастықты дамыту. Өзгеріс енгізу не үшін қажет? МДЖ жүзеге асыру барысында ұжымға түсінік жұмыстары жүргізілді Өзгеріс тобы құрылып, қызметтері бөлінді Тәлімгерлік қызмет Іс-әрекетті зерттеу сабағы жүргізіл ді Мектеп пен ата-ана арасындағы байланыс Мектептің даму басымдықтары Желілік қоғамдастық, көшбасшылықты дамытуЗаман талабына сай білім сапасын көтеру үшін өзгереміз .

Фокус топтары Міндеттері: 1. Қоғам санасында мұғалімнің жағымды бейнесін қалыптастыру, п

#2 слайд
Фокус топтары Міндеттері: 1. Қоғам санасында мұғалімнің жағымды бейнесін қалыптастыру, педагогикалық мамандықтың беделін арттыру. 2. Педагогикалық қызметте ауқымды жетістіктерге қол жеткізген педагогикалық қызметкерлерді ынталандыру. 3. Облыс, қала педагогтарымен желілік байланысқа шығып, жоғарғы деңгейдегі сабақтар ұйымдастыру . 4. Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлауда 7 модульді басшылыққа алу. Мақсаты: Әріптестердің тәжірибесін жетілдіруде, оқыту мен тәлімгерлік етуде теориялық және практикалық кәсіби құзыреттілігі терең мұғалімдерді даярлау. Сәтті жағы: Тәжірибе алмасты, ынтымақтастық орнады, ақпаратты тез аладыСәтсіз жақтары: мектептердің он- лайн режиміне толық қосылмауы ЗЕРТТЕУ САБАҒЫ Іс әрекетті зерттеу сабағы Өзгеріс тобымен жүргізілген жұмыстар

2 слайд

Фокус топтары Міндеттері: 1. Қоғам санасында мұғалімнің жағымды бейнесін қалыптастыру, педагогикалық мамандықтың беделін арттыру. 2. Педагогикалық қызметте ауқымды жетістіктерге қол жеткізген педагогикалық қызметкерлерді ынталандыру. 3. Облыс, қала педагогтарымен желілік байланысқа шығып, жоғарғы деңгейдегі сабақтар ұйымдастыру . 4. Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлауда 7 модульді басшылыққа алу. Мақсаты: Әріптестердің тәжірибесін жетілдіруде, оқыту мен тәлімгерлік етуде теориялық және практикалық кәсіби құзыреттілігі терең мұғалімдерді даярлау. Сәтті жағы: Тәжірибе алмасты, ынтымақтастық орнады, ақпаратты тез аладыСәтсіз жақтары: мектептердің он- лайн режиміне толық қосылмауы ЗЕРТТЕУ САБАҒЫ Іс әрекетті зерттеу сабағы Өзгеріс тобымен жүргізілген жұмыстар

Тәлім алушы Исағалиева Нұргүл Сабақ үдерісі 5-сынып Сәтті жақтары:  Жоспарлау қабілетінің болуы;  о қытуды өз

#3 слайд
Тәлім алушы Исағалиева Нұргүл Сабақ үдерісі 5-сынып Сәтті жақтары:  Жоспарлау қабілетінің болуы;  о қытуды өзгерту қажеттігін түсінуі;  жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана алуы;  мәдени қарым- қатынасының болуы.  Жайлы ахуалды орната алуы. Әлсіз жақтары:  Сергітудің қолайсыз түрін таңдауы;,  тәжірибесінің жеткіліксіздігі нен уақытты ескермеуі;  Жылдам сөйлеуі.Үдерістен көрінуі Тәлімгерлік түзету қағидатына емес, даму қағидатына негізделген үдеріс Oxley , 200 3 Өзгеріске үлес қосушы Сабақты талқылау

3 слайд

Тәлім алушы Исағалиева Нұргүл Сабақ үдерісі 5-сынып Сәтті жақтары:  Жоспарлау қабілетінің болуы;  о қытуды өзгерту қажеттігін түсінуі;  жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана алуы;  мәдени қарым- қатынасының болуы.  Жайлы ахуалды орната алуы. Әлсіз жақтары:  Сергітудің қолайсыз түрін таңдауы;,  тәжірибесінің жеткіліксіздігі нен уақытты ескермеуі;  Жылдам сөйлеуі.Үдерістен көрінуі Тәлімгерлік түзету қағидатына емес, даму қағидатына негізделген үдеріс Oxley , 200 3 Өзгеріске үлес қосушы Сабақты талқылау

Коучингтер, сабақтар Сәтті тұстары:  Топтық жұмыста оқушылардың өз біліміне жауапты екендіг

#4 слайд
Коучингтер, сабақтар Сәтті тұстары:  Топтық жұмыста оқушылардың өз біліміне жауапты екендігін сезінуі;  Өзгеріс тобының SWOT талдауын түсінуі;  Ата-аналармен серіктестік орнатудың жаңа жолдарының қалыптасуы (шаттануы), жаңа бетбұрыстың байқалуы;  Сыни тұрғыда ойлау модулін сабақта қолдана алуы;  Кері байланыс бере алуы. Сәтсіз тұстары:  АВС оқушыларын зерттеудегі тәжірибенің аздығы;  Кейбір ата-аналардың мектеп туралы түрлі пікірде болуы;  Сабақты талдауда сыни тұрғыда ойлаудың әлсіздігі. коучинг « Мектеп пен ата-ана арасындағы табысты қарым- қатынас» Коучинг «Кері байланыс арқылы сыни тұрғыда ойлау » «Тәрбие отбасы бастауы» ата- анамен қарым-қатынасты нығайту. Дөңгелек үстел Lesson stadu зерттеу сабағын өткізу, талдау ,интервью алу.Коучинг Lesson study тәсілін оқыту мен оқу үрдісіне пайдалану

4 слайд

Коучингтер, сабақтар Сәтті тұстары:  Топтық жұмыста оқушылардың өз біліміне жауапты екендігін сезінуі;  Өзгеріс тобының SWOT талдауын түсінуі;  Ата-аналармен серіктестік орнатудың жаңа жолдарының қалыптасуы (шаттануы), жаңа бетбұрыстың байқалуы;  Сыни тұрғыда ойлау модулін сабақта қолдана алуы;  Кері байланыс бере алуы. Сәтсіз тұстары:  АВС оқушыларын зерттеудегі тәжірибенің аздығы;  Кейбір ата-аналардың мектеп туралы түрлі пікірде болуы;  Сабақты талдауда сыни тұрғыда ойлаудың әлсіздігі. коучинг « Мектеп пен ата-ана арасындағы табысты қарым- қатынас» Коучинг «Кері байланыс арқылы сыни тұрғыда ойлау » «Тәрбие отбасы бастауы» ата- анамен қарым-қатынасты нығайту. Дөңгелек үстел Lesson stadu зерттеу сабағын өткізу, талдау ,интервью алу.Коучинг Lesson study тәсілін оқыту мен оқу үрдісіне пайдалану

- Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар құруды үйренді; - Бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланды; - Сын тұрғысынан ойлауды қалыпта

#5 слайд
- Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар құруды үйренді; - Бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланды; - Сын тұрғысынан ойлауды қалыптастырушы стратегияларды білді, қолданды; - Сын тұрғысынан ойлау, кері байланыс беру дағдылары қалыптасты; - Табысты оқытуға қол жеткізді. - Әріптестерімді үйрете отырып, өз білімімді жетілдірдім; - Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануда шеберлігім артты; - Көшбасшы бола алатыныма сенімді болдым; - Жоспарды қолжетімді, тиімді, іске асатындай жасақтау; - Мектепте жұмыс істейтін барлық мұғалімді кәсіби дамытуға қолдау. Сабақта жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануды үйрету;Іс-әрекетті зерттеу, LS сабақтарын жоспарлы түрде өткізу. - Оқушы білімін әділ бағалауды қалыптастыру; - Мәдени қарым-қатынас орнату.Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз де үйренеміз. Сенека Луций Әріптестердің жетістіктері: Өзімнің жетістігім: Болашаққа жоспар:

5 слайд

- Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар құруды үйренді; - Бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланды; - Сын тұрғысынан ойлауды қалыптастырушы стратегияларды білді, қолданды; - Сын тұрғысынан ойлау, кері байланыс беру дағдылары қалыптасты; - Табысты оқытуға қол жеткізді. - Әріптестерімді үйрете отырып, өз білімімді жетілдірдім; - Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануда шеберлігім артты; - Көшбасшы бола алатыныма сенімді болдым; - Жоспарды қолжетімді, тиімді, іске асатындай жасақтау; - Мектепте жұмыс істейтін барлық мұғалімді кәсіби дамытуға қолдау. Сабақта жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануды үйрету;Іс-әрекетті зерттеу, LS сабақтарын жоспарлы түрде өткізу. - Оқушы білімін әділ бағалауды қалыптастыру; - Мәдени қарым-қатынас орнату.Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз де үйренеміз. Сенека Луций Әріптестердің жетістіктері: Өзімнің жетістігім: Болашаққа жоспар:

Файл форматы:
pptx
28.12.2020
568
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі